Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код за ДК 021:2015 - 44110000-4 -Конструкційні матеріали (асфальтобетонні суміші)
Code DK 021: 2015 - 44110000-4 -Construction materials(asphalt mixes)
Code DK 021: 2015 - 44110000-4 -Construction materials(asphalt mixes)
Очікувана вартість
70 264 653,00 UAH
UA-2019-05-10-000561-c ● 356ca55b70994141b5ebd1637c23854b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359115 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київська область обл., Київ, Бутишів провулок, 19 |
Контактна особа: |
Країнський Олег Ігорович 080442800391 tender_deu_pechersk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Enterprise "Road-Maintenance Department of Repair and Maintenance of Motor Roads and Constructions on them of Pecherskyi District" of Kyiv |
National ID: | 03359115 |
Contact point: |
Krainskiy Oleg Igorovich 080442800391 tender_deu_pechersk@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 травня 2019 12:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 70 264 653,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 10 травня 2019 12:06 |
Enquiries until: | 01 червня 2019 18:00 |
Complaints submission until: | до 07 червня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 червня 2019 18:00 |
Information
Estimated total value: | 70 264 653 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Scope of the procurement
Місце поставки Товару:
Лот 1, Лот 2 – за адресою розташування складу Постачальника в кузов самоскида Замовника.
Обсяг поставки Товару :
ЛОТ 1 – 16 120 тонн, ЛОТ 2 –8 630 тонн.
Лот 1, Лот 2 – за адресою розташування складу Постачальника в кузов самоскида Замовника.
Обсяг поставки Товару :
ЛОТ 1 – 16 120 тонн, ЛОТ 2 –8 630 тонн.
The place of delivery of goods
Lot 1, Lot 2 - to address of location of composition of Supplier in the basket of tipper of Customer.
Volume of supplying with Commodity
Lot 1 - 16 120 tons, Lot 2 - 8 630 tons.
Lot 1, Lot 2 - to address of location of composition of Supplier in the basket of tipper of Customer.
Volume of supplying with Commodity
Lot 1 - 16 120 tons, Lot 2 - 8 630 tons.
Тендерна документація
04 червня 2019 16:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2019 16:07 |
ЕЛ протокол 150 внесення змін ТД АСФАЛЬТ.pdf | |
04 червня 2019 16:04 |
ЗМІНИ ТД КОНСТРУКЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ (АСФАЛЬТ) оновлена 2019 — .doc | |
10 травня 2019 12:12 |
ЕЛ оголошення анг. мова.pdf |
04 червня 2019 16:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 червня 2019 16:07 |
ЕЛ протокол 150 внесення змін ТД АСФАЛЬТ.pdf
|
|||
04 червня 2019 16:04 |
ЗМІНИ ТД КОНСТРУКЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ (АСФАЛЬТ) оновлена 2019 — .doc
|
|||
10 травня 2019 12:12 |
ЕЛ оголошення анг. мова.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання стосовно Гарантії виконання договору
Дата подання: 29 травня 2019 11:32
Дата відповіді: 30 травня 2019 22:29
Добрий день. В п. 6 розділу 6 "Забезпечення виконання договору про закупівлю" зазначено, що "Гарантія виконання Договору на закупівлю забезпечуються шляхом надання Переможцем, з яким передбачається укласти Договір оригіналу банківської гарантії забезпечення виконання Договору на суму, що становить 0,5 (пів) відсотка, вартості Договору по Лоту відповідно до якого було подано пропозицію Переможцем, виданої банківськими установами з державною часткою власності або тих що належать до іноземних банківських груп, або знаходяться в 1 групі згідно рейтингу НБУ. " Однак з 2017 року НБУ змінив критерії оцінювання банківуських груп. Станом на сьогодні є такі групи - банки з державною часткою, банки іноземних банківських груп, банки з приватним капіталом. Що розуміти під терміном - "банки, які знаходяться в 1 групі згідно рейтингу НБУ"? Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Мається на увазі банки, які знаходяться в 1 групі згідно рейтингу НБУ див. за посиланням https://bank.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=62069952&cat_id=55838 "І. Банки з державною часткою"
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-05-10-000561-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 13 липня 2019 23:53
Дата подання: 13 липня 2019 23:53
Скарга від ПП Автомагістраль щодо неправомірних дій Замовника Лот 2
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-10-000561-с. Приватне підприємство "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (надалі – Скаржник, ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ") виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно умов тендерної документації подало свою тендерну пропозицію за лотом № 2.
Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, свої тендерні пропозиції на участь у процедурі закупівлі за лотом № 2 подали наступні учасники:
- Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" ;
- ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний";
-Скаржник.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником було прийнято рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" та ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний, відхиллено тендерну пропозицію -ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ".
І. Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення нашої тендерної пропозиції за лотом № 2, вважаємо зазначені в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 09.07.2019 року№173 підстави надуманими, а прийняте Замовником рішення незаконним та таким, що порушує наші права.
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 09.07.2019 року № 173 підставою відхилення було наступне: «Учасником в порушення вимоги не було документально підтверджено право володіння, користування або розпорядження однією з баз навантаження асфальтобетонної суміші зазначеної в наданій у складі пропозиції довідці про забезпечення Учасника матеріально-технічними базами, а саме тієї, що знаходиться за адресою: с. Синяк, Київська область, Вишгородський район, вул. Київська, 68. Наданий Учасником договір оренди земельної ділянки від 28 вересня 2005 року не підтверджує право Учасника на користування або розпорядження матеріально-технічною базою яка знаходиться за адресою: с. Синяк, Київська область, Вишгородський район, вул. Київська, 68, адже у відповідності до умов пункту 1 договору оренди земельної ділянки, зазначено, що Учасник приймає в користування земельну ділянку, що знаходиться за адресою: с. Синяк, Київська область, Вишгородський район, вул. Леніна. До того ж, у відповідності до умов пункту 14 та пункту 29 договору оренди земельної ділянки визначено, що передача земельної ділянки здійснюється у місячний строк за актом приймання-передачі та те, що невід’ємною частиною вищезазначеного договору є: план, або схема земельної ділянки, кадастровий план земельної ділянки, акт визначення меж земельної ділянки в натурі та акт приймання-передачі земельної ділянки. Вищезазначені документи не було надано Учасником у складі пропозиції».
Далі надаємо обґрунтування неправомірно встановлених підстав відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 Тендерної документації.
Згідно з пунктом 1 додатку 1 Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі стосовно наявних чи орендованих баз навантаження в м. Києві або приміській зоні (до 30 км від межі м. Києва). У складі пропозиції надати документи, що підтверджують право володіння, користування або розпорядження базами навантаження асфальтобетонної суміші. Документ повинен бути діючим до кінця поточного року.Довідка повинна бути завірена підписом Учасника та печаткою (у разі наявності печатки).
У складі тендерної пропозиції ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" надано:
- довідку про наявність матеріально-технічної бази із зазначенням інформації про виробничі бази в с. Синяк та с. Крячки;
- договір оренди земельної ділянки в с. Крячки;
- договір оренди земельної ділянки в с. Синяк.
По-перше, відповідно до умов тендерної документації необхідно було надати інформацію про бази навантаження асфальтобетонної суміші. Відповідно до інформації, яка зазначена в довідці про наявність матеріально-технічної бази на виробничій базі в с. Синяк розташовано: адміністративно-побутовий будинок, СТО для вантажних автомобілів, ремонтні майстерні та майданчик для зберігання матеріалів і стоянки техніки, тобто в довідці не зазначено про наявність баз навантаження асфальтобетонної суміші в с. Синяк.
По-друге, відповідно до Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарного режимів та заборону пропаганди їхньої символіки» було зобов’язано перейменувати вулиці, таким чином вулиця Леніна в с. Синяк була перейменована на вулицю Київська (рішення селищної ради додається до скарги).
По-третє, бази навантаження асфальтобетонної суміші знаходяться в с. Крячки, про що свідчить інформація в довідці про наявність матеріально-технічної бази, а саме, вказано інформацію про залізничний тупик зі сховищем, АБЗ, вагову та інше.
Враховуючи вимоги тендерної документації, де зазначено про необхідність підтвердження права володіння, користування або розпорядження базами навантаження асфальтобетонної суміші, то ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" не зобов’язаний був надавати підтверджуючі документи на адміністративно-побутовий будинок, СТО для вантажних автомобілів, ремонтні майстерні та майданчик для зберігання матеріалів і стоянки техніки, які розташовані в с. Синяк.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" відповідала умовам тендерної документації та була неправомірно відхилена Замовником.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 09.07.2019 року № 173 підстави відхилення тендерної пропозиції Скаржника є хибними та порушують наші права, а тому відхилення тендерної пропозиції Скаржника є незаконним та суперечить вимогам пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
ІІ. Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням Замовника щодо допуску до аукціону, зокрема, за лотом № 2 тендерної пропозиції ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний", яке викладено в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 09.07.2019 року № 172, оскільки, після детального аналізу документів, які були надані ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний" у складі своєї тендерної пропозиції, в цих документах нами були виявлено багато невідповідностей вимогам тендерної документації.
