Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Принтери
Очікувана вартість
42 000,00 UAH
UA-2019-05-14-000744-c ● 6085641b61b84fabb529ff6cb6ee295c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент фінансів Тернопільської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02316032 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Грушевського, 8 |
Контактна особа: |
Баранець Ярослав Володимирович 380967188350 gfu_ter@tr.ukrtel.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2019 12:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2019 12:05 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2019 12:06 |
Очікувана вартість: | 42 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 420,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
7 штук, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Сервісний центр по ремонту та обслуговуванню техніки повинен знаходитися на території Тернопільської області.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Принтери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46021, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Грушевського, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 травня 2019
—
05 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 травня 2019 12:50 |
Характеристика Закупівлі - Принтери.pdf |
14 травня 2019 12:17 |
Проект договору - Принтери.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 травня 2019 23:23
Дата відповіді: 15 травня 2019 08:06
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Доброго дня. Так, якщо ці товари-еквіваленти відповідають нашим технічним характеристикам предмету закупівлі. 2) Так, допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Не додаватимемо до ціни ФО-П неплатника ПДВ суму ПДВ 20%. Переможець закупівлі визначиться за результатами аукціону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 травня 2019 12:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційно-виробниче підприємство"НЕОТЕК" |
38 430,00
UAH з ПДВ
|
38 430,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційно-виробниче підприємство"НЕОТЕК" #21139340 |
Переможець |
38 430,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2019 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір - НЕОТЕК (Принтери).pdf | укладений |
23 травня 2019 11:29
|