Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання ДК 021:2015 - 33120000-7
Очікувана вартість
63 000,00 UAH
UA-2019-05-14-000211-b 7d71872edc564f3fa7d8ca6d564e8a00
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бачинська Надія Ігорівна

+380414326419 cpmsd2903@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Бердичівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38455891
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, вул. Житомирська, 44/2
Контактна особа: Бачинська Надія Ігорівна
+380414326419
cpmsd2903@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2019 11:20
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2019 11:25
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2019 11:25
Очікувана вартість: 63 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 315,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Напалечний пульсоксиметр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Житомирська, 44/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
40 шт
Стетофонендоскоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Житомирська, 44/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
5 шт
Глюкометр (система для визначення рівня глюкози в крові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Житомирська, 44/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
5 шт
Ото-офтальмоскоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Житомирська, 44/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
20 шт
Медичний ліхтарик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Житомирська, 44/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
2 шт
Пікфлуометр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Житомирська, 44/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником фінансування на розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 травня 2019 08:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 11:21
ТД ДосліднеОбладн повторно 3312.doc
16 травня 2019 08:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 11:21
ТД ДосліднеОбладн повторно 3312.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2019 11:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР" 56 301,26
UAH з ПДВ
56 301,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2019 12:12
Електронний підпис
28 травня 2019 12:11
цінова.pdf
28 травня 2019 12:11
Рішення засновників.pdf
28 травня 2019 12:11
перс дані.pdf
28 травня 2019 12:11
проект_договір.pdf
28 травня 2019 12:11
Довідка по статті 17 ч.2.pdf
28 травня 2019 12:11
Реєстр.pdf
28 травня 2019 12:11
Статут.pdf
28 травня 2019 12:11
витяг.pdf
28 травня 2019 12:11
витяг ПДВ.pdf
28 травня 2019 12:11
паспорт.pdf
28 травня 2019 12:11
наказ_директор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР"

Інформація про відміну

Дата відміни
29 травня 2019 11:25
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій