Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА" |
Код ЄДРПОУ: | 23970286 |
Місцезнаходження: | 79049, Україна , Львівська обл., Львів, пр. Червоної калини, 68 |
Контактна особа: |
Дунаєвська Лариса Василівна +380322230356 4kmp_uoz_lviv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2019 21:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 31 травня 2019 13:34 |
Очікувана вартість: | 2 398 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,46% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45400000-1: Завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок з Підрядником Замовник проводить у безготівковій формі після підписання акта прийому-передачі виконаних робіт (послуг з поточного ремонту). Оплата може здійснюватися з відтермінуванням платежу – до 30 календарних днів з дня підписання акту приймання передачі виконаних робіт (послуг з поточного ремонту). Оплата проводиться поетапно на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (послуг з поточного ремонту) (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3). Платіжні (фінансові) зобов’язання Замовника за договором щодо оплати вартості виконаних послуг з поточного ремонту виникають лише при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань та за умови надходження бюджетних коштів для оплати цих послуг на казначейський рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2019 21:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2019 21:12 |
2-ТД-ПотРем-68.doc | |
15 травня 2019 21:12 |
2-Додатки до ТД-ПотРем-68.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
наданих ними. Таким чином згідно закону, інформація яку можна отримати з іншиж документів, наданих учасником належить до несуттєвих помилок, не впливає на зміст пропозиції не може бути підставою для відхилення.
Крім того згідно ст. 16 п.4 абзац другий-
"Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником."
Враховуючи вище сказане просимо скасувати ваше рішення про відхилення нашоє пропозиції
Тендерний комітет розглянув вашу скаргу щодо оскарження рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП "ГОРИГЛЯДИ" та вважаємо за необхідне повідомити вам наступне.
Нам дуже прикро, що ви не задоволені прийнятим рішенням тендерного комітету. Але тендерний комітет діяв у строгій відповідності до вимог чинного ЗУ «Про публічні закупівлі». Тому не вбачаємо у своїх діях будь-яких порушень. Вважаємо, що факти, які викладені у вашій скарзі трактуються на власний розсуд та у своїх інтересах, а також в суперечності з вимогами чинних нормативно-правових актів.
1. Так зокрема, Тендерна документація містила чітку та однозначну вимогу (п. 6.2. Розділу ІІІ Тендерної документації) про те, що: «Під час надання послуг, ЗГІДНО ДАНОГО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, повинні застосовуватись заходи із захисту довкілля, про що учасник подає гарантійний лист». ПП "ГОРИГЛЯДИ" надало гарантійний лист, в якому зазначено, що буде дотримуватись норм закону про охорону довкілля щодо зовсім ІНШОГО ОБ’ЄКТА, який не являється предметом закупівлі даних торгів.
2. Всупереч вимог п. 2. Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації у «Відомостях про учасника» ПП "ГОРИГЛЯДИ" НЕ ЗАЗНАЧИВ інформацію про наявність чи відсутність кредитної заборгованості. Хоча на момент подання скарги ви і зазначаєте, що таку інформацію можна перевірити замовником самостійно на сайті https://www.ubki.ua/credit-report-of-entity-ua. Проте, не враховано той факт, що замовником вимагалась така інформація саме у складі пропозиції. Окрім того, у складі своєї пропозиції ви НЕ ЗАЗНАЧИЛИ де можна перевірити інформацію про наявність чи відсутність кредитної заборгованості. А також, при розгляді тендерних пропозицій до уваги може братися тільки та інформація, яка розміщена у ВІДКРИТИХ ЄДИНИХ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАХ. Вище зазначена інтернет-сторінка (https://www.ubki.ua/credit-report-of-entity-ua) НЕ ЯВЛЯЄТЬСЯ відкритим єдиним державним реєстром.
3. Також ви не дотрималися вимог п. 2. Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації щодо змісту Довідки про виконання аналогічного договору. А саме у поданій довідці не вказано адресу та контактний номер телефону замовника; прізвище, ініціали посадової особи замовника, що була уповноважена за супровід та виконання договору; строки виконання.
Тендерний комітет не несе відповідальність за неналежну підготовку учасниками своїх пропозицій. Чкісне та правильне формування тендерної пропозиції залежать виключно від компетенції та уважності працівників, відповідальних за підготовку пропозицій. Безвідповідальне та неуважне ставлення до підготовки своїх пропозицій – це ризик кожного з учасників.