1) Згідно з пунктом 1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів зіншими документами, передбаченими вимогами цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 8 розділу «Інші документи» (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців) додатку 2 Тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку, складену у довільній формі, щодо надання згоди:
- застосовувати заходи з екологічної безпеки та захисту довкілля;
- запобігати утворенню (зменшувати обсяги утворення) відходів.
У складі тендерної пропозиції ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний" надано довідку щодо застосування заходів із захисту довкілля, яка не містить наступної інформації, зокрема, не надано згоди на запобігання утворенню (зменшенню обсягів утворення) відходів, що не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи зазначене, учасником не надано повної інформації, яка вимагалась Замовником в довільній формі.
Також, тендерною документацією передбачено, що у разі неспроможності подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка стосується прийнятих рішень в аналогічних ситуаціях, а саме:
- рішення від 02.07.2019 № 8730-р/пк-пз, згідно з яким встановлено наступне: «У складі Пропозиції ТОВ "ІБП "Гарант" міститься, зокрема, довідка від 23.05.2019 № 392 (файл "Про санкції.pdf"), в якій ТОВ "ІБП "Гарант" підтверджує, що до нього не застосовувалися санкції відповідно Закону України "Про санкції", указів Президента України та рішень РНБО, діючих на дату подання Пропозиції. Разом з тим, у складі Пропозиції ТОВ "ІБП "Гарант" відсутня довідка, що учасник не перебуває під дією будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи наведене, Пропозиція ТОВ "ІБП "Гарант" не відповідала умовам Документації в цій частині».
На підставі цього, тендерна пропозиція ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний" мала бути відхилена Замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації за лотом № 2.
2) Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 Тендерної документації.
Згідно з пунктом 1 додатку 1 Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі стосовно наявних чи орендованих баз навантаження в м. Києві або приміській зоні (до 30 км від межі м. Києва). У складі пропозиції надати документи, що підтверджують право володіння, користування або розпорядження базами навантаження асфальтобетонної суміші. Документ повинен бути діючим до кінця поточного року. Довідка повинна бути завірена підписом Учасника та печаткою (у разі наявності печатки).
У складі тендерної пропозиції ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний" надано:
- довідку опис матеріально-технічної бази з інформацією про базу навантаження за адресою: м. Києві, вул. Новопирогівська 60;
- договір про поновлення договору оренди земельної ділянки, в якому в пункті 3 зазначено наступне: «Даний договір є невід’ємною частиною Договору оренди на набуває чинності з дня його нотаріального посвідчення в установленому порядку».
Враховуючи зазначене, у складі тендерної пропозиції ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний" не надано документи, що підтверджують право володіння, користування або розпорядження базами навантаження асфальтобетонної суміші за адресою: м. Києві, вул. Новопирогівська 60, оскільки відсутній договір оренди земельної ділянки, а надано лише його невід’ємну частину-договір про поновлення договору оренди земельної ділянки.
На підставі цього, тендерна пропозиція ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний" мала бути відхилена Замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації за лотом № 2.
Підсумовуючи всі виявлені нами невідповідності тендерної пропозиції ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний"вимогам тендерної документації, ми не погоджуємося з прийнятим рішенням Замовника щодо допущення його тендерної пропозиції до аукціону.
Не відхиливши тендерну пропозицію ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний", Замовник порушив вимоги частини першої статті 30 Закону, згідно з якою замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі, а саме – неправомірно відхиливши Скаржника, але не відхиливши тендерну пропозицію ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний", яка не відповідала умовам тендерної документації, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, чим завдає економічну шкоду нашому підприємству.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Провести перевірку викладених в скарзі фактів.
3. Встановити наявність порушень під час проведення Комунальним підприємством "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва процедури закупівлі ДК 021:2015 - 44110000-4 -Конструкційні матеріали (асфальтобетонні суміші)» за лотом № 2.
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" за лотом № 2.
5. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний" за лотом № 2.
6. Перевірити тендерну пропозицію ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний" на відповідність її умовам тендерної документації.
7. У разі неможливості усунути виявлені порушення, зобов’язати Замовника відмінити процедуру закупівлі за лотом № 2.
Додатки:
1. Платіжне доручення від 12.07.2019р. №3686
2. Рішення Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Рішення Синяківської сільради щодо зміни назв вулиць.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 липня 2019 23:14
Рішення від 17.07.2019 № 9574.pdf
Дата публікації: 17 липня 2019 23:13
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.08.2019 № 10496.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2019 15:37
рішення від 01.08.2019 №10496.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2019 22:30
Номер скарги: UA-2019-05-10-000561-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 13 липня 2019 23:46
Дата подання: 13 липня 2019 23:46
Скарга щодо неправомірних дій Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-10-000561-с. Приватне підприємство "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (надалі – Скаржник, ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ") виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно умов тендерної документації подало свою тендерну пропозицію за лотом № 1.
Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, свої тендерні пропозиції на участь у процедурі закупівлі за лотом № 1 подали наступні учасники:
- Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" ;
- ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний";
-Скаржник.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником було прийнято рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" та ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний, відхиллено тендерну пропозицію -ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ".
І.Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення нашої тендерної пропозиції за лотом № 1, вважаємо зазначені в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 09.07.2019 року№173 підстави надуманими, а прийняте Замовником рішення незаконним та таким, що порушує наші права.
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 09.07.2019 року № 173 підставою відхилення було наступне: «Учасником в порушення вимоги не було документально підтверджено право володіння, користування або розпорядження однією з баз навантаження асфальтобетонної суміші зазначеної в наданій у складі пропозиції довідці про забезпечення Учасника матеріально-технічними базами, а саме тієї, що знаходиться за адресою: с. Синяк, Київська область, Вишгородський район, вул. Київська, 68. Наданий Учасником договір оренди земельної ділянки від 28 вересня 2005 року не підтверджує право Учасника на користування або розпорядження матеріально-технічною базою яка знаходиться за адресою: с. Синяк, Київська область, Вишгородський район, вул. Київська, 68, адже у відповідності до умов пункту 1 договору оренди земельної ділянки, зазначено, що Учасник приймає в користування земельну ділянку, що знаходиться за адресою: с. Синяк, Київська область, Вишгородський район, вул. Леніна. До того ж, у відповідності до умов пункту 14 та пункту 29 договору оренди земельної ділянки визначено, що передача земельної ділянки здійснюється у місячний строк за актом приймання-передачі та те, що невід’ємною частиною вищезазначеного договору є: план, або схема земельної ділянки, кадастровий план земельної ділянки, акт визначення меж земельної ділянки в натурі та акт приймання-передачі земельної ділянки. Вищезазначені документи не було надано Учасником у складі пропозиції».
Далі надаємо обґрунтування неправомірно встановлених підстав відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 Тендерної документації.
Згідно з пунктом 1 додатку 1 Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі стосовно наявних чи орендованих баз навантаження в м. Києві або приміській зоні (до 30 км від межі м. Києва). У складі пропозиції надати документи, що підтверджують право володіння, користування або розпорядження базами навантаження асфальтобетонної суміші. Документ повинен бути діючим до кінця поточного року.Довідка повинна бути завірена підписом Учасника та печаткою (у разі наявності печатки).
У складі тендерної пропозиції ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" надано:
- довідку про наявність матеріально-технічної бази із зазначенням інформації про виробничі бази в с. Синяк та с. Крячки;
- договір оренди земельної ділянки в с. Крячки;
- договір оренди земельної ділянки в с. Синяк.
По-перше, відповідно до умов тендерної документації необхідно було надати інформацію про бази навантаження асфальтобетонної суміші. Відповідно до інформації, яка зазначена в довідці про наявність матеріально-технічної бази на виробничій базі в с. Синяк розташовано: адміністративно-побутовий будинок, СТО для вантажних автомобілів, ремонтні майстерні та майданчик для зберігання матеріалів і стоянки техніки, тобто в довідці не зазначено про наявність баз навантаження асфальтобетонної суміші в с. Синяк.
По-друге, відповідно до Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарного режимів та заборону пропаганди їхньої символіки» було зобов’язано перейменувати вулиці, таким чином вулиця Леніна в с. Синяк була перейменована на вулицю Київська (рішення селищної ради додається до скарги).
По-третє, бази навантаження асфальтобетонної суміші знаходяться в с. Крячки, про що свідчить інформація в довідці про наявність матеріально-технічної бази, а саме, вказано інформацію про залізничний тупик зі сховищем, АБЗ, вагову та інше.
Враховуючи вимоги тендерної документації, де зазначено про необхідність підтвердження права володіння, користування або розпорядження базами навантаження асфальтобетонної суміші, то ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" не зобов’язаний був надавати підтверджуючі документи на адміністративно-побутовий будинок, СТО для вантажних автомобілів, ремонтні майстерні та майданчик для зберігання матеріалів і стоянки техніки, які розташовані в с. Синяк.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" відповідала умовам тендерної документації та була неправомірно відхилена Замовником.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 09.07.2019 року № 173 підстави відхилення тендерної пропозиції Скаржника є хибними та порушують наші права, а тому відхилення тендерної пропозиції Скаржника є незаконним та суперечить вимогам пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
ІІ. Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням Замовника щодо допуску до аукціону, зокрема, за лотом № 1 тендерної пропозиції ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний", яке викладено в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 09.07.2019 року № 172, оскільки, після детального аналізу документів, які були надані ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний" у складі своєї тендерної пропозиції, в цих документах нами були виявлено багато невідповідностей вимогам тендерної документації.
1) Згідно з пунктом 1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів зіншими документами, передбаченими вимогами цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 8 розділу «Інші документи» (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців) додатку 2 Тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку, складену у довільній формі, щодо надання згоди:
- застосовувати заходи з екологічної безпеки та захисту довкілля;
- запобігати утворенню (зменшувати обсяги утворення) відходів.
У складі тендерної пропозиції ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний" надано довідку щодо застосування заходів із захисту довкілля, яка не містить наступної інформації, зокрема, не надано згоди на запобігання утворенню (зменшенню обсягів утворення) відходів, що не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи зазначене, учасником не надано повної інформації, яка вимагалась Замовником в довільній формі.
Також, тендерною документацією передбачено, що у разі неспроможності подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка стосується прийнятих рішень в аналогічних ситуаціях, а саме:
- рішення від 02.07.2019 № 8730-р/пк-пз, згідно з яким встановлено наступне: «У складі Пропозиції ТОВ "ІБП "Гарант" міститься, зокрема, довідка від 23.05.2019 № 392 (файл "Про санкції.pdf"), в якій ТОВ "ІБП "Гарант" підтверджує, що до нього не застосовувалися санкції відповідно Закону України "Про санкції", указів Президента України та рішень РНБО, діючих на дату подання Пропозиції. Разом з тим, у складі Пропозиції ТОВ "ІБП "Гарант" відсутня довідка, що учасник не перебуває під дією будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи наведене, Пропозиція ТОВ "ІБП "Гарант" не відповідала умовам Документації в цій частині».
На підставі цього, тендерна пропозиція ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний" мала бути відхилена Замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації за лотом № 1.
2) Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 Тендерної документації.
Згідно з пунктом 1 додатку 1 Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі стосовно наявних чи орендованих баз навантаження в м. Києві або приміській зоні (до 30 км від межі м. Києва). У складі пропозиції надати документи, що підтверджують право володіння, користування або розпорядження базами навантаження асфальтобетонної суміші. Документ повинен бути діючим до кінця поточного року. Довідка повинна бути завірена підписом Учасника та печаткою (у разі наявності печатки).
У складі тендерної пропозиції ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний" надано:
- довідку опис матеріально-технічної бази з інформацією про базу навантаження за адресою: м. Києві, вул. Новопирогівська 60;
- договір про поновлення договору оренди земельної ділянки, в якому в пункті 3 зазначено наступне: «Даний договір є невід’ємною частиною Договору оренди на набуває чинності з дня його нотаріального посвідчення в установленому порядку».
Враховуючи зазначене, у складі тендерної пропозиції ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний" не надано документи, що підтверджують право володіння, користування або розпорядження базами навантаження асфальтобетонної суміші за адресою: м. Києві, вул. Новопирогівська 60, оскільки відсутній договір оренди земельної ділянки, а надано лише його невід’ємну частину-договір про поновлення договору оренди земельної ділянки.
На підставі цього, тендерна пропозиція ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний" мала бути відхилена Замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації за лотом № 1.
Підсумовуючи всі виявлені нами невідповідності тендерної пропозиції ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний"вимогам тендерної документації, ми не погоджуємося з прийнятим рішенням Замовника щодо допущення його тендерної пропозиції до аукціону.
Не відхиливши тендерну пропозицію ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний", Замовник порушив вимоги частини першої статті 30 Закону, згідно з якою замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі, а саме – неправомірно відхиливши Скаржника, але не відхиливши тендерну пропозицію ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний", яка не відповідала умовам тендерної документації, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, чим завдає економічну шкоду нашому підприємству.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Провести перевірку викладених в скарзі фактів.
3. Встановити наявність порушень під час проведення Комунальним підприємством "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва процедури закупівлі ДК 021:2015 - 44110000-4 -Конструкційні матеріали (асфальтобетонні суміші)» за лотом № 1.
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" за лотом № 1.
5. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний"за лотом № 1.
6. Перевірити тендерну пропозицію ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний" на відповідність її умовам тендерної документації.
7. У разі неможливості усунути виявлені порушення, зобов’язати Замовника відмінити процедуру закупівлі за лотом № 1.
Додатки:
1. Платіжне доручення від 12.07.2019р. №3685
2. Рішення Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Рішення Синяківської сільради щодо зміни назв вулиць.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 липня 2019 20:49
рішення від 17.07.2019 № 9606 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 липня 2019 20:48
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.08.2019 № 10495.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2019 13:39
Рішення від 01.08.2019 № 10495.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2019 19:24
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот1 - Код за ДК 021:2015- 44113620-7 – Асфальт (асфальтобетонні суміші) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 45 850 032,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 229 251,00 UAH з ПДВ |
Title: Lot 1 - Code for DK 021: 2015- 44113620-7 - Asphalt (asphalt mixes)
Current status: Complete
Estimated total value: 45 850 032,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 229 251,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 09 серпня 2019 12:08
Auction planned date: 09 серпня 2019 12:08
Закінчення: 09 серпня 2019 12:29
Позиції
16120 т
асфальтобетонні суміші
ДК 021:2015: 44113620-7 — Асфальт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, Київ, за адресою розташування складу Постачальника в кузов самоскида Замовника.
Дата доставки:
31 грудня 2019
asphalt mixes
CPV: 44113620-7
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться, шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником Товару та пред’явлення видаткової накладної на оплату Товару . При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів фінансування бюджетних коштів . У разі здійснення оплати з бюджетного рахунку Замовника, така здійснюється на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. Розрахунок за поставлену Продукцію може бути здійснено з розрахункового рахунку Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2019 16:08 |
ЕЛ протокол 150 внесення змін ТД АСФАЛЬТ.pdf |
04 червня 2019 16:05 |
ЗМІНИ ТД КОНСТРУКЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ (АСФАЛЬТ) оновлена 2019 — .doc |
10 травня 2019 12:10 |
ЕЛ оголошення анг. мова.pdf |
10 травня 2019 12:10 |
ЕЛ оголошення анг. мова.pdf |
04 червня 2019 16:08 |
ЕЛ протокол 150 внесення змін ТД АСФАЛЬТ.pdf
|
||
04 червня 2019 16:05 |
ЗМІНИ ТД КОНСТРУКЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ (АСФАЛЬТ) оновлена 2019 — .doc
|
||
10 травня 2019 12:10 |
ЕЛ оголошення анг. мова.pdf
|
||
10 травня 2019 12:10 |
ЕЛ оголошення анг. мова.pdf
|
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2019-05-10-000561-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 13 липня 2019 23:46
Дата подання: 13 липня 2019 23:46
Скарга щодо неправомірних дій Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-10-000561-с. Приватне підприємство "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (надалі – Скаржник, ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ") виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно умов тендерної документації подало свою тендерну пропозицію за лотом № 1.
Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, свої тендерні пропозиції на участь у процедурі закупівлі за лотом № 1 подали наступні учасники:
- Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" ;
- ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний";
-Скаржник.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником було прийнято рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" та ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний, відхиллено тендерну пропозицію -ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ".
І.Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення нашої тендерної пропозиції за лотом № 1, вважаємо зазначені в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 09.07.2019 року№173 підстави надуманими, а прийняте Замовником рішення незаконним та таким, що порушує наші права.
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 09.07.2019 року № 173 підставою відхилення було наступне: «Учасником в порушення вимоги не було документально підтверджено право володіння, користування або розпорядження однією з баз навантаження асфальтобетонної суміші зазначеної в наданій у складі пропозиції довідці про забезпечення Учасника матеріально-технічними базами, а саме тієї, що знаходиться за адресою: с. Синяк, Київська область, Вишгородський район, вул. Київська, 68. Наданий Учасником договір оренди земельної ділянки від 28 вересня 2005 року не підтверджує право Учасника на користування або розпорядження матеріально-технічною базою яка знаходиться за адресою: с. Синяк, Київська область, Вишгородський район, вул. Київська, 68, адже у відповідності до умов пункту 1 договору оренди земельної ділянки, зазначено, що Учасник приймає в користування земельну ділянку, що знаходиться за адресою: с. Синяк, Київська область, Вишгородський район, вул. Леніна. До того ж, у відповідності до умов пункту 14 та пункту 29 договору оренди земельної ділянки визначено, що передача земельної ділянки здійснюється у місячний строк за актом приймання-передачі та те, що невід’ємною частиною вищезазначеного договору є: план, або схема земельної ділянки, кадастровий план земельної ділянки, акт визначення меж земельної ділянки в натурі та акт приймання-передачі земельної ділянки. Вищезазначені документи не було надано Учасником у складі пропозиції».
Далі надаємо обґрунтування неправомірно встановлених підстав відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 Тендерної документації.
Згідно з пунктом 1 додатку 1 Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі стосовно наявних чи орендованих баз навантаження в м. Києві або приміській зоні (до 30 км від межі м. Києва). У складі пропозиції надати документи, що підтверджують право володіння, користування або розпорядження базами навантаження асфальтобетонної суміші. Документ повинен бути діючим до кінця поточного року.Довідка повинна бути завірена підписом Учасника та печаткою (у разі наявності печатки).
У складі тендерної пропозиції ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" надано:
- довідку про наявність матеріально-технічної бази із зазначенням інформації про виробничі бази в с. Синяк та с. Крячки;
- договір оренди земельної ділянки в с. Крячки;
- договір оренди земельної ділянки в с. Синяк.
По-перше, відповідно до умов тендерної документації необхідно було надати інформацію про бази навантаження асфальтобетонної суміші. Відповідно до інформації, яка зазначена в довідці про наявність матеріально-технічної бази на виробничій базі в с. Синяк розташовано: адміністративно-побутовий будинок, СТО для вантажних автомобілів, ремонтні майстерні та майданчик для зберігання матеріалів і стоянки техніки, тобто в довідці не зазначено про наявність баз навантаження асфальтобетонної суміші в с. Синяк.
По-друге, відповідно до Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарного режимів та заборону пропаганди їхньої символіки» було зобов’язано перейменувати вулиці, таким чином вулиця Леніна в с. Синяк була перейменована на вулицю Київська (рішення селищної ради додається до скарги).
По-третє, бази навантаження асфальтобетонної суміші знаходяться в с. Крячки, про що свідчить інформація в довідці про наявність матеріально-технічної бази, а саме, вказано інформацію про залізничний тупик зі сховищем, АБЗ, вагову та інше.
Враховуючи вимоги тендерної документації, де зазначено про необхідність підтвердження права володіння, користування або розпорядження базами навантаження асфальтобетонної суміші, то ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" не зобов’язаний був надавати підтверджуючі документи на адміністративно-побутовий будинок, СТО для вантажних автомобілів, ремонтні майстерні та майданчик для зберігання матеріалів і стоянки техніки, які розташовані в с. Синяк.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" відповідала умовам тендерної документації та була неправомірно відхилена Замовником.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 09.07.2019 року № 173 підстави відхилення тендерної пропозиції Скаржника є хибними та порушують наші права, а тому відхилення тендерної пропозиції Скаржника є незаконним та суперечить вимогам пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
ІІ. Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням Замовника щодо допуску до аукціону, зокрема, за лотом № 1 тендерної пропозиції ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний", яке викладено в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 09.07.2019 року № 172, оскільки, після детального аналізу документів, які були надані ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний" у складі своєї тендерної пропозиції, в цих документах нами були виявлено багато невідповідностей вимогам тендерної документації.
1) Згідно з пунктом 1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів зіншими документами, передбаченими вимогами цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 8 розділу «Інші документи» (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців) додатку 2 Тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку, складену у довільній формі, щодо надання згоди:
- застосовувати заходи з екологічної безпеки та захисту довкілля;
- запобігати утворенню (зменшувати обсяги утворення) відходів.
У складі тендерної пропозиції ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний" надано довідку щодо застосування заходів із захисту довкілля, яка не містить наступної інформації, зокрема, не надано згоди на запобігання утворенню (зменшенню обсягів утворення) відходів, що не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи зазначене, учасником не надано повної інформації, яка вимагалась Замовником в довільній формі.
Також, тендерною документацією передбачено, що у разі неспроможності подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка стосується прийнятих рішень в аналогічних ситуаціях, а саме:
- рішення від 02.07.2019 № 8730-р/пк-пз, згідно з яким встановлено наступне: «У складі Пропозиції ТОВ "ІБП "Гарант" міститься, зокрема, довідка від 23.05.2019 № 392 (файл "Про санкції.pdf"), в якій ТОВ "ІБП "Гарант" підтверджує, що до нього не застосовувалися санкції відповідно Закону України "Про санкції", указів Президента України та рішень РНБО, діючих на дату подання Пропозиції. Разом з тим, у складі Пропозиції ТОВ "ІБП "Гарант" відсутня довідка, що учасник не перебуває під дією будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи наведене, Пропозиція ТОВ "ІБП "Гарант" не відповідала умовам Документації в цій частині».
На підставі цього, тендерна пропозиція ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний" мала бути відхилена Замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації за лотом № 1.
2) Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 Тендерної документації.
Згідно з пунктом 1 додатку 1 Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі стосовно наявних чи орендованих баз навантаження в м. Києві або приміській зоні (до 30 км від межі м. Києва). У складі пропозиції надати документи, що підтверджують право володіння, користування або розпорядження базами навантаження асфальтобетонної суміші. Документ повинен бути діючим до кінця поточного року. Довідка повинна бути завірена підписом Учасника та печаткою (у разі наявності печатки).
У складі тендерної пропозиції ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний" надано:
- довідку опис матеріально-технічної бази з інформацією про базу навантаження за адресою: м. Києві, вул. Новопирогівська 60;
- договір про поновлення договору оренди земельної ділянки, в якому в пункті 3 зазначено наступне: «Даний договір є невід’ємною частиною Договору оренди на набуває чинності з дня його нотаріального посвідчення в установленому порядку».
Враховуючи зазначене, у складі тендерної пропозиції ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний" не надано документи, що підтверджують право володіння, користування або розпорядження базами навантаження асфальтобетонної суміші за адресою: м. Києві, вул. Новопирогівська 60, оскільки відсутній договір оренди земельної ділянки, а надано лише його невід’ємну частину-договір про поновлення договору оренди земельної ділянки.
На підставі цього, тендерна пропозиція ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний" мала бути відхилена Замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації за лотом № 1.
Підсумовуючи всі виявлені нами невідповідності тендерної пропозиції ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний"вимогам тендерної документації, ми не погоджуємося з прийнятим рішенням Замовника щодо допущення його тендерної пропозиції до аукціону.
Не відхиливши тендерну пропозицію ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний", Замовник порушив вимоги частини першої статті 30 Закону, згідно з якою замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі, а саме – неправомірно відхиливши Скаржника, але не відхиливши тендерну пропозицію ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний", яка не відповідала умовам тендерної документації, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, чим завдає економічну шкоду нашому підприємству.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Провести перевірку викладених в скарзі фактів.
3. Встановити наявність порушень під час проведення Комунальним підприємством "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва процедури закупівлі ДК 021:2015 - 44110000-4 -Конструкційні матеріали (асфальтобетонні суміші)» за лотом № 1.
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" за лотом № 1.
5. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний"за лотом № 1.
6. Перевірити тендерну пропозицію ПрАТ "Асфальтобетонний завод "АБ Столичний" на відповідність її умовам тендерної документації.
7. У разі неможливості усунути виявлені порушення, зобов’язати Замовника відмінити процедуру закупівлі за лотом № 1.
Додатки:
1. Платіжне доручення від 12.07.2019р. №3685
2. Рішення Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Рішення Синяківської сільради щодо зміни назв вулиць.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 липня 2019 20:49
рішення від 17.07.2019 № 9606 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 липня 2019 20:48
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.08.2019 № 10495.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2019 13:39
Рішення від 01.08.2019 № 10495.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2019 19:24
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 09 липня 2019
Найменування: | Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359115 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна, Київська область обл., Київ, Бутишів провулок, 19 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРАТ "АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД "АБ СТОЛИЧНИЙ " | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРАТ "АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД "АБ СТОЛИЧНИЙ " |
35 150 000,00
UAH з ПДВ
|
35 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" |
45 832 000,00
UAH з ПДВ
|
45 832 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРАТ "АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД "АБ СТОЛИЧНИЙ " #04012321 |
Переможець |
35 150 000,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2019 17:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2020 23:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2020 16:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2020 16:49
|
ДУ2 Дог№561 1.pdf | зміни до договору |
16 січня 2020 16:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 14:04
|
ДУ1 АБ СТОЛИЧНИЙ Дог№561 1 (асфальт).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 14:04
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2019 19:59
|
ЕЛ договір 561 1 від 23.08.2019 асфальт лот 1.pdf | укладений |
23 серпня 2019 19:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У відповідності до частини 5, статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 561/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначити обсяг, що не перевищує 20 % суми визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 561/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |