Капітальний ремонт дороги (з поширенням) по вул. Київський Шлях – вул. Новопрорізна- вул.Робітнича в м. Бориспіль Київської області ДСТУ Б.Д.1.1 – 1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (ДК 021:2015 - 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
5 722 378,00 UAH
UA-2019-05-13-000436-b 0f784b20984b4784a2b895c18c508097
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: головне управління житлово-комунального господарств виконавчого комітету Бориспільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36359583
Місцезнаходження замовника: 08300, Україна, Київська обл., Бориспіль, вул. Кивїський Шлях, 72
Контактна особа замовника: Гопкало Тетяна Володимирівна
+380459555037
gugkgv@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2019 15:20
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2019 15:20
Початок аукціону: 05 червня 2019 14:52
Очікувана вартість: 5 722 378,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28 611,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 57 223,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дороги (з поширенням) по вул. Київський Шлях – вул. Новопрорізна- вул.Робітнича в м. Бориспіль Київської області ДСТУ Б.Д.1.1 – 1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (ДК 021:2015 - 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08301, Україна, Київська область, м. Бориспіль, вул. Київський Шлях – вул. Новопрорізна- вул.Робітнича
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 після перевірки та підписання відповідальною особою за здійснення технічного нагляду та при наявності протоколу лабораторних випробувань (з висновком про відповідність діючим нормативам виконаних робіт). ЗАМОВНИК проводить оплату за виконанні роботи протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок ЗАМОВНИК. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

27 травня 2019 16:01
Електронний цифровий підпис
27 травня 2019 15:54
ОГОЛОШЕННЯ 2.docx
27 травня 2019 15:50
Перелік змін 3.doc
27 травня 2019 15:50
ТД поширення (зі змінами 2).doc
23 травня 2019 08:46
Перелік змін 2.doc
13 травня 2019 15:37
Проект договору.doc
27 травня 2019 16:01
Електронний цифровий підпис
23 травня 2019 08:57
Електронний цифровий підпис
13 травня 2019 15:44
Електронний цифровий підпис
27 травня 2019 15:54
ОГОЛОШЕННЯ 2.docx
23 травня 2019 08:46
ОГОЛОШЕННЯ.docx
27 травня 2019 15:50
Перелік змін 3.doc
27 травня 2019 15:50
ТД поширення (зі змінами 2).doc
23 травня 2019 08:46
ТД поширення (зі змінами 2).doc
13 травня 2019 15:37
ТД поширення.doc
23 травня 2019 08:46
Перелік змін 2.doc
13 травня 2019 15:37
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дозвільні документи на техніку підвищеної небезпеки
Дата подання: 14 травня 2019 11:50
Дата відповіді: 17 травня 2019 13:30
Відповідно до п.6 Тендерної документації Замовника "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі" у складі Тендерної пропозиції потрібно надати - Копії дозвільних документів на використання/застосування техніки підвищеної небезпеки, відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Надайте будь - ласка роз"яснення, які потрібно надати документи, якщо техніка, машини, механізми знаходяться в оренді.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 «Документи про підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази» у разі залучення техніки або обладнання учасник повинен надати скановані копії з оригіналів договорів (оренди, тощо) або інші документи, у яких повинно бути зазначено перелік технічної бази, яка залучається (договір повинен бути чинний на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2019 року) та лист-погодження від Орендодавця на використання техніки або обладнання із зазначенням: для виконання робіт з «Капітальний ремонт дороги (з поширенням) по вул. Київський Шлях – вул. Новопрорізна- вул.Робітнича в м. Бориспіль Київської області ДСТУ Б.Д.1.1 – 1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (ДК 021:2015 - 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)» та копії дозвільних документів у випадку залучення до виконання робіт техніки підвищеної небезпеки.
Аналогічний договір
Дата подання: 15 травня 2019 14:51
Дата відповіді: 17 травня 2019 14:49
Тендерною документацією вимагається наявність документально підтвердити досвід виконання аналогічного договору. Аналогічним договором вважається : договір на капітальні ремонти доріг, реконструкцію згідно з предметом закупівлі. Надайте роз'яснення : аналогічний договір має включати в себе роботи згідно технічного завдання, тобто і виконання робіт по освітленню?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналогічний договір має включати роботи вказані в технічному завданні
Довідка "Відомості про учасника"
Дата подання: 15 травня 2019 15:06
Дата відповіді: 17 травня 2019 14:51
Тендерною документацією вимагається довідка що містить в собі відомості про учасника, яка повинна включати "реквізити банківського рахунку, за яким буде здійснюватись оплата". В проекті договору в п.4 Порядок розрахунків п.4.2 Зазначено що оплата здійснюється шляхом спрямування коштів ПІДРЯДНИКУ на рахунок відкритий в органах Казначейства. Надайте роз'яснення, в довідці "Відомості про учасника" має бути вказаний рахунок банку, чи рахунок який відкритий в органах Казначейства? Адже оплата згідно договору здійснюється на рахунок Казначейства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В довідці необхідно зазначити банківські рахунки та відкритий рахунок в органах Казначейства для попередньої оплати згідно чинного законодавства (на підставі Постанови КМУ від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»).
технічне завдання
Дата подання: 16 травня 2019 11:42
Дата відповіді: 17 травня 2019 14:53
В технічному завданні в п.42 не конкретизована товщина фрезерування асфальтобетонного покриття. Надайте, будь ласка, роз"яснення.
Відповідь: Відповідно до проекту загальна глибина фрезерування становить 60мм
Рахунок в в органах Казначейства
Дата подання: 17 травня 2019 14:56
Дата відповіді: 17 травня 2019 15:31
Рахунок має бути відкритий в органах Казначейства міста Бориспіль? Чи в будь якому Казначействі України ?
Відповідь: Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, надавачам товарів і послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, надавачами товарів і послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг.
Відомості про учасника
Дата подання: 17 травня 2019 15:44
Дата відповіді: 22 травня 2019 10:31
Якщо рахунок в органах Казначейства відкритий в Київській області, цей рахунок можна використовувати як такий, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі визнання учасника переможцем процедури закупівлі? Надайте чітке роз'яснення.
Відповідь: Рахунок може бути відкритий в будь-якому управлінні Державної казначейської служби України
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-05-000020 ● 4cd745a9775c40b39e396b91a0449ce8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-04
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-05 16:42:41
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.07.2019 № 131
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 04.07.2019 № 131

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2019-05-13-000436-b
13.05.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

лист з додатками додається

2019-08-01 17:24:08

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 26 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 10 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: головне управління житлово-комунального господарств виконавчого комітету Бориспільської міської ради, 36359583, Україна, Бориспіль, вул. Кивїський Шлях, 72
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт дороги (з поширенням) по вул. Київський Шлях – вул. Новопрорізна- вул.Робітнича в м. Бориспіль Київської області ДСТУ Б.Д.1.1 – 1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (ДК 021:2015 - 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг), 5722378UAH, 45233000-9, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 0f784b20984b4784a2b895c18c508097, 2019-05-13
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 05 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 липня 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття та розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення. Під час аналізу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 13.05.2019 № 59/1 зі змінами (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-АВТОБАН» та Приватного акціонерного товариства «Броварське шляхово-будівельне управління № 50», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 11.06.2019 № 59/6 та від 18.06.2019 № 59/7, повідомлення про намір укласти договір 18.06.2019, договір від 04.07.2019 № 303. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що документи, надані в складі пропозиції учасника ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-АВТОБАН» мають підпис і печатку, крім того пропозиція містить електронний цифровий підпис. Також, в складі пропозиції ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-АВТОБАН» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 27.05.2019 № 30/05, що вимагалась п. 1.1 Додатку 1 до ТД, та лист-роз’яснення від 27.05.2019 № 46/05, в якому зазначено причину ненадання копій дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки, що вимагалось п. 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД. Тобто, учасником ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-АВТОБАН» виконано вимоги Замовника у повному обсязі. Таким чином, Замовником відхилено пропозицію ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-АВТОБАН», яка відповідала вимогам ТД, та пропозиція якої була нижчою від пропозиції переможця на 23 478,28 грн, чим порушено принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, визначений ч. 1 ст. 3 Закону. Крім того аналізом встановлено, що тендерна пропозиція Приватного акціонерного товариства «Броварське шляхово-будівельне управління № 50» (далі – Переможець) не відповідає вимогам п. 2.2 Додатку 1 до ТД, оскільки в складі пропозиції відсутні копії договорів цивільно-правового характеру, трудових угод тощо, які надаються у разі найму працівників відповідно до вищевказаних договорів. При цьому в складі пропозиції Переможця надано витяги з наказів, в яких зазначено, що працівники Медведєв Д.С., Рум’янцев А.М, Короленко С.В., Гребенчуков Р.О., Биков В.В., Задорожний А.О., Папуша О.О., Сидоренко М.І., Кудаковський О.Л., Пірєєв О.О., Чайка Ю.М., Лесик О.В. прийнято за строковими трудовими договорами, а Кононенко А.М., Поплавський А.Ю. – за контрактами. Таким чином, Переможцем документально не підтверджено його відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 Закону та встановлених Замовником у ТД відповідно до ст. 22 Закону. Згідно з п. 1 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам ТД. Однак, в порушення вимог п. 1 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 04.07.2019 № 303 на загальну суму 4 942 776,22 грн. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що додатки до договору від 04.07.2019 № 303, а саме: додаток 1 Договірна ціна та додаток 2 Локальний кошторис, що є невід’ємними його частинами, не опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro, чим порушено норми ч. 1 ст. 10 Закону., 25 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації про її проведення, а саме оприлюднення додатків до договору, встановлено порушення норм ч. 1 ст. 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм ч. 1 ст. 3, п. 1 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розкритті тендерних пропозицій та своєчасності укладання договору порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення норм ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2019 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-АВТОБАН" 5 033 745,52
UAH з ПДВ
4 919 297,94
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50" 5 504 596,10
UAH з ПДВ
4 942 776,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2019 10:02
sign.p7s
06 червня 2019 18:12
83.imd
03 червня 2019 22:23
sign.p7s
03 червня 2019 22:19
83.imd
03 червня 2019 22:19
17. Технічне завдання.pdf
03 червня 2019 22:19
2.2.1. Штатний розпис.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 10:56
sign.p7s
13 червня 2019 13:28
sign.p7s
13 червня 2019 13:25
707.imd
04 червня 2019 11:40
sign.p7s
04 червня 2019 11:39
sign.p7s
04 червня 2019 11:39
РЕКН на фрезу.pdf
04 червня 2019 11:30
sign.p7s
04 червня 2019 11:28
Licenziya.pdf
04 червня 2019 11:28
Doverennost.pdf
04 червня 2019 11:28
Licenziya.zip
04 червня 2019 11:28
Dovirenist.zip
04 червня 2019 11:28
BG 3307-19G BSHBU 50.zip
04 червня 2019 11:28
копія Статуту та опис.pdf
04 червня 2019 11:28
Витяги з наказів.pdf
04 червня 2019 11:28
Копія форми 1ДФ.pdf
04 червня 2019 11:27
Довіреність_на_Лахно.pdf
04 червня 2019 11:27
Лист згода Лахно М_І.pdf
04 червня 2019 11:27
Довідка ОДР.pdf
04 червня 2019 11:27
705.imd

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-АВТОБАН"
#39256929
Відхилено 4 919 297,94
UAH з ПДВ
11 червня 2019 16:00
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50"
#05408668
Переможець 4 942 776,22
UAH з ПДВ
18 червня 2019 12:43

Документи

11 червня 2019 15:59
sign.p7s
11 червня 2019 15:56
протокол

Документи

18 червня 2019 12:43
sign.p7s
18 червня 2019 12:41
повідомлення
18 червня 2019 12:41
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2019 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50"
#05408668
4 942 776,22
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2019 12:43
sign.p7s
18 червня 2019 12:41
повідомлення
18 червня 2019 12:41
протокол

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
05 липня 2019 08:44
договір укладений
05 липня 2019 08:40

Актуальні тендери

До пошуку