Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Севофлуран, 250 мл, амп., фл., шпр. - 124 од.
Очікувана вартість
390 477,24 UAH
UA-2019-05-15-002525-a 2a47c21fd6394e76902cdc91aac92a9d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840879 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840879
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2019 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 13:02
Початок аукціону: 03 червня 2019 13:02
Очікувана вартість: 390 477,24 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 952,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
124 одиниця
Севофлуран, 250 мл, амп., фл., шпр. - 124 од.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sevoflurane

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2019 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 14:48
Внесення_змін_1.PDF
23 травня 2019 14:48
ТД Севофлуран 2 зміни 1.PDF
15 травня 2019 15:15
ТД Севофлуран 2.pdf
23 травня 2019 14:48
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.PDF
15 травня 2019 15:15
Додаток 2 (Технічні вимоги).pdf
15 травня 2019 15:15
Оголошення про заплановану закупівлю.pdf
15 травня 2019 15:15
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника).pdf
15 травня 2019 15:15
Додаток 4 (Проект договору).pdf
15 травня 2019 15:15
Додаток 3 (Документи після акцепту).pdf
15 травня 2019 15:15
Додаток 1 (Кваліфікація).pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-15-002525-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Зайдекс УА", Код ЄДРПОУ:41335022
Дата подання: 20 травня 2019 16:54
Вимога щодо терміну придатності
Відповідно до вимог пункту 3, Додатку №2 до тендерної документації на закупівлю: «Строк придатності лікарського засобу на момент поставки повинен становити не менше, як 75% від встановленого інструкцією терміну придатності. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист про термін придатності». Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки, враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також: враховувати строк, протягом якого лікарський засіб планується бути використаним. Відповідно до частини 14 статті 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», рекомендації Антимонопольного комітету України є обов’язковими для розгляду.
Оскільки закупівля проводиться для задоволення потреби протягом 2019 року, з урахуванням вищезазначених рекомендацій Антимонопольного комітету України та з метою створення конкурентного середовища, просимо вимогу: «Строк придатності лікарського засобу на момент поставки повинен становити не менше, як 75% від встановленого інструкцією терміну придатності. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист про термін придатності» замінити на «Строк придатності лікарського засобу на момент поставки повинен становити не менше 30 місяців чи не менше 60% від встановленого інструкцією терміну придатності. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист про термін придатності» чи інше. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 травня 2019 15:32
З врахуванням Вашого питання внесено зміни до тендерної документації на закупівлю.
Постійною робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, опрацьовано вимогу та прийнято рішення внести зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Зайдекс УА" 359 695,48
UAH з ПДВ
350 142,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 372 830,80
UAH з ПДВ
350 275,20
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» 384 772,00
UAH з ПДВ
384 772,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІТО-ЛЕК" 390 340,84
UAH з ПДВ
390 340,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 травня 2019 11:58
Електронний підпис
30 травня 2019 11:57
Технічна частина.pdf

Публічні документи

30 травня 2019 15:55
Електронний підпис
30 травня 2019 15:45
Технічна частина.pdf
30 травня 2019 15:45
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Зайдекс УА"

ТОВ "Людмила-Фарм"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

ТОВ "ФІТО-ЛЕК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Зайдекс УА"
#41335022
Переможець 350 142,52
UAH з ПДВ
10 червня 2019 12:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2019 12:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Зайдекс УА"
#41335022
350 142,52
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:01
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 16:56
Договір 42.pdf укладений
24 червня 2019 16:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 350 142,52
UAH (в тому числі ПДВ 22 906,52 UAH)