Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво нового корпусу блоку дистанційної променевої терапії комунальної установи «Запорізький обласний клінічний онкологічний диспансер» Запорізької обласної ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Культурна, 177-А» (код ДК 021:2015 (CPV) 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
61 247 591,80 UAH
UA-2019-05-13-001046-a 610c025787ae4305b3bc708de4c72bf0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Калегов

+380665091677 liderzakzp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02006691
Місцезнаходження: 69040, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Культурна, буд. 177-А
Контактна особа: Дмитро Калегов
+380665091677
liderzakzp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2019 13:15
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2019 08:00
Початок аукціону: 18 червня 2019 12:42
Очікувана вартість: 61 247 591,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 61 248,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі - бюджетні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво нового корпусу блоку дистанційної променевої терапії комунальної установи «Запорізький обласний клінічний онкологічний диспансер» Запорізької обласної ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Культурна, 177-А» (код ДК 021:2015 (CPV) 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69040, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Культурна, 177-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Згідно п.11.6 Договору підряду в капітальному будівництві : "Замовник після отримання Дозволу на виконання будівельних робіт, виданого відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю, здійснює попередню оплату на організацію у 2019 році виконання роботи та придбання матеріалів у розмірі до 30 % від обсягу фінансування роботи у 2019 році згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», в сумі ____грн.,(вказати цифрами та словами) у тому числі ПДВ __% - ____грн., на строк, що не перевищує трьох місяців з дати рахунку, виписаного Генпідрядником та прийнятого до оплати Замовником, але не пізніше ніж до 15.12.2019 р." Згідно п.11.7 Договору підряду в капітальному будівництві : "У наступні роки розмір, строки та умови надання попередньої оплати будуть визначатися Сторонами додатково із внесенням відповідних змін до даного Договору". Джерело фінансування закупівлі - бюджетні кошти. Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Згідно п.12.1 Договору підряду в капітальному будівництві: "Розрахунки за виконану роботу за даним Договором здійснюються на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) проміжними платежами в міру виконання певної частини роботи (етапу).Бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються після отримання Замовником бюджетних призначень згідно ст.23 та ст.49 Бюджетного кодексу України". Згідно п.12.3 Договору підряду в капітальному будівництві: "Замовник зобов'язаний перевірити та підписати подані Генпідрядником Акти приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), що підтверджують виконання роботи, або обґрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 7 (семи) календарних днів з дня одержання. Замовник може не підписувати подані Генпідрядником документи до моменту надходження коштів на фінансування предмету Договору на відповідний спеціальний реєстраційний рахунок Замовника, відкритий в органах Державної казначейської служби України. У разі наявності у Замовника коштів на реєстраційному рахунку оплата виконаної роботи здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня підписання документів Замовником". Джерело фінансування закупівлі - бюджетні кошти. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2019 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2019 13:15
Тендерна документація БУДІВНИЦТВО (13.05.19).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Спосіб ознайомлення з робочим проектом.
Дата подання: 17 травня 2019 12:12
Дата відповіді: 22 травня 2019 09:51
Шановний Замовник торгів! 24.04.2019 р. Вами вже оголошувалися торги UA-2019-04-24-003245-b, з тим самим предметом закупівлі, що і в нинішніх. 10.05.2019 р. торги UA-2019-04-24-003245-b були відмінені по причині подання для участі у торгах менше двох тендерних пропозицій. Однією з причин неподання пропозицій вважаємо недостатність інформації, наданої Учасникам для участі у торгах. Уповноважена особа Дмитро Калегов, який також визначений як контактна особа, на вказаний в оголошенні номер телефону +380665091677 не відповідає, отримати зв’язок з ним через інші підрозділи Замовника також неможливо. Згідно п.3 ч.2 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII Тендерна документація повинна містити: «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).» При проведенні торгів на закупівлю будівельних робот , вважаємо обов’язковим надання Учасникам можливості ознайомлення з робочим проектом цих робот. Згідно інформації системи «Прозорро» такий проект був розроблений і переданий Замовнику по Договору 0023-2-А-2018 від 19.11.2018 р. Враховуючи можливий великий обсяг проектної документації, та складнощі при її розміщенні у системі «Прозорро», пропонуємо визначити порядок ознайомлення з нею всіх бажаючих Учасників торгів. Згідно рекомендацій Центру компетенції ДУ «Професійні закупівлі» , однією з форм надання роз’яснень може бути проведення загальних зборів потенційних Учасників торгів , у строки не пізніше ніж за сім днів до кінцевої дати подання пропозицій. Можливі й інші форми ознайомлення Учасників з усією необхідною інформацією. Не надання такої інформації може бути розцінено як дискримінація Учасників, та призведе до оскарження умов закупівлі в АМКУ згідно ст.18 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення по процедурі закупівлі відповідно до вимог статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» надаємо наступне роз’яснення.
Технічне завдання до тендерної документації сформовано відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», де зазначено перелік документів, які мають надаватись замовником в обов’язковому порядку під час закупівлі будівельних робіт. Надана в складі технічного завдання відомість обсягів робіт та підсумкові відомості ресурсів повністю відповідають вимогам вищезазначених документів та в повній мірі дозволяють сформувати тендерну пропозицію учасника.
Умови тендерної документації в частині технічного завдання виключають будь-яку дискримінацію учасників, адже відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати тільки кошторисну документацію, для складання якої надано всі вихідні дані. Креслення чи інші проектні рішення не вимагаються для надання учасниками, а тому не включені до технічного завдання за предметом закупівлі.
Проектна документація, необхідна для виконання будівельних робіт, буде передана підряднику- переможцю торгів відповідно до умов договору підряду, в т.ч. з урахуванням обмежень щодо захисту авторських прав на інтелектуальну власність.
Стосовно дискримінації, то дискримінація – це ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Додаток 1, пункт 2.1
Дата подання: 17 травня 2019 12:41
Дата відповіді: 22 травня 2019 09:51
У пункті 2.1, Додатку 1 тендерної документації, а саме " Довідка, складена за нищенаведенем зразком № 2, що підтверджує наявність в Учасника інженерно-технічних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід", вказується, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати завірені належним чином копії документів, що підтверджують кваліфікацію всіх зазначених в довідці інженерно-технічних працівників (наприклад, сертифікат або диплом про освіту, або свідоцтво підвищення кваліфікації тощо). Скажіть будь-ласка, чи можуть ці документи бути надані російською мовою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення по процедурі закупівлі відповідно до вимог статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» надаємо наступне роз’яснення.
Відповідно до умов тендерної документації допускається наявність в складі тендерної пропозиції Учасника документів, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-13-001046-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВО "КАСКАД", Код ЄДРПОУ:40967313
Дата подання: 18 травня 2019 10:58
Дискримінаційні вимоги
Згідно ч.4 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Однак, у Примітках Зразка №4 , Додатку №1 до тендерної документації вказано: «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати аналогічний договір, який крім вищезазначеного має відповідати таким критеріям:
- вартість (ціна) аналогічного договору має становити не менше ніж 30 % від очікуваної вартості предмету закупівлі за даною тендерною документацією, тобто не менше 18 374 375,70 грн.;
- будівельні роботи за аналогічним договором можуть бути виконані частково або в повному обсязі. У разі надання аналогічного договору, що виконаний частково, відсоток виконання робіт за таким аналогічним договором не повинен бути меншим ніж 30% від загальної вартості (ціни) аналогічного договору (з урахуванням змін), наприклад, ціна договору становить 19 000 000 грн., тоді сума виконаних робіт за таким договором повинна бути не менше 5 700 000 грн.» Вважаємо таку вимогу Замовника дискримінаційною та такою, що не дає змоги оцінити спроможність Учасника виконати роботи, що є предметом закупівлі торгів UA-2019-05-13-001046-a. Наприклад, якщо Учасник надасть низку короткострокових договорів з загальною сумою 19 000 000 грн., замість одного