Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Закупівля обладнання по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги під створення центру сердцево-судинної паталогії, на вул. Братиславській, 3 у Деснянському районі» (Комплект обладнання центрального стерилізаційного відділення)
Procurement of equipment by object: "Overhaul of premises of the Kyiv City Clinical Hospital of ambulance for the creation of a center of cardiovascular pathology, on the street. Bratislava, 3 in Desniansky district "(The set of equipment of the central sterilization department)
Procurement of equipment by object: "Overhaul of premises of the Kyiv City Clinical Hospital of ambulance for the creation of a center of cardiovascular pathology, on the street. Bratislava, 3 in Desniansky district "(The set of equipment of the central sterilization department)
Очікувана вартість
19 809 908,33 UAH
UA-2019-05-14-000722-c ● bfb5801d2257486f8c204ee0547dca25
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 33239981 |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б |
Контактна особа: |
Сидоренко Олександр Валерійович 380442340250 inzhcentr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Enterprise "Engineering Center" of the Executive Body of Kyiv City Council (Kyiv City State Administration) |
National ID: | 33239981 |
Contact point: |
Sydorenko Oleksandr Valeriyovuch 380442340250 inzhcentr@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 травня 2019 11:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 08 липня 2019 15:47 |
Очікувана вартість: | 19 809 908,33 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 90 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,45% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 90000 UAH |
Publication date: | 14 травня 2019 11:55 |
Enquiries until: | 11 червня 2019 19:00 |
Complaints submission until: | до 17 червня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 червня 2019 19:00 |
Information
Estimated total value: | 19 809 908 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 90 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,45 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Закупівля обладнання по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги під створення центру сердцево-судинної паталогії, на вул. Братиславській, 3 у Деснянському районі» (Комплект обладнання центрального стерилізаційного відділення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, Київ, вул. Братиславська, 3
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Procurement of equipment by object: "Overhaul of premises of the Kyiv City Clinical Hospital of ambulance for the creation of a center of cardiovascular pathology, on the street. Bratislava, 3 in Desniansky district "(The set of equipment of the central sterilization department)
CPV: 33190000-8
Період постачання:
по 30 листопада 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 червня 2019 16:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 червня 2019 16:09 |
Перелік змін до ТД обладнання ЦСВ (13.06.19).docx | |
13 червня 2019 16:08 |
Брастиславська, 3 (медобладнання (ЦСВ) 33190000-8) 13.06.19 (нова редакція).doc |
13 червня 2019 16:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 червня 2019 16:09 |
Перелік змін до ТД обладнання ЦСВ (13.06.19).docx
|
|||
13 червня 2019 16:08 |
Брастиславська, 3 (медобладнання (ЦСВ) 33190000-8) 13.06.19 (нова редакція).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання
Дата подання: 28 травня 2019 17:56
Дата відповіді: 03 червня 2019 16:21
Доброго дня прошу надати відповідь на наступні питання:
1. Прошу Вас пояснити, як саме буде оцінюватись загальна вимога МТВ «Обладнання повинно передбачати мінімальні рівні споживання електроенергії в своєму класі». Просимо чи навести кількісні характеристики які будуть застосовано чи видалити цю тенденціозну вимогу.
2. В той же час в МТВ відсутності вимоги, щодо відповідності обладнання до закупівлі чинним стандартам України ДСТУ. Прошу вас роз’яснити, чи правильно ми розуміємо, що ДОРОГОВАРТІСНЕ обладнання що планується до закупівлі НЕ ПОВИННО відповідати жодному чинному стандарту України (ДСТУ)? Прошу роз’яснити.
3. Також в складі документації відсутні вимоги, щодо відповідності обладнання що планується до закупівлі Технічним регламентам щодо медичних виробів у відповідності до Постанови КМУ від 2 жовтня 2013 р. № 753. Чи правильно ми розуміємо, що медичне обладнання, що планується до закупівлі НЕ ПОВИННО відповідати Технічним регламентам щодо медичних виробів у відповідності до Постанови КМУ від 2 жовтня 2013 р. № 753? Прошу роз’яснити.
