Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з харчування дітей у профільному міському таборі влітку 2019 року (19 днів * 280 дітей = 5320 діто/днів)
Очікувана вартість
319 200,00 UAH
UA-2019-05-15-001759-a e9dc214fe587452d8ba7b8b7a095e726
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Андрущенко

+380677506571 palac.mmrzo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАЛАЦ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ МЕЛІТОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 36786897
Місцезнаходження: 72312, Україна , Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Михайла Грушевського, 7
Контактна особа: Оксана Андрущенко
+380677506571
palac.mmrzo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" торги не відбуваються в разі подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій. У зв'язку із цим було відміненно торги. Тому, відповідно п.4 частини другої ст. 35 Закону необхідно застосувати переговорну процедуру закупівлі. Ця процедура, що використовується замовником, як вийняток, у разі, якщо замовником було двічі відміненно тентер через відсутність достньої кількості учасників, при цьому предмет закупівл, його технічні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були зазначенні замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2019 13:32
Оскарження наміру укласти договір: 26 травня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації харчування дітей у профільному міському таборі влітку 2019 року (19 днів * 280 дітей = 5320 діто/днів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72312, Україна, Запорізька область, Мелітополь, Михайла Грушевського, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 травня 2019  —  21 червня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

15 травня 2019 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ковалова Лутфіє
#1947311945
Переможець 319 200,00
UAH з ПДВ
15 травня 2019 13:32

Документи

15 травня 2019 13:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2019 13:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ковалова Лутфіє
#1947311945
319 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 травня 2019 13:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 14:18
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2019 11:05
дод.угода 001.jpg зміни до договору
08 липня 2019 10:57
Електронний підпис укладений
27 травня 2019 08:07
договір 35 001.jpg укладений
27 травня 2019 08:04
договір 35 002.jpg укладений
27 травня 2019 08:04
договір 35 003.jpg укладений
27 травня 2019 08:04
договір 35 004.jpg укладений
27 травня 2019 08:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменьшення кількості послуг (5223 діто/днів)
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2019 — 31 липня 2019
Сума оплати за договором: 313 380,00
UAH