Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
4 500,00 UAH
UA-2019-05-14-001918-a 38499826961e48498129e9eab8ae4675
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Лук'янова

+380689020188 lvp.2018work@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИРЕКЦІЯ ТЕРИТОРІЙ І ОБ'ЄКТІВ РЕКРЕАЦІЇ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 32350241
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Валентина Лук'янова
+380689020188
lvp.2018work@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2019 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2019 16:00
Початок аукціону: 22 травня 2019 13:55
Очікувана вартість: 4 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 травня 2019 23:12
Дата відповіді: 15 травня 2019 11:14
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу, дякуємо за запитання та повідомляємо наступне.
Щодо запитання 1:
В Додатку № 1 «Технічні та якісні вимоги, опис, характеристика і склад товару» до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів зазначено: «У разі наявності в предметі закупівлі (технічній специфікації), його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Крім того в п.5 Додатку 1 зазначено «У разі якщо буде запропонований еквівалентний товар, він має бути з технічними та якісними характеристиками рівноцінними, або покращеними, ніж визначені Замовником у даному оголошенні. Якщо Учасник пропонує еквівалент товару, він повинен обов’язково надати у складі пропозиції технічні характеристики еквіваленту та порівняльну таблицю щодо відповідності запропонованого еквіваленту наведеним замовником характеристикам».
Таким чином, у разі поставки еквівалентного товару, товар має бути з технічними та якісними характеристиками рівноцінними, або покращеними, ніж визначені Замовником.
Щодо запитання 2:
При здійсненні закупівлі Замовник керується законодавством України у сфері публічних закупівель. У п.35 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію.
У Додатку 4 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів зазначено: «Цінова пропозиція включає витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, кріпильні матеріали, вартість тари, упаковки, маркування, а також всі інші витрати, пов’язані із поставкою товару, інсталяцію обладнання, установку у навчальних кабінетах Замовника, усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником».
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично та шляхом застосування електронного аукціону. Замовник розглядає документи учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі.
При здійсненні закупівлі Замовник дотримується основних принципів публічних закупівель, які визначені статтею З Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, максимальна економія та ефективність і недискримінація учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2019 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ТУРЧЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА 4 164,00
UAH з ПДВ
4 164,00
UAH з ПДВ
Документи
Андросович Сергій Адамович 4 343,00
UAH з ПДВ
4 343,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2019 14:56
Сертификат 130fw.pdf
21 травня 2019 14:56
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.pdf
21 травня 2019 14:56
Технічні.pdf
21 травня 2019 14:56
Для кваліфікації.zip

Публічні документи

21 травня 2019 14:57
Досвід дог2-2.pdf
21 травня 2019 14:57
Досвід дог2-1.pdf
21 травня 2019 14:57
Досвід дог2.PDF
21 травня 2019 14:57
Лист умови_дог_згода.PDF
21 травня 2019 14:57
Лист постач.PDF
21 травня 2019 14:57
ГАРАНТІЙНИЙ_ТАЛОН.PDF
21 травня 2019 14:57
Техн_вимоги.PDF
21 травня 2019 14:57
СЕС HP принтери.pdf
21 травня 2019 14:57
СЕРТИФІКАТ HP M130nw.pdf
21 травня 2019 14:57
Паспорт код1.pdf
21 травня 2019 14:57
Док Андросович1.pdf
21 травня 2019 14:57
Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ТУРЧЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА

Андросович Сергій Адамович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ТУРЧЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА
#2976218289
Переможець 4 164,00
UAH з ПДВ
23 травня 2019 14:57

Документи

23 травня 2019 14:57
Електронний підпис
23 травня 2019 14:55
1558612507930..jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2019 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ТУРЧЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА
#2976218289
4 164,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 травня 2019 14:57
Електронний підпис
23 травня 2019 14:55
1558612507930..jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 червня 2019 16:39
Договір -36.pdf укладений
31 травня 2019 15:09