Заздалегідь дякую за Ваші коментарі
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, надаємо роз’яснення щодо Ваших питань.
1. Енергоефективність — це раціональне використання енергетичних ресурсів в технічних процесах, що полягає у застосуванні меншої кількості енергії для роботи обладнання. Маркування класів енергоефективності показує ефективність використання енергії приладами при їх експлуатації. Клас енергоефективності маркується за 7 основними класами, від А (найнижча витрата електроенергії при роботі) до G (найенерговитратніший клас техніки), в залежності від кількості електроенергії у кВт, споживаних технікою. Після досягнення продукцією класу енергоефективності А додаються додаткові класи А +, А ++, А +++. Наприклад, країни Європейського союзу на законодавчому рівні заборонили ввезення продукції класів енергоефективності F і G. Для позначення класів енергоефективності на енергетичній етикетці використовується не більш як сім кольорів від темно-зеленого (найвищий клас енергоефективності) до червоного (найнижчий клас енергоефективності). У разі коли використовується більш як сім класів енергоефективності, під час їх позначення допускається дублювання тільки червоного кольору. Тому мінімальні рівні споживання електроенергії в своєму класі для обладнання, що є предметом закупівлі, свідчить про ефективність роботи запропонованого учасником у його тендерній пропозиції товару.
Енергоефективность обладнання та її кількісні характеристики передбачаються, зокрема, Технічним регламентом енергетичного маркування енергоспоживчих продуктів, затвердженим постановою Кабінету міністрів України від 07.08.2013 №702 та чинного законодавства україни.
Вимога тендерної документації про те, що обладнання повинно передбачати мінімальні рівні споживання електроенергії в своєму класі передбачає, що буде враховуватись потужність основного запропонованого обладнання, об’єм повного завантаження камери стерилізатора або мийно-дезінфекційної машини та час повного циклу стерилізації чи мийки. Дані параметри повинні бути мінімальні та вказані в технічній документації на запропоноване обладнання. Мінімальні значення даних параметрів забезпечать низькі експлуатаційні витрати при експлуатації обладнання.
2. Згідно із п. 20, п. 21 та п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про стандартизацію» стандарт - нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері; стандартизація - діяльність, що полягає в установленні положень для загального та неодноразового використання щодо наявних чи потенційних завдань і спрямована на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері; технічні умови - нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги.
Статтею 6 Закону України «Про стандартизацію» встановлено, що залежно від рівня суб’єкта стандартизації, що приймає нормативні документи, вони поділяються на:
1) національні стандарти та кодекси усталеної практики, прийняті національним органом стандартизації;
2) стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, що здійснюють стандартизацію.
Положення ст. 23 Закону України «Про стандартизацію» зазначають, що національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Виходячи з положень вищезазначеного закону, ДСТУ – державний стандарт технічних умов.
Відповідно до ч. 1 ст. 46 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» контроль відповідності продукції вимогам технічних регламентів здійснюється шляхом державного ринкового нагляду і контролю нехарчової продукції, а в разі якщо певні види продукції, на які поширюється дія технічних регламентів, не підлягають державному ринковому нагляду і контролю нехарчової продукції, - шляхом здійснення інших видів державного нагляду (контролю) відповідно до закону. Варто зазначити, що особи, винні в порушенні законодавства про технічні регламенти та оцінку відповідності, притягуються до відповідальності згідно із законом.
Отже, чинним законодавством України встановлено відповідальність за порушення законодавства про технічні регламенти та оцінку відповідності, та визначено компетентні органи державного ринкового нагляду і контролю за дотриманням відповідності продукції вимогам технічних регламентів. Обладнання, що виготовлюється чи поширюється на території України, повинно відповідати чинним стандартам України, відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Статтею 68 Конституції України встановлено, що кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.
