Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги інформаційних агентств (Послуги публікації оголошень про інвестиційні конкурси та засідання суду; про встановлення/коригування тарифів)
Очікувана вартість
325 600,00 UAH
UA-2019-05-10-001363-c caab63a833c0415089ac3f741e6f73f8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ломінська Ольга Ігорівна

380442026081 tender@guekmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 04633423
Вебсайт: http://kievcity.gov.ua/content/69_departament-ekonomiky-ta-investytsij.html
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,36
Контактна особа: Ломінська Ольга Ігорівна
380442026081
tender@guekmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Закупівля Послуги була оголошена двічі 25.03.2019 року (UA-2019-03-25-000409-c) та 11.04.2019 (UA-2019-04-11-001070-c), але на підставі пункту четвертого частини першої статті 31 Закону торги відмінено у зв’язку з поданням для участі в них менше двох тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту четвертого частини другої статті 35 Закону, зазначений факт є підставою для застосування переговорної процедури закупівлі, оскільки підтверджує, що замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2019 17:17
Оскарження наміру укласти договір: 21 травня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92400000-5: Послуги інформаційних агентств


Обсяг надання послуг є орієнтовним і становить 45 200 см2 друкованої площі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги інформаційних агентств (Послуги публікації оголошень про інвестиційні конкурси та засідання суду; про встановлення/коригування тарифів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, місто Київ, Київ, вул. Хрещатик, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 92400000-5 — Послуги інформаційних агентств

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

10 травня 2019 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2019 16:46
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
10 травня 2019 16:45
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.rtf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство Київської міської ради "Вечірній Київ"
#16469058
Переможець 325 440,00
UAH з ПДВ
10 травня 2019 17:17

Документи

10 травня 2019 17:17
Електронний підпис
10 травня 2019 17:14
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2019 17:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство Київської міської ради "Вечірній Київ"
#16469058
325 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 травня 2019 17:17
Електронний підпис
10 травня 2019 17:14
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 12:35
ДУ 3 від 27.12.2019 ПІА2019.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 12:26
Електронний підпис укладений
27 травня 2019 14:29
Центр публічної комунікації та інформації 325 440 00.pdf укладений
27 травня 2019 14:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з частиною 1 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 11.1.1 розділу 11 Договору Сторони погодили зменшити обсяг закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника на 98 404,64 грн (Дев’яносто вісім тисяч чотириста чотири гривні 64 копійки), в т. ч. ПДВ 16 400,77 гривень (Шістнадцять тисяч чотириста гривень 77 копійок)
Номер договору про закупівлю: ПІА/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 227 035,36
UAH (в тому числі ПДВ 37 839,23 UAH)