Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт території ліцею № 75 імені Лесі Українки Львівської міської ради по вул. Караджича,7»(ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015:Інші завершальні роботи - 45450000-6)»
Очікувана вартість
711 759,20 UAH
UA-2019-05-10-000670-b ● 6654cdce61ce4db2bd3fb0efd4c775fd
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ліцей № 75 імені Лесі Українки Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22350195 |
Місцезнаходження: | 79054, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Караджича, 7 |
Контактна особа: |
Павлішак Ольга Зеновіївна +380322620082 school75lu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 травня 2019 22:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 травня 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 травня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 21 травня 2019 15:57 |
Очікувана вартість: | 711 759,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 558,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт території ліцею № 75 імені Лесі Українки Львівської міської ради по вул. Караджича,7»(ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015:Інші завершальні роботи - 45450000-6)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79054, Україна, Львівська область, Львів, вул. Караджича,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2019 15:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2019 14:56 |
391_BP - Капітальний ремонт території ліцею _75 імені Лесі Украї.xls | |
10 травня 2019 23:09 |
2.jpg | |
10 травня 2019 23:09 |
техвимоги 1.jpg | |
10 травня 2019 22:24 |
Тендерна Документація капремонт Ліцей 75.docx |
13 травня 2019 15:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 травня 2019 14:56 |
391_BP - Капітальний ремонт території ліцею _75 імені Лесі Украї.xls
|
|||
10 травня 2019 23:09 |
2.jpg
|
|||
10 травня 2019 23:09 |
техвимоги 1.jpg
|
|||
10 травня 2019 22:24 |
Тендерна Документація капремонт Ліцей 75.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо роз'яснення вимог тендерної документації
Дата подання: 15 травня 2019 14:10
Просимо роз’яснити:
1. «Учасник протягом 2-х днів з дня закінчення аукціону надає розрахунок договірної ціни (кошторисні розрахунки) з додатками відповідно до вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 згідно з технічним завданням»
Чи зазначені документи повинні бути подані в складі тендерної пропозиції?
Якщо вказані документи необхідно подати протягом 2-х днів, то який саме учасник повинен їх подати, і в який спосіб, адже, після закінчення терміну подачі тендерної пропозиції завантажувати будь-які документи може лише учасник, який перебуває на стадії кваліфікації.
Відповідно до ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником).
Вимога надати документи в будь-який інший спосіб, крім електронного вигляду, не відповідає Закону.
2. Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає чіткий і виключний перелік кваліфікаційних та інших вимог до учасників закупівлі. Просимо чітко вказати, які документи необхідно надати відповідно до вимоги, передбаченої п.4 тендерної документації, а саме:
- інші документи, які учасник відбору вважає за доцільним надати у складі своєї пропозиції;
або виключити даний пункт з тендерної документації.
3. Просимо повідомити, чи необхідно заповнювати проект договору в полях, де проставлено прочерки, якщо так, то просимо чітко вказати, яку конкретно інформацію надати відповідно до п.12.3 проекту договору:
«Якщо направляється Виконавцю: __________________________________».
Просимо роз’яснити п.12.5 проекту договору : «Надання документів щодо Договору (включаючи фінансові) покладається на Сторону, що їх готує, крім письмово обумовлених Сторонами винятків. Документ вважається наданим, якщо у Сторони, що його надає, є письмове (зокрема за допомогою факсу) підтвердження або відмітка про отримання Сторони, що його отримує, чи підтвердження поштової установи про його прийняття.». Вимога використання факсу для передачі повідомлень є дискримінаційною, оскільки станом на 15.05.2019р. факс як засіб зв’язку та передачі інформації втратив свою актуальність та наявний лише в незначної кількості можливих учасників закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 травня 2019 16:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ" |
630 297,74
UAH з ПДВ
|
626 738,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС" |
656 356,00
UAH з ПДВ
|
630 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КОВАЛЬ ГРИГОРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ " |
656 733,00
UAH з ПДВ
|
649 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ" #41390227 |
Переможець |
626 738,94
UAH з ПДВ
|
01 червня 2019 18:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2019 10:54
|
_75.zip | зміни до договору |
05 червня 2019 10:52
|
75 Договір.zip | зміни до договору |
05 червня 2019 10:52
|
договір | укладений |
05 червня 2019 10:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додано календарний план виконання робіт та кошторис |
Номер договору про закупівлю: | 1/06/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/06/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |