Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Оновлення природного середовища курорту Моршин. Реконструкція благоустрою рекреаційних територій» Коригування
Очікувана вартість
44 303 948,50 UAH
UA-2019-05-14-002745-a 26fa3366d1c9410c83cb014d185c6849
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Янків Юрій Ярославович

+380326061011 ekonomika_morshin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Моршинська міська рада Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04372448
Вебсайт: http://morshyn-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 82482, Україна , Львівська обл., Моршин, Львівська обл., м.Моршин, вул.І.Франка, 15
Контактна особа: Янків Юрій Ярославович
+380326061011
ekonomika_morshin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
У травні 2018 року Моршинською міською радою Львівської області було проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту «Оновлення природного середовища курорту Моршин. Реконструкція благоустрою рекреаційних територій» коригування (оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель UA-2018-05-23-000614-a від 23.05.2018). За результатами проведеної закупівлі переможцем було визначено ДП “Прикарпатське БМУ” ЗАТ “Карпаткурортбуд”, з яким 03 липня 2018 року було підписано договір № 87-ВР/2018. Виконання робіт на об’єкті продовжувалося до останнього часу. Однак, підрядник звернувся із письмовим проханням до замовника з метою коригування договірної ціни провести коригування проектно-кошторисної документації, враховуючи фактично виконані роботи, необхідність збільшення вартості заробітної плати та забезпечення умов виконання прогнозованих будівельних робіт, які потрібно виконати для покращення якості функціонування об’єкту будівництва, після його завершення. Причиною звернення було підвищення цін на будівельні матеріали та перегляд розміру середньої заробітної плати в будівництві, (відповідно до п.16 рішення Львівської обласної ради від 11.12.2018 № 767 “Про обласний бюджет Львівської області на 2018 рік”), значно зросла вартість робіт, яка підлягає до виконання. Зважаючи на те, що договір укладено за результатами процедури відкритих торгів, зміна його істотних умов повинна бути передбачена законодавством та договором підряду, а тому у підрядника немає підстав за збільшенням договірної ціни на виконання робіт, яка передбачена договором. Виходячи з попередніх розрахунків часу для проведення процедури відкритих торгів необхідно (близько 30-40 днів), що може призвести до затягування в часі, і як наслідок невикористання коштів передбачених на фінансування робіт по даному проекту, відтак тендерний комітет розглянув можливість застосуванням переговорної процедури, а також було визначено, що зміна підрядника значно ускладнить виконання робіт. Крім цього, зміна виконавця робіт є тривалим та складним процесом, пов’язаним з переоформленням всієї дозвільної документації по будівництву, поверненням та повторною передачею будівельного майданчика, проведенням обмірів обсягів виконаних робіт та інвентаризації матеріальних цінностей, що знаходяться на будівельному майданчику. При зміні генпідрядної організації виникають додаткові витрати на згортання робіт, що розпочаті першим виконавцем та організацію робіт другим виконавцем, що в більшості випадків призводить до збільшення вартості та зростання термінів будівництва. Передача функцій генпідрядника іншій організації, як правило викликає зміну технології виконання робіт, тобто проекту виконання робіт. Така необхідність виникає в наслідок заміни машин, механізмів та обладнання. Можливе уточнення проекту організації робіт. Для підписання акту приймання-передачі виконаних робіт між першим виконавцем, замовником та другим виконавцем необхідно зробити обстеження та уточнення їх об’єму, якості та їх відповідності проекту і нормам. Зміна виконавця може призвести до несумісності технологій виконання робіт різними виконавцями з використанням іншого технологічного обладнання. Дані міркування додатково підтверджуються висновком судовим експертно-розрахунковим бюро ТзОВ “Серб” від 14.05.2019 № 05/14-19, яке на основі наданих матеріалів та інформації по об’єкту вважає за можливе та доцільне подальше виконання робіт в рамках проекту шляхом застосування переговорної процедури закупівлі у ДП “Прикарпатське БМУ” ЗАТ “Карпаткурортбуд”.  Таким чином, з метою уникнення зазначених вище можливих негативних наслідків під час виконання робіт по проекту: «Оновлення природного середовища курорту Моршин. Реконструкція благоустрою рекреаційних територій» коригування (роботи пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) доцільно здійснити у попереднього генерального підрядника виконаних будівельних робіт по цьому ж проекту, а . саме у ДП “Прикарпатське БМУ” ЗАТ “Карпаткурортбуд”. У зв’язку із зазначеним вище, а також з метою недопущення можливих негативних наслідків зазначених у експертному висновку було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі робіт по проекту: «Оновлення природного середовища курорту Моршин. Реконструкція благоустрою рекреаційних територій» коригування (роботи пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) на підставі п. 5 ч.2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2019
Оскарження наміру укласти договір: 27 травня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«Оновлення природного середовища курорту Моршин. Реконструкція благоустрою рекреаційних територій» коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

16 травня 2019 16:26
Електронний підпис
16 травня 2019 16:26
Електронний підпис
15 травня 2019 11:24
Електронний підпис
14 травня 2019 18:24
Електронний підпис
14 травня 2019 18:23
Електронний підпис
14 травня 2019 18:22
Електронний підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-09-000048 ● 11bb0a68d37f41d79c3e3a334b10757a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 липня 2019 18:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

08.07.2019 № 209

Київ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України

08.07.2019 № 209


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-05-14-002745-a 14.05.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-12 16:26:49

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з оновлення природного середовища курорту Моршин. Реконструкція благоустрою рекреаційних територій. Коригування, (код ДК 021:2015 - 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) очікуваною вартістю 44 303 948,50 грн (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-14-002745-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію (з обов’язковим посиланням на зміст відповідних документів) щодо необхідності застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 5 частини другої статті 35 Закону та укладення договору з виконання робіт саме з дочірнім підприємством «Прикарпатське будівельно-монтажне управління» закритого акціонерного товариства «Карпаткурортбуд».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-16 14:39:00

Відповідь на запитання

У травні 2018 року Моршинською міською радою Львівської області було проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту «Оновлення природного середовища курорту Моршин. Реконструкція благоустрою рекреаційних територій» коригування (оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель UA-2018-05-23-000614-a від 23.05.2018). За результатами проведеної закупівлі переможцем було визначено ДП “Прикарпатське БМУ” ЗАТ “Карпаткурортбуд”, з яким 03 липня 2018 року було підписано договір № 87-ВР/2018. Виконання робіт на об’єкті продовжувалося до весни 2019року.
У зв'язку з суттєвим зростанням розміру кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва (з 7600 грн до 14800 грн. відповідно до п.16 рішення Львівської обласної ради від 11.12.2018 № 767 “Про обласний бюджет Львівської області на 2018 рік”) та ростом цін на матеріальні ресурси (бетон, залізобетон подорожчав на 30%, бруківка — 50%, пісок — 70%, щебінь, сітка, сайдинг — 100%, дошка обшивочна — 130%, металочерепиця — 40%, стінові конструкції — 200%), підрядник звернувся із письмовим проханням до Моршинської міської ради провести коригування проектно-кошторисної документації, враховуючи фактично виконані роботи, необхідність збільшення вартості заробітної плати, яка згідно укладеного договору з підрядною організацією та виходячи з розряду робіт в середньому по підприємству становила 3940 грн в місяць та є нижчою від законодавчо встановленого розміру заробітної плати станом на 01.01.2019 року, та забезпечення умов виконання прогнозованих будівельних робіт, які потрібно виконати для покращення якості функціонування об’єкту будівництва, після його завершення.
Виходячи з попередніх розрахунків часу для проведення процедури відкритих торгів необхідно близько 30-40 днів, що може призвести до затягування в часі, і як наслідок невикористання коштів передбачених на фінансування робіт по даному проекту. Також, враховуючи можливість подачі тендерної пропозиції лише одним учасником, торги визнаються такими, що не відбулися і закупівлю необхідно проводити повторно, що й мало місце по даному предмету закупівлі, яка оголошувалась нами двічі.
Відтак тендерний комітет розглянув можливість застосуванням переговорної процедури, а також було визначено, що зміна підрядника значно ускладнить виконання робіт.
Крім цього, зміна виконавця робіт є тривалим та складним процесом, пов’язаним з переоформленням всієї дозвільної документації по будівництву, поверненням та повторною передачею будівельного майданчика, проведенням обмірів обсягів виконаних робіт та інвентаризації матеріальних цінностей, що знаходяться на будівельному майданчику. При зміні генпідрядної організації виникають додаткові витрати на згортання робіт, що розпочаті першим виконавцем та організацію робіт іншим виконавцем, що в більшості випадків призводить до збільшення вартості та зростання термінів будівництва. Передача функцій генпідрядника іншій організації, як правило викликає зміну технології виконання робіт, тобто проекту виконання робіт. Така необхідність виникає внаслідок заміни машин, механізмів та обладнання. Можливе уточнення проекту організації робіт. Для підписання акту приймання-передачі виконаних робіт між першим виконавцем, замовником та іншим виконавцем необхідно зробити обстеження та уточнення їх об’єму, якості та їх відповідності проекту і нормам. Зміна виконавця може призвести до несумісності технологій виконання робіт різними виконавцями з використанням іншого технологічного обладнання.
Зазначені обставини підтверджуються також висновком незалежного судово експертного-розрахункового бюро ТзОВ “Серб” від 14.05.2019 № 05/14-19 (скан-копія додається), яке на основі наданих матеріалів та інформації по об’єкту вважає за можливе та необхідне подальше виконання робіт в рамках проекту шляхом застосування переговорної процедури закупівлі у ДП “Прикарпатське БМУ” ЗАТ “Карпаткурортбуд”.
Необхідно також зазначити, що за результатами проведення відкритих торгів ДП “Прикарпатське БМУ” ЗАТ “Карпаткурортбуд” у 2016 році виконувало роботи, пов’язані з поліпшенням технічного стану та благоустрою ставу на території м. Моршина Львівської області (капітальний ремонт), а також у попередніх роках підприємство здійснювало інші роботи на об’єктах благоустрою міста, і відповідно знайоме з специфікою виконання робіт на даному об'єкті. Варто зазначити, що реконструкція об’єкту “Оновлення природного середовища курорту Моршин. Реконструкція благоустрою рекреаційних територій» Коригування” в основному проводиться біля водойми, в тому числі за несприятливих погодніх умов, що зобов’язує враховувати режими функціонування гідротехнічних споруд. Своєчасне завершення робіт з реконструкції даного об’єкту сприятиме збільшенню кількості відпочиваючих на курорті, що в свою чергу збільшить надходження до бюджету територіальної громади м.Моршина.
У зв’язку із зазначеним вище, а також з метою недопущення можливих негативних наслідків, зазначених у експертному висновку, було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі робіт по проекту: «Оновлення природного середовища курорту Моршин. Реконструкція благоустрою рекреаційних територій» Коригування на підставі п. 5 ч.2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.


Надання інформації про усунення порушення замовником

На засіданні тендерного комітету Моршинської міської ради від 16 травня 2019 року керуючись висновком незалежного судового експертного-розрахункового бюро ТзОВ “Серб” №05/14-19 від 14 травня 2019 року та у відповідності до п.5 ч.2 ст.35 Закону України “Про публічні закупівлі” прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі робіт “Оновлення природного середовища курорту Моршин. Реконструкція благоустрою рекреаційних територій» Коригування (45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)”. Відповідно до наказу Держаудитслужби №209 від 08.07.2019 року проведено моніторинг вказаної закупівлі. За результатами моніторингу оприлюднено висновок від 26 липня 2019 року, відповідно до якого визначено, що переговорну процедуру застосовано безпідставно. Зважаючи на це, враховуючи те що вартість робіт, що підлягає виконанню, є великою, а також те, що виконання робіт передбачено на кілька років у зв'язку з обмеженою можливістю фінансування даного об'єкту, тендерним комітетом Моршинської міської ради прийнято рішення про вжиття заходів щодо розірвання договору від 28.05.2019 № 112-ВР/2019 з ДП «Прикарпатське БМУ» ПАТ «Карпаткурортбуд». Додатково тендерним комітетом розглянуто можливість проведення відкритих торгів на закупівлю даних робіт. Враховуючи те, що виконання договору на даний момент триває, додаткова угода про розірвання договору, як результат усунення порушень згідно висновку моніторингу, буде надіслана Вам після її підписання двома сторонами.

2019-08-01 09:07:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Прикарпатське БМУ" ЗАТ "Карпаткурортбуд"
#02576260
Переможець 44 303 948,50
UAH з ПДВ
16 травня 2019 16:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2019 16:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Прикарпатське БМУ" ЗАТ "Карпаткурортбуд"
#02576260
44 303 948,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 травня 2019 15:51
дод.6(календ. граф.).pdf укладений
28 травня 2019 15:50
дод.5(відом ресурс).pdf укладений
28 травня 2019 15:50
дод.4 (деф.акт).pdf укладений
28 травня 2019 15:50
дод.3 (дог.ціна).pdf укладений
28 травня 2019 15:50
дод.2 (лок.кошт.).pdf укладений
28 травня 2019 15:50
дод.1 (зв.кошт).pdf укладений
28 травня 2019 15:50
договір оновлення перег.проц..pdf укладений
28 травня 2019 15:50
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2019 17:38
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2019 17:35
договір про розірвання (1).pdf зміни до договору
12 серпня 2019 17:34
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2019 12:06
дог.ціна до дод.уг.№6 (1).pdf зміни до договору
06 серпня 2019 12:06
дод.угода № 6 (1).pdf зміни до договору
06 серпня 2019 12:06
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2019 14:44
дог.ціна до дог.угода №5 (1).pdf зміни до договору
05 серпня 2019 14:43
дод.угода № 5 (1).pdf зміни до договору
05 серпня 2019 14:43
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2019 12:16
Дог.ціна 1053 на 28.05 (1).pdf зміни до договору
15 липня 2019 12:16
дод.угода № 4 1053 (1).pdf зміни до договору
15 липня 2019 12:16
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2019 12:05
Звіт (1).pdf зміни до договору
15 липня 2019 12:05
Протокол №2 (1).pdf зміни до договору
15 липня 2019 12:05
Інвесторський ЗВ Кошторис (1).pdf зміни до договору
15 липня 2019 12:05
Дод 5 Відом. ресурс. (1).PDF зміни до договору
15 липня 2019 12:05
дод.3 договірна ціна 44 млн.на 28.05 (1).pdf зміни до договору
15 липня 2019 12:04
Дод.2 Лок 2-6 (1).PDF зміни до договору
15 липня 2019 12:04
Дод.2 лок 1-2 (1).PDF зміни до договору
15 липня 2019 12:04
дод.1 зведений на 44 (1).pdf зміни до договору
15 липня 2019 12:04
дод.угода №3 (1).pdf зміни до договору
15 липня 2019 12:04
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2019 16:03
протокол випр тех помилок (1).pdf зміни до договору
10 червня 2019 16:02
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2019 16:01
1_протокол випр тех помилок .pdf укладений
10 червня 2019 16:01
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2019 11:23
дог.ціна 2 до дод.уг.2 (1).pdf зміни до договору
04 червня 2019 11:23
дод.угода2 до дог.112 (1).pdf зміни до договору
04 червня 2019 11:23
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2019 11:18
дог.ціна до дод.угоди 1 дог.112 (1).pdf зміни до договору
04 червня 2019 11:18
дод.уг.1до дог.112 (1).pdf зміни до договору
04 червня 2019 11:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода щодо бюджетних асигнувань та виділених кошторисних призначень на 2019 рік.
Номер договору про закупівлю: №112-ВР/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: №112-ВР/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода щодо бюджетних асигнувань та виділених кошторисних призначень на 2019 рік.
Номер договору про закупівлю: №112-ВР/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: №112-ВР/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол про виправлення технічних помилок.
Номер договору про закупівлю: №112-ВР/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: №112-ВР/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаткова угода щодо виправлення технічних помилок договору №112-ВР/2019 та додатків №№ 1,2,3,5.
Номер договору про закупівлю: №112-ВР/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода щодо бюджетних асигнуваь та виділених кошторисних призначень на 2019 рік.
Номер договору про закупівлю: №112-ВР/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмете закупівлі
Номер договору про закупівлю: №112-ВР/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: №112-ВР/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.10.2 до договору № 112-ВР/2019 від 28.05.2019
Номер договору про закупівлю: №112-ВР/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2019 — 31 грудня 2025
Сума оплати за договором: 1 053 289,60
UAH (в тому числі ПДВ 175 548,27 UAH)
Причини розірвання договору: відповідно до п.10.2 договору №112-ВР/2019 від 28.05.2019