електрична енергія
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-05-14-000807-c 0dddae61dbfe4340a6ef8ef41fe014fe
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ПОЛЯНИЦЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ ЯРЕМЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 20556188
Місцезнаходження замовника: 78560, Україна, Івано-Франківська обл., с.Поляниця, карпатська
Контактна особа замовника: Виксюк Марія Юріївна
380969490023
psch1_2@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2019 14:00
Початок аукціону: 05 червня 2019 11:12
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Закупівля електричної енергії
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
175400 Кіловат
електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78593, Україна, Івано-Франківська область, Поляниця, Карпатська, 2 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-09-000041 ● 5e12940387674f45b7236addc62f33fb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-09
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-09 15:21:50
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

09.07.2019 № 35_

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ


ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 09.07.2019 № 35


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-05-14-000807-c 14.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Ігор ГАМУЛЯК

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет Поляницької ЗОШ І-ІІ ступенів надає пояснення, щодо виявлених порушень під час проведення процедури відкритих торгів закупівлі електричної енергії UA-2019-05-14-000807-c . 28.05.2019 року було внесено зміни у вигляді нової редакції тендерної документації, в зв'язку з тим, що в додатку №5 була допущена механічна помилка, а саме: не правильні вказані кіловати закупівлі електричної енергії, при цьому, у всіх інших додатках тендерної документації кіловати електричної енергії вказані вірно. На паперових носіях помилка виправлена.Оприлюднена нова редакція тендерної документації у період пропозицій, при цьому питань, вимог чи скарг не було. У зв'язку зі змінами, період відкритих торгів був продовжений. Дані зміни не були оприлюднені згідно статті 23 у вигляді закреслених даних, так як на нашому електронному майданчику виник збій електронної системи. Ми зверталися до працівників сайту Е-тендер для вирішення проблеми. Але при даній ситуації відкриті торги відбулися, а виявлене порушення в даний час усунути неможливо, у зв'язку з завершенням процедури відкритих торгів. Крім того, повідомляємо Вас, що згідно листа № 22 від 23.07.2019 року вирішується питання щодо розірвання договору № 5 від 25.06.2019 року між ТОВ "Енергопром сістем" та Поляницькою ЗОШ І-ІІ ступенів з 01.08.2019 року.

2019-07-23 19:11:40

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 17 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 01 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ПОЛЯНИЦЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ ЯРЕМЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, 20556188, Україна, с.Поляниця, карпатська
  2. Інформація про предмет закупівлі: електрична енергія, 500000UAH, 09310000-5, ДК021, 175400, Кіловат
  3. Інформація про оприлюднення: 0dddae61dbfe4340a6ef8ef41fe014fe, 2019-05-14
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 09 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 17 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та внесення змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік з змінами до них, оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури, тендерну документацію, протоколи тендерного комітету, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ЕНЕРГОПРОМ СІСТЕМ», повідомлення про намір укласти договір, договір від 25.06.2019 №5 та додаткову угоду від 04.07.2019 №1 . За результатами моніторингу установлено, що замовником 28.05.2019 внесено зміни до тендерної документації, які розміщені та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації. Однак, замовник разом із новою редакцією тендерної документації в окремому документі не оприлюднив перелік внесених змін, чим порушив вимоги частини першої статті 10 Закону. Разом з тим, положення тендерної документації, до яких внесені зміни, не відображені у вигляді закреслених даних та не доступні для перегляду після внесення змін до тендерної документації, чим порушено вимоги частини другої статті 23 Закону., 17 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону в частині неоприлюднення переліку внесених змін до тендерної документації. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам Закону, відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОПРОМ СІСТЕМ» вимогам тендерної документації та законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2019 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОПРОМ СІСТЕМ" 357 816,00
UAH з ПДВ
353 606,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" 385 178,40
UAH з ПДВ
353 606,35
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" 362 376,40
UAH з ПДВ
353 606,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 368 340,00
UAH з ПДВ
361 324,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАФТОГАЗОВА КОМПАНІЯ "БАНГАЗ" 378 864,00
UAH з ПДВ
378 864,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2019 12:47
sign.p7s
07 червня 2019 12:47
Стаття 17 п. 2,3,5,6,8,.pdf
06 червня 2019 17:49
sign.p7s
06 червня 2019 17:48
МВД Старець 19,05,2019.pdf
06 червня 2019 17:48
ДПІ (1).pdf
05 червня 2019 14:29
sign.p7s
29 травня 2019 10:39
sign.p7s
29 травня 2019 10:38
цінова пропозиція.pdf
29 травня 2019 10:38
Інші.7z
29 травня 2019 10:38
технічна.7z
29 травня 2019 10:38
статутні.7z
29 травня 2019 10:38
ст 17.7z

