Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капітальний ремонт дороги (з поширенням) по вул. Київський Шлях – вул. Новопрорізна- вул.Робітнича в м. Бориспіль Київської області ДСТУ Б.Д.1.1 – 1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (ДК 021:2015 - 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
5 722 378,00 UAH
UA-2019-05-13-000436-b 0f784b20984b4784a2b895c18c508097
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гопкало Тетяна Володимирівна

+380459555037 gugkgv@gmail.com

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: головне управління житлово-комунального господарств виконавчого комітету Бориспільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36359583
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., Бориспіль, вул. Кивїський Шлях, 72
Контактна особа: Гопкало Тетяна Володимирівна
+380459555037
gugkgv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2019 15:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2019 15:20
Початок аукціону: 05 червня 2019 14:52
Очікувана вартість: 5 722 378,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28 611,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 57 223,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дороги (з поширенням) по вул. Київський Шлях – вул. Новопрорізна- вул.Робітнича в м. Бориспіль Київської області ДСТУ Б.Д.1.1 – 1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (ДК 021:2015 - 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08301, Україна, Київська область, м. Бориспіль, вул. Київський Шлях – вул. Новопрорізна- вул.Робітнича
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 після перевірки та підписання відповідальною особою за здійснення технічного нагляду та при наявності протоколу лабораторних випробувань (з висновком про відповідність діючим нормативам виконаних робіт). ЗАМОВНИК проводить оплату за виконанні роботи протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок ЗАМОВНИК. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2019 16:01
Електронний цифровий підпис
27 травня 2019 15:54
ОГОЛОШЕННЯ 2.docx
27 травня 2019 15:50
Перелік змін 3.doc
27 травня 2019 15:50
ТД поширення (зі змінами 2).doc
23 травня 2019 08:46
Перелік змін 2.doc
13 травня 2019 15:37
Проект договору.doc
27 травня 2019 16:01
Електронний цифровий підпис
23 травня 2019 08:57
Електронний цифровий підпис
13 травня 2019 15:44
Електронний цифровий підпис
27 травня 2019 15:54
ОГОЛОШЕННЯ 2.docx
23 травня 2019 08:46
ОГОЛОШЕННЯ.docx
27 травня 2019 15:50
Перелік змін 3.doc
27 травня 2019 15:50
ТД поширення (зі змінами 2).doc
23 травня 2019 08:46
ТД поширення (зі змінами 2).doc
13 травня 2019 15:37
ТД поширення.doc
23 травня 2019 08:46
Перелік змін 2.doc
13 травня 2019 15:37
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дозвільні документи на техніку підвищеної небезпеки
Дата подання: 14 травня 2019 11:50
Дата відповіді: 17 травня 2019 13:30
Відповідно до п.6 Тендерної документації Замовника "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі" у складі Тендерної пропозиції потрібно надати - Копії дозвільних документів на використання/застосування техніки підвищеної небезпеки, відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Надайте будь - ласка роз"яснення, які потрібно надати документи, якщо техніка, машини, механізми знаходяться в оренді.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 «Документи про підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази» у разі залучення техніки або обладнання учасник повинен надати скановані копії з оригіналів договорів (оренди, тощо) або інші документи, у яких повинно бути зазначено перелік технічної бази, яка залучається (договір повинен бути чинний на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2019 року) та лист-погодження від Орендодавця на використання техніки або обладнання із зазначенням: для виконання робіт з «Капітальний ремонт дороги (з поширенням) по вул. Київський Шлях – вул. Новопрорізна- вул.Робітнича в м. Бориспіль Київської області ДСТУ Б.Д.1.1 – 1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (ДК 021:2015 - 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)» та копії дозвільних документів у випадку залучення до виконання робіт техніки підвищеної небезпеки.
Аналогічний договір
Дата подання: 15 травня 2019 14:51
Дата відповіді: 17 травня 2019 14:49
Тендерною документацією вимагається наявність документально підтвердити досвід виконання аналогічного договору. Аналогічним договором вважається : договір на капітальні ремонти доріг, реконструкцію згідно з предметом закупівлі. Надайте роз'яснення : аналогічний договір має включати в себе роботи згідно технічного завдання, тобто і виконання робіт по освітленню?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналогічний договір має включати роботи вказані в технічному завданні
Довідка "Відомості про учасника"
Дата подання: 15 травня 2019 15:06
Дата відповіді: 17 травня 2019 14:51
Тендерною документацією вимагається довідка що містить в собі відомості про учасника, яка повинна включати "реквізити банківського рахунку, за яким буде здійснюватись оплата". В проекті договору в п.4 Порядок розрахунків п.4.2 Зазначено що оплата здійснюється шляхом спрямування коштів ПІДРЯДНИКУ на рахунок відкритий в органах Казначейства. Надайте роз'яснення, в довідці "Відомості про учасника" має бути вказаний рахунок банку, чи рахунок який відкритий в органах Казначейства? Адже оплата згідно договору здійснюється на рахунок Казначейства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В довідці необхідно зазначити банківські рахунки та відкритий рахунок в органах Казначейства для попередньої оплати згідно чинного законодавства (на підставі Постанови КМУ від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»).
технічне завдання
Дата подання: 16 травня 2019 11:42
Дата відповіді: 17 травня 2019 14:53
В технічному завданні в п.42 не конкретизована товщина фрезерування асфальтобетонного покриття. Надайте, будь ласка, роз"яснення.
Відповідь: Відповідно до проекту загальна глибина фрезерування становить 60мм
Рахунок в в органах Казначейства
Дата подання: 17 травня 2019 14:56
Дата відповіді: 17 травня 2019 15:31
Рахунок має бути відкритий в органах Казначейства міста Бориспіль? Чи в будь якому Казначействі України ?
Відповідь: Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, надавачам товарів і послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, надавачами товарів і послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг.
Відомості про учасника
Дата подання: 17 травня 2019 15:44
Дата відповіді: 22 травня 2019 10:31
Якщо рахунок в органах Казначейства відкритий в Київській області, цей рахунок можна використовувати як такий, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі визнання учасника переможцем процедури закупівлі? Надайте чітке роз'яснення.
Відповідь: Рахунок може бути відкритий в будь-якому управлінні Державної казначейської служби України
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-05-000020 ● 4cd745a9775c40b39e396b91a0449ce8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 липня 2019 16:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.07.2019 № 131
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 04.07.2019 № 131

