Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Смолигівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04332393 |
Місцезнаходження: | 45614, Україна , Волинська обл., СМОЛИГІВ, вул.Миру, буд.2 |
Контактна особа: |
Слободюк Інна Миколаївна +380508317689 smolygiv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2019 13:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 30 травня 2019 15:15 |
Очікувана вартість: | 240 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Поточний середній ремонт дороги в с.Сарнівка вул.Гагаріна Луцького району Волинської області
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2019 15:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2019 13:11 |
Додаток№11_ДОГОВІР ТД_вулГагаріна_сСарнівка.docx | |
13 травня 2019 13:11 |
ТД_вулГагаріна_сСарнівка.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-14-000076 ● 9a254cfd16b343669d2abff7d88cc8a4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2019 18:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.05.2019 № 17-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління А.ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 14.05.2019 №17-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-05-13-000664-c від 13.05.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку: частини 1 статті 4 Закону, внесені зміни до річного плану, зміни до додатку оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Усунуто порушення вимог абзацу другого пункту 2 Наказу № 490, дотримано замовником законодавство у сфері публічних закупівель на стадії оприлюднення інформації про закупівлю.
2019-05-17 16:05:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини 1 статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі" та не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
RISK1-3_1
Інформація про відміну
Дата відміни: | 22 травня 2019 09:57 |
Коментар щодо відміни: | Згідно статті 30 Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися: неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель, необхідно відмінити торги. |
22 травня 2019 09:57
|
Протокол6.pdf |