Електрична енергія
Очікувана вартість
575 664,00 UAH
UA-2019-05-14-001110-a 6a47986e960a45e7aec8b39d8e180352
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП ""Знам' янська обласна бальнеологічна лікарня" Кіровоградської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01995054
Вебсайт замовника: http://zobl.in
Місцезнаходження замовника: 27400, Україна, Кіровоградська обл., місто Знам'янка, вул. Героїв Чорнобиля, будинок 6
Контактна особа замовника: Нартова Катерина Володимирівна
+380675204626,+380675204606,+380523371104
kpzobl@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2019 14:00
Початок аукціону: 30 травня 2019 15:30
Очікувана вартість: 575 664,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 756,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
179000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27403, Україна, Кіровоградська область, м. Знам`янка, вул Героїв Чорнобиля, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 травня 2019 12:52
Електронний цифровий підпис
14 травня 2019 12:43
Додаток № 4.doc
14 травня 2019 12:43
ОГОЛОШЕННЯ.doc
14 травня 2019 12:43
Додаток №1 Зміст тендерної пропозиції учасника.docx
14 травня 2019 12:43
Додаток 3 тех вимоги електроенергія.docx
14 травня 2019 12:43
ТД нова редакція.doc
14 травня 2019 12:43
Додаток 2 договір.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-17-000018 ● 178eb59b6f114d36bdd149ec01a90781
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-05-17
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-05-17 14:34:25
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

17.05.2019 № 27

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 17 травня № 27

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-05-14-001110-а 14.05.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації,
оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-17 14:37:18

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-14-001110-а та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10². Джерело фінансування закупівлі».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-20 14:03:25

усунення порушення шляхом скасування закупівлі

На засіданні тендерного комітету було розглянуто питання щодо запиту про моніторинг закупівлі від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ згідно якої було виявлено порушення при проведенні даної закупівлі оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10². Джерело фінансування закупівлі» та прийнято рішення згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" статті 31 частини 1 усунути порушення шляхом скасування процедури закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено шляхом відміни закупівлі

2019-05-30 14:48:01

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 30 травня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 14 червня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КП ""Знам' янська обласна бальнеологічна лікарня" Кіровоградської обласної ради", 01995054, Україна, місто Знам'янка, вул. Героїв Чорнобиля, будинок 6
  2. Інформація про предмет закупівлі: Електрична енергія, 575664UAH, 09310000-5, ДК021, 179000, кіловат-година
  3. Інформація про оприлюднення: 6a47986e960a45e7aec8b39d8e180352, 2019-05-14
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 17 травня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Знам'янська бальнеологічна лікарня» Кіровоградської обласної ради» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 14.05.2019 (далі – тендерна документація), відповідь Замовника на запит. За результатом проведеного моніторингу установлено, що в пункті 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником не зазначено дату початку перебігу строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, чим порушено вимоги пункту 10 частини 2 статті 22 Закону. Також, установлено, що Замовником порушено вимоги частини 1 статті 10 Закону в частині оприлюднення інформації про закупівлю з порушенням порядку, встановленого Уповноваженим органом, а саме - в електронній системі закупівель оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів за формою, що не відповідає формі оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженій Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 (далі – Наказ № 490). Так, в оголошенні про проведення відкритих торгів відсутні пункти «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10². Джерело фінансування закупівлі», чим порушено вимоги Наказу № 490. Слід зазначити, що відповідно до вимог ч.1 ст. 31 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушення, що виникло через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлені порушення шляхом відміни даної процедури закупівлі 20.05.2019, про що зазначено в протоколі засідання тендерного комітету від 20.05.2019 № 184, який оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro., 30 травня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено, що Замовником на порушення вимог пункту 10 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації не зазначено дату початку перебігу строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. Також, на порушення вимог частини 1 статті 10 Закону та Наказу № 490 оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів за формою, яка не відповідає формі оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженій Наказом № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлені порушення шляхом відміни даної процедури закупівлі 20.05.2019, про що зазначено в протоколі засідання тендерного комітету від 20.05.2019 № 184, який оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

-

2019-05-31 12:58:20

Інформація про відміну

Дата скасування
20 травня 2019 09:22
Причина скасування
УПРАВЛІННЯМ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ по закупівлі було виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель а саме при проведенні данних закупівлі було оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21
Документи
20 травня 2019 09:22 протоко 184 1.png
20 травня 2019 09:22 протоко 184 2.png
20 травня 2019 09:22 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку