Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт дороги в с.Сарнівка вул.Гагаріна Луцького району Волинської області
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2019-05-13-000664-c fd0196e994894c48bf9d809d298d0bad
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слободюк Інна Миколаївна

+380508317689 smolygiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Смолигівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04332393
Місцезнаходження: 45614, Україна , Волинська обл., СМОЛИГІВ, вул.Миру, буд.2
Контактна особа: Слободюк Інна Миколаївна
+380508317689
smolygiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2019 13:13
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2019 12:00
Початок аукціону: 30 травня 2019 15:15
Очікувана вартість: 240 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Поточний середній ремонт дороги в с.Сарнівка вул.Гагаріна Луцького району Волинської області

Поточний середній ремонт дороги в с.Сарнівка вул.Гагаріна Луцького району Волинської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт дороги в с.Сарнівка вул.Гагаріна Луцького району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45614, Україна, Волинська область, САРНІВКА, вул.Гагаріна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2019 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2019 13:11
Додаток№11_ДОГОВІР ТД_вулГагаріна_сСарнівка.docx
13 травня 2019 13:11
ТД_вулГагаріна_сСарнівка.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-14-000076 ● 9a254cfd16b343669d2abff7d88cc8a4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2019 18:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
14.05.2019 № 17-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління А.ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 14.05.2019 №17-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-05-13-000664-c від 13.05.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку: частини 1 статті 4 Закону, внесені зміни до річного плану, зміни до додатку оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Усунуто порушення вимог абзацу другого пункту 2 Наказу № 490, дотримано замовником законодавство у сфері публічних закупівель на стадії оприлюднення інформації про закупівлю.

2019-05-17 16:05:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини 1 статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі" та не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

RISK1-3_1

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 травня 2019 09:57
Коментар щодо відміни: Згідно статті 30 Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися: неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель, необхідно відмінити торги.
Документи:
22 травня 2019 09:57
Протокол6.pdf