Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 230503 Деражня - Колосівка через Галузинці км 0+747 - км 1+379
Очікувана вартість
2 340 416,00 UAH
UA-2019-05-11-000936-a b0c495dda9a04a108054faad73e34108
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Служба місцевих автодоріг
Код ЄДРПОУ: 41792792
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Грушевського, будинок 87
Контактна особа: Вінський Станіслав Вікентійович
+380673830251
dp_sad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2019 11:00
Початок аукціону: 28 травня 2019 11:39
Очікувана вартість: 2 340 416,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 702,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 230503 Деражня - Колосівка через Галузинці км 0+747 - км 1+379
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення, О 230503 Деражня - Колосівка через Галузинці км 0+747 - км 1+379
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 травня 2019 16:15
Електронний цифровий підпис
15 травня 2019 15:55
ТД із змінами 15.05.doc
15 травня 2019 15:33
Таблиця змін 15.05.doc
15 травня 2019 15:33
ДОДАТОК 6 із змінами.docx
15 травня 2019 15:33
ДОДАТОК 5 із змінами.docx
15 травня 2019 15:33
ДОДАТОК 4 із змінами.docx
15 травня 2019 15:33
ДОДАТОК 3 із змінами.docx
15 травня 2019 15:33
ДОДАТОК 2 із змінами.docx
15 травня 2019 15:33
ДОДАТОК 1 із змінами.docx
11 травня 2019 12:35
ТЗ деражня колосівка.PDF
11 травня 2019 12:35
ТД деражня.PDF
11 травня 2019 12:35
проект договору деражня.PDF
11 травня 2019 12:35
Додатки.PDF
15 травня 2019 16:15
Електронний цифровий підпис
11 травня 2019 12:43
Електронний цифровий підпис
15 травня 2019 15:55
ТД із змінами 15.05.doc
15 травня 2019 15:33
ТД із змінами 15.05.doc
15 травня 2019 15:33
Таблиця змін 15.05.doc
15 травня 2019 15:33
ДОДАТОК 6 із змінами.docx
15 травня 2019 15:33
ДОДАТОК 5 із змінами.docx
15 травня 2019 15:33
ДОДАТОК 4 із змінами.docx
15 травня 2019 15:33
ДОДАТОК 3 із змінами.docx
15 травня 2019 15:33
ДОДАТОК 2 із змінами.docx
15 травня 2019 15:33
ДОДАТОК 1 із змінами.docx
11 травня 2019 12:35
ТЗ деражня колосівка.PDF
11 травня 2019 12:35
ТД деражня.PDF
11 травня 2019 12:35
проект договору деражня.PDF
11 травня 2019 12:35
Додатки.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-11-000072 ● 10344cdec38241058ad01de524cefb8d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-05-13
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-05-13 16:40:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

13.05.2019 № 21

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби А. МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 13.05.2019 № 21
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п 1
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

UA-2019-05-11-000936-a

дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

11.05.2019

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Н. МЕЛЬНИК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі висновку органу державного фінансового контролю, керуючись ч. 2 ст. 23 Закону рішенням тендерного комітету, внесено зміни до тендерної документації та оприлюднено документацію в новій редакції з урахуванням внесених змін через авторизований електронний майданчик на Веб-порталі Уповноваженого органу.

2019-05-16 15:51:40

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 13 травня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 30 травня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Служба місцевих автодоріг, 41792792, Україна, місто Хмельницький, вулиця Грушевського, будинок 87
  2. Інформація про предмет закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 230503 Деражня - Колосівка через Галузинці км 0+747 - км 1+379, 2340416UAH, 45230000-8, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: b0c495dda9a04a108054faad73e34108, 2019-05-11
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 13 травня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: Визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Державного підприємства «Служба місцевих автодоріг» (далі – Замовник) від 11.05.2019 № 67. Під час моніторингу встановлено, що тендерна документація (зі змінами) не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що порушує вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону. При цьому, Законом встановлено окремо обов’язок Замовника розмістити інформацію щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій в оголошенні про проведення процедури закупівлі (абзац 7 частини другої статті 21 Закону) та в тендерній документації (пункт 13 частини другої статті 22 Закону). Крім того, в порушення вимог частини третьої статті 17 Закону Додаток 5 до тендерної документації містить вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі документального підтвердження інформації, визначеної у пункті 2 та 3 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритому державному реєстрі, доступ до якого є вільним. Під час моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано наказу від 13.04.2016 №680 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації

2019-05-17 15:03:36

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2019 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТЛ+М" 2 135 166,19
UAH з ПДВ
2 123 464,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙ-СЕРВІС-999" 2 251 500,91
UAH з ПДВ
2 135 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 2 247 520,00
UAH з ПДВ
2 247 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 травня 2019 15:35
sign.p7s
29 травня 2019 09:58
sign.p7s
23 травня 2019 14:43
sign.p7s
23 травня 2019 14:40
транспортна схема.PDF
23 травня 2019 14:40
Статут ТОВ СТЛ+М.pdf
23 травня 2019 14:40
проект договору.PDF
23 травня 2019 14:40
мат-тех база Т.2.PDF
23 травня 2019 14:40
Лист щодо ISO 9001.pdf
23 травня 2019 14:40
лист персональні дані.PDF
23 травня 2019 14:40
Лабораторія ТОВ СТЛ+М.pdf
23 травня 2019 14:40
Копії трудових книжок.pdf
23 травня 2019 14:40
Копії дипломів.pdf
23 травня 2019 14:40
Договора на техніку.pdf
23 травня 2019 14:40
Договір оренди АБЗ.PDF
23 травня 2019 14:40
довідка ст. 17.PDF
23 травня 2019 14:40
Довідка про досвід.pdf
23 травня 2019 14:40
відгук СМД.PDF
23 травня 2019 14:40
бухгалтерська довідка.PDF

Публічні документи

24 травня 2019 10:32
sign.p7s
24 травня 2019 10:30
20.2 Роз-нок зар.плати.PDF
24 травня 2019 10:30
20. Договірна ціна.PDF
24 травня 2019 10:30
19.10 Відгук.PDF
24 травня 2019 10:30
18.2 Звіт з праці.PDF
24 травня 2019 10:30
16.3 Наявність лаб.поста.PDF
24 травня 2019 10:30
16.2 Дозвіл на викиди.PDF
24 травня 2019 10:30
16.1 Бух.довідка АБЗ.PDF
24 травня 2019 10:30
15.2 Лист- підтвердження.PDF
24 травня 2019 10:30
13. Лист-згода.PDF
24 травня 2019 10:30
11.1 Опис до статута.PDF
24 травня 2019 10:30
11. Статут.pdf
24 травня 2019 10:30
9. Транспортна схема.PDF
24 травня 2019 10:30
8. Проект договора.PDF
24 травня 2019 10:30
2. Довідка про під-во.PDF

Публічні документи

25 травня 2019 14:36
sign.p7s
25 травня 2019 14:36
7.1. Копія статуту.pdf
25 травня 2019 14:36
2.1. Підтвердження ІТР.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТЛ+М"
#39127865
Переможець 2 123 464,00
UAH з ПДВ
31 травня 2019 10:56

Документи

31 травня 2019 10:56
sign.p7s
31 травня 2019 10:54
Протокол 137

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2019 10:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТЛ+М"
#39127865
2 123 464,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 травня 2019 10:56
sign.p7s
31 травня 2019 10:54
Протокол 137

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 червня 2019 11:37
Договір 30 укладений
11 червня 2019 11:32
sign.p7s зміни до договору
02 липня 2019 15:12
Акт прийняття робіт укладений
02 липня 2019 15:11
sign.p7s зміни до договору
11 червня 2019 16:03
Додаткова угода _1.PDF зміни до договору
11 червня 2019 16:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи фактичний обсяг видатків ДП «Служба місцевих автодоріг» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2019 році, на підставі п.1 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.п. 6.2.3 та п.11.3 Договору №30 від 11 червня 2019 року. Додаткова угода №1. Сума договору після внесення змін становить 2010293,00 грн. в т.ч ПДВ 335048,83 грн.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2019 — 20 жовтня 2019
Сума оплати за договором: 2 010 293,00
UAH (в тому числі ПДВ 335 048,83 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку