Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Завершення реконструкції з розширенням харчоблоку, технічного переоснащення існуючої котельні та завершення реконструкції пральні Державної установи "Національної інститут фтизіатрії і пульмонології ім. Ф.Г. Яновського НАМН України" по вул. Миколи Амосова, 10, м. Києва
Очікувана вартість
37 391 255,65 UAH
UA-2019-05-15-000545-b 937eb6e7d63f42529fef39fcdd09b993
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маєвський Богдан Павлович

+380442755666 oks@ifp.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Національний інститут фтизіатрії і пульмонології ім. Ф.Г. Яновського Національної академії медичних наук України"
Код ЄДРПОУ: 02011964
Місцезнаходження: 03680, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вулиця Миколи Амосова, 10
Контактна особа: Маєвський Богдан Павлович
+380442755666
oks@ifp.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Застосування переговорної процедури закупівлі обумовлене наявністю підстав визначених вказаною статтею Закону, а саме: потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою забезпечення сумісності з наявними роботами, оскільки заміна попереднього постачальника (виконавця робіт) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Обґрунтування наявності підстав для застосування переговорної процедури. Так, у 2013 році Замовником були проведені відкриті торги на закупівлю робіт щодо предмета закупівлі: 1. продовження реконструкції пральні Інституту, за результатами якої із переможцем торгів ТОВ ”Інвестбуд-8” було укладено договір підряду від 02 серпня 2013 року № 15; 2. реконструкція з розширенням харчоблоку та технічне переоснащення існуючої котельні ДУ «Національний інститут фтизіатрії і пульмонології ім. Ф. Г. Яновського НАМН України» на вул. М. Амосова, 10 у Солом’янському районі м. Києва, за результатами якої із переможцем торгів ТОВ ”Інвестбуд-8” було укладено договір підряду від 11 жовтня 2013 року № 22. Протягом 2014 – 2018 років виконання будівельних робіт на вказаних вище об’єктах було призупинено у зв'язку з відсутністю фінансування. У 2019 році планується продовження виконання робіт за рахунок коштів державного бюджету. Будівельні роботи з завершення реконструкції та технічного переоснащення будівель(харчоблок, котельня і пральня) державної установи «Національний інститут фтизіатрії і пульмонології ім. Ф. Г. Яновського НАМН України», які заплановано Замовником до виконання, є технічно та економічно пов’язаними із виконаними раніше будівельними роботами згідно укладених у 2013 році договорів, що вказані вище. Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до: несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання; несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як ці роботи є технічно і технологічно пов’язаними; втрати гарантій якості на роботи і змонтовані конструкції, що ускладнить їх експлуатацію протягом гарантійного строку, передбаченого Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, внаслідок втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт та робіт по інженерному обладнанню, які знаходяться на різних стадіях виконання і не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що ставить під загрозу досягнення показників, визначених у проектній документації; збільшення вартості робіт, через необхідність закладення у кошторис доставки та/або перебазування матеріалів, обладнання та механізмів новим виконавцем робіт. Заплановані до виконання роботи є технологічним продовженням раніше виконаних робіт та забезпеченням раніше прийнятих основних проектних рішень, без їх виконання здати об'єкт в експлуатацію неможливо. Відповідно до Висновку щодо наявності умов для застосування переговорної процедури закупівлі робіт із завершення реконструкції та технічного переоснащення будівель державної установи «Національний інститут фтизіатрії і пульмонології ім. Ф. Г. Яновського НАМН України» від 15.03.2019 року існує наявність умов та доцільність розгляду питання стосовно застосування переговорної процедури закупівлі робіт із завершення реконструкції та технічного переоснащення будівель державної установи «Національний інститут фтизіатрії і пульмонології ім. Ф. Г. Яновського НАМН України» згідно з пунктом 5 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII. За таких обставин проведення конкурентної процедури є неможливим. З урахуванням вищевикладеного та на підставі вищевказаних положень Закону, найбільш прийнятною процедурою для проведення даної закупівлі є переговорна процедура закупівлі в того самого постачальника (виконавця робіт), а саме: ТОВ «Інвестбуд-8» (код за ЄДРПОУ - 21561205, місцезнаходження: вул. Б. Хмельницького, 51-Б, м. Київ, 01030, тел.: (044) 235-53-78, факс (044) 235-52-78).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2019 16:00
Оскарження наміру укласти договір: 26 травня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету

Тендерна документація

15 травня 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 15:42
Протокол.pdf
15 травня 2019 15:42
Повідомлення.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Реконструкція з розширенням харчоблоку та технічне переоснащення існуючої котельні по вул. Миколи Амосова, 10 у Солом'янському районі міста Києва (завершення)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 21 758 726,35 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Реконструкція з розширенням харчоблоку та технічне переоснащення існуючої котельні по вул. Миколи Амосова, 10 у Солом'янському районі міста Києва (завершення)
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Миколи Амосова, 10
Дата доставки: 30 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт порядок оплати: 30% від суми місячного фінансування згідно Плану асигнувань загального фонду бюджету на 2019 рік не пізніше 15 числа кожного місяця, але не більше 30% договірної ціни, решта - 70%, по факту виконання робіт Аванс 15 Календарні 30
Виконання робіт порядок оплати: 30% від суми місячного фінансування згідно Плану асигнувань загального фонду бюджету на 2019 рік не пізніше 15 числа кожного місяця, але не більше 30% договірної ціни, решта - 70%, по факту виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТБУД-8"
#21561205
Переможець 21 758 726,35
UAH з ПДВ
15 травня 2019 16:08

Документи

15 травня 2019 16:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2019 16:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТБУД-8"
#21561205
21 758 726,35
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 травня 2019 16:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 15:56
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 11:34
Додаткова угода.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 11:31
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 15:35
Додаткова угода.pdf зміни до договору
30 листопада 2021 15:32
Електронний підпис укладений
30 травня 2019 16:48
Додатки до договору (4) укладений
30 травня 2019 16:46
Додатки до договору (5) укладений
30 травня 2019 16:46
Додатки до договору (6) укладений
30 травня 2019 16:46
Договір укладений
30 травня 2019 16:45
Додатки до договору (1) укладений
30 травня 2019 16:45
Додатки до договору (2) укладений
30 травня 2019 16:45
Додатки до договору (3) укладений
30 травня 2019 16:45

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Реконструкція з розширенням харчоблоку та технічне переоснащення існуючої котельні по вул. Миколи Амосова, 10 у Солом'янському районі міста Києва (завершення) 1 послуга 21 758 726,35
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Сторін, у зв’язку з необхідністю ЗАВЕРШЕННЯ РОЗРАХУНКІВ за Договором підряду № 01/05/2019 на виконання робіт «Реконструкція з розширенням харчоблоку та технічне переоснащення існуючої котельні по вул. Миколи Амосова, 10 у Солом’янському районі міста Києва (завершення)» від 30 травня 2019 року (а саме: ПОГАШЕННЯ КРЕДИТОРСЬКОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ у сумі 3 774 759,95 грн. з ПДВ (три мільйони сімсот сімдесят чотири тисячі сімсот п’ятдесят дев’ять гривень 95 копійок з ПДВ, ЯКА ВИНИКЛА у 2019 році)
Номер договору про закупівлю: 01/05/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до графіку фінансування на 2021 рік (для погашення кредиторської заборгованості у сумі 3 774 759,95 грн. з ПДВ, яка виникла у 2019 році)
Номер договору про закупівлю: 01/05/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Реконструкція з розширенням харчоблоку та технічне переоснащення існуючої котельні по вул. Миколи Амосова, 10 у Солом'янському районі міста Києва (завершення) 1 послуга 21 758 726,35
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 травня 2019 — 30 грудня 2019
Сума оплати за договором: 21 758 726,35
UAH (в тому числі ПДВ 3 626 454,39 UAH)