Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-05-11-001043-a 4d595c66253940faacabd9a094ab8ad9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ОКСАНА

+380972401510 oksanamoz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛИПОВЕЦЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02141377
Місцезнаходження: 22500, Україна , Вінницька обл., м. Липовець, вул. Шевченка, 9
Контактна особа: ОКСАНА
+380972401510
oksanamoz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2019 13:13
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2019 08:00
Початок аукціону: 04 червня 2019 15:48
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 штука
Послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря (31 путівка на 14 днів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Героїв Майдану,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2019 08:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2019 13:13
Додаток 1. Форма пропозиція.doc
11 травня 2019 13:13
Додаток_2.Технiчне_завдання.docx
11 травня 2019 13:13
Додаток_3._Проект_договору.docx
11 травня 2019 13:13
ТД Нове.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-15-000029 ● 51bc7b5fac904dcb969e1eb0c1dfbe14
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2020 16:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
15.05.2020 №24
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.05.2020 №24
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14.UA-2019-05-11-001043-a 11.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-18 17:40:27

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг дитячих таборів, оздоровлення та відпочинку на узбережжі Чорного моря (ДК 021:2015: 55240000-4 — «Послуги центрів і будинків відпочинку») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-05-11-001043-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 01 липня 2019 року №8?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-20 08:54:13

Відповідь на звернення

На виконання виявлених порушень, які були встановлені за результатами моніторингу , а саме : Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 01 липня 2019 року №8? , повідомлюємо, що в звязку з великим навантаженням, яке було в 2019 році було допущено помилку: не оприлюднено звіт про виконання договору від 01 липня 2019 року №8. Але даний договір було виконано в повномі обсязі про що свідчать слідуючі документи: платіжне доручення №1 від 01.08.2019р. та акт виконаних робіт № 10 від 30 липня 2019р.
Копії документів додаються.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-05-20 09:51:16

відповідь на запит

На виконання виявлених порушень, які були встановлені за результатами моніторингу , а саме : Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 01 липня 2019 року №8? , повідомлюємо, що в звязку з великим навантаженням, яке було в 2019 році було допущено помилку: не оприлюднено звіт про виконання договору від 01 липня 2019 року №8. Але даний договір було виконано в повномі обсязі про що свідчать слідуючі документи: платіжне доручення №1 від 01.08.2019р. та акт виконаних робіт № 10 від 30 липня 2019р. Копії документів додаються.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-20 14:22:45

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг дитячих таборів, оздоровлення та відпочинку на узбережжі Чорного моря (ДК 021:2015: 55240000-4 — «Послуги центрів і будинків відпочинку») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-05-11-001043-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
З яких підстав на форму річного плану про закупівлю послуг дитячих таборів, оздоровлення та відпочинку на узбережжі Чорного моря на 2019 рік та форму оголошення про проведення процедури закупівлі за номером UA-2019-05-11-001043-a накладено електронну печатку замовника?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-20 15:41:33

відповідь на запит

На виконання виявлених порушень, які були встановлені за результатами моніторингу , а саме : З яких підстав на форму річного плану про закупівлю послуг дитячих таборів, оздоровлення та відпочинку на узбережжі Чорного моря на 2019 рік та форму оголошення про проведення процедури закупівлі за номером UA-2019-05-11-001043-a накладено електронну печатку замовника? тендерний комітет відділу освіти Липовецької районної державної адміністрації повідомляє, що в нашій установі наявний лише такий електронний цифровий підпис . Даним підписом підписуються всі документи, які потребують цифрового підпису.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання виявлених порушень, які були встановлені за результатами моніторингу закупівлі послуг дитячих таборів, оздоровлення та відпочинку на узбережжі Чорного моря (ДК 021:2015: 55240000-4 — «Послуги центрів і будинків відпочинку») тендерний комітет відділу освіти Липовецької районної державної адміністрації повідомляє, що дані порушення виправлено (оприлюднено звіт про виконання договору від 01 липня 2019 року №8) і зобовязуємося не допускати таких порушень в подальшому.

2020-05-22 16:38:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2019 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯМ "АІФА" 199 640,00
UAH з ПДВ
199 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Димитров Сергій Вікторович 199 857,00
UAH з ПДВ
199 857,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2019 18:01
Довідка ДФС
14 червня 2019 18:01
МВС довідка
31 травня 2019 17:04
5. Фото .7z
31 травня 2019 17:04
3. Технічні вимоги.7z
31 травня 2019 17:04
2. Кваліікаційні.7z
31 травня 2019 17:04
1. Установчі.7z

Публічні документи

31 травня 2019 16:11
фоп дмитров (1).7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯМ "АІФА"

ФОП Димитров Сергій Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯМ "АІФА"
#38543296
Переможець 199 640,00
UAH з ПДВ
11 червня 2019 08:19

Документи

11 червня 2019 08:19
Електронний підпис
10 червня 2019 08:52
001.jpg
10 червня 2019 08:52
002.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2019 08:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯМ "АІФА"
#38543296
199 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2019 08:19
Електронний підпис
10 червня 2019 08:52
001.jpg
10 червня 2019 08:52
002.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 11:18
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 16:01
003.jpg укладений
01 липня 2019 15:58
005.jpg укладений
01 липня 2019 15:58
006.jpg укладений
01 липня 2019 15:58
002.jpg укладений
01 липня 2019 15:58
001.jpg укладений
01 липня 2019 15:58
004.jpg укладений
01 липня 2019 15:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 199 640,00
UAH