Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мереж водопроводу та каналізації в мікрорайоні «Лезнево» м. Хмельницький (коригування)
Очікувана вартість
13 140 094,00 UAH
UA-2019-05-10-002081-a 0529011eb0994b0c827831d76a2bb9ff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пйонтик Олена Володимирівна

+380382619111 obl.cluzhbazamov-km@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Хмельницька обласна служба єдиного замовника»
Код ЄДРПОУ: 37098303
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Героїв Майдану, 36, оф. 29
Контактна особа: Пйонтик Олена Володимирівна
+380382619111
obl.cluzhbazamov-km@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2019 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 30 травня 2019 15:01
Очікувана вартість: 13 140 094,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 140,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція мереж водопроводу та каналізації в мікрорайоні «Лезнево» м. Хмельницький (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, мікрорайон «Лезнево»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 р., попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2019 році, на строк не більше 90 календарних днів. Відповідно до п.2.1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» № 117 від 23 квітня 2014 року, попередня оплата здійснюється шляхом спрямування Замовником бюджетних коштів Підряднику (крім нерезидентів) на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим договором про закупівлю робіт. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт.: 20%
Понад 100 млн. гривень: 20%
Понад 75 млн. грн. до 100 млн грн. включно: 15%
Понад 50 млн. грн. до 75 млн грн. включно: 10%
Понад 25 млн. грн. до 50 млн грн. включно: 5%
Понад 10 млн. грн. до 25 млн грн. включно: 2%
До 10 млн. грн. включно: 0%
Наявність кваліфікованих працівників: 10%
Понад 50 працівників: 10%
Від 35 до 50 працівників включно: 7%
Від 20 до 35 працівників включно: 5%
Від 10 до 20 працівників включно: 3%
До 10 працівників: 0%
10 травня 2019 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2019 17:15
ТД КНС.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 травня 2019 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "К Т К - БУД" 13 138 115,00
UAH з ПДВ
7 000 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 4 900 000 Документи
ПП "Вектор-М" 13 134 722,44
UAH з ПДВ
13 134 722,44
UAH з ПДВ
1.3571428571 9 678 216.54 Документи
ТОВ "Техномонтаж-Юком" 12 617 487,60
UAH з ПДВ
12 400 000,00
UAH з ПДВ
1.1428571429 10 850 000 Документи

Публічні документи

27 травня 2019 15:19
Тендерна пропозиція.rar
27 травня 2019 15:19
Довідки по тендеру.rar
27 травня 2019 15:19
Гарантійні листи.rar
27 травня 2019 15:19
ФІН.звіт.rar
27 травня 2019 15:19
Статистика2.rar
27 травня 2019 15:19
Статистика1.rar
27 травня 2019 15:19
ДОГ.ЦІНА.rar
27 травня 2019 15:19
Список прац КТК-БУД.doc
27 травня 2019 15:19
Сертифікати.rar
27 травня 2019 15:19
КТК док.rar
27 травня 2019 15:19
9 Дипломи,трудові КТК.rar
27 травня 2019 15:19
Основні средства.rar

Публічні документи

05 червня 2019 13:42
Довідки МВС та ДПІ
29 травня 2019 14:58
НА загрузку КНС.rar

Публічні документи

29 травня 2019 10:59
Інф.дов.Статистика.pdf
28 травня 2019 18:16
15.imd
28 травня 2019 18:16
15_ДЦ_ССР_5.xls
28 травня 2019 18:16
15_ДЦ_ЛС1_6-6-1.xls
28 травня 2019 18:16
15_ДЦ_ЛС1_6-5-1.xls
28 травня 2019 18:15
15_ДЦ_ЛС1_6-4-1.xls
28 травня 2019 18:15
15_ДЦ_ЛС1_6-3-1.xls
28 травня 2019 18:15
15_ДЦ_ЛС1_6-2-2.xls
28 травня 2019 18:15
15_ДЦ_ЛС1_6-2-1.xls
28 травня 2019 18:15
15_ДЦ_ЛС1_6-1-4.xls
28 травня 2019 18:15
15_ДЦ_ЛС1_6-1-3.xls
28 травня 2019 18:15
15_ДЦ_ЛС1_6-1-2.xls
28 травня 2019 18:15
15_ДЦ_ЛС1_6-1-1.xls
28 травня 2019 18:15
15_ДЦ_ИВР.xls
28 травня 2019 18:15
15_ДЦ_ДЦ_3.xls
28 травня 2019 18:15
Субпідрядник.pdf
28 травня 2019 18:15
Форма ТД дод 1.pdf
28 травня 2019 18:15
Інф дов.персонал.pdf
28 травня 2019 18:15
листи гарант.pdf
28 травня 2019 18:15
інформаційна довідка.PDF
28 травня 2019 18:15
Лист-відгук ТЮ (4).pdf
28 травня 2019 18:15
Лист-відгук ТЮ (3).pdf
28 травня 2019 18:15
Лист-відгук ТЮ (2).pdf
28 травня 2019 18:15
Лист-відгук ТЮ (1).pdf
28 травня 2019 18:15
договір 316.pdf
28 травня 2019 18:15
договір 300.pdf
28 травня 2019 18:15
договір 299.pdf
28 травня 2019 18:15
дог підряду_289.pdf
28 травня 2019 18:15
аналог.договір 297.pdf
28 травня 2019 18:15
аналог.договір 219.pdf
28 травня 2019 18:15
аналог.договір 169.pdf
28 травня 2019 18:15
аналог.договір 97.pdf
28 травня 2019 18:15
аналог.договір 57.pdf
28 травня 2019 18:15
аналог.договір 14.pdf
28 травня 2019 18:15
аналог.договір 07.06.3.pdf
28 травня 2019 18:15
аналог.договір 3.pdf
28 травня 2019 18:15
аналог.договір 1.pdf
28 травня 2019 18:15
аналог.дог 07.06.1.pdf
28 травня 2019 18:15
аналог. договір 07.06.2.pdf
28 травня 2019 18:15
довідка в табл.pdf
28 травня 2019 18:15
Довідка банкрахункі .pdf
28 травня 2019 18:15
Підписаний_GarLIST 2971.pdf
28 травня 2019 18:15
resultverify.pdf
28 травня 2019 18:15
документи директора.PDF
28 травня 2019 18:15
витяг.PDF
28 травня 2019 18:15
Довідка банк.pdf
28 травня 2019 18:15
довідка АА.PDF
28 травня 2019 18:15
фінансовий звіт.PDF
28 травня 2019 18:15
статут тов.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "К Т К - БУД"

ПП "Вектор-М"

ТОВ "Техномонтаж-Юком"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "К Т К - БУД"
#32708621
Відхилено 7 000 000,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 13:16
ПП "Вектор-М"
#31792293
Переможець 13 134 722,44
UAH з ПДВ
04 червня 2019 15:24

Документи

04 червня 2019 13:16
Електронний підпис
04 червня 2019 13:11
Протокол відхилення

Документи

04 червня 2019 15:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2019 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Вектор-М"
#31792293
13 134 722,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2019 15:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 16:43
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 13:20
кнс7).pdf зміни до договору
29 грудня 2022 13:16
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 12:21
КНС ЛЕЗНЕВО ДУ6 скан.pdf зміни до договору
06 квітня 2021 12:10
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 15:15
ДУ 5 КНС Лезнево скан.pdf зміни до договору
04 серпня 2020 15:12
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 12:25
ДУ 4 сума 2020.pdf зміни до договору
08 квітня 2020 12:22
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 10:43
ДУ _3 КНС Лезнево сума 2020_ строк дії договору.pdf зміни до договору
06 квітня 2020 10:36
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 11:40
Додаткова угода 2 КНС.pdf зміни до договору
09 жовтня 2019 11:38
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 11:05
Додаткова угода КНС реквізити.jpg зміни до договору
24 червня 2019 10:59
Електронний підпис укладений
20 червня 2019 18:44
Договір про закупівлю укладений
20 червня 2019 18:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору щодо зміни реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору щодо фінансування робіт у 2019 році (Кількісні показники та загальна сума договору даною угодою не змінюється)
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору щодо продовження строку виконання робіт у зв'язку із затримкою фінансування.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони, за взаємною згодою, вирішили:  Пункт 1.1 Розділу 1. Предмет договору викласти в такій редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується упродовж 2019-2021 років виконати роботи, зазначені в проектно-кошторисній документації (і при потребі зі змінами, внесеними до неї), що виготовлена на об’єкт «Реконструкція мереж водопроводу та каналізації в мікрорайоні «Лезнево» м. Хмельницький (коригування)», а Замовник - прийняти і оплатити такі роботи.»  Пункт 3.1. Розділу 3. Сума, що визначена у договорі викласти в такій редакції: «3.1. Договірна ціна (ціна Договору) є приблизною (динамічною) та визначається на підставі Додатку № 1, що є невід’ємною частиною Договору (Договірна ціна), враховує всі можливі податки, збори та інші обов’язкові платежі та становить 13 134 722,44 (тринадцять мільйонів сто тридцять чотири тисячі сімсот двадцять дві грн. 44 коп.) гривні, в тому числі податок на додану вартість (ПДВ) 2 189 120,41 грн. Замовник бере на себе бюджетні зобов’язання відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України виключно в межах відповідних фактичних надходжень бюджетних коштів. Вартість підрядних робіт, що були виконані та оплачені у 2019 році згідно бюджетних призначень складає 7 644 571,25 (сім мільйонів шістсот сорок чотири тисячі п’ятсот сімдесят одна грн. 25 коп.) грн. в т.ч. ПДВ. Сума бюджетних асигнувань на 2020 рік складає 3 667 642,43 (три мільйони шістсот шістдесят сім тисяч шістсот сорок дві грн. 43 коп.) грн. в т.ч. ПДВ за рахунок фінансування з місцевого бюджету, але в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника. Залишок коштів по договору на 2021 рік 1 822 508,76 (один мільйон вісімсот двадцять дві тисячі п’ятсот вісім грн. 76 коп.) в т. ч. ПДВ. Фінансування робіт в наступних роках буде здійснюватися в межах бюджетних призначень, визначених у відповідних рішеннях про виділення коштів.»  Пункт 4.1. Розділу 4. Порядок здійснення оплати договору викласти в такій редакції: «4.1. Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником, за наявності фінансування, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередньої оплати (авансу) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2020 році в розмірі 1 100 292,73 (один мільйон сто тисяч двісті дев’яносто дві грн. 73 коп.) грн., в тому числі ПДВ за рахунок фінансування з місцевого бюджету, на строк не більше 90 календарних днів.»  Пункт 4.1.1. Розділу 4. Порядок здійснення оплати договору викласти в такій редакції: «4.1.1. Відповідно до пунктів 2, 6 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 10 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника.»  Абзац 1 Пункту 5.1. Розділу 5. Порядок виконання робіт викласти в такій редакції: «5.1. Строк виконання робіт – до 31.12.2021 року.»  Пункт 10.1. Розділу 10. Термін дії Договору викласти в такій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31.12.2021 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.»  Розділ 14. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін договору викласти в такій редакції: ЗАМОВНИК Державне підприємство «Хмельницька обласна служба єдиного замовника» Індекс: 29000, Адреса: Україна, м. Хмельницький, вул. Героїв Майдану 36, оф. 113 р/р UA208201720344371001100081898 в Держказначейська служба України, м. Київ р/р UA 643204780000000026003122845 в АБ «Укргазбанк» у м. Києві МФО 320478 код ЄДРПОУ 37098303 ІПН № 370983022259 свідоцтво № 100291016 Тел./факс. (0382) 76-51-30 e-mail: obl.cluzhbazamov-km@ukr.net ПІДРЯДНИК Приватне підприємство «Вектор-М» Індекс: 29000, Адреса: м. Хмельницький, вул. Свободи, 6а р/р UA04 315405 00000 26001383586001 в ХФ КБ Приватбанк МФО 315405 р/р UA838201720355389107000705667 в Держказначейська служба України, м. Київ МФО 820172 код ЄДРПОУ 31792293 Ліцензія № 2013027349 від 12.05.2016 року ІПН № 317922922258 Витяг з реєстру платників ПДВ№1522254500353 від 10.07.2015р. Тел. (0382) 75-30-35; факс: (0382) 61-30-70, є платником податку на прибуток на загальних підставах; e-mail: vektor.mbud@gmail.com 2. Дана Додаткова угода з додатками являється невід’ємною частиною Договору № 5 про закупівлю робіт за бюджетні кошти від 20 червня 2019 року і вступає в силу з моменту її підписання сторонами. 3. Всі інші умови Договору № 5 про закупівлю робіт за бюджетні кошти від 20 червня 2019 року не змінені даною угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. 4. Невід'ємними частинами даної Угоди є: - Договірна ціна на 2020 рік; - Календарний графік виконання робіт; - План фінансування будівництва.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору щодо фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін за взаємною згодою сторін щодо фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін за взаємною згодою сторін в частині продовження строку дії договору за взаємнною згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 червня 2019 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 12 210 160,39
UAH (в тому числі ПДВ 2 035 026,73 UAH)