Публічні документи

31 травня 2019 15:43
sign.p7s
31 травня 2019 15:40
Статут_повний.pdf
31 травня 2019 15:40
ПОСТАНОВА (2).pdf
31 травня 2019 15:40
Цінова пропозиція.pdf
31 травня 2019 15:40
Довідка_Ст 17.pdf
31 травня 2019 15:40
Технічні вимоги.pdf
31 травня 2019 15:40
Довідка_довкілля.pdf
31 травня 2019 15:40
Довідка_субпідрядники.pdf
31 травня 2019 15:40
Специфікація.pdf

Публічні документи

03 червня 2019 12:52
sign.p7s
03 червня 2019 12:41
Технічна специфікація.pdf
03 червня 2019 12:41
Протокол №8.pdf
03 червня 2019 12:41
Наказ К-1 протокол 1.pdf
03 червня 2019 12:41
Витяг платника ПДВ.pdf

Публічні документи

29 травня 2019 11:32
sign.p7s
29 травня 2019 11:07
Проект договору,.pdf
29 травня 2019 11:07
Копія Статуту.pdf
29 травня 2019 11:07
Довідка щодо Ліцензії.pdf
29 травня 2019 11:07
Копія Витяг ЄДР.pdf
29 травня 2019 11:07
Копія Ліцензії.pdf
29 травня 2019 11:07
Тендерна пропозиція,.pdf
29 травня 2019 11:07
Довідка МВС.pdf
29 травня 2019 11:07
Довідка ДФС.pdf
29 травня 2019 11:07
Якість товару.pdf
29 травня 2019 11:07
Лист захисту довкілля.pdf
29 травня 2019 11:07
Відомості ЄДРПОУ.pdf
29 травня 2019 11:07
ВИПИСКА.pdf
29 травня 2019 11:07
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
29 травня 2019 11:07
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

24 травня 2019 15:42
sign.p7s
24 травня 2019 15:36
28 Проект договору.pdf
24 травня 2019 15:36
24 Відомості НГК БГ.pdf
24 травня 2019 15:36
18 Довідка щодо санкцій.pdf
24 травня 2019 15:36
12 Паспорт Боднарук В Ю.pdf
24 травня 2019 15:36
8 Витяг з ЄДР.pdf
24 травня 2019 15:36
7 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
24 травня 2019 15:36
5 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
24 травня 2019 15:36
4 Статут БанГаз.pdf
24 травня 2019 15:36
1 Цінова Пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНЕРГОПРОМ СІСТЕМ"
#41801157
Переможець 353 606,00
UAH з ПДВ
06 червня 2019 16:03

Документи

06 червня 2019 16:03
sign.p7s
06 червня 2019 16:01
протокол 8.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 червня 2019 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОПРОМ СІСТЕМ"
#41801157
353 606,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 червня 2019 16:03
sign.p7s
06 червня 2019 16:01
протокол 8.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 липня 2019 17:07
договір світло.pdf 5.pdf укладений
25 червня 2019 12:27
договір світло.pdf 7.pdf укладений
25 червня 2019 12:27
договір світло.pdf 6.pdf укладений
25 червня 2019 12:27
договір світло.pdf 8.pdf укладений
25 червня 2019 12:27
договір світло.pdf 4.pdf укладений
25 червня 2019 12:27
договір світло.pdf 3.pdf укладений
25 червня 2019 12:27
договір світло.pdf 2 pdf.pdf укладений
25 червня 2019 12:26
договір світло.pdf 1.pdf укладений
25 червня 2019 12:26
договір світло.pdf укладений
25 червня 2019 12:26
sign.p7s укладений
29 липня 2019 12:48
додаткова угода.PDF укладений
29 липня 2019 12:20
img20190724_21165568.pdf укладений
25 липня 2019 20:35
img20190513_14394872.jpg укладений
25 липня 2019 20:33
img20190724_21165568.pdf укладений
24 липня 2019 21:43
sign.p7s зміни до договору
15 липня 2019 12:22
додаткова угода по зміні реквізитів-объединены.pdf зміни до договору
15 липня 2019 12:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів постачальника електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 353 606,00
UAH (в тому числі ПДВ 58 934,33 UAH)
Причини розірвання договору: Збільшення ціни на постачання електричної енергії на 20 % протягом одного робочого дня, що є істотною зміною обставин, згідно укладеного договору.

Актуальні тендери

До пошуку