Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

34310000-3 Двигуни та їх частини, 2 лоти
Очікувана вартість
384 310,00 UAH
UA-2019-05-13-001980-a 030b2a4302e540dd8b30c220a87211c9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Сірик

+380462661310 plan_centr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛПЗ Чернігівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф
Код ЄДРПОУ: 38510035
Місцезнаходження: 14020, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Шевченка, 160
Контактна особа: Ірина Сірик
+380462661310
plan_centr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2019 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2019 17:05
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2019 17:05
Очікувана вартість: 384 310,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34310000-3: Двигуни та їх частини


Тендерна документація

14 травня 2019 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 13:28
Зміни до ТД.doc
13 травня 2019 16:41
Тендерна документація запчасти — повторно.doc
13 травня 2019 16:33
Проект договору.docx
14 травня 2019 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2019 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2019 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 13:28
Зміни до ТД.doc
13 травня 2019 16:41
Тендерна документація запчасти — повторно.doc
13 травня 2019 16:33
Тендерна документація запчасти — повторно.doc
13 травня 2019 16:33
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо технічних вимог
Дата подання: 17 травня 2019 11:38
Дата відповіді: 17 травня 2019 13:53
Шановний Замовник! Уточніть, будь ласка, стандарт, до якого відноситься двигун 4216 - це Євро-3 або Євро-4?
Відповідь: Доброго дня, двигуни 4216 відносяться до стандарту Євро-3.
Дякуємо за запитання.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-10-000002 ● b314aa76196c4415977b32d288d69217
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2019 11:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
07.06.2019 № 37
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 07.06.2019 № 37

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-05-13-001980-a 13.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до ч.8 ст.7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-05-13-001980-a. Відповідно до висновку, опублікованого 12.06.2019 року Північним офісом Держаудитслужби зазначено, що Замовником в порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22 березня 2016 року № 490, не заповнено обов’язкові поля оголошення про проведення відкритих торгів, а саме: пункт 9-1 «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та 10-2 «Джерело фінансування закупівлі» Стосовно зазначеного порушення законодавства повідомляємо наступне. Під час оголошення процедури закупівлі UA-2019-05-13-001980-a, що відбулось 15.05.2019 року, в системі електронних закупівель не було технічної можливості внесення в оголошення пункту 9-1 «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та 10-2 «Джерело фінансування закупівлі». Оскільки в системі не було реалізовано внесення змін в форму оголошення про проведення відкритих торгів, що внесені наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463. Разом з тим, наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 року №473 відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу визначено ДП «ПРОЗОРРО». Таким чином, відповідальність за невчасну реалізацію в системі вимог законодавства у сфері публічних закупівель несе ДП «ПРОЗОРРО», а не Замовник. Стосовно невідповідності пропозиції ФОП Трач О.В. умовам тендерної документації повідомляємо. Відповідно до додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям» до тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Крім того, в примітках до додатку 1 зазначено, що аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на постачання товару відповідно до предмета закупівлі: 34310000-3 Двигуни та їх частини або інших запасних частин для ремонту автомобілів. Тобто учасник повинен надати підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, предмет закупівлі якого повинен бути за кодом ДК 021:2015 «34310000-3 Двигуни та їх частини» або – будь-які інші запасні частини для ремонту автомобілів. Учасник ФОП Трач О.В. надав всі необхідні документи для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, предметом закупівлі якого були запасні частини для ремонту автомобілів. У зв’язку із вищезазначеним, вважаємо, що закупівля UA-2019-05-13-001980-a відповідає вимогам законодавства з питань публічних закупівель.

2019-06-14 13:09:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Запасні частини для поточного ремонту двигуна 4216 інжектор V100
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 237 300,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 186,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7119 UAH

Аукціон

Початок: 29 травня 2019 11:18
Закінчення: 29 травня 2019 11:51
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

169 шт
Запасні частини для поточного ремонту двигуна 4216 інжектор V100
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Чернишевського, 3
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2019 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" 233 902,02
UAH з ПДВ
233 902,02
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Торг-Авто" 197 580,00
UAH з ПДВ
193 399,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО-ДЕТАЛЬ" 215 000,02
UAH з ПДВ
193 814,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Трач Олег Володимирович 227 845,00
UAH з ПДВ
227 845,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2019 17:00
Електронний підпис
28 травня 2019 16:56
Технічний опис ЛОТ 1.pdf
28 травня 2019 16:56
19_Захист довкілля.pdf
28 травня 2019 16:56
17_Витяг з реєстру ПДВ.pdf
28 травня 2019 16:56
16_Витяг з ЄДРПОУ 23.05.2019.pdf
28 травня 2019 16:56
12_Пропозиція ЛОТ 1.pdf
28 травня 2019 16:56
11_Про підписанта.pdf
28 травня 2019 16:56
10_Протокол + наказ.pdf
28 травня 2019 16:56
9_Гарантійний лист.pdf
28 травня 2019 16:56
8_Технічні вимоги.pdf
28 травня 2019 16:56
7_Довідка ст.17.pdf

