Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний вищого гатунку, хліб пшенично-житній, булочка)
Очікувана вартість
207 718,00 UAH
UA-2019-05-10-000094-b b7c1e5a28c604f4c9e602f56dfb6c877
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталия Викторовна Рыбина

0645363249 kdi@sisp.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ КРЕМІНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ ДЛЯ ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ ТА ІНВАЛІДІВ"
Код ЄДРПОУ: 24844607
Місцезнаходження: 92907, Україна , Луганська обл., сел-ще Стара Краснянка, вул. Переїздна, буд. 4
Контактна особа: Наталия Викторовна Рыбина
0645363249
kdi@sisp.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2019 10:21
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2019 23:59
Початок аукціону: 27 травня 2019 15:43
Початок аукціону: 27 травня 2019 15:43
Очікувана вартість: 207 718,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 077,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний вищого гатунку, хліб пшенично-житній, булочка)

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний вищого гатунку, хліб пшенично-житній, булочка)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10200 килограммы
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний вищого гатунку, хліб пшенично-житній, булочка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92907, Україна, Луганская область, с-ще Стара Краснянка, вулиця Переїздна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлебобулочные продукты, продукты выпечки и свежие кондитерские изделия

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 травня 2019 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2019 10:23
Додаток 1.docx
10 травня 2019 10:23
Додаток 2.docx
10 травня 2019 10:23
Додаток 3.docx
10 травня 2019 10:23
Додаток 4.docx
10 травня 2019 10:23
Додаток 5.docx
10 травня 2019 10:23
Протокол № 67.pdf
10 травня 2019 10:23
ТД відкриті торги хліб та хлібобулочні вироби.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2019 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Оридорога Сергій Олександрович 146 283,50
UAH
111 100,50
UAH
Документи
ФОП Давиденко Олександр Вікторович 207 679,90
UAH
111 328,64
UAH
Документи
ТОВ "Агро-плюс1" 182 473,20
UAH
145 100,00
UAH
Документи
ФОП Літвінова Неля Валентинівна 205 750,00
UAH
205 750,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 червня 2019 12:07
остаточна пропозиция
03 червня 2019 12:07
остаточна пропозиция
28 травня 2019 09:29
остаточна пропозиция

Публічні документи

25 травня 2019 16:39
25. код ЄДРПОУ.pdf
25 травня 2019 16:39
24. св-во єд податку.pdf
25 травня 2019 16:39
22.Гарантійний лист.pdf
25 травня 2019 16:39
21. Лист-згода.pdf
25 травня 2019 16:39
20.Гарантійний лист-2.pdf
25 травня 2019 16:39
20.Гарантійний лист-1.pdf
25 травня 2019 16:38
16.договір-9.pdf
25 травня 2019 16:38
16.договір-8.pdf
25 травня 2019 16:38
16.договір-7.pdf
25 травня 2019 16:38
16.договір-6.pdf
25 травня 2019 16:38
16.договір-5.pdf
25 травня 2019 16:38
16.договір-4.pdf
25 травня 2019 16:38
16.договір-3.pdf
25 травня 2019 16:38
16.договір-2.pdf
25 травня 2019 16:38
16.договір-1.pdf
25 травня 2019 16:38
9.мед книжка Кісельов.pdf
25 травня 2019 16:38
9. мед карта Кісельов 2.pdf
25 травня 2019 16:38
9. мед карта Кісельов 1.pdf
25 травня 2019 16:38
4. Посвідчення якості.pdf
25 травня 2019 16:38
12.Дод 1-4.pdf
25 травня 2019 16:38
12.Дод 1-3.pdf
25 травня 2019 16:38
12.Дод 1-2.pdf
25 травня 2019 16:38
12.Дод 1-1.pdf
25 травня 2019 16:38
10.дов про довкілля.pdf
25 травня 2019 16:37
3.Пропозиція-3.pdf
25 травня 2019 16:37
3.Пропозиція-2.pdf
25 травня 2019 16:37
3.Пропозиція-1.pdf
25 травня 2019 16:37
2.витяг до паспорту.pdf
25 травня 2019 16:37
2. копія паспорта-2.pdf
25 травня 2019 16:37
2. копія паспорта-1.pdf
25 травня 2019 16:37
1.Витяг-5.pdf
25 травня 2019 16:37
1.Витяг-4.pdf
25 травня 2019 16:37
1.Витяг-1.pdf
25 травня 2019 16:37
1. Витяг-3.pdf
25 травня 2019 16:37
1. Витяг-2.pdf

Публічні документи

25 травня 2019 13:20
Електронний підпис
25 травня 2019 12:35
Примітки до Додатку _ 4.pdf
25 травня 2019 12:35
Проект договору.pdf
25 травня 2019 12:34
Інформаційна довідка.pdf
25 травня 2019 12:34
Гарантійний лист.pdf
25 травня 2019 12:34
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 травня 2019 17:11
6. лист згода.pdf
25 травня 2019 17:11
5. додаток _1-4.pdf
25 травня 2019 17:11
5. додаток _1-3.pdf
25 травня 2019 17:11
5. додаток _1-2.pdf
25 травня 2019 17:11
5. додаток _1-1.pdf
25 травня 2019 17:11
3. пропозиція-3.pdf
25 травня 2019 17:11
3. пропозиція-2.pdf
25 травня 2019 17:11
3. пропозиція-1.pdf
25 травня 2019 17:11
1.паспорт-3.pdf
25 травня 2019 17:11
1.паспорт-2.pdf
25 травня 2019 17:11
1. Паспорт-1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Оридорога Сергій Олександрович

ФОП Давиденко Олександр Вікторович

ТОВ "Агро-плюс1"

ФОП Літвінова Неля Валентинівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Оридорога Сергій Олександрович
#3291011153
Переможець 111 100,50
UAH
30 травня 2019 10:06

Документи

30 травня 2019 10:06
Електронний підпис
30 травня 2019 10:06
Протокол № 79.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 травня 2019 10:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Оридорога Сергій Олександрович
#3291011153
111 100,50
UAH
Документи

Документи

30 травня 2019 10:06
Електронний підпис
30 травня 2019 10:06
Протокол № 79.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 09:13
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 14:58
Додаткова угода на 2020 рік на 20 відсотків.pdf зміни до договору
22 січня 2020 14:58
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 14:54
Додаткова угода на 2020 рік на 20 відсотків.pdf зміни до договору
22 січня 2020 14:53
Додаткова угода на 2020 рік на 20 відсотків.pdf укладений
22 січня 2020 14:48
Додаткова угода на 2020 рік на 20 відсотків.pdf укладений
22 січня 2020 14:48
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 15:12
Протокол № 164.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 15:11
Додаткова угода на продовження дії договору.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 15:11
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 11:35
Додаткова угода на зменшення обсягів поставки товару та на зменшення суми договору.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 11:34
Протокол № 160.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 11:34
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 11:19
Додаткова угода до договору № 168 від 10.06.2019 про зміну розрахункового рахунку.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 11:18
протокол № 140.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 11:17
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 10:41
додаткова угода на 10 % договор про закупівлю_хліб.pdf зміни до договору
08 жовтня 2019 10:40
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2019 12:02
додаткова угода на 10 % договор про закупівлю_хліб.pdf зміни до договору
03 жовтня 2019 11:57
Протокол № 131 (до додатковой угоди).pdf зміни до договору
03 жовтня 2019 11:57
Електронний підпис укладений
11 червня 2019 08:25
Договір № 168.pdf укладений
10 червня 2019 13:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пунк 2 частина четверта стаття 36 Закон України "Про публічні закупівлі" - зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 168
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розрахункового рахунку Учасника/Постачальника.
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 168
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з неможливістю закупити повну, необхідну кількість Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний вищого гатунку, хліб пшенично-житній, булочка) згідно пункту ІІІ підпункту 3.2. та пункту XI підпункту 11.1.1) та підпункту 11.2 сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі товарів з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, зменшити суму договору.
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 168
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пункту Х. підпункту 10.2. сторони дійшли згоди продовжити дію цього договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі - відкриті торги на початку наступного 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 168
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пункту VIII підпункту8) Договору № 168 від 10.06.2019р про закупівлю товару сторони дійшли згоди викласти суму, що не перевищує 20% від суми Договору № 168 від 10.06.2019р достатню для проведення процедури закупівлі на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 168
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 168
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пункту VIII підпункту8) Договору № 168 від 10.06.2019р про закупівлю товару сторони дійшли згоди викласти суму, що не перевищує 20% від суми Договору № 168 від 10.06.2019р достатню для проведення процедури закупівлі на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 168
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 168
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пункту VIII підпункту8) Договору № 168 від 10.06.2019р про закупівлю товару сторони дійшли згоди викласти суму, що не перевищує 20% від суми Договору № 168 від 10.06.2019р достатню для проведення процедури закупівлі на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 168
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пункту VIII підпункту8) Договору № 168 від 10.06.2019р про закупівлю товару сторони дійшли згоди викласти суму, що не перевищує 20% від суми Договору № 168 від 10.06.2019р достатню для проведення процедури закупівлі на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 168
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 121 489,29
UAH