довгострокового, то така пропозиція буде відхилена. Ніякого обґрунтування такій вимозі Замовник не надав. Для доведення необхідності такого обґрунтування надаємо роз’яснення державного уповноваженого Антимонопольного комітету України, члена Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, пані Світлани Панаіотіді (дивись додані документи). З іншого боку, вищевказана вимога Замовника повністю співпадає з умовами аналогічного Договору, наданого єдиним Учасником попередніх торгів UA-2019-04-24-003245-b, з тим самим предметом закупівлі , а саме ТОВ «АМД БУДСЕРВІС». Враховуючи те, що на протязі 2018 року всі торги (UA-2018-11-27-002094-c; UA-2018-06-04-000415-a; UA-2018-06-04-000200-b; UA-2018-06-04-000097-c ) , пов’язані з будівельними роботами, вигравало ТОВ «АМД БУДСЕРВІС», є всі підстави вважати , що ця вимога була прописана саме під цього Учасника. Виходячи з вищевикладеного ВИМАГАЄМО: скасувати дискримінаційну вимогу шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації відповідно до ч.2 ст.23 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII. У разі не задоволення ВИМОГИ, залишаємо за собою право оскарження змісту ТД в Постійно діючій адміністративній колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, згідно ст.18 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2019 09:38
Розглянувши Ваше звернення по процедурі закупівлі відповідно до вимог статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» надаємо наступне роз’яснення.
ЗУ «Про публічні закупівлі» не містить визначення поняття «аналогічного договору». Для конкретизації вимог Замовникам не заборонено визначати поняття аналогічного договору в тендерній документації на власний розсуд, виходячи із предмету закупівлі. Кожен предмет закупівлі є унікальним та має свої особливості. Предметом закупівлі по процедурі UA-2019-05-13-001046-a є будівництво об’єкту, віднесеного до середньої категорії складності (клас наслідків СС2), із значною сумою фінансування закупівлі. Вимоги до аналогічного договору, зазначені в тендерній документації, є не дискримінаційними, а є такими, що відповідають складності предмету закупівлі. Практика визначення аналогічності договору за сумовим критерієм, тобто відсотком від очікуваної вартості закупівлі (не менше 30 %), нині застосовується під час закупівель будівельних робіт, які проводяться за рахунок фінансування з Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (кошти державного бюджету, кошти ЄБРР, Світового банку). Вимога тендерної документації щодо аналогічного договору сформована для визначення підрядника, який спроможний будувати об’єкти значної вартості, адже об’єкт на 1 млн. та об’єкт на 20 млн. потребує різних можливостей, в т.ч. значних трудових та фінансових ресурсів. Невключення вимоги щодо суми аналогічного договору фактично допустить до аукціону учасників, які виконували дрібні об’єми робіт, не співмірні з предметом закупівлі, наприклад, навіть на 100 тисяч гривень. Вимога до суми аналогічного договору в розмірі 30 % є мінімальною та не завищеною, відповідає сумі авансу для виконання робіт. З грудня 2018 року попередня оплата по будівельним об’єктами складає до 30% та здійснюється виключно на казначейські рахунки, витрата такої попередньої оплати контролюється державою і може бути здійснена тільки на закупівлю матеріалів.
Стосовно дискримінації наголошуємо, що дискримінація – це ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними. Виходячи з такого формулювання не вважаються дискримінацією випадки, коли певні обмеження мають правомірну і об’єктивно обґрунтовану мету, тобто вимога до аналогічного договору є правомірною та об’єктивно обґрунтованою, виходячи із вартості робіт та складності об’єкту будівництва. Антимонопольний комітет України розглядає скарги щодо умов тендерної документації залежно від умов кожної закупівлі, єдиної позиції по «сумовому критерію» державні уповноважені не мають і за наявності об’єктивних пояснень не приймають «сумовий» критерій як дискримінаційний. Умови тендерної документації в першу чергу повинні відповідати складності предмету закупівлі. Не всі учасники можуть відповідати зазначеним вимогам, але тільки за рахунок своєї низької кваліфікації, без будь-яких дискримінаційних підстав.
Крім того, надаємо інформацію, що подібна вимога тендерної документації щодо аналогічного договору вже оскаржувалась, але за рішенням Антимонопольного комітету України від 05.07.2017 року № 4414-р/пк-пз у задоволенні скарги було відмовлено, таким чином підтверджено, що дії Замовника є правомірними. До того ж, оскаржувані торги містили вимогу про надання навіть не одного договору, а декількох.
Враховуючи вищевикладене, вимога щодо аналогічного договору є обґрунтованою та правомірною, тендерна документація не потребує внесення змін.

Документи подані скаржником

18 травня 2019 10:58
Роз'яснення АМКУ

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-13-001046-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОПРОСТІР", Код ЄДРПОУ:39024008
Дата подання: 24 травня 2019 16:20
Скарга на встановлені умови тендерної документації
Вважаємо, що при проведенні торгів на закупівлю будівельних робот,а особливо при будівництві нових споруд, крім надання в складі технічного завдання відомості обсягів робіт та підсумкової відомості ресурсів, Замовник повинен надати Учасникам можливість ознайомлення з робочим проектом будівництва нової споруди. Це дасть змогу Учасникам перевірити коректність складання відомостей обсягів робот, визначитися з необхідністю використання того чи іншого обладнання та механізмів, зрозуміти послідовність виконання робот, побачити прив’язку нової споруди до місцевості, та взагалі прийняти рішення про можливість участі у торгах. Відсутність такої можливості не дає Учасникам змоги зрозуміти навіть етажність нової споруди. У строки звернень за роз’ясненнями, Учасники вже пропонували Замовнику визначитися з порядком ознайомлення з робочим проектом. Але, у своїй відповіді Замовник відмовив у такій можливості, посилаючись на обмеження щодо захисту авторських прав на інтелектуальну власність. Вважаємо таке роз’яснення штучним та не переконливим, так як візуальне ознайомлення Учасників з робочим проектом ніякої небезпеки авторським правам нести не може, а переховування від Учасників інформації, вкрай необхідної для формування тендерних пропозицій, є дискримінаційними діями. 2. Згідно ч.4 ст.22 Закону: « Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Однак, у примітках зразка №4 , Додатку №1 до Тендерної документації вказано: «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати аналогічний договір, який крім вищезазначеного має відповідати таким критеріям: -вартість (ціна) аналогічного договору має становити не менше ніж 30 % від очікуваної вартості предмету закупівлі за даною тендерною документацією, тобто не менше 18 374 375,70 грн.; - будівельні роботи за аналогічним договором можуть бути виконані частково або в повному обсязі. У разі надання аналогічного договору, що виконаний частково, відсоток виконання робіт за таким аналогічним договором не повинен бути меншим ніж 30% від загальної вартості (ціни) аналогічного договору (з урахуванням змін), наприклад, ціна договору становить 19 000 000 грн., тоді сума виконаних робіт за таким договором повинна бути не менше 5 700 000 грн.» У строки звернень за роз’ясненнями, Учасники зверталися до Замовника з Вимогою обгрунтування саме таких сум аналогічних договорів (UA-2019-05-13-001046-a.с1.) У своїй відповіді Замовник наголосив, що вимога тендерної документації щодо аналогічного договору, сформована для визначення підрядника, який спроможний будувати об’єкти значної вартості. Але, у такому підході не враховані строки виконання договорів, тобто спроможність Учасника виконувати певний об’єм робіт у певні проміжки часу. Наприклад, очікувана вартість даних торгів складає близько 62 млн.грн. Строки виконання робіт – близько 18 місяців. Тобто, підрядник повинен бути спроможним виконувати роботи з середньомісячним об’ємом близько 3,5 млн.грн. Саме таким принципом визнання аналогічних договорів коректними, ми пропонуємо керуватися при розгляді пропозицій Учасників торгів. З іншого боку, надання аналогічного договору значної суми, але розтягнутого на роки, не дає змоги визначення спроможності підрядника виконати роботи, що є предметом закупівлі, у чітко визначені терміни. Інша вимога Замовника про те, що будівельні роботи за аналогічним договором можуть бути виконані частково, зовсім не має ніякого сенсу та здорового глузду. Частково виконані аналогічні договори не є доказом спроможності підрядника його виконання, а є лише досвідом його укладання. Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що Замовником під час підготовки тендерної документації порушено вимоги Закону, і ці порушення повинні бути усунені.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 травня 2019 20:41
Рішення від 29.05.2019 № 6796 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 травня 2019 20:40
Рішення від 11.06.2019 № 7544.pdf
Дата публікації: 14 червня 2019 20:22

Документи подані скаржником

24 травня 2019 16:20
СКАРГА.doc
24 травня 2019 16:20
Платіжне доручення.jpg
24 травня 2019 16:28
Скарга.pdf
24 травня 2019 16:37
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-18-000008 ● f9534cc233d8427baaa7407ab1ec2d1e
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2019 10:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

17.09.2019 №143

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015
№ 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу
від 17.09.2019 № 143

Витяг з переліку
процедур закупівель

UA-2019-05-13-001046-a, Комунальна установа «Запорізький обласний клінічний онкологічний диспансер» Запорізької обласної ради, «Будівництво нового корпусу блоку дистанційної променевої терапії комунальної установи «Запорізький обласний клінічний онкологічний диспансер» Запорізької обласної ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Культурна, 177-А» (код ДК 021:2015 (CPV) 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), ), інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 жовтня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

  • UA-M-2022-02-02-000088 ● ced7529ddfba460c9bfafd01b9688f38
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 лютого 2022 15:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
02.02.2022 № 64

Дніпро


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 02.02.2022 № 64


Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

1. UA-2019-05-13-001046-a, ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт, яка проводиться Комунальною установою «Запорізький обласний клінічний онкологічний диспансер» Запорізької обласної ради;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та Переможцем укладено договір від 17.07.2019 №157. Відповідно до пункту 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію, а саме: - звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання; - повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Відповідно до умов договору (з урахуванням додаткових угод), цей договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 грудня 2020 року. Дослідженням сайту spending.gov.ua підтверджено оплату за договором на загальну суму 60 197 696,72 гривень, яка відповідає ціні договору, зазначеної в додатковій угоді від 30.12.2020 №23. Таким чином, Замовником станом на момент проведення моніторингу - 08.02.2022 не оприлюднено звіт про виконання договору, чим недотримано вимоги пункту 12 частини 1 статті 10 Закону. Відповідно до вищенаведеного, уповноваженою особою Нехай Х. прийнято до уваги зміст виявлених порушень, оприлюднено звіт про виконання договору, вказано на недопущення подібних недоліків в подальшій роботі.

2022-02-14 14:28:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 лютого 2022
Кінцевий строк оскарження: 23 лютого 2022

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2019 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРКОН 2" 59 978 604,63
UAH з ПДВ
59 978 604,63
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМД БУДСЕРВІС" 61 076 185,26
UAH з ПДВ
61 076 185,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2019 22:08
Електронний підпис
28 травня 2019 22:01
Статут.pdf
28 травня 2019 22:01
Статут стр 12-16.pdf
28 травня 2019 22:01
на площадку2.rar
28 травня 2019 22:01
на площадку 1.rar
28 травня 2019 22:01
smeta1_3.rar
28 травня 2019 22:01
smeta1_2.rar
28 травня 2019 22:01
smeta.rar
28 травня 2019 22:01
кошторис часть 2.rar

Публічні документи

04 липня 2019 16:38
Електронний підпис
04 липня 2019 16:36
мвс , налоговая.pdf
28 травня 2019 16:07
Електронний підпис
28 травня 2019 16:06
42.банк.pdf
28 травня 2019 16:06
41. Лист для клієнтів (1).7z
28 травня 2019 16:06
40.Витяг із Статуту (1).7z
28 травня 2019 16:06
38. Аналогічний договір.pdf
28 травня 2019 16:06
37. Лист відгук.pdf
28 травня 2019 16:06
36. лист довкілля.pdf
28 травня 2019 16:06
35. Додаток 6.pdf
28 травня 2019 16:06
34 Додаток 5.rar
28 травня 2019 16:06
33. Додаток 4 субпідряд !.pdf
28 травня 2019 16:06
32. Додаток 2 ст.17.pdf
28 травня 2019 16:06
30. Додаток 1 КБ-3 ориг.pdf
28 травня 2019 16:06
28.Протокол НР (1).7z
28 травня 2019 16:06
27.Наказ Фролова Ю.М (1).7z
28 травня 2019 16:06
26. Гарантія 11853-19 (1).7z
28 травня 2019 16:06
24.6-3-1.pdf
28 травня 2019 16:06
23. 6-1-1,6-2-1.pdf
28 травня 2019 16:06
22.7-1-1,7-2-1,8-1-1.pdf
28 травня 2019 16:06
21. 4-1-1,4-1-2,4-1-3.pdf
28 травня 2019 16:06
20.2-1-30,2-1-31,2-1-32,2-1-33.pdf
28 травня 2019 16:06
19.2-1-27,2-1-28,2-1-29.pdf
28 травня 2019 16:06
18. 2-1-25,2-1-26.pdf
28 травня 2019 16:06
17. 2-1-23, 2-1-24.pdf
28 травня 2019 16:06
16. 2-1-22.pdf
28 травня 2019 16:06
15. 2-1-19,2-1-21.pdf
28 травня 2019 16:06
14. 2-1-16,2-1-17.pdf
28 травня 2019 16:06
13. 2-1-14,2-1-15.pdf
28 травня 2019 16:06
12. 2-1-12,2-1-13.pdf
28 травня 2019 16:06
11. 2-1-10, 2-1-11.pdf
28 травня 2019 16:06
10. 2-1-9.pdf
28 травня 2019 16:06
9. 2-1-7, 2-1-8.pdf
28 травня 2019 16:06
8. 2-1-6.pdf
28 травня 2019 16:06
7. 2-1-5.pdf
28 травня 2019 16:06
6. 2-1-4.pdf
28 травня 2019 16:06
5. 2-1-2,2-1-3.pdf
28 травня 2019 16:06
4. 2-1-1.pdf
28 травня 2019 16:06
3. 1-1-2.pdf
28 травня 2019 16:06
2. 1-1-1.pdf
28 травня 2019 16:06
1. ДЦ,ССР,ПЗ, расчеты.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРКОН 2"

ТОВ "АМД БУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРКОН 2"
#34682789
Відхилено 59 978 604,63
UAH з ПДВ
24 червня 2019 18:38
ТОВ "АМД БУДСЕРВІС"
#38520829
Переможець 61 076 185,26
UAH з ПДВ
02 липня 2019 10:57

Документи

24 червня 2019 18:38
Електронний підпис

Документи

02 липня 2019 10:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2019 10:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМД БУДСЕРВІС"
#38520829
61 076 185,26
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 липня 2019 10:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2022 13:00
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:41
ДУ №23 Дог 157 17.07.19.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 12:40
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 16:07
Дод.угода до дог.№157.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 16:06
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 17:20
Дод.угод.21 до дог №157 від 17.07.2019.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 16:12
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 13:53
дод.угод. 20 до дог. від 17.07.2019 №157.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 13:47
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 13:04
ДУ №19 до дог.№157.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 12:58
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 14:22
ДУ № 18 до дог № 157.PDF зміни до договору
30 листопада 2020 14:16
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 14:31
ДУ 17 до дог. № 157.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 12:29
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 12:54
Дод 16 дог 157.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 12:48
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2020 10:36
ДУ 15 до дог 157.pdf зміни до договору
09 листопада 2020 14:36
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 12:11
ДУ № 14 до дог № 157.PDF зміни до договору
03 листопада 2020 12:10
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 16:05
Дод.уг.до дог.від 17.07.2019 №157.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 16:04
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 10:42
ДУ 12 до дог 157.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 10:40
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2020 10:42
ДУ №11 від 03.06.2020.pdf зміни до договору
03 червня 2020 10:39
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2020 10:01
ДУ № 10 Дог 157 від 170719.pdf зміни до договору
12 травня 2020 09:59
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 15:21
ДУ №9 до дог № 157 від 17.07.2020.pdf зміни до договору
01 квітня 2020 15:12
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2020 13:43
ДУ № 8 дог 157.pdf зміни до договору
17 березня 2020 13:38
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2020 15:06
ДУ № 7 до Дог № 157 від 17.07.19.PDF зміни до договору
10 лютого 2020 15:04
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2020 08:23
д_у_6_АМД_БУДСЕРВ_С.pdf зміни до договору
28 січня 2020 08:22
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:42
ДУ № 5 до Дог № 157 від 12.11.19.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 10:41
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2019 12:11
Додаткова угода 4 до Договору 157 від 17.07.2019р..PDF зміни до договору
07 листопада 2019 12:10
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2019 09:38
Додаткова угода 3 до Договору 157.PDF зміни до договору
26 вересня 2019 09:37
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2019 15:31
Додаткова угода 2 до Договору 157 від 17.07.2019р..PDF зміни до договору
19 вересня 2019 15:30
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2019 14:09
Додаткова угода 1 до Договору 157 від 17.07.2019р. (2).PDF зміни до договору
02 серпня 2019 11:26
Електронний підпис укладений
17 липня 2019 15:31
Договір 157 від 17.07.2019р..PDF укладений
17 липня 2019 15:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до плану фінансування роботи відповідно до наявних у замовника на 2019 рік фінансових ресурсів
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Календарного графіку відповідно до офрмленого дозволу про початок робіт
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Додатку №1 та №3 Договору
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни графіку та плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Календарного графіку та Плану фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п. 11.2.
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Реквізити та план фінансування
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п.11.2.; Зміна плану фінансування;
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування.
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання роботи та ін.
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 60 197 696,72
UAH (в тому числі ПДВ 10 032 949,45 UAH)