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2019-05-13-000436-b
13.05.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

лист з додатками додається

2019-08-01 17:24:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення норм ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2019 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-АВТОБАН" 5 033 745,52
UAH з ПДВ
4 919 297,94
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50" 5 504 596,10
UAH з ПДВ
4 942 776,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2019 10:02
sign.p7s
06 червня 2019 18:12
83.imd
03 червня 2019 22:23
sign.p7s
03 червня 2019 22:19
83.imd
03 червня 2019 22:19
17. Технічне завдання.pdf
03 червня 2019 22:19
2.2.1. Штатний розпис.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 10:56
sign.p7s
13 червня 2019 13:28
sign.p7s
13 червня 2019 13:25
707.imd
04 червня 2019 11:40
sign.p7s
04 червня 2019 11:39
sign.p7s
04 червня 2019 11:39
РЕКН на фрезу.pdf
04 червня 2019 11:30
sign.p7s
04 червня 2019 11:28
Licenziya.pdf
04 червня 2019 11:28
Doverennost.pdf
04 червня 2019 11:28
Licenziya.zip
04 червня 2019 11:28
Dovirenist.zip
04 червня 2019 11:28
BG 3307-19G BSHBU 50.zip
04 червня 2019 11:28
копія Статуту та опис.pdf
04 червня 2019 11:28
Витяги з наказів.pdf
04 червня 2019 11:28
Копія форми 1ДФ.pdf
04 червня 2019 11:27
Довіреність_на_Лахно.pdf
04 червня 2019 11:27
Лист згода Лахно М_І.pdf
04 червня 2019 11:27
Довідка ОДР.pdf
04 червня 2019 11:27
705.imd

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-АВТОБАН"
#39256929
Відхилено 4 919 297,94
UAH з ПДВ
11 червня 2019 16:00
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50"
#05408668
Переможець 4 942 776,22
UAH з ПДВ
18 червня 2019 12:43

Документи

11 червня 2019 15:59
sign.p7s
11 червня 2019 15:56
протокол

Документи

18 червня 2019 12:43
sign.p7s
18 червня 2019 12:41
повідомлення
18 червня 2019 12:41
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2019 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50"
#05408668
4 942 776,22
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2019 12:43
sign.p7s
18 червня 2019 12:41
повідомлення
18 червня 2019 12:41
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
05 липня 2019 08:44
договір укладений
05 липня 2019 08:40
sign.p7s зміни до договору
08 січня 2020 08:47
sign.p7s зміни до договору
05 грудня 2019 17:32
дод уг 1 дог 303.pdf зміни до договору
05 грудня 2019 17:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 303
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 942 256,18
UAH (в тому числі ПДВ 823 709,36 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку