Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект відеопроекційного обладнання
Очікувана вартість
375 216,00 UAH
UA-2019-05-15-003212-a 48d7355fea244f8ca764254445f1eec8
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Валеріївна Мащенко

+380616523907 t_mashenko@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ПОЛОГІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02228210
Місцезнаходження: 70600, Україна , Запорізька обл., м. Пологи, пров. Водопровідний, 3
Контактна особа: Тетяна Валеріївна Мащенко
+380616523907
t_mashenko@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2019 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 31 травня 2019 14:08
Очікувана вартість: 375 216,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 752,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект відеопроекційного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70600, Україна, Запорізька область, м. Пологи, вул. імені Героя України Сацького В.А., буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 червня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться Покупцем за наявності відповідного фінансування після передачі Товару Продавцем та пред’явлення розрахункових документів на Товар та відповідних сертифікатів якості протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту отримання Товару та належним чином оформлених зазначених документів. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 16:24
ТД КОМПЛЕКТ РБК (повторно).doc
15 травня 2019 16:24
ДОДАТКИ 1-12 (повторно).docx
15 травня 2019 16:23
ДОД 13 ДОГОВІР (повторно).docx
15 травня 2019 16:23
ДОД 14 ІСТОТНІ УМОВИ (повторно).docx
15 травня 2019 16:23
ОГОЛОШЕННЯ КОМПЛЕКТ РБК ПОВТОРНО.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 травня 2019 10:13
Дата відповіді: 16 травня 2019 16:04
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до пункту 6 розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (Комплект відеопроекційного обладнання), затвердженої рішенням тендерного комітету № 16 від 15.05.2019, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначена у Додатку 8 до цієї тендерної документації.
Усі посилання у Додатку 8 на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент".
Невідповідність запропонованого Учасником товару встановленим технічним вимогам розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Згідно додатку 8 до тендерної документації посилання Замовником в найменуванні та/або технічних характеристиках на виробників, торговельну марку або тип, ТУУ, ДСТУ тощо обумовлено наданням Учасникам загального уявлення про технічні характеристики чи складові Товару. Будь-які посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника у цій документації слід читати як «або еквівалент». Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими.

2) До участі в закупівлі допускаються як учасники – юридичні особи так і учасники – фізичні особи – підприємці.
Відповідно до пункту 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» вказаної тендерної документації, оцінку тендерних пропозицій Замовник здійснює на основі критерію «ціна».
Найбільш економічно вигідною буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням всіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо Учасник є платником ПДВ).
Ціна тендерної пропозиції учасника, що не є платником ПДВ, дорівнює поданій ним тендерній пропозиції з урахуванням всіх податків і зборів, без додавання з боку замовника ПДВ у розмірі 20 % чи будь – яких інших податків і зборів.
Тендерні пропозиції всіх учасників розглядаються з урахуванням всіх податків і зборів і до ціни тендерної пропозиції, визначеної за результатом аукціону, не додаються замовником ніякі суми податків і зборів.».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 травня 2019 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧЕБАНОВ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ 365 000,00
UAH з ПДВ
365 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИРОНОВ МИКИТА ОЛЕКСАНДРОВИЧ 374 000,00
UAH з ПДВ
374 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 травня 2019 12:40
Електронний підпис
30 травня 2019 12:38
9.2 Виписка з ЄДР.pdf
30 травня 2019 12:38
9.1 Виписка з ЄДР(копія).pdf
30 травня 2019 12:38
8. Лист підтвердження.pdf
30 травня 2019 12:38
7. Порівняльна таблиця.pdf
30 травня 2019 12:38
14. Лист підтвердження.pdf
30 травня 2019 12:38
11. ІНН + КОПІЯ ПАСПОРТУ .pdf
30 травня 2019 12:38
1.тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 травня 2019 22:38
Електронний підпис
29 травня 2019 22:37
010_propoziciya.pdf
29 травня 2019 22:37
009_lyst_zgoda.pdf
29 травня 2019 22:37
008_dovidka_stazh.pdf
29 травня 2019 22:37
007_dovidka.pdf
29 травня 2019 22:37
006_dovidka.pdf
29 травня 2019 22:37
005_info_mat_teh.pdf
29 травня 2019 22:37
004_lysty.pdf
29 травня 2019 22:37
003_garant_lyst.pdf
29 травня 2019 22:37
002_istotni_umovy.pdf
29 травня 2019 22:37
001_dogovir.pdf
29 травня 2019 22:37
vytiag.pdf
29 травня 2019 22:37
passport.pdf
29 травня 2019 22:37
inn.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧЕБАНОВ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИРОНОВ МИКИТА ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧЕБАНОВ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ
#2893413735
Відхилено 365 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 15:50
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИРОНОВ МИКИТА ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2871115779
Відхилено 374 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 16:30

Документи

05 червня 2019 15:50
Електронний підпис

Документи

05 червня 2019 16:30
Електронний підпис
05 червня 2019 15:51
Звіт з ЄДР (припинено)

Інформація про відміну

Дата відміни
05 червня 2019 16:30
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі