Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (персональні комп'ютери, книжкові сканери)
Очікувана вартість
662 000,00 UAH
UA-2019-05-15-000874-c a7bb0fadbb0b4639918c9a89fd1a9da7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коцур Юлія Григорівна

+380542679270 ur1@sm.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області
Код ЄДРПОУ: 21108013
Вебсайт: http://www.pfu-sumy.gov.ua
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Пушкіна, 1
Контактна особа: Коцур Юлія Григорівна
+380542679270
ur1@sm.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2019 19:37
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2019 19:42
Оскарження умов закупівлі: до 26 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2019 19:42
Очікувана вартість: 662 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація

15 травня 2019 19:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 19:37
ТД машини для обробки.doc
15 травня 2019 19:37
ТД машини для обробки.doc
15 травня 2019 19:37
ТД машини для обробки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 19 травня 2019 14:35
Дата відповіді: 22 травня 2019 17:51
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Визначаючи вимоги до предмету закупівлі Замовник прагне додержуватись прав як потенційних учасників, так і третіх осіб - володільців прав інтелектуальної власності на продукти, що можуть бути запропоновані учасниками для для використання (встановлюючи вимоги щодо "чистоти" ліцензування та джерел походження). Визначені Замовником умови закупівлі не суперечать наведеному у запитанні і не виключають право Замовника звернутись за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції (частина сьома статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі"). У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника вимогам кваліфікаційним критеріям, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції, будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Машини для обробки даних (персональні комп'ютери)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 575 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 875,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 31 травня 2019 14:18
Закінчення: 31 травня 2019 14:39
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

25 шт
Машини для обробки даних (персональні комп'ютери)
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Пушкіна, 1
Дата доставки: 30 серпня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Машини для обробки даних (персональні комп'ютери) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 травня 2019 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" 545 850,00
UAH з ПДВ
545 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 560 970,00
UAH з ПДВ
560 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2019 14:22
10 2 Дистриб PIRIT.pdf
29 травня 2019 14:22
9 Витяг з ЕДР.pdf
29 травня 2019 14:22
8 Виняг платника ПДВ.pdf
29 травня 2019 14:22
7 Статут Софт Продакшн.pdf
29 травня 2019 14:22
5 2 Договор 221018.pdf
29 травня 2019 14:22
5 1 Договір 392019.pdf
29 травня 2019 14:22
3 Тендерна пропозиція.pdf
29 травня 2019 14:22
2 7 ISO CZUR.pdf
29 травня 2019 14:22
2 6 Сертифікати DELL UKR.pdf
29 травня 2019 14:22
2 5 Сервісні центри DELL.pdf
29 травня 2019 14:22
2 3 dell-iso14001-worldwide.pdf
29 травня 2019 14:22
2 2 dell-worldwide-iso9001.pdf

Публічні документи

29 травня 2019 11:10
Лист Згода персон дані.pdf
28 травня 2019 16:48
Цінова пропозиція.pdf
28 травня 2019 16:48
Технічні вимоги.pdf
28 травня 2019 16:48
Статут 2017 завірений.pdf
28 травня 2019 16:48
Сервісні центри DELL.pdf
28 травня 2019 16:48
ПФУ Суми Протокол 62.pdf
28 травня 2019 16:48
Протокол№3.pdf
28 травня 2019 16:48
Протокол 55.1.pdf
28 травня 2019 16:48
Платник ПДВ.pdf
28 травня 2019 16:48
Опис.pdf
28 травня 2019 16:48
Наказ керівника.pdf
28 травня 2019 16:48
Лист-згода.pdf
28 травня 2019 16:48
Лист Гарантія санкції.pdf
28 травня 2019 16:48
Довідка МТБ 24.05.19.pdf
28 травня 2019 16:48
ISOdell14001-worldwide.pdf
28 травня 2019 16:48
ISO9001dell-worldwide.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"

ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"
#39602713
Переможець 545 850,00
UAH з ПДВ
06 червня 2019 15:06

Документи

06 червня 2019 15:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 червня 2019 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"
#39602713
545 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 червня 2019 15:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 15:22
Договор скан 013.jpg укладений
26 червня 2019 15:19
Договор скан 012.jpg укладений
26 червня 2019 15:19
Договор скан 011.jpg укладений
26 червня 2019 15:19
Договор скан 010.jpg укладений
26 червня 2019 15:19
Договор скан 009.jpg укладений
26 червня 2019 15:19
Договор скан 008.jpg укладений
26 червня 2019 15:19