Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реставрація даху та приміщень горища нежитлового приміщення комунальної установи «Запорізький протитуберкульозний диспансер №1» Запорізької обласної ради розташованого за адресою: вулиця Сергія Серікова, 28 в м. Запоріжжя. Коригування» (код ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
3 009 527,00 UAH
UA-2019-05-14-000387-c 416120556b144123895f0a81358b9929
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кондратенко Любов Сергіївна

+380617644642 gptd1zp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР № 1" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498938
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, ВУЛИЦЯ СЕРГІЯ СЕРІКОВА, будинок 28
Контактна особа: Кондратенко Любов Сергіївна
+380617644642
gptd1zp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2019 10:31
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 07 червня 2019 12:12
Очікувана вартість: 3 009 527,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 009,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Предмет закупівлі визначено з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року №293. Джерело фінансування закупівлі - бюджетні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реставрація даху та приміщень горища нежитлового приміщення комунальної установи «Запорізький протитуберкульозний диспансер №1» Запорізької обласної ради розташованого за адресою: вулиця Сергія Серікова, 28 в м. Запоріжжя. Коригування» (код ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (Джерело фінансування закупівлі – бюджетні кошти)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вулиця Сергія Серікова, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування закупівлі: бюджетні кошти. Згідно п.п.5.1.1. проекту Договору: "Замовник після підписання даного Договору перераховує Підряднику попередню оплату в розмірі 30% від Договірної ціни в сумі __________ на строк не більше трьох місяців (90 календарних днів) від дати виставленого рахунку, керуючись Постановою КМУ № 117 від 23.04.2014 року, та внесеними змінами до порядку здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти згідно з Постановою КМУ від 05.12.2018 року № 1074, шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт на не бюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку". Згідно п.п.5.1.2. проекту Договору: "Підрядник зобов’язаний використати одержану попередню оплату протягом трьох місяців (90 календарних днів) з дня її отримання на виконання робіт за цим Договором, придбання необхідних для їх виконання матеріалів Підрядником, і надати протягом трьох місяців (90 календарних днів) з дня отримання попередньої оплати Замовнику Акти виконаних робіт про виконані роботи. По закінченні тримісячного терміну невикористані кошти попередньої оплати повертаються Замовнику". Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі: бюджетні кошти. Згідно п.п.5.1.3. проекту Договору: "Проміжний та остаточний розрахунок з Підрядником проводиться протягом 7 (семи) банківських днів з дня надходження бюджетного фінансування на підставі підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (ф.КБ-2в) (за текстом даного Договору - Акти виконаних робіт) та Довідок про вартість викнанних будівельних робіт та витрати (ф.№КБ-3). У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок." Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗАПОРОЖПРОЕКТ" 2 966 882,94
UAH з ПДВ
2 966 882,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМД БУДСЕРВІС" 2 988 135,90
UAH з ПДВ
2 988 135,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2019 13:17
Електронний підпис
14 червня 2019 12:08
Ганжа В.В. МВС.pdf
06 червня 2019 09:56
Електронний підпис
06 червня 2019 09:54
ГАРАНТІЯ (1 вариант).zip
06 червня 2019 09:54
Гарантия.zip
06 червня 2019 09:54
38. Витяг ПДВ.pdf
06 червня 2019 09:54
37. Довідка санкції.pdf
06 червня 2019 09:54
31. ВІДОМОСТІ З ЄДР.pdf
06 червня 2019 09:54
29. Ліцензія СС3.pdf
06 червня 2019 09:54
24. СТАТУТ.PDF
06 червня 2019 09:54
22. Посвідчення ОП, ПЗ.pdf
06 червня 2019 09:54
17. Балансова відомість.pdf
06 червня 2019 09:54
15. Договір оренди ТЗ.pdf
06 червня 2019 09:54
13. Погодження Додаток 3.pdf
06 червня 2019 09:54
9. Локальний кошторис.pdf
06 червня 2019 09:54
7. Договірна ціна.pdf

Публічні документи

29 травня 2019 15:16
23. ТД Оригінал Статуту.pdf
29 травня 2019 15:16
22.ТД Ліцензія.pdf
29 травня 2019 15:16
21.ТД звітність.pdf
29 травня 2019 15:16
19.Право підпису.pdf
29 травня 2019 15:16
17.Довідки з банку.pdf
29 травня 2019 15:16
15.Довідка печатка.pdf
29 травня 2019 15:16
12. ИВРЛС 2-1-1.pdf
29 травня 2019 15:16
11. ОПРЛС 2-1-1.pdf
29 травня 2019 15:16
10. ЛС 2-1-1.pdf
29 травня 2019 15:16
9. ДЦ, ПЗ, Расчет.pdf
29 травня 2019 15:16
8. Довідки ст.17.pdf
29 травня 2019 15:16
7. Довідка субпідряд.pdf
29 травня 2019 15:16
6. Лист-згода.pdf
29 травня 2019 15:16
5. Балансова довідка.pdf
29 травня 2019 15:16
3. Довідка працівники.pdf
29 травня 2019 15:16
2. довідка МТБ,договір.pdf
29 травня 2019 15:16
0. реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАПОРОЖПРОЕКТ"

ТОВ "АМД БУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗАПОРОЖПРОЕКТ"
#33175792
Переможець 2 966 882,94
UAH з ПДВ
12 червня 2019 15:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗАПОРОЖПРОЕКТ"
#33175792
2 966 882,94
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 12:44
Додаткова угода.pdf зміни до договору
03 січня 2020 12:39
Додаткова угода.pdf зміни до договору
03 січня 2020 12:39
Додаткова угода.pdf зміни до договору
03 січня 2020 12:39
Додаткова угода _2.pdf зміни до договору
03 січня 2020 12:39
Додаткова угода _2.pdf зміни до договору
03 січня 2020 12:39
Додаткова угода.jpg зміни до договору
03 січня 2020 12:39
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 13:51
Договір підряду від 26.06.2019 №849.СТ укладений
26 червня 2019 13:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання забов'язань щодо до виконання робіт через документально підтверджені об'єктивні обставини
Номер договору про закупівлю: 849.СТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML