Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з прибирання приміщень (коду ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги прибирання»)
Очікувана вартість
220 467,25 UAH
UA-2019-05-14-000265-b cf5858a459ac48e39d0b145073efda03
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганіна Олена Анатоліївна

+380442804524 ganina@dmsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна міграційна служба
Код ЄДРПОУ: 37508470
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Володимирська, 9
Контактна особа: Ганіна Олена Анатоліївна
+380442804524
ganina@dmsu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2019 11:50
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2019 12:00
Початок аукціону: 30 травня 2019 11:55
Очікувана вартість: 220 467,25 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6614 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
послуги з прибирання приміщень (коду ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги прибирання»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2019 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 11:50
ТД_прибирання.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 травня 2019 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент" 200 746,81
UAH з ПДВ
200 746,81
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОЛОСНІЧЕНКО ЛІЛІЯ ІВАНІВНА" 220 460,40
UAH з ПДВ
210 460,40
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України» 219 964,55
UAH з ПДВ
219 964,55
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2019 11:03
20190529105201594.pdf

Публічні документи

24 травня 2019 11:20
Електронний підпис
24 травня 2019 11:07
Реєстр та документи 2.pdf
23 травня 2019 15:20
Електронний підпис
23 травня 2019 15:18
Гарантія ДП ІЦПО ПФУ.zip
23 травня 2019 15:16
Реєстр та документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент"

ФОП "КОЛОСНІЧЕНКО ЛІЛІЯ ІВАНІВНА"

Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент"
#35534488
Відхилено 200 746,81
UAH з ПДВ
04 червня 2019 16:35
ФОП "КОЛОСНІЧЕНКО ЛІЛІЯ ІВАНІВНА"
#2710718081
Переможець 210 460,40
UAH з ПДВ
04 червня 2019 16:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2019 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОЛОСНІЧЕНКО ЛІЛІЯ ІВАНІВНА"
#2710718081
210 460,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2019 16:37
Електронний підпис
04 червня 2019 16:35
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2020 14:19
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 09:41
ДУ 4.pdf зміни до договору
04 лютого 2020 09:37
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 17:22
ДУ 3.PDF зміни до договору
29 січня 2020 17:17
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 17:35
ДУ 2.PDF зміни до договору
22 січня 2020 17:32
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 19:23
ДУ 1.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 19:22
Електронний підпис укладений
20 червня 2019 17:15
договір укладений
20 червня 2019 17:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 8 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з необхідністю застосування положень частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до пункту 11.1, Договору № 50 від 18.06.2019 року сторони уклали дану Додаткову угоду № 1 до Договору (далі – Додаткова угода) про таке: 1. Пункт 1.1 Договору викласти у такій редакції: «1.1. У порядку та на умовах, які викладені в даному Договорі, Виконавець зобов‘язується у період з 01.01.2020 по 18.02.2020 включно надавати Замовнику послуги з щоденного прибирання приміщень та періодичного прибирання приміщень відповідно до переліку (видів) послуг, періоду і часу (графіку) надання, за цінами, що визначені Специфікацією послуг прибирання (Додаток 1 до Договору) (далі – Послуги), а Замовник зобов’язується прийняти Послуги та оплатити Виконавцеві їх вартість». 2. У пункті 7.1 Договору цифри «31.12.2019» замінити на цифри «18.02.2020» 3. Усі інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними та обов’язковими для виконання Сторонами. 4. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та набирає чинності з дати її підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками і скріплення печатками Сторін. Ця Додаткова угода складена у трьох аутентичних примірниках, українською мовою, які мають однакову юридичну силу, з яких: два примірники для Замовника, один – для Виконавця.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 8 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з необхідністю застосування положень частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до пункту 11.1 Договору № 50 від 18.06.2019 року, Сторони уклали дану Додаткову угоду № 2 до Договору про таке: 1. Сторони дійшли взаємної згоди здійснити закупівлю Послуг за Договором у період з 01.01.2020 до 18.02.2020 (включно), в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми (ціни Договору) визначеної у пункті 5.1 Договору, розрахованої згідно Додатку № 1 до Договору та, відповідно, визначити обсяг коштів, необхідний для здійснення розрахунків за Договором у період з 01.01.2020 до 18.02.2020 в розмірі, що не перевищує 20 відсотків суми (ціни Договору) визначеної у пункті 5.1 Договору, а саме – 41952,90 грн. (сорок одна тисяча дев’ятсот п’ятдесят дві гривні 90 коп.) без ПДВ, у зв’язку з чим Сторони домовились: 1.1. Пункт 5.1 Договору викласти у такій редакції: «5.1. Ціна Договору становить 252412,30 грн. (двісті п’ятдесят дві тисячі чотириста дванадцять гривень 30 коп.) без ПДВ». 2. Додаток № 1 «Специфікація послуг прибирання» до Договору викласти в новій редакції, що додається. 3. Усі інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються без змін і є обов’язковими для виконання їх Сторонами. 4. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та набирає чинності з дати її підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками і скріплення печатками Сторін. 5. Цю Додаткову угоду складено у трьох аутентичних примірниках українською мовою, які мають однакову юридичну силу (два примірники для Замовника, один – для Виконавця). 6. Невід’ємною частиною цієї Додаткової угоди на дату її укладення є Додаток – «Додаток 1 «Специфікація послуг послуг прибирання» до Договору від «18» червня 2019 року № 50»
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали дану Додаткову угоду № 3 до Договору про таке: 1. Викласти реквізити Замовника в новій редакції що додається. 2. Усі інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються без змін і є обов’язковими для виконання їх Сторонами. 3. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та набирає чинності з дати її підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками і скріплення печатками Сторін. 4. Цю Додаткову угоду складено у трьох аутентичних примірниках українською мовою, які мають однакову юридичну силу ( два примірника для Замовника, один – для Виконавця)
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали дану Додаткову угоду № 4 до Договору про таке: 1. Викласти реквізити Виконавця в новій редакції, що додається. 2. Усі інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються без змін і є обов’язковими для виконання їх Сторонами. 3. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та набирає чинності з дати її підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками і скріплення печатками Сторін. 4. Цю Додаткову угоду складено у трьох аутентичних примірниках українською мовою, які мають однакову юридичну силу ( два примірника для Замовника, один – для Виконавця).
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2019 — 18 лютого 2020
Сума оплати за договором: 252 412,30
UAH