Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 30327520 |
Місцезнаходження: | 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. Бульварна, 25 |
Контактна особа: |
Євгенія Садчикова +380523572616 upravleniegkh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2019 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2019 16:45 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2019 16:45 |
Початок аукціону: | 30 травня 2019 15:10 |
Очікувана вартість: | 1 498 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 494,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,30% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16700000-2: Трактори
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2019 16:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2019 16:50 |
ТД_Трактори (МТЗ-82.1).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-20-000028 ● 1dbb1c921c2a4f61a31633906c933721
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2019 16:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2018 № 28
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 20.05.2018 № 28
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-05-13-002061-а 13.05.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-20 16:58:51
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Трактор МТЗ-82.1 (Беларус-82.1) з причепом та навісним обладнанням (або еквівалент)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-13-002061-a) та відповідно підпунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому при проведенні даної закупівлі, Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10². Джерело фінансування закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-23 10:59:07
Надання пояснень
Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради надає пояснення, щодо запиту від управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області направленого через електронну систему закупівель Zakupki.Prom.ua. При оголошенні процедури закупівлі: Трактор МТЗ-82.1 (Беларус-82.1) з причипом та навісним обладнанням або еквівалент (код ДК 021:2015 – 16700000 -2 "Трактори"), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-13-002061-a при оприлюднені закупівлі були допущені помилки , а саме оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року № 490». Відповідно до абзацу другого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» управлінням житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради буде відмінено торги за вище вказаною закупівлею у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-05-21 16:23:18
Надання пояснень
Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради надає пояснення, щодо запиту від управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області направленого через електронну систему закупівель Zakupki.Prom.ua. При оголошенні процедури закупівлі: Трактор МТЗ-82.1 (Беларус-82.1) з причипом та навісним обладнанням або еквівалент (код ДК 021:2015 – 16700000 -2 "Трактори"), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-13-002061-a при оприлюднені закупівлі були допущені помилки , а саме оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року № 490». Відповідно до абзацу другого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» управлінням житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради буде відмінено торги за вище вказаною закупівлею у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виявлене порушення усунуте шляхом відміни вказаної закупівлі, згідно протоколу засідання тендерного комітету від 21.05.2019 № 72.
2019-06-05 15:21:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
-
2019-06-05 17:53:19
Інформація про відміну
Дата відміни: | 21 травня 2019 16:53 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до абзацу другого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» |
21 травня 2019 16:53
|
Електронний підпис |
21 травня 2019 16:47
|
протокол відміни МТЗ.PDF |