Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приймально-діагностичного відділення КНП "Сокальська ЦРЛ" по вул.Ярослава Мудрого,26 в м.Сокалі Львівської області
Очікувана вартість
256 268,00 UAH
UA-2019-05-14-000885-b be122c1ad2c54e99bafbdb8e111513af
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Тот

sokal_crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 травня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Сокальська ЦРЛ"
Код ЄДРПОУ: 01997248
Місцезнаходження: 80001, Україна , Львівська обл., Сокаль, вул. Я Мудрого, 26
Контактна особа: Інна Тот
sokal_crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт приймально-діагностичного відділення КНП "Сокальська ЦРЛ" по вул.Ярослава Мудрого,26 в м.Сокалі Львівської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приймально-діагностичного відділення КНП "Сокальська ЦРЛ" по вул.Ярослава Мудрого,26 в м.Сокалі Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80001, Україна, Львівська область, Сокаль, вул.Ярослава Мудрого,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

14 травня 2019 20:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 20:02
Договір №211.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-04-000043 ● aae966858647475b9b474519cd102464
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2019 12:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.10.2019 №167

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК



Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 04.10.2019 № 167
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-05-14-000885-b 14.05.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону та інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

9 жовтня 2019 р. Західним офісом Держаудитслужби оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приймально-діагностичного відділення КНП "Сокальська ЦРЛ" по вул.Ярослава Мудрого,26 в м.Сокалі Львівської області)» (ID моніторингу: UA-M-2019-10-04-000043). Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 71 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи дане положення Закону та Висновок про результати моніторингу закупівлі «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приймально-діагностичного відділення КНП "Сокальська ЦРЛ" по вул.Ярослава Мудрого,26 в м. Сокалі Львівської області)» (ID моніторингу: UA-M-2019-10-04-000043),КНП «Сокальська центральна районна лікарня» надає аргументовані пояснення до висновку. 1.Пояснення до висновку, з приводу порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі Наказ № 490) у формі оголошення про укладені договори не відображено інформацію передбачену пунктом «16-1 Джерело фінансування закупівлі». Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 р. № 463 (далі – наказ № 463) внесено зміни до Форм документів у сфері публічних закупівель, а саме до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» Відповідно до п. 2 наказу МЕРТ № 490 передбачено: «Формами документів, зазначених у пункті 1 наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом УНЕСЕННЯ в них наявної інформації В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ закупівель» ці документи формуються САМЕ ЕЛЕКТРОННОЮ СИСТЕМОЮ АВТОМАТИЧНО, шляхом заповнення замовником відповідних полів у електронній системі. Варто зауважити, що станом на 14.05.2019 року електронною системою НЕ БУЛА РЕАЛІЗОВАНА можливість внесення відповідної інформації, згідно наказу № 463, № 490. Оскільки у електронній системі ВІДСУТНІЙ пункт «16-1 Джерело фінансування закупівлі». Окрім того повідомляєм, усі опубліковані замовником документи сформовані електронною системою автоматично, згідно тих пунктів, які НАЯВНІ у функціоналі відповідного майданчика. 2.Пояснення до висновку, щодо порушення відповідно до абзацу 11 частини 1 статті 10 Закону стосовно того, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про укладені договори - протягом одного дня з дня укладення договору. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником договір укладено 11.05.2019, а оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником 14.05.2019, тобто пізніше одного дня з дня укладення договору, чим порушено вимоги абзацу 11 частини 1 статті 10 Закону. Відповідно до абзацу п'ятого частини першої статті 2 «Про публічні закупівлі» у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов'язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Звіт має бути опублікований у системі протягом одного дня з дня укладення договору згідно частини 1 статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно зі статтею 253 Цивільного кодексу України: «перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок». Згідно ч. 1 ст. 251 ЦКУ строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, яка має юридичне значення. При цьому строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами (ч. 1 ст. 252 ЦКУ). Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок (ч. 1 ст. 253 ЦКУ). Водночас згідно з ч. 5 ст. 254 ЦКУ, якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону в місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день. Отже, враховуючи, що строк для оприлюднення звіту про укладені договори в системі Prozorro становить 1 календарний день з дня укладення договору, то для дотримання замовником вимог Закону № 922 він може оприлюднити такий звіт або в день укладення договору, або ж на наступний календарний день, але не пізніше. При цьому, якщо наступний календарний день після дня укладення договору є неробочим (вихідним) днем або ж святковим, то з урахуванням положень щодо строків, закріплених у ЦКУ, замовник може оприлюднити такий звіт у перший робочий день, який йде після такого неробочого/святкового. КНП «Сокальська ЦРЛ» було укладено Договір від 11.05.2019 року на Капітальний ремонт приймально-діагностичного відділення КНП "Сокальська ЦРЛ" по вул. Ярослава Мудрого,26 в м.Сокалі Львівської області. З пояснень відповідальної особи І.В.Тот, (яка працювала в КНП «Сокальська ЦРЛ» в період з 16.06.2017 по 19.07.2019 року), 12.05.2019 року припало на неробочий день (вихідний), 13.05.2019 року на авторизованому майданчику NEWTEND проводились технічні роботи, в зв′язку із чим не було можливості оприлюднити Звіт про укладений договір. При цьому зазначаємо, що виправити неправильну інформацію про закупівлю, якщо йдеться про такий документ, як звіт про укладені договори, який уже оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу (www.prozorro.gov.ua), неможливо. Отже, відповідальні особи щодо проведення допорогових закупівель діяли у відповідності до вимог чинного законодавства та з дотриманням ЗУ «Про публічні закупівлі». В подальшому зобов’язуємось і надалі виконувати вимоги законодавства з питань публічних закупівель, дотримуватись основних принципів публічних закупівель та не допускати будь-яких правопорушень.

2019-10-15 12:12:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "БК-2"
#34992064
Переможець 256 268,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 20:08

Документи

14 травня 2019 20:08
Електронний підпис
14 травня 2019 20:08
Протокол №31.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 травня 2019 20:09
Договір №211.pdf укладений
14 травня 2019 20:09

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт приймально-діагностичного відділення КНП "Сокальська ЦРЛ" по вул.Ярослава Мудрого,26 в м.Сокалі Львівської області 1 роботи 256 268,00
UAH з ПДВ