Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з ремонту і технічного обслуговування службових автомобілів
Очікувана вартість
275 000,00 UAH
UA-2019-05-15-000803-c 8ab0ff7ed974437eabf50d794c9b9195
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лавошник Діана Сергіївна

+380955967762 LAVOSHNIKDI@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне спеціалізоване підприємство "Харківгорліфт"
Код ЄДРПОУ: 34754617
Вебсайт: http://www.gorlift.kh.ua/
Місцезнаходження: 61024, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Ярослава Мудрого, буд. 30, м. Харків
Контактна особа: Лавошник Діана Сергіївна
+380955967762
LAVOSHNIKDI@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2019 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2019 15:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 15:39
Очікувана вартість: 275 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,84%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


послуги з ремонту і технічного обслуговування службових автомобілів - 1 посл. (12 автомобілів відповідно Додатку 1 та Додатку 1.1 до тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
послуги з ремонту і технічного обслуговування службових автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська обл., Харків, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється Замовником протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати отримання акту наданих послуг Замовником. Замовник залишає за собою право відстрочки платежу за Договором на строк з моменту поставки товару до 31.12.2019 року (включно). Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2019 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 17:05
Додаток 3 від 15.05.2019.docx
15 травня 2019 17:05
Додаток 2 від 15.05.2019.docx
15 травня 2019 17:05
Додаток 1, 1.1 від 15.05.2019.docx
15 травня 2019 17:05
ТД від 15.05.2019.doc
15 травня 2019 17:05
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС" 265 897,85
UAH з ПДВ
265 897,85
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант-М Юг" 275 000,00
UAH з ПДВ
275 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2019 15:24
Електронний підпис
07 червня 2019 15:17
Тендерна пропозиція.pdf
07 червня 2019 15:17
Довідка МВС.pdf
07 червня 2019 15:17
public_doc.pdf
07 червня 2019 15:17
public_doc.p7s
30 травня 2019 15:01
Електронний підпис
30 травня 2019 15:00
Тендерна пропозиція.pdf
30 травня 2019 15:00
Копія Статуту.pdf
30 травня 2019 15:00
Копія опису.pdf
30 травня 2019 15:00
Копія договору оренди.pdf
30 травня 2019 15:00
Копія витягу ЄДР.pdf
30 травня 2019 15:00
Банківські довідки.pdf
30 травня 2019 15:00
Guarantee_UAH 6 000.pdf.p7s.p7s
30 травня 2019 15:00
Guarantee_UAH 6 000.pdf
30 травня 2019 15:00
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
30 травня 2019 15:00
banking_licence_ПУМБ.pdf

Публічні документи

30 травня 2019 14:25
Електронний підпис
27 травня 2019 13:56
13 ФО ЮГ_310319.pdf
27 травня 2019 13:56
12 Договор оренды.pdf
27 травня 2019 13:56
11 Витяг Реєстр ПДВ.pdf
27 травня 2019 13:56
10 Витяг з ЄДР.pdf
27 травня 2019 13:56
9 Дилерська угода.pdf
27 травня 2019 13:56
5 Довідки ст. 17 16 Закону.pdf
27 травня 2019 13:56
4 Довідки.pdf
27 травня 2019 13:56
3 Проект договору.pdf
27 травня 2019 13:56
2 Перелік послуг.pdf
27 травня 2019 13:56
1 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант-М Юг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС"
#35244815
Переможець 265 897,85
UAH з ПДВ
06 червня 2019 14:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 червня 2019 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС"
#35244815
265 897,85
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 09:29
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 20:21
Додаткова угода №3 до Договору №235 від 20 червня 2019 року (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 20:21
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 20:17
Додаткова угода №2 до Договору №235 від 20 червня 2019 року (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 20:17
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2019 11:25
Додаткова угода №1 до Договору №235 від 20 червня 2019 року (1).pdf зміни до договору
26 листопада 2019 11:25
Електронний підпис укладений
20 червня 2019 17:26
Договір № 235 від 20.06.2019 р..pdf укладений
20 червня 2019 17:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.3 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п. 13.1, 13.3 Договору № 235 від 20 червня 2019 р. Додаткова угода № 1 від 26.11.2019 р. Сума договору після внесення змін складає 265 897,85 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга
Номер договору про закупівлю: 235
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно Договору № 235 від 20 червня 2019 року (далі – Договір), а саме до п.1.3 Розділу I Предмет договору, п.п. 13.1, 13.3 розділу XIII. Інші умови Договору та керуючись п.5 ч.4 ст.З6 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди зменшити ціну закупівлі послуг Додаткова угода № 2 від 28.12.2019 р. Сума договору після внесення змін складає 146 804,03 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга
Номер договору про закупівлю: 235
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору № 235 від 20 червня 2019 року (далі – Договір), а саме, п.п. 13.1, 13.3 розділу XIII. Інші умови Договору та керуючись ч.5 ст.З6 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на термін достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме до 28.02.2020 р., на суму 29 360,00 грн. (двадцять дев’ять тисяч триста шістдесят грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 4 893,33 грн., що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі. Додаткова угода № 3 від 28.12.2019 р. Сума договору після внесення змін складає 176 164,03 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга
Номер договору про закупівлю: 235
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 28 лютого 2020
Сума оплати за договором: 176 164,03
UAH (в тому числі ПДВ 29 360,67 UAH)