Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина паливна
Очікувана вартість
501 940,00 UAH
UA-2019-05-13-000083-c 8539cae8c62c47958b88659a9770060c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адасюк Альона Іванівна

380971104904 kuzsat@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кузьминецький професійний аграрний ліцей Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 02539743
Місцезнаходження: 23040, Україна , Вінницька обл., с.Кузьминці, Студентська,30
Контактна особа: Адасюк Альона Іванівна
380971104904
kuzsat@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2019 09:22
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 12:55
Очікувана вартість: 501 940,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Деревина; (Деревина паливна твердолистяних порід)» Довжина, м-1,0;товщина, см-10-16;Відповідність стандартам / Оцінка відповідності-ГОСТ 3243-88 Дрова. Технічні умови;Вимоги до групи порід-береза, бук, ясен, граб, вяз, клен, дуб;Допустимість наявності гнилі-не більше 5% в партії;Вимоги до транспортування (доставки)-автотранспортом;Вимоги до вологості-свіжезрублені природньої вологості(до 25%);Додаткові вимоги до товщини-понад 16 см - розколоті на 2 частини;Допустимість наявності кори і сучків-допускається наявність кори;Вимоги до приймання партії-перерахунку на щільні метри кубічні;Вимоги до пакетування-без пакетування. Без предоплати.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
594 метри кубічні
Деревина паливна твердолистових порід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23040, Україна, Вінницька область, с.Кузьминці, Студентська,30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 червня 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2019 09:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2019 09:28
дрова тендерна докум..docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-15-000014 ● fa0f1ffbb4b7497bbb5090b542ce46d5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2020 10:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
15.07.2020 №37
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.07.2020 №37
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2019-05-13-000083-c 13.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-16 11:56:34

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі деревина паливної (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-05-13-000083-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1 Яким чином замовник виконав вимоги частини другої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції чинній на час проведення закупівлі щодо укладання договору не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
2. Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 03 липня 2019 року №37?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-16 13:58:01

Пояснення на запит

1. Згідно частини другої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником було укладено договір на постачання деревини паливної ( закупівля UA-2019-05-13-000083-c ) з переможцем торгів Повідомлення про намір укласти договір за №15 від 12.06.2019 року., який опубліковано в системі закупівель Prozzoro 12.06.2019 року.
Договір поставки укладено не раніше 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір його укладання, а саме 03.07.2019р.№ 37.
2. Звіт про виконання договору від 03.07.2019 року № 37 не оприлюднено по його закінченню тому , що Замовникмав намір укласти додаткову угоду на продовження терміну дії договору , на придбання деревини паливної в розмірі 20% від суми діючого договору на початку наступного календарного року.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На усунення поррушення здійснено заходи: 1. Звіт про виконання договору №37 від 03.07.2019р. оприлюднено 20.07.2020р. 2. Притягнуто до адміністративної відповідальності особу відповідальну за оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу за виконання даного договору в повному обсязі..

2020-08-03 12:27:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЖУК НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА" 498 960,00
UAH з ПДВ
498 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Корнійчук Валерій Віталійович 501 930,00
UAH з ПДВ
501 930,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2019 20:20
Сканування.jpeg
06 червня 2019 20:20
Сканування 20.jpeg
06 червня 2019 20:20
Сканування 19.jpeg
06 червня 2019 20:20
Сканування 18.jpeg
06 червня 2019 20:20
Сканування 17.jpeg
06 червня 2019 20:20
Сканування 16.jpeg
06 червня 2019 20:20
Сканування 14.jpeg
06 червня 2019 20:20
Сканування 13.jpeg
06 червня 2019 20:20
Сканування 8.jpeg
06 червня 2019 20:20
Сканування 7.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЖУК НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА"

ФОП Корнійчук Валерій Віталійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЖУК НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА"
#3172006347
Переможець 498 960,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 10:30

Документи

12 червня 2019 10:30
Електронний підпис
12 червня 2019 10:26
ScanImage716.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 10:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЖУК НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА"
#3172006347
498 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2019 10:30
Електронний підпис
12 червня 2019 10:26
ScanImage716.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 14:02
Електронний підпис укладений
03 липня 2019 17:03
ScanImage749.pdf укладений
03 липня 2019 16:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 498 960,00
UAH