Електрична енергія
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2019-05-13-000947-a 0a4dec7c8b1545669737e69b537f8a78
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ПОЛЯНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЯРЕМЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25596005
Місцезнаходження замовника: 78593, Україна, Івано-Франківська обл., м. Яремче, с. Поляниця
Контактна особа замовника: Тимофій Оксана Іллінічна
+380978912502
polyanutska-sr@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2019 13:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2019 13:40
Початок аукціону: 13 червня 2019 11:42
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78593, Україна, Івано-Франківська область, Поляниця, Карпатська,1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо постачання електричної енергії у 2018 році
Дата подання: 15 травня 2019 10:59
Дата відповіді: 05 червня 2019 13:12
Пункт 6 розділу ІІІ ТД містить абзац наступного змісту : З метою підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, Учасникам необхідно надати завірені копії документів, які посвідчують якість товару (сертифікатів відповідності) та документи, які засвідчують, що учасник має змогу поставити достатній обсяг товару замовнику на протязі грудня 2018 року (гарантійний лист та копії підтвердних завірених документів). Що означає "на протязі грудня 2018 року"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Прийом пропозицій від учасників торгів по закупівлі предмету "код ДК 021: 2015 - 09310000-5 "Електрична енергія" продовжено. Внесено зміни в тендерну документацію.
Тендерна пропозиція Додаток 1
Дата подання: 15 травня 2019 11:20
Дата відповіді: 05 червня 2019 13:13
В тендерній пропозиції (додаток 1) в таблиці проставлена ціна за одиницю виміру з ПДВ 2,5 та загальна вартість 1000 000 На томість, в примітці написано : 1. Учасники мають дотримуватись встановленої форми. Внесення в форму “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ” будь-яких змін не допускається. Поясніть будь-ласка чи буде вважатися зміна форми пропозиції, якщо Учасник внесе власну ціну та загальну вартість пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Прийом пропозицій від учасників торгів по закупівлі предмету "код ДК 021: 2015 - 09310000-5 "Електрична енергія" продовжено. Внесено зміни в тендерну документацію.
Щодо Проекту договору
Дата подання: 22 травня 2019 16:25
Дата відповіді: 05 червня 2019 13:31
Звертаємо увагу що опублікований Замовником Проект договору ,Договір приєднання на основі Заяви , є публічним договором за яким встановлюється тариф , що відповідає опублікованому на сайті постачальника . Це у свою чергу суперечить природі укладення договорів згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" ,які укладаються за результатами редукціону та відображають результат конкуренції постачальників ,а не установлений тариф. Просимо внести належні зміни ,та , взамін згаданого проекту договору , опублікувати лиш перелік істотних умов договору , що дозволить уникнути ситуації , за якої неможливо буде виконати вимоги ЗУ "Про публічні закупівлі" ,і ,відповідно , уникнути відміни процедури закупівлі .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умови проекту Договору про постачання електричної енергії споживачу , що міститься в Додатку 3 до тендерної документації розроблені відповідно до Закону України "Про ринок електричної енергії" та Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 14.03.2018р № 312 (далі - ПРРЕЕ), та є однаковими для всіх споживачів.
про відповіді
Дата подання: 23 травня 2019 08:46
Дата відповіді: 05 червня 2019 13:15
Чому не надані вчасно відповіді від 15.05.2019р.?
Відповідь: Прийом пропозицій від учасників торгів по закупівлі предмету "код ДК 021: 2015 - 09310000-5 "Електрична енергія" продовжено. Внесено зміни в тендерну документацію.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-05-000018 ● e44c5ceb12f74e2782c6adc9e88fe7af
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-05
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-05 17:22:49
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

05.09.2019 № 46¬

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 05.09.2019 № 46


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-05-13-000947-a 13.05.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-06 15:15:35

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-13-000947-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання:
1. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «СОНЯЧНИЙ ТЕХНОПАРК ОЛЕШКИ», у зв’язку з її невідповідністю вимогам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-09 11:53:27

Відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СОНЯЧНИЙ ТЕХНОПАРК ОЛЕШКИ"

Повідомляємо, що Поляницькою сільською радою відхилено пропозицію ТОВ "СОНЯЧНИЙ ТЕХНОПАРК ОЛЕШКИ" по предмету закупівлі код ДК 021:2015-09310000 - 5 "Електрична енергія". Копія протоколу додається. З повагою.

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 10 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 25 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ПОЛЯНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЯРЕМЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, 25596005, Україна, м. Яремче, с. Поляниця
  2. Інформація про предмет закупівлі: Електрична енергія, 1000000UAH, 09310000-5, ДК021, 400000, кіловат-година
  3. Інформація про оприлюднення: 0a4dec7c8b1545669737e69b537f8a78, 2019-05-13
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 05 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 10 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Поляницької сільської ради Яремчанської міської ради Івано-Франківської області з змінами до них, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), протоколи тендерного комітету, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Енергогазрезерв», ТОВ «НАФТОГАЗОВА КОМПАНІЯ "БАНГАЗ», ТОВ «ЕНЕРГОПРОМ СІСТЕМ», ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД», ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД», ТОВ «АС», ТОВ «СОНЯЧНИЙ ТЕХНОПАРК ОЛЕШКИ», пояснення замовника від 06.09.2019. Аналізом питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, у порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – Наказ №490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію передбачену пунктом «10-2. Джерело фінансування закупівлі». Також, моніторингом встановлено, що у тендерній пропозиції учасника-переможця ТОВ «СОНЯЧНИЙ ТЕХНОПАРК ОЛЕШКИ» не надано інформацію в довільній формі про відсутність підстав, визначених у п.2,4,5,6,10 частинах першій і другій статті 17 Закону, чим не дотримано вимог п. 1.1 Розділу ІIІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 2 до тендерної документації, а саме: - Довідку в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - Довідку в довільній формі про те, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не був притягнений до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); - Довідку в довільній формі про те, що службова(і) (посадова(і)) особа(и) учасника, яка підписала тендерну пропозицію (зазначити прізвище, ім’я, по батькові), не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - Довідку в довільній формі про те, що учасника не визнано в установленому законом порядку банкрутом та стосовнонього не відкрито ліквідаційну процедуру; - Довідку в довільній формі про те, що учасник не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Крім того, Учасником у тендерній пропозиції не надано завірені копії документів, які посвідчують якість товару (сертифікатів відповідності) та документи, які засвідчують, що учасник має змогу поставити достатній обсяг товару замовнику протягом 2019 року (гарантійний лист та копії підтвердних завірених документів), завірену копію ліцензії з постачання електричної енергії та/або надати Постанову НКРЕКП, згідно якої визначене рішення про видачу відповідної ліцензії, чим не дотримано вимоги п. 6 Розділу ІIІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 4 до тендерної документації. Таким чином, замовником на порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «СОНЯЧНИЙ ТЕХНОПАРК ОЛЕШКИ», у зв’язку з її невідповідністю вимогам тендерної документації та відповідно до вимог частини першої статті 31 Закону не відмінено торги у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій., 10 вересня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог Наказу №490. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СОНЯЧНИЙ ТЕХНОПАРК ОЛЕШКИ» установлено порушення вимог пункту четвертого частини першої статті 30 Закону в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця, у зв’язку з її невідповідністю вимогам тендерної документації та вимог частини першої статті 31 Закону в частині не відміни торги у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону Закону – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 червня 2019 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Енергогазрезерв" 807 200,00
UAH з ПДВ
719 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАФТОГАЗОВА КОМПАНІЯ "БАНГАЗ" 864 000,00
UAH з ПДВ
720 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОПРОМ СІСТЕМ" 816 000,00
UAH з ПДВ
786 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" 868 800,00
UAH з ПДВ
795 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 840 000,00
UAH з ПДВ
840 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АС 871 200,00
UAH з ПДВ
871 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СОНЯЧНИЙ ТЕХНОПАРК ОЛЕШКИ 907 200,00
UAH з ПДВ
907 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 15:58
sign.p7s
12 червня 2019 10:15
sign.p7s
12 червня 2019 10:14
Фін. звітність 1 кв. 2019р.pdf
12 червня 2019 10:14
Технічне завдання.pdf
12 червня 2019 10:14
Тендерна пропозиція.pdf
12 червня 2019 10:14
Проект договору.pdf
12 червня 2019 10:14
копія Статуту.pdf
12 червня 2019 10:14
Копія Витягу ПДВ.PDF
12 червня 2019 10:14
Довідка по ч.1 п.5 ст.17.pdf

Публічні документи

29 травня 2019 14:27
sign.p7s
29 травня 2019 14:25
28 Проект договору.pdf
29 травня 2019 14:25
24 Відомості НГК БГ.pdf
29 травня 2019 14:25
18 Довідки щодо санкцій.pdf
29 травня 2019 14:25
12 Паспорт Боднарук В Ю.pdf
29 травня 2019 14:25
8 Витяг з ЄДР.pdf
29 травня 2019 14:25
7 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
29 травня 2019 14:25
5 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
29 травня 2019 14:25
4 Статут БанГаз.pdf
29 травня 2019 14:25
3 Довiдка ст.17.pdf
29 травня 2019 14:25
1 Цінова Пропозиція.pdf

Публічні документи

24 липня 2019 16:43
sign.p7s
24 липня 2019 16:43
Dovidka_МВС_15.07.2019.pdf
24 липня 2019 16:43
ЦІнова пропозиція.pdf
24 липня 2019 16:43
Технічне завдання.pdf
24 липня 2019 16:43
Супровідний лист.pdf
24 липня 2019 16:43
Стаття 17.pdf
24 липня 2019 16:43
Проект_договору .pdf
24 липня 2019 16:43
ДФС new.pdf
24 липня 2019 16:43
1 ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
12 червня 2019 13:12
sign.p7s
12 червня 2019 13:11
Тендерна пропозиція.pdf
12 червня 2019 13:11
5 Статутні документи.pdf
12 червня 2019 13:11
4 Інші.pdf
12 червня 2019 13:11
1 ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf

Публічні документи

05 червня 2019 14:47
sign.p7s
05 червня 2019 14:43
Статут.pdf
05 червня 2019 14:43
проект договору.pdf
05 червня 2019 14:43
Стаття 17 повністю.pdf
05 червня 2019 14:43
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.pdf
05 червня 2019 14:43
Тех спец.pdf
05 червня 2019 14:43
Протокол призначення.pdf
05 червня 2019 14:43
пропозиція.pdf
05 червня 2019 14:43
Наказ про призначення.pdf
05 червня 2019 14:42
ЛІЦЕНЗІЯ.PDF
05 червня 2019 14:42
Баланс за 2018 рік.pdf
05 червня 2019 14:42
Виписка ЄДР.pdf
05 червня 2019 14:42
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
05 червня 2019 14:42
Витяг ЄДР 03.04.19.pdf
05 червня 2019 14:42
Відомості ЄДРПОУ.pdf
05 червня 2019 14:42
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

12 червня 2019 10:46
sign.p7s
12 червня 2019 10:45
8. Статут копія.pdf
12 червня 2019 10:44
27. Фінансові документи.pdf
12 червня 2019 10:44
14. Довідка по санкціям.pdf
12 червня 2019 10:44
12. Ліцензія (постанова).pdf
12 червня 2019 10:44
1. Протокол 110-2.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 09:49
sign.p7s
01 червня 2019 07:11
sign.p7s
01 червня 2019 07:10
протокол 1 дир.pdf
01 червня 2019 07:10
ПДВ.pdf
01 червня 2019 07:10
ОРЕ.pdf
01 червня 2019 07:10
описи.pdf
01 червня 2019 07:10
НКРЕ КП.pdf
01 червня 2019 07:10
наказ дир.pdf
01 червня 2019 07:09
додаток 5 договір.doc
01 червня 2019 07:09
Договір ОРЕ.pdf
01 червня 2019 07:09
витяг ЄДР.pdf
01 червня 2019 07:09
виписка ЄДР.pdf
01 червня 2019 07:09
Scan статут завірен.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Енергогазрезерв"
#36860996
Рішення скасоване 719 990,00
UAH з ПДВ
11 липня 2019 12:02
ТОВ "Енергогазрезерв"
#36860996
Відхилено 719 990,00
UAH з ПДВ
11 липня 2019 16:08
ТОВ "НАФТОГАЗОВА КОМПАНІЯ "БАНГАЗ"
#41878811
Рішення скасоване 720 000,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 14:40
ТОВ "НАФТОГАЗОВА КОМПАНІЯ "БАНГАЗ"
#41878811
Відхилено 720 000,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 15:06
ТОВ "ЕНЕРГОПРОМ СІСТЕМ"
#41801157
Рішення скасоване 786 000,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 16:56
ТОВ "ЕНЕРГОПРОМ СІСТЕМ"
#41801157
Відхилено 786 000,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 17:01
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"
#42129720
Рішення скасоване 795 999,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 16:40
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"
#42129720
Відхилено 795 999,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 16:44
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
#38772399
Рішення скасоване 840 000,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 13:53
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
#38772399
Відхилено 840 000,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 13:55
ТОВ АС
#31915956
Рішення скасоване 871 200,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 14:04
ТОВ АС
#31915956
Відхилено 871 200,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 14:08
ТОВ СОНЯЧНИЙ ТЕХНОПАРК ОЛЕШКИ
#42323434
Рішення скасоване 907 200,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 10:48
ТОВ СОНЯЧНИЙ ТЕХНОПАРК ОЛЕШКИ
#42323434
Відхилено 907 200,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 10:50

Документи

20 червня 2019 15:20
sign.p7s
20 червня 2019 15:18
crfyth_06-20-2019_0002.pdf
20 червня 2019 15:18
crfyth_06-20-2019_.pdf
20 червня 2019 15:18
crfyth_06-20-2019_0003.pdf

Документи

01 серпня 2019 16:44
sign.p7s

Документи

09 серпня 2019 13:55
sign.p7s

Документи

16 серпня 2019 14:45
sign.p7s
16 серпня 2019 14:09
протокол 6 17.PDF

Документи

09 вересня 2019 10:50
sign.p7s
09 вересня 2019 10:49
протокол 6 18.PDF
09 вересня 2019 10:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
09 вересня 2019 10:50
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку