Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
18 520,00 UAH
UA-2019-05-15-000271-b 532a875a9c4b4000a4840af403e132c3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Циганок Світлана

+380444846425 tsyganok@apostille.in.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНО-ІМІДЖЕВИЙ ЦЕНТР"
Код ЄДРПОУ: 35198441
Вебсайт: http://www.apostille.in.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Павлівська, 26/41
Контактна особа: Циганок Світлана
+380444846425
tsyganok@apostille.in.ua
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2019 12:27
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 22 травня 2019 12:51
Очікувана вартість: 18 520,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 370,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Доставка за адресою: 01135, м. Київ, вул. Чорновола, 25, здійснюється учасником у приміщення офісу, її вартість включається в ціну пропозиції.
В своїй пропозиції Учасник має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується замість товарів, вказаних в технічних вимогах. В цьому разі техніка за своїми якостями має бути дійсно аналогічною.
Стан техніки - нова, що не була у використанні.
1. Монітор Philips 216V6LSB2/62 або Asus VP228DE або LG 22M38A-B – 3 шт. Діагональ монітора: 20,7-21,5 дюймів. Тип покриття – матове. Формат матриці - 16:9. Розподільча здатність монітора - 1920x1080. Тип підсвічування: LED. Інтерфейс: VGA(D-Sub). Кабель живлення, інтерфейсний кабель VGA(D-Sub) та блок живлення (у випадку, якщо блок живлення не вбудований) в комплекті. Гарантія: не менше 24 місяців.
2. Мишка комп’ютерна A4 Tech OP-720 або SVEN RX-140 – 7 шт. Тип сенсора - оптичний; інтерфейс - usb; кількість кнопок - від 2; кількість колес прокрутки - від 1; роздільна здатність - від 800 dpi. Довжина кабелю – не менше 1,5 м. Розміри – не менше 108 x 55 x 35. Дизайн: симетричний. Гарантія: не менше 12 місяців.
3. Клавіатура комп’ютерна Defender Element HB-520 або Sven 301 Standard або Gembird KB-U-101-UA – 7 шт. Тип - стандартна; формат - повнорозмірна; інтерфейс - usb; розкладка - англійська, російська, українська; кількість клавіш - від 104. Довжина кабелю – не менше 1,5 м. Гарантія: не менше 12 місяців.
4. Материнська плата GA-78LMT-USB3 R2 або еквівалентна – 3 шт. Тип роз'єму - Socket AM3+. Підтримка пам'яті - 4 слоти DDR3 DIMM, кількість каналів - 2. Підтримка процесорів – AMD FX-6350 та AMD FX-8350. Вбудоване відео – так. Зовнішні роз'єми: D-Sub, USB 3.1. Гарантія: не менше 36 місяців.
5. Жорсткий диск SSD Goodram CX400 256GB 2.5" SATAIII 3D TLC або еквівалентний – 5 шт. Тип накопичувача – внутрішній. Об’єм – 256 ГБ, максимальна швидкість читання від 550 МБ/с, максимальна швидкість запису від 490 МБ/с. Формфактор - 2.5", інтерфейс – SATAIII. Час напрацювання на відмову - 2 млн. годин. Гарантія: не менше 36 місяців.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
Комплектуючі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 травня 2019  —  04 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2019 12:26
Договір поставки.doc
15 травня 2019 12:26
Тех_вим_комплектующие.doc
15 травня 2019 12:26
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 15 травня 2019 16:07
Дата відповіді: 16 травня 2019 16:55
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше питання, повідомляємо таке.
1) П. 6 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої Наказом №10 ДП "ПРОЗОРРО" від 19.03.2019 р., встановлює, що Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників. Виходячи з цього, внесення Учасником додаткових змін у свою пропозиції (окрім цін і суми пропозиції за результатом аукціону) після закінчення аукціону буде розцінюватись Замовником, як порушення умов закупівель. Таку пропозицію буде відхилено.
2) Відповідно до п. 5 Документації про проведення закупівлі через систему електронних закупівель пропозиція Учасника має містити загальну вартість предмету закупівлі, характеристики запропонованого товару із зазначення торгової марки. На етапі розгляду пропозиція, що складена з порушеннями умов, викладених в Документації та додатках до неї, буде визнана, такою, що не відповідає умовам закупівлі та буде відхилена.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 травня 2019 10:30
Дата відповіді: 16 травня 2019 16:31
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши питання повідомляємо таке.
Учасник може запропонувати товар-аналог, але
при цьому має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується замість товарів, вказаних в технічних вимогах. Товар має бути дійсно аналогічним, тієї ж якості та має відповідати характеристикам товарів, що зазначені в додатку.
Відповідно до ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тому до участі у закупівлях допущені всі учасники, чиї пропозиції відповідають вимогам закупівлі. Оскільки в Документації визначено, що загальна вартість пропозиції зазначається з урахуванням усіх витрат, пов'язаних з предметом закупівлі, при оцінці розглядається остаточна ціна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2019 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 18 520,00
UAH з ПДВ
16 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 18 211,00
UAH з ПДВ
17 469,59
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕТА-ТЕХНО" 18 432,00
UAH з ПДВ
17 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Гусарук Олег Віталійович" 18 444,00
UAH з ПДВ
18 073,00
UAH з ПДВ
Документи
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ 18 519,96
UAH з ПДВ
18 519,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2019 17:50
Сервіс_центри.pdf

Публічні документи

27 травня 2019 08:51
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
21 травня 2019 17:55
Уставні_завірені.zip

Публічні документи

21 травня 2019 12:55
Довідка з відомостями.pdf
21 травня 2019 12:55
ПДВ.pdf
21 травня 2019 12:55
витяг.doc.pdf
21 травня 2019 12:55
ВипискаZETA.pdf
21 травня 2019 12:55
пропозиція.pdf

Публічні документи

21 травня 2019 15:01
DOC_EDR_1005293026_20190428.zip
21 травня 2019 15:01
Довідка.pdf
21 травня 2019 15:01
Documeynt_BOM.zip
21 травня 2019 15:01
PPIP.zip
21 травня 2019 15:01
Згода з договором .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕТА-ТЕХНО"

ФОП "Гусарук Олег Віталійович"

БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 16 800,00
UAH з ПДВ
24 травня 2019 12:07
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 17 469,59
UAH з ПДВ
29 травня 2019 18:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕТА-ТЕХНО"
#40218897
Відхилено 17 999,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 16:19
ФОП "Гусарук Олег Віталійович"
#2969913153
Переможець 18 073,00
UAH з ПДВ
19 червня 2019 17:05

Документи

24 травня 2019 12:07
Рисунок (775).jpg
24 травня 2019 12:07
Рисунок (776).jpg

Документи

29 травня 2019 18:39
Рисунок (785).jpg
29 травня 2019 18:39
Рисунок (786).jpg

Документи

05 червня 2019 16:19
Рисунок (794).jpg

Документи

19 червня 2019 17:05
Рисунок (834).jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2019 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Гусарук Олег Віталійович"
#2969913153
18 073,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2019 17:05
Рисунок (834).jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Рисунок (847).jpg укладений
03 липня 2019 16:01
Рисунок (846).jpg укладений
03 липня 2019 16:01
Рисунок (849).jpg укладений
03 липня 2019 16:01
Рисунок (848).jpg укладений
03 липня 2019 16:01
Рисунок (845).jpg укладений
03 липня 2019 16:01
Рисунок (844).jpg укладений
03 липня 2019 16:01