Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 03410000-7 «Деревина» (держаки до лопат, сап, граблів та швабри)
Очікувана вартість
137 000,00 UAH
UA-2019-05-15-003601-a f9370ed789d04383b89aa10340f380dd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тройко Любов Миколаївна

380445628766 tender-uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Вебсайт: http://druo.inet.ua/
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Тройко Любов Миколаївна
380445628766
tender-uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2019 17:20
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 23 травня 2019 12:14
Очікувана вартість: 137 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 685,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015 код 03410000-7 «Деревина» (держаки до лопат, сап, граблів та швабри)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5760 штуки
ДК 021:2015 код 03410000-7 «Деревина» (держаки до лопат, сап, граблів та швабри)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе, 168к
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2019 17:24
ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технычны умови до товарів.
Дата подання: 16 травня 2019 16:35
Дата відповіді: 17 травня 2019 10:59
Доброго дня. Шановний Замовнику, просимо надати уточнення чи не допущено механічної помилки при описі позиції №1 Держак до лопат Дерево,довжина1,2м, діаметр 50,0мм, сорт 1,шліфовані? Стандартний діаметр отворів під держак у лопат всіх виробників - 38-40мм. Якщо держак буде 50мм, то даний держак неможливо буде приєднати до лопати. Дякую.
Відповідь: Доброго дня. Внести зміни до документації, що діаметр отворів під держак у лопат становить 38-40 мм. Дякуємо!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-15-003601-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3646003258
Дата подання: 27 травня 2019 15:18
оскарження рішення про дискваліфікацію
Шановний Замовнику. Ми категорично не згодні з Вашим рішенням стосовно нашої дискваліфікації на підставі зазначених в протоколі причин. Нами наданий сертифікат якості виробника, в якому чітко зазначено, що ця продукція відповідає профільному галузевому ДСТУ, яке росповсюджується на дану групу товару. В зазначеному ДСТУ (ГОСТ) чітко прописані всі технічні параметри продукції. На відміну від висновку СЕС, на який ви посилаетесь, сертифікат якості видається виробником на конкретну партію товару, а висновок СЕС - на продукцію взагалі (на всю продукцію, яка виготовляється в певний період часу, протягом якого діє висновок). Таким чином, з юридичної точки зору, сертифікат якості має більш значущу силу та в більшій мірі демонструє якість конкретної партії товару, ніж висновок СЕС. Несумлінні виробники зачастую зловживають цим моментом. В орган сертифікації надають покращені зразки продукції, а потім серійно виробляють менш якісну продукцію. Сертифікат якості на конкретну партію товару це унеможливлює. Вимагаємо відмінити своє рішення про нашу дискваліфікацію та повернути нашу пропозицію до оцінки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2019 14:59
В технічному завданні (Додаток № 1) на закупівлю ДК 021:2015 код 03410000-7 «Деревина» (держаки до лопат, сап, граблів та швабри) Замовником відповідно до вимог документації Додаток № 1 зазначено, що Учасник повинен надати копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена законодавством, а саме:
висновки державної санітарно- епідеміологічної експертизи на товар та/або на матеріали, а також інформуємо щодо надання сертифікатів якості на конкретну партію товару Замовником не вимагалось.
Тендерний комітет управління освіти керується не тільки мінімальною ціною, яка є економічно вигідною, але і якістю та безпекою запропонованого товару та вважає що Фізична-особа підприємець Орлов Вадим Юрійович не підтвердив якість та безпеку запропонованого товару та не надав висновки СЕС на товар та/або на матеріали.
Номер вимоги: UA-2019-05-15-003601-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3646003258
Дата подання: 28 травня 2019 17:05
оскарження рішення про визначення переможцем
Шановний Замовнику. Вимагаємо відмінити своє рішення про визначення переможцем ТОВ "Віста Дніпро", оскільки, по-перше, існує невирішене питання зі скаргою першого учасника. По-друге, цим учасником запропонований держак для лопати діаметром 50 мм. Такий держак не влізе в жодну тулеку лопати. В вашій тендерній документації чітко зазначено, що держак до лопати має бути діаметром 40 мм. Як діти в школах або в садках зможуть тримати такий держак в своїх руках? По-трете, цей учасник у складі пропозиці також не надав висновків СЕС. Це було причиною дискваліфікації першого учасника. В-четверте, цим учасником були надані сфальсифіковані сертифікати якості, в яких визначено, що запропоновані ним держаки відповідають ОСТ 10597-87. Цей ОСТ не має жодного відношення до держаків, а стосується пезлів малярних. Якість держаків описується в ОСТ 19596-87. Саме цей документ зазначений в наданих першим учасником сертифікаті якості. Таким чином, надані ТОВ Віста-Дніпро сертифікати якості є сфальсифікованими та такими, що не відповідають дійсності. Такі ваші дії є неприпустимими. Як можна не бачити таких кричущіх порушень з боку цього учасника? Це можливо лише тоді, коли існують узгоджені неправомірні дії учасника з замовником. Нам дуже не хотілося б в це вірити.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2019 16:10
Тендерний комітет управління освіти вважає, що ТОВ «ВІСТА ДНІПРО» було виконано всі вимоги і надано весь перелік документів зазначених в документації на закупівлю ДК 021:2015 код 03410000-7 «Деревина» (держаки до лопат, сап, граблів та швабри).
ТОВ «ВІСТА ДНІПРО» є виробником предмету закупівлі і гарантує постачання товару згідно вимог зазначених Замовником.
Номер вимоги: UA-2019-05-15-003601-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3646003258
Дата подання: 28 травня 2019 17:15
оскарження рішення про визначення переможця
Додатково бажаємо зауважити, що у відповіності до ГОСТ 2695-83 та ГОСТ 19596-87, держаки до лопат мають бути виготовлені із твердих порід деревини, таких як бук, ясень, береза, клен та ін. ТОВ Віста Дніпро в своєму "сертифікаті" зазначає, що держаки виготовлені із осики. Осика відноситься до мяких порід деревини, є самою найменш міцною деревиною (на рівні з тополею). Такі держаки прослужать значно менше часу, ніж наші, які виготовлені із бука.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2019 16:06
В технічному завданні (Додаток № 1) на закупівлю ДК 021:2015 код 03410000-7 «Деревина» (держаки до лопат, сап, граблів та швабри) Замовником не зазначено вимогу, щодо матеріалу із якого повинні бути виготовлені держаки до лопат сап, граблів та швабри.

Документи

30 травня 2019 14:55
Протокол № 734.PDF

Документи

30 травня 2019 16:08
Протокол № 750.PDF

Документи

30 травня 2019 16:05
Протокол № 751.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 травня 2019 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ 117 481,50
UAH з ПДВ
109 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВІСТА ДНІПРО 134 380,00
UAH з ПДВ
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2019 14:24
Пропозиція (оновлена)
21 травня 2019 11:59
Електронний підпис
20 травня 2019 21:02
Щодо несертифікації.pdf
20 травня 2019 21:02
Щодо захисту довкілля.pdf
20 травня 2019 21:02
Статут.pdf
20 травня 2019 21:02
Паспорт швабра.pdf
20 травня 2019 21:02
Паспорт держак.pdf
20 травня 2019 21:02
Дод 4. Пропозиція.pdf
20 травня 2019 21:02
Дод 3. Персон дані.pdf
20 травня 2019 21:02
Дод 2. Проект договору.pdf
20 травня 2019 21:02
Дод 1. Техн вимоги.pdf
20 травня 2019 21:02
Довереность Зозуля.pdf
20 травня 2019 21:02
Витяг ПДВ.pdf
20 травня 2019 21:02
Витяг з ЄДР на 15.05.pdf
20 травня 2019 21:02
Висновок ДСЕЕ черенки.pdf
20 травня 2019 21:02
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ

ТОВ ВІСТА ДНІПРО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ
#3646003258
Відхилено 109 999,00
UAH з ПДВ
27 травня 2019 12:51
ТОВ ВІСТА ДНІПРО
#39449669
Переможець 110 000,00
UAH з ПДВ
28 травня 2019 16:15

Документи

27 травня 2019 12:51
Протокол № 721.PDF

Документи

28 травня 2019 16:13
Протокол № 726.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2019 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВІСТА ДНІПРО
#39449669
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 травня 2019 16:13
Протокол № 726.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
звіт до дог. № 509.pdf укладений
11 листопада 2019 15:39
Договір № 509.PDF укладений
03 червня 2019 13:15
Договір № 503.PDF укладений
03 червня 2019 13:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 109 996,40
UAH (в тому числі ПДВ 18 332,73 UAH)