Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015-50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (технічне обслуговування та ремонт ліфтів у м. Запоріжжя)
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2019-05-15-002621-a ● 316819cc7c0943e9bfcc97d257b3fa5a
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укрпошта" в особі запорізької дирекції |
Код ЄДРПОУ: | 20509800 |
Місцезнаходження: | 69005, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, пр-т Соборний, 133 |
Контактна особа: |
Вікторія Турчина +380664134771 turchyna-va@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі:
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIIІ (далі Закон), а саме: у разі «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».
Причини та обставини, якими керувався ініціатор закупівлі для застосування переговорної процедури:
Переговорна процедура необхідна у зв’язку з тим, що процедура відкритих торгів на закупівлю послуг: ДК 021:2015-50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (технічне обслуговування та ремонт ліфтів у м. Запоріжжя) двічі не відбулась за відсутністю достатньої кількості учасників (UA-2019-01-22-002214-b від 22.01.2019 та UA-2019-04-05-001212-a від 05.04.2019).
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIIІ (далі Закон), а саме: у разі «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».
Причини та обставини, якими керувався ініціатор закупівлі для застосування переговорної процедури:
Переговорна процедура необхідна у зв’язку з тим, що процедура відкритих торгів на закупівлю послуг: ДК 021:2015-50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (технічне обслуговування та ремонт ліфтів у м. Запоріжжя) двічі не відбулась за відсутністю достатньої кількості учасників (UA-2019-01-22-002214-b від 22.01.2019 та UA-2019-04-05-001212-a від 05.04.2019).
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2019 15:28 |
Оскарження наміру укласти договір: | 26 травня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 послуга
ДК 021:2015-50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (технічне обслуговування та ремонт ліфтів у м. Запоріжжя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | відповідно умов договору: 4.3. Оплата вартості послуг здійснюється Замовником в національній валюті України безготівково шляхом банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Виконавця в наступному порядку: 4.3.1. Розрахунок за надані Послуги (виконані роботи) та відшкодування вартості використаних Виконавцем запасних частин та матеріалів здійснюється на підставі підписаних Сторонами первинних документів: Акту прийому-передачі наданих послуг (виконаних робіт) (далі – Акт), видаткової накладної та рахунку-фактури, складеного Виконавцем. 4.3.2. До 5-го числа наступного за місяцем надання Послуг місяця Виконавець надає Замовнику на підпис Акти із зазначенням в них виду та вартості наданих Послуг, вартості використаних матеріалів та запасних частин. 4.3.3. На підставі підписаних Сторонами первинних документів Замовник оплачує фактично отримані Послуги не пізніше п’ятнадцятого числа наступного місяця. 4.4. Проведення оплати за фактично надані Послуги (виконані роботи) за цим Договором здійснюються не раніше дати реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
15 травня 2019 15:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЛІФТСЕРВІС 5" #31806300 |
Переможець |
70 000,00
UAH
|
15 травня 2019 15:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2020 16:38
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2019 08:59
|
Договір 05-857 від 27.05.2019.pdf | укладений |
28 травня 2019 08:58
|