Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Овочі, фрукти та горіхи (огірки, помідори)
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-05-11-000659-a 79fc4cada0dc4e9da4641734d7bc32b7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Терещук

+380513493636 ptpi-martynivske@dmsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 травня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "МИКОЛАЇВСЬКИЙ ПУНКТ ТИМЧАСОВОГО ПЕРЕБУВАННЯ ІНОЗЕМЦІВ ТА ОСІБ БЕЗ ГРОМАДЯНСТВА, ЯКІ НЕЗАКОННО ПЕРЕБУВАЮТЬ В УКРАЇНІ, ДМС"
Код ЄДРПОУ: 40121316
Місцезнаходження: 56525, Україна , Миколаївська обл., с. Мартинівське, вул. Європейська, 1
Контактна особа: Олександр Терещук
+380513493636
ptpi-martynivske@dmsu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Джерело фінансування - кошти державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 кілограм
Огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56525, Україна, Миколаївська область, с. Мартинівське, Європейська, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
400 кілограм
Помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56525, Україна, Миколаївська область, с. Мартинівське, Європейська, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки за отриманий товар проводяться шляхом оплати покупцем, після предявлення постачальником накладної на оплату товару, протягом 30 календарних днів з дати отримання покупцем товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

11 травня 2019 11:26
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Гончаренко Тетяна Василівна
#2155310867
Переможець 20 000,00
UAH
11 травня 2019 11:26

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 травня 2019 11:32
Договір №84.pdf укладений
11 травня 2019 11:29