Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вироби медичного призначення
Очікувана вартість
22 770,18 UAH
UA-2019-05-10-000253-b 995d5b265ba744e8a3a942ebb6e3fd11
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борщ Альбіна Вікторівна

+380473344428 AlbinaS2011@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Смілянська центральна районна лікарня ім. Софії Бобринської
Код ЄДРПОУ: 02005409
Місцезнаходження: 20741, Україна , Черкаська обл., Сунки Смілянського р-ну, вул. Центральна, 6
Контактна особа: Борщ Альбіна Вікторівна
+380473344428
AlbinaS2011@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником двічі відмінено відкриті торги згідно предмету закупівлі «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 33140000-3 - Медичні матеріали (Вироби медичного призначення)» через відсутність достатньої кількості учасників та у порядку ст. 31 Закону (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель № UA-2019-03-29-000381-с та UA-2019-04-15-000453-с відповідно), при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2019 12:29
Оскарження наміру укласти договір: 21 травня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4262 од
вироби медичного призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, м. Сміла, вул. Софіївська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, що визначений у Договорі за кожну поставлену партію товару, згідно видаткової накладної, до якої додаються документи, які посвідчують якість товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

10 травня 2019 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 22 770,18
UAH з ПДВ
10 травня 2019 12:29

Документи

10 травня 2019 12:29
Електронний підпис
10 травня 2019 12:27
img862.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2019 12:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
22 770,18
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 травня 2019 12:29
Електронний підпис
10 травня 2019 12:27
img862.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:09
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 13:34
img20191224_13313820.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 13:33
Електронний підпис укладений
23 травня 2019 10:02
img889.pdf укладений
23 травня 2019 10:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 102
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 15 185,43
UAH (в тому числі ПДВ 993,44 UAH)