Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛИПОВЕЦЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02141377 |
Місцезнаходження: | 22500, Україна , Вінницька обл., м. Липовець, вул. Шевченка, 9 |
Контактна особа: |
ОКСАНА +380972401510 oksanamoz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 травня 2019 13:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2019 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2019 08:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2019 15:48 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2019 08:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 травня 2019 13:13 |
Додаток 1. Форма пропозиція.doc | |
11 травня 2019 13:13 |
Додаток_2.Технiчне_завдання.docx | |
11 травня 2019 13:13 |
Додаток_3._Проект_договору.docx | |
11 травня 2019 13:13 |
ТД Нове.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-15-000029 ● 51bc7b5fac904dcb969e1eb0c1dfbe14
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2020 16:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.05.2020 №24
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.05.2020 №24
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14.UA-2019-05-11-001043-a 11.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-18 17:40:27
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг дитячих таборів, оздоровлення та відпочинку на узбережжі Чорного моря (ДК 021:2015: 55240000-4 — «Послуги центрів і будинків відпочинку») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-05-11-001043-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 01 липня 2019 року №8?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-20 08:54:13
Відповідь на звернення
На виконання виявлених порушень, які були встановлені за результатами моніторингу , а саме : Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 01 липня 2019 року №8? , повідомлюємо, що в звязку з великим навантаженням, яке було в 2019 році було допущено помилку: не оприлюднено звіт про виконання договору від 01 липня 2019 року №8. Але даний договір було виконано в повномі обсязі про що свідчать слідуючі документи: платіжне доручення №1 від 01.08.2019р. та акт виконаних робіт № 10 від 30 липня 2019р.
Копії документів додаються.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-05-20 09:51:16
відповідь на запит
На виконання виявлених порушень, які були встановлені за результатами моніторингу , а саме : Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 01 липня 2019 року №8? , повідомлюємо, що в звязку з великим навантаженням, яке було в 2019 році було допущено помилку: не оприлюднено звіт про виконання договору від 01 липня 2019 року №8. Але даний договір було виконано в повномі обсязі про що свідчать слідуючі документи: платіжне доручення №1 від 01.08.2019р. та акт виконаних робіт № 10 від 30 липня 2019р. Копії документів додаються.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-20 14:22:45
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг дитячих таборів, оздоровлення та відпочинку на узбережжі Чорного моря (ДК 021:2015: 55240000-4 — «Послуги центрів і будинків відпочинку») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-05-11-001043-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
З яких підстав на форму річного плану про закупівлю послуг дитячих таборів, оздоровлення та відпочинку на узбережжі Чорного моря на 2019 рік та форму оголошення про проведення процедури закупівлі за номером UA-2019-05-11-001043-a накладено електронну печатку замовника?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-20 15:41:33
відповідь на запит
На виконання виявлених порушень, які були встановлені за результатами моніторингу , а саме : З яких підстав на форму річного плану про закупівлю послуг дитячих таборів, оздоровлення та відпочинку на узбережжі Чорного моря на 2019 рік та форму оголошення про проведення процедури закупівлі за номером UA-2019-05-11-001043-a накладено електронну печатку замовника? тендерний комітет відділу освіти Липовецької районної державної адміністрації повідомляє, що в нашій установі наявний лише такий електронний цифровий підпис . Даним підписом підписуються всі документи, які потребують цифрового підпису.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання виявлених порушень, які були встановлені за результатами моніторингу закупівлі послуг дитячих таборів, оздоровлення та відпочинку на узбережжі Чорного моря (ДК 021:2015: 55240000-4 — «Послуги центрів і будинків відпочинку») тендерний комітет відділу освіти Липовецької районної державної адміністрації повідомляє, що дані порушення виправлено (оприлюднено звіт про виконання договору від 01 липня 2019 року №8) і зобовязуємося не допускати таких порушень в подальшому.
2020-05-22 16:38:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯМ "АІФА" #38543296 |
Переможець |
199 640,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2019 08:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2020 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2019 16:01
|
003.jpg | укладений |
01 липня 2019 15:58
|
005.jpg | укладений |
01 липня 2019 15:58
|
006.jpg | укладений |
01 липня 2019 15:58
|
002.jpg | укладений |
01 липня 2019 15:58
|
001.jpg | укладений |
01 липня 2019 15:58
|
004.jpg | укладений |
01 липня 2019 15:58
|