Враховуючи зазначені факти, обов’язковість відповідності запропонованого учасниками до закупівлі обладнання чинним державним стандартам технічних умов передбачена чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», та гарантована Конституцією України. Відповідно, додаткова вимога Замовника щодо відповідності обладнання, запропонованого до закупівлі, чинним стандартам України ДСТУ буде мати факультативний характер, та є недоцільною.
Відповідно до ст. 22 цього закону передбачено, які обов’язкові положення повинна містити тендерна документація до закупівлі, серед яких відсутнє положення щодо інформації про відповідність товарів чинним стандартам України ДСТУ. Замовником при оголошенні процедури закупівлі дотримано належним чином виконання та відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Постанова КМУ № 753 від 02.10.2013 р. про Затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів передбачає введення на законодавчому рівні відповідно до ст. 5 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» обов’язкового проходження процедури оцінки відповідності та маркування національним знаком відповідності всіх медичних виробів, введених в обіг та/або в експлуатацію на території України.
Відповідно до п. 46 та п. 47 Технічного регламенту щодо медичних виробів у разі встановлення Держлікслужбою або органами доходів і зборів факту нанесення маркування знаком відповідності технічним регламентам з порушенням вимог законодавства або відсутності такого маркування, що є порушенням цього Технічного регламенту, виробник або його уповноважений представник повинні привести медичні вироби у відповідність з вимогами цього Технічного регламенту.
Якщо порушення не усунуто, Держлікслужба або органи доходів і зборів вживають заходів щодо обмеження або заборони введення в обіг медичного виробу або мають переконатися, що він виведений з обігу, в установленому законодавством порядку.
Таким чином, встановлено відповідальність за порушення Технічного регламенту щодо медичних виробів – обмеження, заборона введення в обіг медичного виробу або виведення його з обігу. Відповідно, на території України заборонено поширення медичних виробів, які не відповідають Технічному регламенту щодо медичних виробів, затвердженому Постановою КМУ № 753 від 02.10.2013 р., тому вимога Замовника про надання учасниками у складі їх тендерної пропозиції документального підтвердження відповідності запропонованого товару цьому нормативному акту вбачається недоцільною та необґрунтованою.
1. Енергоефективність — це раціональне використання енергетичних ресурсів в технічних процесах, що полягає у застосуванні меншої кількості енергії для роботи обладнання. Маркування класів енергоефективності показує ефективність використання енергії приладами при їх експлуатації. Клас енергоефективності маркується за 7 основними класами, від А (найнижча витрата електроенергії при роботі) до G (найенерговитратніший клас техніки), в залежності від кількості електроенергії у кВт, споживаних технікою. Після досягнення продукцією класу енергоефективності А додаються додаткові класи А +, А ++, А +++. Наприклад, країни Європейського союзу на законодавчому рівні заборонили ввезення продукції класів енергоефективності F і G. Для позначення класів енергоефективності на енергетичній етикетці використовується не більш як сім кольорів від темно-зеленого (найвищий клас енергоефективності) до червоного (найнижчий клас енергоефективності). У разі коли використовується більш як сім класів енергоефективності, під час їх позначення допускається дублювання тільки червоного кольору. Тому мінімальні рівні споживання електроенергії в своєму класі для обладнання, що є предметом закупівлі, свідчить про ефективність роботи запропонованого учасником у його тендерній пропозиції товару.
Енергоефективность обладнання та її кількісні характеристики передбачаються, зокрема, Технічним регламентом енергетичного маркування енергоспоживчих продуктів, затвердженим постановою Кабінету міністрів України від 07.08.2013 №702 та чинного законодавства україни.
Вимога тендерної документації про те, що обладнання повинно передбачати мінімальні рівні споживання електроенергії в своєму класі передбачає, що буде враховуватись потужність основного запропонованого обладнання, об’єм повного завантаження камери стерилізатора або мийно-дезінфекційної машини та час повного циклу стерилізації чи мийки. Дані параметри повинні бути мінімальні та вказані в технічній документації на запропоноване обладнання. Мінімальні значення даних параметрів забезпечать низькі експлуатаційні витрати при експлуатації обладнання.
2. Згідно із п. 20, п. 21 та п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про стандартизацію» стандарт - нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері; стандартизація - діяльність, що полягає в установленні положень для загального та неодноразового використання щодо наявних чи потенційних завдань і спрямована на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері; технічні умови - нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги.
Статтею 6 Закону України «Про стандартизацію» встановлено, що залежно від рівня суб’єкта стандартизації, що приймає нормативні документи, вони поділяються на:
1) національні стандарти та кодекси усталеної практики, прийняті національним органом стандартизації;
2) стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, що здійснюють стандартизацію.
Положення ст. 23 Закону України «Про стандартизацію» зазначають, що національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Виходячи з положень вищезазначеного закону, ДСТУ – державний стандарт технічних умов.
Відповідно до ч. 1 ст. 46 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» контроль відповідності продукції вимогам технічних регламентів здійснюється шляхом державного ринкового нагляду і контролю нехарчової продукції, а в разі якщо певні види продукції, на які поширюється дія технічних регламентів, не підлягають державному ринковому нагляду і контролю нехарчової продукції, - шляхом здійснення інших видів державного нагляду (контролю) відповідно до закону. Варто зазначити, що особи, винні в порушенні законодавства про технічні регламенти та оцінку відповідності, притягуються до відповідальності згідно із законом.
Отже, чинним законодавством України встановлено відповідальність за порушення законодавства про технічні регламенти та оцінку відповідності, та визначено компетентні органи державного ринкового нагляду і контролю за дотриманням відповідності продукції вимогам технічних регламентів. Обладнання, що виготовлюється чи поширюється на території України, повинно відповідати чинним стандартам України, відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Статтею 68 Конституції України встановлено, що кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.
Враховуючи зазначені факти, обов’язковість відповідності запропонованого учасниками до закупівлі обладнання чинним державним стандартам технічних умов передбачена чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», та гарантована Конституцією України. Відповідно, додаткова вимога Замовника щодо відповідності обладнання, запропонованого до закупівлі, чинним стандартам України ДСТУ буде мати факультативний характер, та є недоцільною.
Відповідно до ст. 22 цього закону передбачено, які обов’язкові положення повинна містити тендерна документація до закупівлі, серед яких відсутнє положення щодо інформації про відповідність товарів чинним стандартам України ДСТУ. Замовником при оголошенні процедури закупівлі дотримано належним чином виконання та відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Постанова КМУ № 753 від 02.10.2013 р. про Затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів передбачає введення на законодавчому рівні відповідно до ст. 5 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» обов’язкового проходження процедури оцінки відповідності та маркування національним знаком відповідності всіх медичних виробів, введених в обіг та/або в експлуатацію на території України.
Відповідно до п. 46 та п. 47 Технічного регламенту щодо медичних виробів у разі встановлення Держлікслужбою або органами доходів і зборів факту нанесення маркування знаком відповідності технічним регламентам з порушенням вимог законодавства або відсутності такого маркування, що є порушенням цього Технічного регламенту, виробник або його уповноважений представник повинні привести медичні вироби у відповідність з вимогами цього Технічного регламенту.
Якщо порушення не усунуто, Держлікслужба або органи доходів і зборів вживають заходів щодо обмеження або заборони введення в обіг медичного виробу або мають переконатися, що він виведений з обігу, в установленому законодавством порядку.
Таким чином, встановлено відповідальність за порушення Технічного регламенту щодо медичних виробів – обмеження, заборона введення в обіг медичного виробу або виведення його з обігу. Відповідно, на території України заборонено поширення медичних виробів, які не відповідають Технічному регламенту щодо медичних виробів, затвердженому Постановою КМУ № 753 від 02.10.2013 р., тому вимога Замовника про надання учасниками у складі їх тендерної пропозиції документального підтвердження відповідності запропонованого товару цьому нормативному акту вбачається недоцільною та необґрунтованою.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-14-000722-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Дочірнє підприємство "БМТ УА", Код ЄДРПОУ:25201722
Дата подання: 28 травня 2019 17:25
Вимоги
Доброго дня,
1. У Додатку 2, Медико-технічних вимоги до комплекту обладнання центрального стерилізаційного відділення (ЦСВ), серед загальних вимог вказано вимоги, серед яких:
- Технологічне рішення повинне бути частиною єдиної системи профілактики внутрішньо-лікарняних інфекцій в лікарні;
- Габарити обладнання мають бути узгоджені з наявними площами приміщень.
Але при цьому в складі тендерної документації відсутні креслення/плани приміщень ЦСВ з їх площами, узгодження яких вимається від учасників МТВ. Провести професійну оцінку Технологічних рішень лікарні та Узгодити габарити обладнання із наявними площами ЦСВ, як це вимагається документацією без креслень їз площами приміщень не можливо.
У зв’язку з чим просимо вас внести зміни до тендерної документації і ДОДАТИ детальний план ЦСВ з експлікацією приміщень та їх площею до складу тендерної документації.
2. У зв’язку із відсутністю креслень/планів приміщень ЦСВ, експлікації приміщень та площі приміщень, і в той же час вимогою МТВ проаналізувати ненадані раніше, але необхідні учасникам приміщення - просимо Вас подовжити термін закупівлі обладнання, надавши потенційним учасникам подовжений термін для детального ознайомлення з планами ЦСВ і напрацювання технічно виваженого рішення.
Заздалегідь дякую.
Розгорнути
Згорнути
1. У Додатку 2, Медико-технічних вимоги до комплекту обладнання центрального стерилізаційного відділення (ЦСВ), серед загальних вимог вказано вимоги, серед яких:
- Технологічне рішення повинне бути частиною єдиної системи профілактики внутрішньо-лікарняних інфекцій в лікарні;
- Габарити обладнання мають бути узгоджені з наявними площами приміщень.
Але при цьому в складі тендерної документації відсутні креслення/плани приміщень ЦСВ з їх площами, узгодження яких вимається від учасників МТВ. Провести професійну оцінку Технологічних рішень лікарні та Узгодити габарити обладнання із наявними площами ЦСВ, як це вимагається документацією без креслень їз площами приміщень не можливо.
У зв’язку з чим просимо вас внести зміни до тендерної документації і ДОДАТИ детальний план ЦСВ з експлікацією приміщень та їх площею до складу тендерної документації.
2. У зв’язку із відсутністю креслень/планів приміщень ЦСВ, експлікації приміщень та площі приміщень, і в той же час вимогою МТВ проаналізувати ненадані раніше, але необхідні учасникам приміщення - просимо Вас подовжити термін закупівлі обладнання, надавши потенційним учасникам подовжений термін для детального ознайомлення з планами ЦСВ і напрацювання технічно виваженого рішення.
Заздалегідь дякую.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 червня 2019 16:25
Відповідні зміні будуть внесені до тендерної документації найближчим часом.
Відповідні зміні будуть внесені до тендерної документації найближчим часом.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 01 липня 2019
Найменування: | Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 33239981 |
Місцезнаходження: | 01030, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "МЕДТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Олфомед | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Олфомед #40608891 |
Переможець |
19 788 618,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2019 11:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2019 10:04
|
ДУ №2 розірвання.pdf | укладений |
12 грудня 2019 10:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2019 12:46
|
ДУ №1 172-19-207.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2019 12:43
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2019 10:37
|
Олфомед_172_19-207_закуп.обладн.pdf | укладений |
30 липня 2019 10:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Через уточнення вартості обладнання та відповідно до ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» і п. 11.2. даного Договору |
Номер договору про закупівлю: | №172/19-207 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |