ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Шкуропат Олександр Григорович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

26 липня 2019
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2019-05-14-002745-a


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Моршинська міська рада Львівської області, 04372448, Україна, Моршин, Львівська обл., м.Моршин, вул.І.Франка, 15
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: «Оновлення природного середовища курорту Моршин. Реконструкція благоустрою рекреаційних територій» коригування, 44303948.5UAH, 45000000-7, ДК021, 1, Роботи
3. Інформація про оприлюднення: 26fa3366d1c9410c83cb014d185c6849, 2019-05-14
4. Застосована процедура закупівлі: Переговорна процедура
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
6. Дата початку моніторингу: 09 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Моршинської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, рішення про намір укласти договір за результатами проведених переговорів від 16.05.2019, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі), звіт про результати проведення процедури закупівлі, договір від 28.05.2019 № 112-ВР/2019 (далі – Договір), додаткові угоди від 03.06.2019 № 1 та № 2, від 15.07.2019 № 3 та № 4 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, протоколи засідання тендерного комітету від 10.06.2019 № 1 та від 15.07.2019 № 2 про виправлення технічних помилок, пояснення Замовника та додаток до нього отримані 16.07.2019 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник в пункті 13 повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) визначив умову для застосування переговорної процедури пункт 5 cтатті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. При цьому Замовник у пункті 14 повідомлення про намір укласти договір зазначив про доцільність застосування переговорної процедури закупівель відповідно до письмового прохання підрядника щодо коригування договірної ціни, коригування проектно-кошторисної документації, враховуючи фактично виконані роботи, необхідності збільшення вартості заробітної плати та забезпечення умов виконання прогнозованих будівельних робіт, які потрібно виконати для покращення якості функціонування об’єкту будівництва, після його завершення та здійснив посилання на інформацію, отриману від Судового експертно-розрахункового бюро ТзОВ «Серб» листом від 14.05.2019 № 05/14-19: «заміна на об’єкті незавершеного будівництва «Оновлення природного середовища курорту Моршин. Реконструкція благоустрою рекреаційних територій. Коригування» існуючого генпідрядника ДП «Прикарпатське БМУ» ЗАТ «Карпаткурортбуд» на іншого, призведе до зменшення темпів виконання будівельних робіт, зриву термінів введення в експлуатацію об’єкту будівництва та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних із завершенням його будівництва, експлуатацією та обслуговуванням». Водночас інформація, наведена у пункті 14 повідомлення про намір укласти договір, не підтверджує наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі передбачених пунктом 5 частини другої статті 35 Закону, зокрема, щодо можливої несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, у разі зміни попереднього постачальника. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону підтверджена.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі установлено, що Замовником без наявності умов (застосував переговорну процедуру закупівлі), визначених пунктом 5 частини другої статті 35 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення,– порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.



(посада)

Бойко Юрій Валерійович
(підпис, власне ім'я, прізвище)