Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 230503 Деражня - Колосівка через Галузинці км 0+747 - км 1+379
Очікувана вартість
2 340 416,00 UAH
UA-2019-05-11-000936-a b0c495dda9a04a108054faad73e34108
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вінський Станіслав Вікентійович

+380673830251 dp_sad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба місцевих автодоріг
Код ЄДРПОУ: 41792792
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Грушевського, будинок 87
Контактна особа: Вінський Станіслав Вікентійович
+380673830251
dp_sad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2019 12:35
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2019 11:00
Початок аукціону: 28 травня 2019 11:39
Очікувана вартість: 2 340 416,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 702,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 230503 Деражня - Колосівка через Галузинці км 0+747 - км 1+379
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення, О 230503 Деражня - Колосівка через Галузинці км 0+747 - км 1+379
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 15:55
ТД із змінами 15.05.doc
15 травня 2019 15:33
Таблиця змін 15.05.doc
15 травня 2019 15:33
ДОДАТОК 6 із змінами.docx
15 травня 2019 15:33
ДОДАТОК 5 із змінами.docx
15 травня 2019 15:33
ДОДАТОК 4 із змінами.docx
15 травня 2019 15:33
ДОДАТОК 3 із змінами.docx
15 травня 2019 15:33
ДОДАТОК 2 із змінами.docx
15 травня 2019 15:33
ДОДАТОК 1 із змінами.docx
11 травня 2019 12:35
ТЗ деражня колосівка.PDF
11 травня 2019 12:35
ТД деражня.PDF
11 травня 2019 12:35
проект договору деражня.PDF
11 травня 2019 12:35
Додатки.PDF
15 травня 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2019 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 15:55
ТД із змінами 15.05.doc
15 травня 2019 15:33
ТД із змінами 15.05.doc
15 травня 2019 15:33
Таблиця змін 15.05.doc
15 травня 2019 15:33
ДОДАТОК 6 із змінами.docx
15 травня 2019 15:33
ДОДАТОК 5 із змінами.docx
15 травня 2019 15:33
ДОДАТОК 4 із змінами.docx
15 травня 2019 15:33
ДОДАТОК 3 із змінами.docx
15 травня 2019 15:33
ДОДАТОК 2 із змінами.docx
15 травня 2019 15:33
ДОДАТОК 1 із змінами.docx
11 травня 2019 12:35
ТЗ деражня колосівка.PDF
11 травня 2019 12:35
ТД деражня.PDF
11 травня 2019 12:35
проект договору деражня.PDF
11 травня 2019 12:35
Додатки.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-11-000072 ● 10344cdec38241058ad01de524cefb8d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2019 16:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

13.05.2019 № 21

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби А. МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 13.05.2019 № 21
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п 1
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

UA-2019-05-11-000936-a

дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

11.05.2019

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Н. МЕЛЬНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі висновку органу державного фінансового контролю, керуючись ч. 2 ст. 23 Закону рішенням тендерного комітету, внесено зміни до тендерної документації та оприлюднено документацію в новій редакції з урахуванням внесених змін через авторизований електронний майданчик на Веб-порталі Уповноваженого органу.

2019-05-16 15:51:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації

2019-05-17 15:03:36

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2019 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТЛ+М" 2 135 166,19
UAH з ПДВ
2 123 464,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-СЕРВІС-999" 2 251 500,91
UAH з ПДВ
2 135 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 2 247 520,00
UAH з ПДВ
2 247 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 травня 2019 15:35
Електронний підпис
29 травня 2019 09:58
Електронний підпис
23 травня 2019 14:43
Електронний підпис
23 травня 2019 14:40
транспортна схема.PDF
23 травня 2019 14:40
Статут ТОВ СТЛ+М.pdf
23 травня 2019 14:40
проект договору.PDF
23 травня 2019 14:40
мат-тех база Т.2.PDF
23 травня 2019 14:40
Лист щодо ISO 9001.pdf
23 травня 2019 14:40
лист персональні дані.PDF
23 травня 2019 14:40
Лабораторія ТОВ СТЛ+М.pdf
23 травня 2019 14:40
Копії трудових книжок.pdf
23 травня 2019 14:40
Копії дипломів.pdf
23 травня 2019 14:40
Договора на техніку.pdf
23 травня 2019 14:40
Договір оренди АБЗ.PDF
23 травня 2019 14:40
довідка ст. 17.PDF
23 травня 2019 14:40
Довідка про досвід.pdf
23 травня 2019 14:40
відгук СМД.PDF
23 травня 2019 14:40
бухгалтерська довідка.PDF

Публічні документи

24 травня 2019 10:32
Електронний підпис
24 травня 2019 10:30
20.2 Роз-нок зар.плати.PDF
24 травня 2019 10:30
20. Договірна ціна.PDF
24 травня 2019 10:30
19.10 Відгук.PDF
24 травня 2019 10:30
18.2 Звіт з праці.PDF
24 травня 2019 10:30
16.3 Наявність лаб.поста.PDF
24 травня 2019 10:30
16.2 Дозвіл на викиди.PDF
24 травня 2019 10:30
16.1 Бух.довідка АБЗ.PDF
24 травня 2019 10:30
15.2 Лист- підтвердження.PDF
24 травня 2019 10:30
13. Лист-згода.PDF
24 травня 2019 10:30
11.1 Опис до статута.PDF
24 травня 2019 10:30
11. Статут.pdf
24 травня 2019 10:30
9. Транспортна схема.PDF
24 травня 2019 10:30
8. Проект договора.PDF
24 травня 2019 10:30
2. Довідка про під-во.PDF

Публічні документи

25 травня 2019 14:36
Електронний підпис
25 травня 2019 14:36
7.1. Копія статуту.pdf
25 травня 2019 14:36
2.1. Підтвердження ІТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТЛ+М"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-СЕРВІС-999"

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СТЛ+М"
#39127865
Переможець 2 123 464,00
UAH з ПДВ
31 травня 2019 10:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СТЛ+М" #39127865

№ рішення у справі

165-р/тк

Дата рішення у справі

02.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

31 травня 2019 10:56
Електронний підпис
31 травня 2019 10:54
Протокол 137

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2019 10:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТЛ+М"
#39127865
2 123 464,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 травня 2019 10:56
Електронний підпис
31 травня 2019 10:54
Протокол 137

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2019 15:12
Акт прийняття робіт укладений
02 липня 2019 15:11
Електронний підпис укладений
11 червня 2019 16:03
Додаткова угода _1.PDF зміни до договору
11 червня 2019 16:01
Електронний підпис укладений
11 червня 2019 11:37
Договір 30 укладений
11 червня 2019 11:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи фактичний обсяг видатків ДП «Служба місцевих автодоріг» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2019 році, на підставі п.1 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.п. 6.2.3 та п.11.3 Договору №30 від 11 червня 2019 року. Додаткова угода №1. Сума договору після внесення змін становить 2010293,00 грн. в т.ч ПДВ 335048,83 грн.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2019 — 20 жовтня 2019
Сума оплати за договором: 2 010 293,00
UAH (в тому числі ПДВ 335 048,83 UAH)