Звертаємо Вашу увагу на те, що ЗУ «Про публічні закупівлі» (зокрема стаття 30 Закону) ЗОБОВ’ЯЗУЄ відхиляти тендерні пропозиції тих учасників, які НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ вимогам тендерної документації, кваліфікаційним вимогам статті 16 Закону, НЕ ЗАЛЕЖНО від наявності чи відсутності економії у такій неналежній пропозиції.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що тендерний комітет діяв у суворій відповідності до вимог тендерного законодавства та правомірно відхилив вашу тендерну пропозицію. Радимо ґрунтовно вивчати вимоги замовників та уважно готувати свої пропозиції, під час участі у електронних закупівлях. Будемо раді бачити Вас у наступних наших тендерних процедурах.
Дякуємо за участь.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-03-000033 ● 1187db5e810045818676b87161d3c9c1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2019 17:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.07.2019 №110
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 02.07.2019 №110
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-05-15-000735-b 15.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
17 липня 2019 р. Західним офісом Держаудитслужби оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі «Поточний ремонт приміщень КНП "4-а МП м. Львова" по пр. Червоної Калини,68 (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45400000-1 - Завершальні будівельні роботи)» (ID моніторингу: UA-M-2019-07-03-000033). Згідно тексту даного Висновку встановлено порушення статті 30 Закону по процедурі відкритих торгів на закупівлю – «Поточний ремонт приміщень КНП "4-а МП м. Львова" по пр. Червоної Калини,68 (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45400000-1 - Завершальні будівельні роботи)» (ID закупівлі: UA-2019-05-15-000735-b). Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 71 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.. Враховуючи дане положення Закону та Висновок про результати моніторингу закупівлі «Поточний ремонт приміщень КНП "4-а МП м. Львова" по пр. Червоної Калини,68 (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45400000-1 - Завершальні будівельні роботи)» (ID моніторингу: UA-M-2019-07-03-000033), КНП "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА" надає аргументовані заперечення до висновку. Повідомляємо, що виявлені вами недоліки не можуть трактуватися як порушення з наступних причин. 1. Щодо першого зауваження. Відповідно до п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації замовника передбачалось надання : Довідка складена у формі таблиці, в якій вказані найменування і кількість обладнання чи спецтехніки чи механізмів тощо, ЯКІ ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ ВИКОРИСТОВУВАТИ УЧАСНИКОМ ДЛЯ ВИКОНАННЯ поточного ремонту; власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, спецтехнікою тощо); найменування орендодавця (надавача послуг тощо). Якщо проаналізувати дану вимогу нашої тендерної документації, можна дійти висновку, що замовником вимагалась інформація ТІЛЬКИ про ту механізми, обладнання, спецтехніку, які безпосередньо будуть використовуватись учасником для виконання поточного ремонту. Відповідно, вивчивши кошторисні документи ПП «Рембудстиль», зокрема «Підсумкова відомість ресурсів», бичимо, що для виконання поточного ремонту по даних торгах, учасник НЕ БУДЕ ЗАЛУЧАТИ кран автомобільний КТА – 25 та автомобіль МАЗ. Відповідно і ВІДСУТНЯ потреба вказівки будь-якої інформації (в тому числі в кого орендується) по даним транспортним засобам. Інформацію про наявність орендованих крана та автомобіля зазначено додатково, за власним бажанням учасника, що не заборонено Законом. Щодо зауваження про відсутність у пропозиції ПП «Рембудстиль» договорів оренди чи інших, де вказана інформація щодо орендодавців, то повідомляємо, що така вимога ВІДСУТНЯ у тендерній документації замовника. Отже вважаємо, що ПП «Рембудстиль» надав ПОВНУ інформацію щодо саме того переліку обладнання, спецтехніки чи механізмів, які будуть використовуватись при виконанні поточного ремонту. Уся інша інформація є додатковою та не має відношення до безпосереднього виконання робіт по даному тендеру. 2. Щодо другого зауваження. Гідно Приміток, викладених до п. 3 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації замовника передббачено: «** у випадку, якщо у предметі договору зазначається найменування послуг (чи робіт), який виконувалися за договором – учасники мають право подавати копії договорів БЕЗ ДОДАТКІВ». Отже, даним формулюванням тендерної документації замовника НАДАВ ПРАВО учасникам подавати аналогічні договори БЕЗ ДОДАТКІВ. Враховуючи той факт, що у тексті поданого договору від 26.01.2017 б/н, що укладений з ПрАТ «Промбудприлад», НАЯВНА інформація про найменування послуг з поточного ремонту, які виконувалися за договором, відповідно ВІДСУТНЯ підстава для відхилення тендерної пропозиції ПП «Рембудстиль» через описане вами зауваження. 3. Щодо третього зауваження. Відповідно до п. 5.2. Розділу ІІІ Тендерної документації передбачалось: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику (НАДАТИ ОСОБИСТО АБО ПОШТОВИМ ЗВ’ЯЗКОМ із супроводжувальним листом на ім’я голови тендерного комітету ЗА АДРЕСОЮ ЗАМОВНИКА) документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону». На виконання даної вимоги тендерної документації, ПП «Рембудстиль» ВЧАСНО протягом 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, НАДАВ ЗАМОВНИКУ відповідні документи про відсутність підстав, визначених ст. 17 Закону. Враховуючи все вище викладене, тендерний комітет діяв у відповідності до вимог чинного законодавства та з дотриманням ЗУ «Про публічні закупівлі» правомірно обрав переможцем процедури закупівлі тендерну пропозицію ПП «Рембудстиль». Відповідно відсутні будь-які порушення з боку діяльності тендерного комітету. Також повідомляємо, що з усіма членами тендерного комітету проведено засідання де обговорено Висновок про результати моніторингу даної закупівлі. Голова тендерного комітету нагадав про основні вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі». В подальшому зобов’язуємось і надалі виконувати вимоги законодавства з питань публічних закупівель, дотримуватись основних принципів публічних закупівель та не допускати будь-яких правопорушень.
2019-07-24 23:33:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2020-08-17-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.08.2020 м. Львів 148
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. №631, пункту 9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 17.08.2020 по 26.08.2020 перевірку закупівель UA-2019-05-15-000735-b та UA-2020-05-18-000316-а, здійснених Комунальним некомерційним підприємством «4-а міська поліклініка м. Львова».
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – головного державного аудитора відділу контролю у соціальній галузі Віктора БОБІВСЬКОГО.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
2020-08-17 13:32:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2019 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Терези" ЛТД |
2 360 126,40
UAH з ПДВ
|
2 075 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОРИГЛЯДИ" |
2 191 323,54
UAH з ПДВ
|
2 180 323,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "РЕМБУДСТИЛЬ" |
2 322 336,00
UAH з ПДВ
|
2 322 336,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Терези" ЛТД #34462575 |
Рішення скасоване |
2 075 000,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2019 15:22
|
ПП "Терези" ЛТД #34462575 |
Відхилено |
2 075 000,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2019 16:05
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОРИГЛЯДИ" #34814932 |
Відхилено |
2 180 323,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2019 12:02
|
ПП "РЕМБУДСТИЛЬ" #32141228 |
Переможець |
2 322 336,00
UAH з ПДВ
|
27 червня 2019 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 00:05
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 00:03
|
ДОдаткова _2 про зменшення.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 00:00
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2019 20:30
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2019 11:14
|
Додаткова угода від 25.07.19 р. ПП Рембудстиль.pdf | зміни до договору |
26 липня 2019 23:38
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2019 19:19
|
Договір | укладений |
08 липня 2019 18:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони за взаємною згодою погодили доповнити п. 4.1. Договору та відповідно внести додаткову інформацію щодо джерел фінансування закупівлі. Більш детально – у прикріпленому файлі. Сума договору та обсяг надання послуг після внесення змін – не змінились |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони за взаємною згодою погодили продовжити термін виконання робіт. Загальна сума договору та обсяги виконання робіт - не змінились. Більш детально - у прикріпленому файлі додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою, Сторони договору погодили зменшити суму закупівлі по даному Договору № 115 від 08.07.2019 року і п. 4.1 викласти його в наступній редакції: 1.1. Викласти в новій редакції п. 4.1.: «4.1. Загальна вартість послуг з поточного ремонту за цим договором становить 2316600,00 грн. (Два мільйони триста шістнадцять тисяч шістсот гривень грн. 00 коп. в т.ч. ПДВ 386100,00 грн. (триста вісімдесят шість тисяч сто гривень грн. 00 коп.)». Більш детально - у прикріпленому файлі |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |