Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук)
Очікувана вартість
11 579,00 UAH
UA-2019-05-13-000709-a b71c079eb0ef4a76837efe921acb2563
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Вікторівна Соклакова

+380967428389 soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Світлана Вікторівна Соклакова
+380967428389
soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2019 11:44
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2019 18:00
Очікувана вартість: 11 579,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 57,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

бюджет участі (проект № 188)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Березинська, 31, КЗО СЗШ № 135
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2019 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2019 11:44
Тендерна документація.docx
13 травня 2019 11:44
Додаток 4 - Технічні,якісні та кількісні вимоги.docx
13 травня 2019 11:44
Додаток 6 - Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 травня 2019 10:19
Дата відповіді: 14 травня 2019 11:29
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! П. 1. Відповідно до ч. 5 ст. 25 Закону України "Про публічні закупівлі" учасник має право право внести зміни у свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання. Такі зміни тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Тобто, якщо в процедурі відкритих торгів зміни в тендерну пропозицію внесені учасником після кінцевого строку подання тендерних пропозицій і тендерна пропозиція, подана учасником до завершення кінцевого строку їх подання, не відповідає вимогам тендерної документації, то на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" така тендерна пропозиція буде відхилена. У разі проведення допорогової закупівлі замовник користується умовами Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській області, затвердженого рішенням Дніпропетровської міської ради від 08.06.2016 № 30/9 "Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді", відповідно до п. 4.9 якого учасник повинен протягом 1 наступного робочого дня викласти в електронній системі закупівель кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника або з моменту дискваліфікації попередбного учасника, тобто, учаснику надається право протягом одного робочого дня внести зміни та додати необхідні документи. П. 2. Тендерна пропозиція учасника буде дискваліфікована у разі відсутності інформації щодо марки та виробника товару, якщо вимога щодо зазначення такої інформації міститься у тендерній документації. Відхилення тендерної пропозиції учасника, що надані після аукціону, буде здійснюватися у відповідності до попредньої інформації (дивись п. 1).

Інформація про відміну

Дата відміни
28 травня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій