Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Фарби, код 44810000-1 за ДК 021:2015 (емаль ПФ)»
Очікувана вартість
452 010,00 UAH
UA-2019-05-15-000927-a 9fe8accbc68f4b5a8065295176f217ce
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончарук Олена Василівна

044 238 58 68 O.GONCHARYK@METRO.KIEV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Гончарук Олена Василівна
044 238 58 68
O.GONCHARYK@METRO.KIEV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2019 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2019 16:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 11:31
Очікувана вартість: 452 010,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6780 кг
Емаль ПФ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, Київська обл., Київ, Червоноткацька, 1-А, Головний матеріальний склад.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару З дати поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2019 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 11:14
ТД.docx
15 травня 2019 11:14
Додаток 7.docx
15 травня 2019 11:14
Додаток 6.docx
15 травня 2019 11:14
Додаток 5.docx
15 травня 2019 11:14
Додаток 4.docx
15 травня 2019 11:14
Додаток 3.docx
15 травня 2019 11:14
Додаток 2.docx
15 травня 2019 11:14
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 травня 2019 10:35
Дата відповіді: 16 травня 2019 12:03
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В технічній специфікації Замовника (Додаток 2 до тендерної документації) зазначено:
«* Або еквівалент (технічні, якісні та функціональні характеристики (показники) еквіваленту повинні відповідати встановленим Замовником в технічній специфікації).
Учасник в тендерній пропозиції повинен чітко зазначити найменування (за наявності: тип, марка або інше) товару, що пропонується до постачання.»

2. Відповідно до пункту 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Згідно з абзацом 2 частини 1 статті 25 Закону електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система забезпечує можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Замовник розглядає пропозицію учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу ціну, яка розглядається Замовником як остаточна.
щодо товару
Дата подання: 20 травня 2019 09:45
Дата відповіді: 21 травня 2019 11:20
Добрий день! Чи можливо пропонувати фарбу, в характеристиках якої не зазначено, що колір відповідає системі тонування RAL, але за показниками є відповідність запитуваним характеристикам.
Відповідь: Зазначені кольори емалі (Додаток 2 до тендерної документації) використовуються для відновлення вагонів рухомого складу при капітальних та поточних ремонтах, узгоджених на підприємстві.
В технічній специфікації до тендерної пропозиції Учасника, є необхідним зазначення кольорів емалі за каталогом RAL міжнародного стандарту, які пропонуються до постачання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-15-000927-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес", Код ЄДРПОУ:32851360
Дата подання: 04 червня 2019 10:27
не відповідність вимогам тд
Шановний Замовнику, при вивченні тендерних пропозицій поданих відповідно до оголошення № 3998911 на закупівлю «44810000-1 Краски» а також дослідивши результати розгляду пропозицій аналогічних закупівель попередніх років що були проведені КП «київський метрополітен», ми хотіли би звернути Вашу увагу на наступний факт. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету КП «Київський метрополітен» № 2796 від 23.10.18 тендерну пропозицію ТОВ «ТД «Промбізнес» було відхилено, в тому числі і за не відповідність заповнення Додатку № 1 до умов тендерної документації (пункт що стосується поставки товару). Хотілося б звернути Вашу увагу на те що цього року всі учасники закупівлі при оформленні своїх пропозицій припустилися цієї ж помилки а тому за аналогією Вашого попереднього рішення мають бути відхилені.
Просимо Вас врахувати цей факт під час оцінки тендерних пропозицій учасників, з метою недопущення порушення базових принципів державних закупівель таких як об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та недискримінація учасників.
Сподіваємось на спів розуміння.
Додатки:
протокол засідання тендерного комітету КП «Київський метрополітен» № 2796 від 23.10.18
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 червня 2019 11:36
Відповідно до листа від 30.05.2019 №12/869 «Умови пропозиції» (додаток 1 до тендерної документації) в пункті 9 учасником,який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, Приватним акціонерним товариством «Коростенський завод «Янтар» зазначено: «Поставка партії товару здійснюється протягом 5(п’яти) календарних днів з дати отримання Постачальником письмового замовлення від Покупця», що відповідає вимозі Замовника.
Номер вимоги: UA-2019-05-15-000927-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес", Код ЄДРПОУ:32851360
Дата подання: 07 червня 2019 13:16
уточнення
Алеж, в тому році ТОВ "ТД "Промбізнес" також в умовах пропозиції вказав строк поставки 10 днів що відповідало Вашим вимогам. Але в протоколі № 2796 від 23.10.18 ви вказали що пропозиція в тому числі і за цим пунктом не відповідає умовам ТД.
В цьому році "переможець" опинився в такій самій ситуації але ТК не взяв до уваги цей факт. Де ж справедливість?
Замовник при оцінці повинен виключити прояви дискримінації та необ'єктивної оцінки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 червня 2019 16:11
Надану Вами тендерну пропозицію у 2018 році на закупівлю «Фарби, код 44810000-1за ДК 021:2015 (емаль)» було відхилено через невідповідність технічних та якісних характеристик, а також часткову невідповідність п. 6 умови пропозиції (Додатком 1 до тендерної пропозиції) вимогам Замовника.
В Додатку 1 до тендерної пропозиції п. 6 умови пропозиції наданих ТОВ «ТД «Промбізнес» було зазначено: «Поставка партії товару здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Постачальником письмового замовлення ВІД».
В даному пункті відсутнє слово – ПОКУПЦЯ.
Згідно Додатку 1 тендерної документації п. 6 умови пропозиції Замовником вимагалось: «Поставка партії товару здійснюється протягом _______(______) календарних днів з дати отримання Постачальником письмового замовлення від ПОКУПЦЯ (зазначається з урахуванням розділу 5 проекту договору, викладеного в Додатку 3 до тендерної документації, й не повинен перевищувати 10 (десяти) календарних днів)».

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ ЯНТАР 326 532,60
UAH з ПДВ
279 748,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРРЕСУРС-КР" 355 392,00
UAH з ПДВ
280 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" 351 996,00
UAH з ПДВ
298 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес" 378 793,80
UAH з ПДВ
375 898,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВК"ЛКМ" 380 058,38
UAH з ПДВ
377 798,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КСАНТОС" 424 368,00
UAH з ПДВ
424 368,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 травня 2019 14:40
Сертифікат дилера КСЗ.pdf
31 травня 2019 14:40
Договір Диллера КСЗ.pdf
31 травня 2019 14:40
Сертифікати якості.PDF
31 травня 2019 14:40
Право підпису.pdf
31 травня 2019 14:40
Додаток 6 Цінова.pdf
31 травня 2019 14:40
Додаток 3.pdf
31 травня 2019 14:40
Додаток 2.pdf
31 травня 2019 14:40
Додаток 1.pdf
31 травня 2019 14:40
Довідка ст 17.pdf

Публічні документи

28 травня 2019 16:33
Електронний підпис
28 травня 2019 16:33
Технічна специфікація.pdf
28 травня 2019 16:33
Лист з інформацією.pdf
28 травня 2019 16:33
Умови пропозиції.pdf
28 травня 2019 16:33
Проект договору.pdf
28 травня 2019 16:33
Оригінал Статуту.pdf
28 травня 2019 16:33
Оригінал витягу ПДВ.pdf
28 травня 2019 16:33
Копія Статуту.pdf
28 травня 2019 16:33
Копія витягу ПДВ.pdf
28 травня 2019 16:32
Довідка стаття 17.pdf
28 травня 2019 16:32
Довідка ст17.pdf

Публічні документи

31 травня 2019 12:17
Цінова пропозиція.pdf
31 травня 2019 12:17
Умови пропозиції.pdf
31 травня 2019 12:17
Технічна специфікація.pdf
31 травня 2019 12:17
Статут 2019.pdf
31 травня 2019 12:17
СЕС.pdf
31 травня 2019 12:17
сЕРТИФІКАТИ.pdf
31 травня 2019 12:17
Протокол.pdf
31 травня 2019 12:17
Проект договору.pdf
31 травня 2019 12:17
Опис з кодом на Статут.pdf
31 травня 2019 12:17
Наказ про призначення.pdf
31 травня 2019 12:17
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

31 травня 2019 15:58
Статут КСАНТОС.PDF
31 травня 2019 15:58
Протокол КСАНТОС.PDF
31 травня 2019 15:58
Витяг ПДВ КСАНТОС.PDF
31 травня 2019 15:58
Наказ КСАНТОС.pdf
31 травня 2019 15:58
Довідка статті 17.PDF
31 травня 2019 15:58
Паспорт Луценко.pdf
31 травня 2019 15:58
Умови пропозиції.PDF
31 травня 2019 15:58
Висновок ДСЕЕ емаль.PDF
31 травня 2019 15:58
Тендерна пропозиція.PDF
31 травня 2019 15:58
Технічна специфікація.PDF
31 травня 2019 15:58
ПФ-115 ДСЭ ral 1001,1023,5015,1015.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ ЯНТАР

ТОВ "УКРРЕСУРС-КР"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ"

ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес"

ТОВ "ВК"ЛКМ"

ТОВ "КСАНТОС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ ЯНТАР
#02969797
Переможець 279 748,80
UAH з ПДВ
04 червня 2019 17:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2019 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ ЯНТАР
#02969797
279 748,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 14:39
459-НХ-19 від 21.06.19 -ПрАТ Янтар - звіт про виконання від 26.12.2020.pdf укладений
26 лютого 2020 14:39
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 16:30
459-НХ-19 від 21.06.19 -ПрАТ Янтар - ДУ1 (1).pdf зміни до договору
19 грудня 2019 16:29
Електронний підпис укладений
21 червня 2019 15:33
459-НХ-19 від 21.06.19 -ПрАТ Янтар.pdf укладений
21 червня 2019 15:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4 частини четвертої статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" продовжено строк дії Договору до 31.03.2020 (сума Договору після внесення змін - 279748,80грн, в тому числі ПДВ (20%) - 46624,80грн; кількість товару після внесення змін - 6780 кг).
Номер договору про закупівлю: 459-НХ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 червня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 279 748,80
UAH (в тому числі ПДВ 46 624,80 UAH)