Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Кузьминецький професійний аграрний ліцей Вінницької області |
Код ЄДРПОУ: | 02539743 |
Місцезнаходження: | 23040, Україна , Вінницька обл., с.Кузьминці, Студентська,30 |
Контактна особа: |
Адасюк Альона Іванівна 380971104904 kuzsat@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2019 09:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2019 12:55 |
Очікувана вартість: | 501 940,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2019 09:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2019 09:28 |
дрова тендерна докум..docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-15-000014 ● fa0f1ffbb4b7497bbb5090b542ce46d5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2020 10:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.07.2020 №37
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.07.2020 №37
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2019-05-13-000083-c 13.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-16 11:56:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі деревина паливної (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-05-13-000083-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1 Яким чином замовник виконав вимоги частини другої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції чинній на час проведення закупівлі щодо укладання договору не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
2. Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 03 липня 2019 року №37?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-16 13:58:01
Пояснення на запит
1. Згідно частини другої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником було укладено договір на постачання деревини паливної ( закупівля UA-2019-05-13-000083-c ) з переможцем торгів Повідомлення про намір укласти договір за №15 від 12.06.2019 року., який опубліковано в системі закупівель Prozzoro 12.06.2019 року.
Договір поставки укладено не раніше 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір його укладання, а саме 03.07.2019р.№ 37.
2. Звіт про виконання договору від 03.07.2019 року № 37 не оприлюднено по його закінченню тому , що Замовникмав намір укласти додаткову угоду на продовження терміну дії договору , на придбання деревини паливної в розмірі 20% від суми діючого договору на початку наступного календарного року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На усунення поррушення здійснено заходи: 1. Звіт про виконання договору №37 від 03.07.2019р. оприлюднено 20.07.2020р. 2. Притягнуто до адміністративної відповідальності особу відповідальну за оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу за виконання даного договору в повному обсязі..
2020-08-03 12:27:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЖУК НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА" #3172006347 |
Переможець |
498 960,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2019 10:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2020 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2019 17:03
|
ScanImage749.pdf | укладений |
03 липня 2019 16:57
|