«Оновлення природного середовища курорту Моршин. Реконструкція благоустрою рекреаційних територій» Коригування
Очікувана вартість
44 303 948,50 UAH
UA-2019-05-14-002745-a 26fa3366d1c9410c83cb014d185c6849
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Моршинська міська рада Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04372448
Вебсайт замовника: http://morshyn-rada.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 82482, Україна, Львівська обл., Моршин, Львівська обл., м.Моршин, вул.І.Франка, 15
Контактна особа замовника: Янків Юрій Ярославович
+380326061011
ekonomika_morshin@ukr.net

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 5 потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням
Обгрунтування
У травні 2018 року Моршинською міською радою Львівської області було проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту «Оновлення природного середовища курорту Моршин. Реконструкція благоустрою рекреаційних територій» коригування (оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель UA-2018-05-23-000614-a від 23.05.2018). За результатами проведеної закупівлі переможцем було визначено ДП “Прикарпатське БМУ” ЗАТ “Карпаткурортбуд”, з яким 03 липня 2018 року було підписано договір № 87-ВР/2018. Виконання робіт на об’єкті продовжувалося до останнього часу. Однак, підрядник звернувся із письмовим проханням до замовника з метою коригування договірної ціни провести коригування проектно-кошторисної документації, враховуючи фактично виконані роботи, необхідність збільшення вартості заробітної плати та забезпечення умов виконання прогнозованих будівельних робіт, які потрібно виконати для покращення якості функціонування об’єкту будівництва, після його завершення. Причиною звернення було підвищення цін на будівельні матеріали та перегляд розміру середньої заробітної плати в будівництві, (відповідно до п.16 рішення Львівської обласної ради від 11.12.2018 № 767 “Про обласний бюджет Львівської області на 2018 рік”), значно зросла вартість робіт, яка підлягає до виконання. Зважаючи на те, що договір укладено за результатами процедури відкритих торгів, зміна його істотних умов повинна бути передбачена законодавством та договором підряду, а тому у підрядника немає підстав за збільшенням договірної ціни на виконання робіт, яка передбачена договором. Виходячи з попередніх розрахунків часу для проведення процедури відкритих торгів необхідно (близько 30-40 днів), що може призвести до затягування в часі, і як наслідок невикористання коштів передбачених на фінансування робіт по даному проекту, відтак тендерний комітет розглянув можливість застосуванням переговорної процедури, а також було визначено, що зміна підрядника значно ускладнить виконання робіт. Крім цього, зміна виконавця робіт є тривалим та складним процесом, пов’язаним з переоформленням всієї дозвільної документації по будівництву, поверненням та повторною передачею будівельного майданчика, проведенням обмірів обсягів виконаних робіт та інвентаризації матеріальних цінностей, що знаходяться на будівельному майданчику. При зміні генпідрядної організації виникають додаткові витрати на згортання робіт, що розпочаті першим виконавцем та організацію робіт другим виконавцем, що в більшості випадків призводить до збільшення вартості та зростання термінів будівництва. Передача функцій генпідрядника іншій організації, як правило викликає зміну технології виконання робіт, тобто проекту виконання робіт. Така необхідність виникає в наслідок заміни машин, механізмів та обладнання. Можливе уточнення проекту організації робіт. Для підписання акту приймання-передачі виконаних робіт між першим виконавцем, замовником та другим виконавцем необхідно зробити обстеження та уточнення їх об’єму, якості та їх відповідності проекту і нормам. Зміна виконавця може призвести до несумісності технологій виконання робіт різними виконавцями з використанням іншого технологічного обладнання. Дані міркування додатково підтверджуються висновком судовим експертно-розрахунковим бюро ТзОВ “Серб” від 14.05.2019 № 05/14-19, яке на основі наданих матеріалів та інформації по об’єкту вважає за можливе та доцільне подальше виконання робіт в рамках проекту шляхом застосування переговорної процедури закупівлі у ДП “Прикарпатське БМУ” ЗАТ “Карпаткурортбуд”.  Таким чином, з метою уникнення зазначених вище можливих негативних наслідків під час виконання робіт по проекту: «Оновлення природного середовища курорту Моршин. Реконструкція благоустрою рекреаційних територій» коригування (роботи пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) доцільно здійснити у попереднього генерального підрядника виконаних будівельних робіт по цьому ж проекту, а . саме у ДП “Прикарпатське БМУ” ЗАТ “Карпаткурортбуд”. У зв’язку із зазначеним вище, а також з метою недопущення можливих негативних наслідків зазначених у експертному висновку було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі робіт по проекту: «Оновлення природного середовища курорту Моршин. Реконструкція благоустрою рекреаційних територій» коригування (роботи пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) на підставі п. 5 ч.2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.

Інформація про процедуру

Оскарження наміру укласти договір: 27 травня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«Оновлення природного середовища курорту Моршин. Реконструкція благоустрою рекреаційних територій» коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-09-000048 ● 11bb0a68d37f41d79c3e3a334b10757a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-08
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-09 18:40:56
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

08.07.2019 № 209

Київ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України

08.07.2019 № 209


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-05-14-002745-a 14.05.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-12 16:26:49

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з оновлення природного середовища курорту Моршин. Реконструкція благоустрою рекреаційних територій. Коригування, (код ДК 021:2015 - 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) очікуваною вартістю 44 303 948,50 грн (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-14-002745-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію (з обов’язковим посиланням на зміст відповідних документів) щодо необхідності застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 5 частини другої статті 35 Закону та укладення договору з виконання робіт саме з дочірнім підприємством «Прикарпатське будівельно-монтажне управління» закритого акціонерного товариства «Карпаткурортбуд».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-16 14:39:00

Відповідь на запитання

У травні 2018 року Моршинською міською радою Львівської області було проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту «Оновлення природного середовища курорту Моршин. Реконструкція благоустрою рекреаційних територій» коригування (оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель UA-2018-05-23-000614-a від 23.05.2018). За результатами проведеної закупівлі переможцем було визначено ДП “Прикарпатське БМУ” ЗАТ “Карпаткурортбуд”, з яким 03 липня 2018 року було підписано договір № 87-ВР/2018. Виконання робіт на об’єкті продовжувалося до весни 2019року.
У зв'язку з суттєвим зростанням розміру кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва (з 7600 грн до 14800 грн. відповідно до п.16 рішення Львівської обласної ради від 11.12.2018 № 767 “Про обласний бюджет Львівської області на 2018 рік”) та ростом цін на матеріальні ресурси (бетон, залізобетон подорожчав на 30%, бруківка — 50%, пісок — 70%, щебінь, сітка, сайдинг — 100%, дошка обшивочна — 130%, металочерепиця — 40%, стінові конструкції — 200%), підрядник звернувся із письмовим проханням до Моршинської міської ради провести коригування проектно-кошторисної документації, враховуючи фактично виконані роботи, необхідність збільшення вартості заробітної плати, яка згідно укладеного договору з підрядною організацією та виходячи з розряду робіт в середньому по підприємству становила 3940 грн в місяць та є нижчою від законодавчо встановленого розміру заробітної плати станом на 01.01.2019 року, та забезпечення умов виконання прогнозованих будівельних робіт, які потрібно виконати для покращення якості функціонування об’єкту будівництва, після його завершення.
Виходячи з попередніх розрахунків часу для проведення процедури відкритих торгів необхідно близько 30-40 днів, що може призвести до затягування в часі, і як наслідок невикористання коштів передбачених на фінансування робіт по даному проекту. Також, враховуючи можливість подачі тендерної пропозиції лише одним учасником, торги визнаються такими, що не відбулися і закупівлю необхідно проводити повторно, що й мало місце по даному предмету закупівлі, яка оголошувалась нами двічі.
Відтак тендерний комітет розглянув можливість застосуванням переговорної процедури, а також було визначено, що зміна підрядника значно ускладнить виконання робіт.
Крім цього, зміна виконавця робіт є тривалим та складним процесом, пов’язаним з переоформленням всієї дозвільної документації по будівництву, поверненням та повторною передачею будівельного майданчика, проведенням обмірів обсягів виконаних робіт та інвентаризації матеріальних цінностей, що знаходяться на будівельному майданчику. При зміні генпідрядної організації виникають додаткові витрати на згортання робіт, що розпочаті першим виконавцем та організацію робіт іншим виконавцем, що в більшості випадків призводить до збільшення вартості та зростання термінів будівництва. Передача функцій генпідрядника іншій організації, як правило викликає зміну технології виконання робіт, тобто проекту виконання робіт. Така необхідність виникає внаслідок заміни машин, механізмів та обладнання. Можливе уточнення проекту організації робіт. Для підписання акту приймання-передачі виконаних робіт між першим виконавцем, замовником та іншим виконавцем необхідно зробити обстеження та уточнення їх об’єму, якості та їх відповідності проекту і нормам. Зміна виконавця може призвести до несумісності технологій виконання робіт різними виконавцями з використанням іншого технологічного обладнання.
Зазначені обставини підтверджуються також висновком незалежного судово експертного-розрахункового бюро ТзОВ “Серб” від 14.05.2019 № 05/14-19 (скан-копія додається), яке на основі наданих матеріалів та інформації по об’єкту вважає за можливе та необхідне подальше виконання робіт в рамках проекту шляхом застосування переговорної процедури закупівлі у ДП “Прикарпатське БМУ” ЗАТ “Карпаткурортбуд”.
Необхідно також зазначити, що за результатами проведення відкритих торгів ДП “Прикарпатське БМУ” ЗАТ “Карпаткурортбуд” у 2016 році виконувало роботи, пов’язані з поліпшенням технічного стану та благоустрою ставу на території м. Моршина Львівської області (капітальний ремонт), а також у попередніх роках підприємство здійснювало інші роботи на об’єктах благоустрою міста, і відповідно знайоме з специфікою виконання робіт на даному об'єкті. Варто зазначити, що реконструкція об’єкту “Оновлення природного середовища курорту Моршин. Реконструкція благоустрою рекреаційних територій» Коригування” в основному проводиться біля водойми, в тому числі за несприятливих погодніх умов, що зобов’язує враховувати режими функціонування гідротехнічних споруд. Своєчасне завершення робіт з реконструкції даного об’єкту сприятиме збільшенню кількості відпочиваючих на курорті, що в свою чергу збільшить надходження до бюджету територіальної громади м.Моршина.
У зв’язку із зазначеним вище, а також з метою недопущення можливих негативних наслідків, зазначених у експертному висновку, було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі робіт по проекту: «Оновлення природного середовища курорту Моршин. Реконструкція благоустрою рекреаційних територій» Коригування на підставі п. 5 ч.2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.


Надання інформації про усунення порушення замовником

На засіданні тендерного комітету Моршинської міської ради від 16 травня 2019 року керуючись висновком незалежного судового експертного-розрахункового бюро ТзОВ “Серб” №05/14-19 від 14 травня 2019 року та у відповідності до п.5 ч.2 ст.35 Закону України “Про публічні закупівлі” прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі робіт “Оновлення природного середовища курорту Моршин. Реконструкція благоустрою рекреаційних територій» Коригування (45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)”. Відповідно до наказу Держаудитслужби №209 від 08.07.2019 року проведено моніторинг вказаної закупівлі. За результатами моніторингу оприлюднено висновок від 26 липня 2019 року, відповідно до якого визначено, що переговорну процедуру застосовано безпідставно. Зважаючи на це, враховуючи те що вартість робіт, що підлягає виконанню, є великою, а також те, що виконання робіт передбачено на кілька років у зв'язку з обмеженою можливістю фінансування даного об'єкту, тендерним комітетом Моршинської міської ради прийнято рішення про вжиття заходів щодо розірвання договору від 28.05.2019 № 112-ВР/2019 з ДП «Прикарпатське БМУ» ПАТ «Карпаткурортбуд». Додатково тендерним комітетом розглянуто можливість проведення відкритих торгів на закупівлю даних робіт. Враховуючи те, що виконання договору на даний момент триває, додаткова угода про розірвання договору, як результат усунення порушень згідно висновку моніторингу, буде надіслана Вам після її підписання двома сторонами.

2019-08-01 09:07:40

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 26 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 10 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Моршинська міська рада Львівської області, 04372448, Україна, Моршин, Львівська обл., м.Моршин, вул.І.Франка, 15
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Оновлення природного середовища курорту Моршин. Реконструкція благоустрою рекреаційних територій» коригування, 44303948.5UAH, 45000000-7, ДК021, 1, Роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 26fa3366d1c9410c83cb014d185c6849, 2019-05-14
  4. Застосована процедура закупівлі: Переговорна процедура
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 09 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Моршинської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, рішення про намір укласти договір за результатами проведених переговорів від 16.05.2019, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі), звіт про результати проведення процедури закупівлі, договір від 28.05.2019 № 112-ВР/2019 (далі – Договір), додаткові угоди від 03.06.2019 № 1 та № 2, від 15.07.2019 № 3 та № 4 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, протоколи засідання тендерного комітету від 10.06.2019 № 1 та від 15.07.2019 № 2 про виправлення технічних помилок, пояснення Замовника та додаток до нього отримані 16.07.2019 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник в пункті 13 повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) визначив умову для застосування переговорної процедури пункт 5 cтатті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. При цьому Замовник у пункті 14 повідомлення про намір укласти договір зазначив про доцільність застосування переговорної процедури закупівель відповідно до письмового прохання підрядника щодо коригування договірної ціни, коригування проектно-кошторисної документації, враховуючи фактично виконані роботи, необхідності збільшення вартості заробітної плати та забезпечення умов виконання прогнозованих будівельних робіт, які потрібно виконати для покращення якості функціонування об’єкту будівництва, після його завершення та здійснив посилання на інформацію, отриману від Судового експертно-розрахункового бюро ТзОВ «Серб» листом від 14.05.2019 № 05/14-19: «заміна на об’єкті незавершеного будівництва «Оновлення природного середовища курорту Моршин. Реконструкція благоустрою рекреаційних територій. Коригування» існуючого генпідрядника ДП «Прикарпатське БМУ» ЗАТ «Карпаткурортбуд» на іншого, призведе до зменшення темпів виконання будівельних робіт, зриву термінів введення в експлуатацію об’єкту будівництва та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних із завершенням його будівництва, експлуатацією та обслуговуванням». Водночас інформація, наведена у пункті 14 повідомлення про намір укласти договір, не підтверджує наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі передбачених пунктом 5 частини другої статті 35 Закону, зокрема, щодо можливої несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, у разі зміни попереднього постачальника. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону підтверджена., 26 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі установлено, що Замовником без наявності умов (застосував переговорну процедуру закупівлі), визначених пунктом 5 частини другої статті 35 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення,– порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Прикарпатське БМУ" ЗАТ "Карпаткурортбуд"
#02576260
Переможець 44 303 948,50
UAH з ПДВ
16 травня 2019 16:58

Документи

16 травня 2019 16:58
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2019 16:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Прикарпатське БМУ" ЗАТ "Карпаткурортбуд"
#02576260
44 303 948,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 травня 2019 16:58
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
28 травня 2019 15:51
дод.6(календ. граф.).pdf укладений
28 травня 2019 15:50
дод.5(відом ресурс).pdf укладений
28 травня 2019 15:50
дод.4 (деф.акт).pdf укладений
28 травня 2019 15:50
дод.3 (дог.ціна).pdf укладений
28 травня 2019 15:50
дод.2 (лок.кошт.).pdf укладений
28 травня 2019 15:50
дод.1 (зв.кошт).pdf укладений
28 травня 2019 15:50
договір оновлення перег.проц..pdf укладений
28 травня 2019 15:50
sign.p7s зміни до договору
12 серпня 2019 17:38
sign.p7s зміни до договору
12 серпня 2019 17:35
договір про розірвання (1).pdf зміни до договору
12 серпня 2019 17:34
sign.p7s зміни до договору
06 серпня 2019 12:06
дог.ціна до дод.уг.№6 (1).pdf зміни до договору
06 серпня 2019 12:06
дод.угода № 6 (1).pdf зміни до договору
06 серпня 2019 12:06
sign.p7s зміни до договору
05 серпня 2019 14:44
дог.ціна до дог.угода №5 (1).pdf зміни до договору
05 серпня 2019 14:43
дод.угода № 5 (1).pdf зміни до договору
05 серпня 2019 14:43
sign.p7s зміни до договору
15 липня 2019 12:16
Дог.ціна 1053 на 28.05 (1).pdf зміни до договору
15 липня 2019 12:16
дод.угода № 4 1053 (1).pdf зміни до договору
15 липня 2019 12:16
sign.p7s зміни до договору
15 липня 2019 12:05
Звіт (1).pdf зміни до договору
15 липня 2019 12:05
Протокол №2 (1).pdf зміни до договору
15 липня 2019 12:05
Інвесторський ЗВ Кошторис (1).pdf зміни до договору
15 липня 2019 12:05
Дод 5 Відом. ресурс. (1).PDF зміни до договору
15 липня 2019 12:05
дод.3 договірна ціна 44 млн.на 28.05 (1).pdf зміни до договору
15 липня 2019 12:04
Дод.2 Лок 2-6 (1).PDF зміни до договору
15 липня 2019 12:04
Дод.2 лок 1-2 (1).PDF зміни до договору
15 липня 2019 12:04
дод.1 зведений на 44 (1).pdf зміни до договору
15 липня 2019 12:04
дод.угода №3 (1).pdf зміни до договору
15 липня 2019 12:04
sign.p7s зміни до договору
10 червня 2019 16:03
протокол випр тех помилок (1).pdf зміни до договору
10 червня 2019 16:02
sign.p7s зміни до договору
10 червня 2019 16:01
1_протокол випр тех помилок .pdf укладений
10 червня 2019 16:01
sign.p7s зміни до договору
04 червня 2019 11:23
дог.ціна 2 до дод.уг.2 (1).pdf зміни до договору
04 червня 2019 11:23
дод.угода2 до дог.112 (1).pdf зміни до договору
04 червня 2019 11:23
sign.p7s зміни до договору
04 червня 2019 11:18
дог.ціна до дод.угоди 1 дог.112 (1).pdf зміни до договору
04 червня 2019 11:18
дод.уг.1до дог.112 (1).pdf зміни до договору
04 червня 2019 11:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода щодо бюджетних асигнувань та виділених кошторисних призначень на 2019 рік.
Номер договору про закупівлю: №112-ВР/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: №112-ВР/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода щодо бюджетних асигнувань та виділених кошторисних призначень на 2019 рік.
Номер договору про закупівлю: №112-ВР/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: №112-ВР/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол про виправлення технічних помилок.
Номер договору про закупівлю: №112-ВР/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: №112-ВР/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаткова угода щодо виправлення технічних помилок договору №112-ВР/2019 та додатків №№ 1,2,3,5.
Номер договору про закупівлю: №112-ВР/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода щодо бюджетних асигнуваь та виділених кошторисних призначень на 2019 рік.
Номер договору про закупівлю: №112-ВР/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмете закупівлі
Номер договору про закупівлю: №112-ВР/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: №112-ВР/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.10.2 до договору № 112-ВР/2019 від 28.05.2019
Номер договору про закупівлю: №112-ВР/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2019 — 31 грудня 2025
Сума оплати за договором: 1 053 289,60
UAH (в тому числі ПДВ 175 548,27 UAH)
Причини розірвання договору: відповідно до п.10.2 договору №112-ВР/2019 від 28.05.2019

Актуальні тендери

До пошуку