Публічні документи

28 травня 2019 11:34
Технічні вимоги.pdf
28 травня 2019 11:34
Статут.pdf
28 травня 2019 11:34
Свідоцтво про ПДВ.pdf
28 травня 2019 11:34
Пропозиція.pdf
28 травня 2019 11:34
Проект договору.pdf
28 травня 2019 11:34
Про ліцензування.pdf
28 травня 2019 11:34
Наказ директора.pdf
28 травня 2019 11:34
Додаток статуту 2.pdf
28 травня 2019 11:34
Додаток статуту 1.pdf
28 травня 2019 11:34
Додаток 2 - Стаття 17.pdf
28 травня 2019 11:34
Довідка про санкції.pdf
28 травня 2019 11:34
Довідка з прокуратури.PDF
28 травня 2019 11:34
Довідка з ЄДР.pdf
28 травня 2019 11:34
Дилерський договір.pdf
28 травня 2019 11:34
Гарантійний лист.pdf
28 травня 2019 11:34
Відомості.pdf
28 травня 2019 11:34
Витяг.pdf
28 травня 2019 11:34
Банківська гарантія.pdf

Публічні документи

28 травня 2019 15:52
Електронний підпис
28 травня 2019 15:50
гарантия лот 1.rar
28 травня 2019 15:50
ПРОПОЗИЦІЯ лот 1.pdf
28 травня 2019 15:50
тех характер.pdf
28 травня 2019 15:50
ст 17.pdf
28 травня 2019 15:50
договор.pdf
28 травня 2019 15:50
Дог. Мариуп. ТТУ №536 РН2.pdf
28 травня 2019 15:50
Дог. Мариуп. ТТУ №536 РН1.pdf
28 травня 2019 15:50
Дог. Ин-Тайм от 2018.06.12.pdf
28 травня 2019 15:50
дог орен нерух.pdf
28 травня 2019 15:50
дов мтб.pdf
28 травня 2019 15:50
дов аналог досвід.pdf
28 травня 2019 15:50
гарант-лист.pdf
28 травня 2019 15:50
8 довідка про санкції.pdf
28 травня 2019 15:50
13 Довідка субпідр.pdf

Публічні документи

05 червня 2019 12:45
Електронний підпис
05 червня 2019 12:30
Електронний підпис
22 травня 2019 10:04
Електронний підпис
22 травня 2019 10:02
КВАЛІФІКАЦІЙНІ ФОП.rar
22 травня 2019 10:02
Додаток 7.rar
22 травня 2019 10:02
ГАРАНТИЯ БАНКА 2 ЛОТА.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА"

ПП "Торг-Авто"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО-ДЕТАЛЬ"

ФОП Трач Олег Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "Торг-Авто"
#30380871
Відхилено 193 399,20
UAH з ПДВ
04 червня 2019 14:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО-ДЕТАЛЬ"
#39705831
Відхилено 193 814,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 14:25
ФОП Трач Олег Володимирович
#3352815378
Переможець 227 845,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 14:28

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "Торг-Авто" #30380871

№ рішення у справі

60/95-р/к

Дата рішення у справі

16.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

04 червня 2019 14:24
Електронний підпис
04 червня 2019 14:24
двигуни лот 1.pdf

Документи

04 червня 2019 14:25
Електронний підпис
04 червня 2019 14:25
двигуни лот 1.pdf

Документи

04 червня 2019 14:28
Електронний підпис
04 червня 2019 14:28
двигуни лот 1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2019 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Трач Олег Володимирович
#3352815378
227 845,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2019 14:28
Електронний підпис
04 червня 2019 14:28
двигуни лот 1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 16:06
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2020 13:58
ДУ 3 дог 15Т.pdf зміни до договору
10 лютого 2020 13:57
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 09:49
ДУ2 дог 15Т.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 09:48
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 11:11
ДУ дог 15Т.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 11:10
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 15:55
Договор 15Т.pdf укладений
24 червня 2019 15:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішень Чернігівської обласної ради від 26 червня 2019 року № 37-18/VII «Про реорганізацію лікувально-профілактичного закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради у комунальне некомерційне підприємство та від 25 вересня 2019 року № 44-19/VII «Про затвердження передавального акта лікувально-профілактичного закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради та проведення організаційно-правових заходів, пов’язаних з перетворенням у комунальне некомерційне підприємство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради та керуючись п.11.4, 11.5 Договору
Номер договору про закупівлю: 15Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» і п. 10.1, 10.2 Договору №15Т від 21.06.2019 року, Сторони домовились щодо продовження строку дії договору, на строк, що є достатнім для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі та вирішили внести зміни до пункту 10.1. зазначеного вище договору
Номер договору про закупівлю: 15Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пп.8) п.1.3, п. 10.2. Договору №15Т від 21.06.2019 року (надалі Договір), Сторони дійшли до взаємної згоди щодо збільшення обсягу закупівлі товарів, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі №15Т від 21.06.2019 року, укладеному в попередньому році, та вирішили внести зміни в п. 1.2., та п. 3.2. Договору
Номер договору про закупівлю: 15Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 червня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 270 597,00
UAH