Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702034 Гадяч-Миргород на ділянці км27+500-км61+726 Миргородського району Полтавської області (окремими ділянками)
The current average repair of the road of general using of local importance О1702034 Gadyach-Mirgorod on the site km27+500-km61+726 Mirgorodskyi district of the Poltava region (separate sites)
The current average repair of the road of general using of local importance О1702034 Gadyach-Mirgorod on the site km27+500-km61+726 Mirgorodskyi district of the Poltava region (separate sites)
Очікувана вартість
9 822 790,00 UAH
UA-2019-05-15-003231-a ● 6d25012455f144dea708470339adca9b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" |
Код ЄДРПОУ: | 41984916 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1 |
Контактна особа: |
Басан Олексій Ігорович +380532502661 abasan@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Басан Олексій +380532502661 |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | GovE SE "Agency of Local Roads of Poltava Region" |
National ID: | 41984916 |
Contact point: |
+380532502661 abasan@ukr.net |
Additional contacts: |
Alexey Basan +380532502661 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 травня 2019 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 03 липня 2019 13:57 |
Очікувана вартість: | 9 822 790,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 982,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 290000 UAH |
Publication date: | 15 травня 2019 16:25 |
Enquiries until: | 08 червня 2019 18:00 |
Complaints submission until: | до 14 червня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 червня 2019 18:00 |
Information
Estimated total value: | 9 822 790 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 982 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,01 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702034 Гадяч-Миргород на ділянці км27+500-км61+726 Миргородського району Полтавської області (окремими ділянками)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37600, Україна, Полтавська область, О1702034 Гадяч-Миргород на ділянці км27+500-км61+726, Миргородського району
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
The current average repair of the road of general using of local importance О1702034 Gadyach-Mirgorod on the site km27+500-km61+726 Mirgorodskyi district of the Poltava region (separate sites)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702034 Гадяч-Миргород на ділянці км27+500-км61+726 Миргородського району Полтавської області (окремими ділянками) (джерело фінансування: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам); (розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані Підрядником послуги) | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2019 19:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2019 19:37 |
таблиця змiн Гадяч-Миргород.doc | |
04 червня 2019 19:37 |
ТД_Гадяч-Миргород (нова редакція).docx | |
15 травня 2019 16:26 |
ТД_Гадяч-Миргород.docx |
04 червня 2019 19:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 червня 2019 19:37 |
таблиця змiн Гадяч-Миргород.doc
|
|||
04 червня 2019 19:37 |
ТД_Гадяч-Миргород (нова редакція).docx
|
|||
15 травня 2019 16:26 |
ТД_Гадяч-Миргород.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про наявність працівників
Дата подання: 01 червня 2019 21:44
Дата відповіді: 03 червня 2019 11:15
Згідно з вимогами п.2 Додатку 3 Тендерної документації Учаснику необхідно підтвердити наявність машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів з наданням для штатних працівників копій наказів про призначення на посаду та копій трудових книжок (всі сторінки, які містять записи).
Згідно з вимогами п.2 Розділу V Тендерної документації "У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати копії листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників".
Просимо надати роз'яснення про необхідність (потрібно чи ні) та, у разі необхідності, про спосіб підтвердження, якщо до виконання послуг будуть залучені оператори (машиністи), які залучаються разом з машинами та механізмами в рамках відповідних договорів надання послуг механізмів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У разі залучення працівників в рамках відповідних договорів надання послуг Учасник у складі своєї пропозиції надає копії чинних правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави надання Учаснику на договірних засадах транспортних засобів, а також надання для виконання робіт (надання послуг) на цих транспортних засобах власних працівників відповідно до вимог Таблиці № 2 тендерної документації.
Технічне завдання
Дата подання: 03 червня 2019 23:37
Дата відповіді: 04 червня 2019 10:56
У Додатку 4 ТД зазначено "У разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним обладнання та обладнання, що визначена в технічному завданні з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника". Що мається на увазі під словом "товар" в рамках даної закупівлі? Просимо надати роз'яснення чи потрібно надавати порівняльну характеристику машин і механізмів Учасника з машинами та механізмами, які зазначені у Підсумковій відомості ресурсів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З метою дотримання принципів Закону України "Про публічні закупівлі" та розширення кола учасників відповідні зміни будуть внесені до тендерних документацій.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-15-003231-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Полтавабудсервіс плюс, Код ЄДРПОУ:38439545
Дата подання: 31 травня 2019 19:36
Приведення тендерної документації у відповідність
При підготовці тендерної пропозиції нами були виявлені вимоги в тендерній документації, які в порушення Закону України «Про публічні закупівлі» обмежують конкуренцію, призводить до дискримінації учасників та створюють підґрунтя для зловживання замовником в частині визначення вимог тендерної документації та переліку документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам.
Наявність таких маніпулятивних вимог у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства та вразі їх не усунення створює можливість Замовнику у майбутньому неправомірно відхилити нашу пропозицію.
Вимагаємо не ігнорувати рекомендації для замовників щодо заповнення тендерної документації для процедури закупівлі та привести тендерну документацію до вимог чинного законодавства, а саме:
1. Дана тендерна документація наповнена різноманітними інформаційними довідками, листами-гарантіями, листами-погодженнями, листами-згодами, які практично дублюють одна одну, є не обов’язковими згідно Законів України та не містять ніякого смислового значення. Яку важливість для Замовника несе згода про дотримання Бюджетного кодексу України або погодження з умовами ст. 36 та ст 37 Закону України «Про публічні закупівлі»? Адже саме подання тендерної пропозиції учасника це передбачає, абсолютно всі Закони України потрібно виконувати і незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності і особиста згода з ними тут немає значення – Закони потрібно виконувати, погоджуєшся ти з ними чи ні!
2. Також абсолютно ніякого значення не має довідка про здійснення діяльності з печаткою/без печатки, адже згідно зі статтею 58-1 Господарського кодексу України суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим. Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків. Станом на сьогодні підприємство НЕ зобов’язане проставляти відтиск печатки на документі, якщо правила складання такого документа прямо цього не передбачають, тому організація сама вирішує використовувати печатку чи ні. Додатково, при особистому бажанні дізнатися чи здійснює підприємство свою діяльність з печаткою/без печатки можна с статуту, який згідно тендерної документації також вимагається.
3. Абсолютно недоречним є дублювання різної інформації, а саме надання листа-згоди про погодження з проектом договору та його істотними умовами та надання підписаного самого проекту договору (з відображенням всіх реквізитів). Підписання листа-згоди означає погодження з проектом договору і абсолютно так само підписання проекту договору означає погодження з ним. Також не зрозуміло навіщо потрібне відображення у проекті договору всіх реквізитів, адже тендерною документацією передбачена додатково довідка, яка містить відомості про учасника , у тому числі: а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон/факс, платіжні реквізити, за якими буде здійснюватися оплата у разі укладення договору); б) керівник (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; в) система оподаткування: на загальних умовах або за спрощеною системою оподаткування; г) у разі застосування спрощеної системи оподаткування обов’язково зазначити до якої групи платників єдиного податку відноситься учасник та відсоткову ставку єдиного податку; д) особу, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції та договору за результатами проведеної процедури.
4. Також вимагаємо привести дану тендерну документацію до чіткого, нормального та незавуальованого виду. Це стосується всіх дійсно потрібних Замовнику інформаційних довідок, листів-гарантій, листів-погоджень, листів-згод і т.д. А саме вимагаємо надати необхідний їх чіткий перелік бо дана тендерна документація не містить чіткого змісту цих документів (зміст - це структурування тексту), дані довідки знаходяться по всьому тексту тендерної документації у хаотичному порядку, а їхнє надання носить завуальований характер.
5. Вимагаємо виключити з тендерної документації маніпулятивну частину з учасником, який за результатами аукціону матиме найбільш економічно вигідну пропозицію. А саме, виключити те що:
Учасник, який перебуває у статусі «Очікує рішення» повинен надати замовнику, в паперовому вигляді договірну ціну (пронумеровану), яка повинна містити всі обсяги відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 4) і роздруковану електронну банківську гарантію із супровідним листом. Такі документи учасник повинен надати замовнику протягом двох днів з дня набуття статусу «Очікує рішення». Документи учасника, що перебуває в статусі «Очікує рішення» подаються в одному запечатаному конверті, який у місцях склеювання повинен містити підписи уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитки печатки учасника процедури закупівлі (за наявності).
На підставі якого Закону, положення, рекомендації і т.д. до тендерної документації було включена дана вимога, адже згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно розділу V пункт 3
Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
1) Учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
І все. Адже у статусі «Очікує рішення» це учасник (ще не переможець) який надав найбільш вигідну пропозицію і просто Очікує рішення Замовника , який перевіряє його тендерну пропозицію на відповідність вимог вказаних вище, а саме на відповідність кваліфікаційним критеріям та забезпечення тендерної пропозиції, а договірна ціна – це вже ціновий критерій.
Розгляд і узгодження договірної ціни (яка є додатком до договору) починається тільки після того як учасник отримує від замовника повідомлення про намір укласти договір та стає переможцем торгів (ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю). І тільки перебуваючи у статусі переможця, до потенційного підрядника можна засовувати положення, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Тобто згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» та враховуючи практику Антимонопольного комітету України будь-які вимоги по додаткових документах до учасника який перебуває у статусі «Очікує рішення» є незаконними та дискримінаційними.
Також тендерною документацією абсолютно не визначений порядок розгляду та подачі навіть цих незаконних документів від учасника який перебуває у статусі «Очікує рішення», а саме:
- Чому такі документи надаються протягом всього двох днів?
- Чому тоді не двох годин?
- Яких саме днів календарних чи робочих?
- Якщо календарних, який порядок подачі у разі закінчення аукціону у п’ятницю?
- Навіщо таке ускладнення та секретність з конвертами, адже електронна подача документів покликана спрощувати та робити прозорішою публічні закупівлі?
- Який порядок розгляду даних документів?
- Розглядаються вони у присутності учасника чи ні?
- Чи отримує учасник хоч якусь довідку, що дані документи отримані вчасно та в повному обсязі, щоб убезпечити себе від можливого «зникнення» якогось документу з конверту?
Також додатково звертаємо Вашу увагу, що згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Вимагаємо усунути дані дискримінаційні та маніпулятивні вимоги з УСІХ закупівель по яких в даний час проходять відкриті торги!
Зазначеними вище дискримінаційними умовами тендерної документації порушуються такі принципи публічних закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
На нашу думку оскаржувані положення створюють підґрунтя для корупційного зловживання Замовником своїми правами, призводять до обмеження конкуренції та створюють можливість для відхилення найбільш економічно вигідних пропозицій по формальним ознаках.
Враховуючи зазначене, дана тендерна документація порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, а тому мають бути виключені з тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Наявність таких маніпулятивних вимог у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства та вразі їх не усунення створює можливість Замовнику у майбутньому неправомірно відхилити нашу пропозицію.
Вимагаємо не ігнорувати рекомендації для замовників щодо заповнення тендерної документації для процедури закупівлі та привести тендерну документацію до вимог чинного законодавства, а саме:
1. Дана тендерна документація наповнена різноманітними інформаційними довідками, листами-гарантіями, листами-погодженнями, листами-згодами, які практично дублюють одна одну, є не обов’язковими згідно Законів України та не містять ніякого смислового значення. Яку важливість для Замовника несе згода про дотримання Бюджетного кодексу України або погодження з умовами ст. 36 та ст 37 Закону України «Про публічні закупівлі»? Адже саме подання тендерної пропозиції учасника це передбачає, абсолютно всі Закони України потрібно виконувати і незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності і особиста згода з ними тут немає значення – Закони потрібно виконувати, погоджуєшся ти з ними чи ні!
2. Також абсолютно ніякого значення не має довідка про здійснення діяльності з печаткою/без печатки, адже згідно зі статтею 58-1 Господарського кодексу України суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим. Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків. Станом на сьогодні підприємство НЕ зобов’язане проставляти відтиск печатки на документі, якщо правила складання такого документа прямо цього не передбачають, тому організація сама вирішує використовувати печатку чи ні. Додатково, при особистому бажанні дізнатися чи здійснює підприємство свою діяльність з печаткою/без печатки можна с статуту, який згідно тендерної документації також вимагається.
3. Абсолютно недоречним є дублювання різної інформації, а саме надання листа-згоди про погодження з проектом договору та його істотними умовами та надання підписаного самого проекту договору (з відображенням всіх реквізитів). Підписання листа-згоди означає погодження з проектом договору і абсолютно так само підписання проекту договору означає погодження з ним. Також не зрозуміло навіщо потрібне відображення у проекті договору всіх реквізитів, адже тендерною документацією передбачена додатково довідка, яка містить відомості про учасника , у тому числі: а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон/факс, платіжні реквізити, за якими буде здійснюватися оплата у разі укладення договору); б) керівник (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; в) система оподаткування: на загальних умовах або за спрощеною системою оподаткування; г) у разі застосування спрощеної системи оподаткування обов’язково зазначити до якої групи платників єдиного податку відноситься учасник та відсоткову ставку єдиного податку; д) особу, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції та договору за результатами проведеної процедури.
4. Також вимагаємо привести дану тендерну документацію до чіткого, нормального та незавуальованого виду. Це стосується всіх дійсно потрібних Замовнику інформаційних довідок, листів-гарантій, листів-погоджень, листів-згод і т.д. А саме вимагаємо надати необхідний їх чіткий перелік бо дана тендерна документація не містить чіткого змісту цих документів (зміст - це структурування тексту), дані довідки знаходяться по всьому тексту тендерної документації у хаотичному порядку, а їхнє надання носить завуальований характер.
5. Вимагаємо виключити з тендерної документації маніпулятивну частину з учасником, який за результатами аукціону матиме найбільш економічно вигідну пропозицію. А саме, виключити те що:
Учасник, який перебуває у статусі «Очікує рішення» повинен надати замовнику, в паперовому вигляді договірну ціну (пронумеровану), яка повинна містити всі обсяги відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 4) і роздруковану електронну банківську гарантію із супровідним листом. Такі документи учасник повинен надати замовнику протягом двох днів з дня набуття статусу «Очікує рішення». Документи учасника, що перебуває в статусі «Очікує рішення» подаються в одному запечатаному конверті, який у місцях склеювання повинен містити підписи уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитки печатки учасника процедури закупівлі (за наявності).
На підставі якого Закону, положення, рекомендації і т.д. до тендерної документації було включена дана вимога, адже згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно розділу V пункт 3
Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
1) Учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
І все. Адже у статусі «Очікує рішення» це учасник (ще не переможець) який надав найбільш вигідну пропозицію і просто Очікує рішення Замовника , який перевіряє його тендерну пропозицію на відповідність вимог вказаних вище, а саме на відповідність кваліфікаційним критеріям та забезпечення тендерної пропозиції, а договірна ціна – це вже ціновий критерій.
Розгляд і узгодження договірної ціни (яка є додатком до договору) починається тільки після того як учасник отримує від замовника повідомлення про намір укласти договір та стає переможцем торгів (ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю). І тільки перебуваючи у статусі переможця, до потенційного підрядника можна засовувати положення, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Тобто згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» та враховуючи практику Антимонопольного комітету України будь-які вимоги по додаткових документах до учасника який перебуває у статусі «Очікує рішення» є незаконними та дискримінаційними.
Також тендерною документацією абсолютно не визначений порядок розгляду та подачі навіть цих незаконних документів від учасника який перебуває у статусі «Очікує рішення», а саме:
- Чому такі документи надаються протягом всього двох днів?
- Чому тоді не двох годин?
- Яких саме днів календарних чи робочих?
- Якщо календарних, який порядок подачі у разі закінчення аукціону у п’ятницю?
- Навіщо таке ускладнення та секретність з конвертами, адже електронна подача документів покликана спрощувати та робити прозорішою публічні закупівлі?
- Який порядок розгляду даних документів?
- Розглядаються вони у присутності учасника чи ні?
- Чи отримує учасник хоч якусь довідку, що дані документи отримані вчасно та в повному обсязі, щоб убезпечити себе від можливого «зникнення» якогось документу з конверту?
Також додатково звертаємо Вашу увагу, що згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Вимагаємо усунути дані дискримінаційні та маніпулятивні вимоги з УСІХ закупівель по яких в даний час проходять відкриті торги!
Зазначеними вище дискримінаційними умовами тендерної документації порушуються такі принципи публічних закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
На нашу думку оскаржувані положення створюють підґрунтя для корупційного зловживання Замовником своїми правами, призводять до обмеження конкуренції та створюють можливість для відхилення найбільш економічно вигідних пропозицій по формальним ознаках.
Враховуючи зазначене, дана тендерна документація порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, а тому мають бути виключені з тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 червня 2019 14:06
Розглянувши Вашу скаргу щодо приведення тендерної документації у відповідність повідомляємо Вам наступне.
Виходячи зі змісту п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Водночас тендерна пропозиція подається замовнику учасником відповідно до вимог тендерної документації згідно з п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи вищевикладене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Замовник на власний розсуд вирішує, яка інформація повинна входити до складу тендерної документації (така ж позиція викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06).
Необхідність надання документів, згідно з тендерною документацією, чітко прописана у ній та супроводжується наступними словосполученнями: «учасник повинен надати», «учасник у складі своєї пропозиції має надати» «учасник надає» тощо. Дані словосполучення не є завуальованими та маніпулятивними, не носять завуальованого характеру, адже чітко встановляють вимогу Замовника щодо надання документів, передбачених тендерною документацією.
Надання, передбачених тендерною документацію довідок, листів-гарантій та інших документів дозволяє Замовнику уникнути ризику недобросовісності від учасників.
Разом з тим, повідомляємо Вам, що відповідно до вимог тендерної документації учасник, який перебуває у статусі «Очікує рішення» повинен надати замовнику, в паперовому вигляді договірну ціну (пронумеровану), яка повинна містити всі обсяги відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 4) і роздруковану електронну банківську гарантію із супровідним листом. Дані документи надаються Учасником Замовнику з огляду на наступне.
Відповідно до вимог тендерної документації пропозиція учасника обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції відкритих торгів, яке має бути подане у вигляді електронної банківської гарантії.
Відповідно до ч. 4 ст. 24 Закону забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем тендеру;
відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Таким чином, у разі настання однієї з підстав, передбачених ч. 4 ст. 24 Закону Замовник, відповідно до Закону, зобов’язаний повернути Учаснику забезпечення тендерної пропозиції. З огляду на те, що електронна банківська гарантія є електронним документом, з метою забезпечення виконання вимог ч. 4 ст. 24 Закону Замовником було передбачено у тендерній документації надання учасником, який перебуває у статусі «Очікує рішення» роздрукованої електронної банківської гарантії, з метою виконання вимогу закону, у разі необхідності її повернення протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до вимог тендерної документації учасник, який перебуває у статусі «Очікує рішення» повинен надати замовнику, в паперовому вигляді договірну ціну (пронумеровану), яка повинна містити всі обсяги відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 4 до тендерної документації).
З огляду на це повідомляємо, що відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
При цьому виходячи зі змісту п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Водночас тендерна пропозиція подається замовнику учасником відповідно до вимог тендерної документації згідно з п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону.
Пунктом 3 частини другої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
При цьому Закон не містить вимоги щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону.
У свою чергу, ч. 6 ст. 28 Закону встановлено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Згідно з частиною першою статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом
Так, згідно зі статтею 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
При цьому пунктом 6.2.4 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником.
Разом з тим, пунктом 3.15 ДСТУ .Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» визначено, що договірна ціна - кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду (така ж позиція викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05.08.2016 № 3302-06-24782-06 ).
Таким чином, оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у даному випадку Замовником було передбачено у тендерній документації вимогу щодо надання учасником, який перебуває у статусі «Очікує рішення» в паперовому вигляді договірної ціни, яка повинна містити всі обсяги відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 4 до тендерної документації). .
Також, виходячи зі змісту частини третьої статті 32 Закону, у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Разом з тим повідомляємо Вам, що з метою дотримання принципів Закону України "Про публічні закупівлі" та розширення кола учасників зміни будуть внесені до всіх тендерних документацій.
Виходячи зі змісту п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Водночас тендерна пропозиція подається замовнику учасником відповідно до вимог тендерної документації згідно з п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи вищевикладене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Замовник на власний розсуд вирішує, яка інформація повинна входити до складу тендерної документації (така ж позиція викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06).
Необхідність надання документів, згідно з тендерною документацією, чітко прописана у ній та супроводжується наступними словосполученнями: «учасник повинен надати», «учасник у складі своєї пропозиції має надати» «учасник надає» тощо. Дані словосполучення не є завуальованими та маніпулятивними, не носять завуальованого характеру, адже чітко встановляють вимогу Замовника щодо надання документів, передбачених тендерною документацією.
Надання, передбачених тендерною документацію довідок, листів-гарантій та інших документів дозволяє Замовнику уникнути ризику недобросовісності від учасників.
Разом з тим, повідомляємо Вам, що відповідно до вимог тендерної документації учасник, який перебуває у статусі «Очікує рішення» повинен надати замовнику, в паперовому вигляді договірну ціну (пронумеровану), яка повинна містити всі обсяги відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 4) і роздруковану електронну банківську гарантію із супровідним листом. Дані документи надаються Учасником Замовнику з огляду на наступне.
Відповідно до вимог тендерної документації пропозиція учасника обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції відкритих торгів, яке має бути подане у вигляді електронної банківської гарантії.
Відповідно до ч. 4 ст. 24 Закону забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем тендеру;
відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Таким чином, у разі настання однієї з підстав, передбачених ч. 4 ст. 24 Закону Замовник, відповідно до Закону, зобов’язаний повернути Учаснику забезпечення тендерної пропозиції. З огляду на те, що електронна банківська гарантія є електронним документом, з метою забезпечення виконання вимог ч. 4 ст. 24 Закону Замовником було передбачено у тендерній документації надання учасником, який перебуває у статусі «Очікує рішення» роздрукованої електронної банківської гарантії, з метою виконання вимогу закону, у разі необхідності її повернення протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до вимог тендерної документації учасник, який перебуває у статусі «Очікує рішення» повинен надати замовнику, в паперовому вигляді договірну ціну (пронумеровану), яка повинна містити всі обсяги відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 4 до тендерної документації).
З огляду на це повідомляємо, що відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
При цьому виходячи зі змісту п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Водночас тендерна пропозиція подається замовнику учасником відповідно до вимог тендерної документації згідно з п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону.
Пунктом 3 частини другої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
При цьому Закон не містить вимоги щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону.
У свою чергу, ч. 6 ст. 28 Закону встановлено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Згідно з частиною першою статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом
Так, згідно зі статтею 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
При цьому пунктом 6.2.4 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником.
Разом з тим, пунктом 3.15 ДСТУ .Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» визначено, що договірна ціна - кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду (така ж позиція викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05.08.2016 № 3302-06-24782-06 ).
Таким чином, оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у даному випадку Замовником було передбачено у тендерній документації вимогу щодо надання учасником, який перебуває у статусі «Очікує рішення» в паперовому вигляді договірної ціни, яка повинна містити всі обсяги відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 4 до тендерної документації). .
Також, виходячи зі змісту частини третьої статті 32 Закону, у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Разом з тим повідомляємо Вам, що з метою дотримання принципів Закону України "Про публічні закупівлі" та розширення кола учасників зміни будуть внесені до всіх тендерних документацій.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 27 червня 2019
Найменування: | ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" |
Код ЄДРПОУ: | 41984916 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна, Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Трансресурси" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 липня 2019 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК" |
9 692 790,00
UAH з ПДВ
|
9 445 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Трансресурси" |
9 722 790,00
UAH з ПДВ
|
9 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК" #37948128 |
Переможець |
9 445 800,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2019 09:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2019 15:02
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2019 15:00
|
Д.у. _ 1 Гадяч-Миргород.PDF | зміни до договору |
29 листопада 2019 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2019 11:33
|
Договір | укладений |
18 липня 2019 11:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», домовилися зменшити суму Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 03-24/19-87 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |