Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (дозувальні набори; прилади для венепункції та забору крові)
Очікувана вартість
112 810,40 UAH
UA-2019-05-10-000549-a 5e1dc3b0c5bb4812949ba0810dc28f90
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Кисляк

+380975590334 crb@ukrpost.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Синельниківська ЦРЛ" ДОР"
Код ЄДРПОУ: 01989160
Місцезнаходження: 52500, Україна , Дніпропетровська обл., м. Синельниково, вул. Миру, 52
Контактна особа: Світлана Кисляк
+380975590334
crb@ukrpost.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені частиною 2 статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі", в тому числі така процедура може бути застосована, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасників не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2019 11:19
Оскарження наміру укласти договір: 21 травня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


ЛОТ 1 - дозувальні набори - 6 найменувань
ЛОТ 2 - прилади для венепункції та забору крові - 6 найменувань

Тендерна документація

10 травня 2019 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Дозувальні набори
Опис предмету закупівлі:
6 найменувань
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 100 335,40 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

219 наб
Дозувальні набори
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52500, Україна, Дніпропетровська область, м.Синельникове, вул.Миру, 52
Дата доставки: 21 травня 2019  —  31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 травня 2019 11:10
Запрошення_ЛОТ1.doc
10 травня 2019 11:10
Лот1 Дозувальні набори.doc
10 травня 2019 11:10
Проект договору ЛОТ1.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МК КВЕРТІМЕД-УКРАЇНА"
#34632649
Переможець 89 506,62
UAH з ПДВ
10 травня 2019 11:19

Документи

10 травня 2019 11:19
Електронний підпис
10 травня 2019 11:19
Протокол №66.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2019 11:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МК КВЕРТІМЕД-УКРАЇНА"
#34632649
89 506,62
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 травня 2019 11:19
Електронний підпис
10 травня 2019 11:19
Протокол №66.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 09:19
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2019 08:49
дод_угода№3 дог№176-5.pdf зміни до договору
26 листопада 2019 08:40
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2019 08:19
дод_угода№2 дог№176-5.pdf зміни до договору
18 жовтня 2019 08:16
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2019 10:25
дод_угода№1 дог№176-5.pdf зміни до договору
16 серпня 2019 10:24
Електронний підпис укладений
29 травня 2019 12:03
Договір №176-5.pdf укладений
29 травня 2019 12:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною у Постачальника юридичної адреси внесено зміни в пункт XII договору "МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН" з боку Постачальника.
Номер договору про закупівлю: 176/5
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною банківських реквізитів "Покупця" Сторони домовилися внести відповідні зміни в розділі ХІІ Договору "МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН".
Номер договору про закупівлю: 176/5
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною ставки ПДВ Сторони дійшли взаємної згоди на зміну ставки ПДВ з 20% на 7% на товарну позицію: Вимірювальні кульки (по 300 шт), що призводить до зменшення суми Договору на 2,70 грн. Сума визначена у Договорі з урахуванням всіх витрат, зборів та податків Постачальника становить 89503,92 грн., у т.ч. ПДВ 6547,92 грн.
Номер договору про закупівлю: 176/5
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 89 503,92
UAH (в тому числі ПДВ 6 547,92 UAH)