Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки, Багатофункційні пристрої, Ламінатори
Очікувана вартість
925 296,00 UAH
UA-2019-05-08-002401-a d9f473f6c38e4f8a9c598c224d32e515
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Багряк Надія

+380323821174 stsosvita_prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Старосамбірської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144720
Місцезнаходження: 82000, Україна , Львівська обл., Старий Самбір, Львівська область, м. Старий Самбір, вул. Л.Галицького, 40
Контактна особа: Багряк Надія
+380323821174
stsosvita_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2019 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 24 травня 2019 15:26
Очікувана вартість: 925 296,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Ноутбуки, Багатофункційні пристрої, Ламінатори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 комплект
Ноутбуки, Багатофункційні пристрої, Ламінатори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82000, Україна, Львівська обл., Старий Самбір, Л.Галицького, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 червня 2019  —  01 вересня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 травня 2019 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2019 10:38
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
10 травня 2019 10:38
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
08 травня 2019 16:11
проект договору.docx
10 травня 2019 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2019 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2019 10:38
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
10 травня 2019 10:38
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
08 травня 2019 16:11
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
08 травня 2019 16:11
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно вимог по сертифікації предмету закупівлі
Дата подання: 10 травня 2019 12:01
Дата відповіді: 14 травня 2019 10:52
Шановний Замовнику! Згідно Тендерної документації п.4.1. Розділу І, предметом закупівлі є НОУТБУКИ, БАГАТОФУНКЦІЙНІ ПРИСТРОЇ, ЛАМІНАТОРИ: «Комп’ютерне обладнання та приладдя (Ноутбуки, багатофункційні пристрої, ламінатори) (30200000-1) (ДК 021:2015)». Також згідно форми Додатку № 3. ФОРМА " ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" вами закупляються 3 окремі позиції товару: ноутбуки – 37 шт., багатофункційні пристрої – 37 шт., Ламінатори – 37 шт., та вимагається окремо зазначити виробника ноутбука, виробника БФП та виробника ламінатора. Отже, підтверджуючі документи можуть вимагатись лише на те, що є предметом закупівлі: на ноутбуки, на багатофункційні пристрої, на ламінатори. Разом з цим в Технічному завданні до тендерної документації, до учасників висувається вимога надати в складі пропозиції: «-копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засоби навчання та обладнання на КАБІНЕТ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ; -копію Титульної сторінки Технічних умов на засоби навчання та обладнання на КАБІНЕТ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ, погоджені відповідним органом Міністерства освіти та науки України, підписані виробником; - копію сертифікату ISO 14001:2015 на систему екологічного управління КАБІНЕТА ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений печаткою та підписом виробника; - копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво КАБІНЕТА ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений печаткою та підписом виробника;». Тобто, Ви вимагаєте надати документи (копія висновку державної сан.-епідем. експертизи, копію сторінки ТУ, сертифікати ISO 14001:2015, ISO 9001:2015) на «кабінет початкових класів», який не є предметом закупівлі, а відповідно описані вами документи не стосуються предмету даної закупівлі. Вимагаємо внести зміни, виключивши дані документи. Будемо вдячні за оперативну відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наказом МОН №137 від 13.02.2018р. затверджено Примірний перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи. В зазначеному Переліку знаходиться ноутбук, багатофункціональний пристрій, ламінатор. Тому вимога надати документи (копія висновку державної сан.-епідем. експертизи, копію сторінки ТУ, сертифікати ISO 14001:2015, ISO 9001:2015) на «кабінет початкових класів» є законною та обґрунтованою. Також повідомляємо, що зазначена вимога не є дискримінаційною бо стосується всіх учасників процедури закупівлі.
Стосовно довідки з банку про зарахування коштів для покриття банківської гарантії
Дата подання: 10 травня 2019 12:12
Дата відповіді: 14 травня 2019 10:43
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення стосовно наступної суперечності в тендерній документації. Згідно Додатку 2 учасник обов’язково повинен надати: «Оригінал довідки з банку про зарахування коштів для покриття банківської гарантії видана не пізніше дати видачі банківської гарантії (довідка подається з банку яким видана банківська гарантія)», що суперечить вимозі п.2 Розділу ІІІ, що «гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), АБО ІНШОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта).» Тобто учасник може одержати банківську гарантію не перераховуючи кошти для покриття, а надавши банку інше забезпечення , і в такому випадку вимога надати оригінал довідки з банку про зарахування коштів для покриття банківської гарантії є суперечливою. Будемо вдячні за оперативно надану відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог п.2 розділу ІІІ тендерної документації «Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу.». Відповідно до п.5 додатку 2 вимагається подання «Оригінал довідки з банку про зарахування коштів для покриття банківської гарантії видана не пізніше дати видачі банківської гарантії (довідка подається з банку яким видана банківська гарантія)».
Тобто Учасником в складі пропозиції повинна бути подана довідка з банку про зарахування коштів для покриття банківської гарантії на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2019 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ 925 000,00
UAH з ПДВ
920 190,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР" 922 700,00
UAH з ПДВ
922 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2019 13:52
податкова.pdf
28 травня 2019 13:52
МВС.pdf
28 травня 2019 13:52
Довідки корупція.pdf
23 травня 2019 17:07
Електронний підпис
23 травня 2019 17:07
ISO 9001.pdf
23 травня 2019 17:07
ISO 14001.pdf
23 травня 2019 17:07
ТУ Кабінети навчальні.pdf
23 травня 2019 17:07
Технічна специфікація.pdf
23 травня 2019 17:06
Статут.pdf
23 травня 2019 17:06
Стаття 17.pdf
23 травня 2019 17:06
Пропозиція.pdf
23 травня 2019 17:06
Проект договору.pdf
23 травня 2019 17:06
Порівняльна таблиця.pdf
23 травня 2019 17:06
Паспорт директор.pdf
23 травня 2019 17:06
Наказ про призначення.pdf
23 травня 2019 17:06
Лист гарантія.pdf
23 травня 2019 17:06
Лист авторизації.pdf
23 травня 2019 17:06
Код директора.pdf
23 травня 2019 17:06
Заява - згода.pdf
23 травня 2019 17:06
Довідка.pdf
23 травня 2019 17:06
Довідка мтб.pdf
23 травня 2019 17:06
Гарантійні листи.pdf
23 травня 2019 17:06
Гарантійний щодо ціни.pdf
23 травня 2019 17:06
Гарантійний екологія.pdf
23 травня 2019 17:06
Відомості.pdf
23 травня 2019 17:06
Витяг.PDF
23 травня 2019 17:06
Витяг ПДВ Елім.pdf
23 травня 2019 17:06
Витяг з протоколу.pdf
23 травня 2019 17:06
Виписка з ЄДР.pdf
23 травня 2019 17:06
Авторизаційний Epson.pdf
23 травня 2019 17:06
Авторизаційний завод.pdf
23 травня 2019 17:06
9244_ЕЛІМ_Гарантія_23_05_2019.rar

Публічні документи

15 травня 2019 15:00
Цінова пропозиція.pdf
15 травня 2019 15:00
Технічна специфікація.pdf
15 травня 2019 15:00
Проект договору.pdf
15 травня 2019 15:00
Паспорт, код дир.pdf
15 травня 2019 15:00
Кваліфікація.pdf
15 травня 2019 15:00
Згода на обробку даних.pdf
15 травня 2019 15:00
Екологія.pdf
15 травня 2019 15:00
Гарантія новий товар.pdf
15 травня 2019 15:00
Витяг платник ЄП.pdf
15 травня 2019 15:00
Витяг з протоколу.pdf
15 травня 2019 15:00
Витяг ЄДРПОУ 09.10.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ
#13566542
Переможець 920 190,00
UAH з ПДВ
27 травня 2019 15:00

Документи

27 травня 2019 15:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2019 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ
#13566542
920 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 травня 2019 15:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 14:13
Електронний підпис укладений
14 червня 2019 10:46
договір.pdf укладений
14 червня 2019 10:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 920 190,00
UAH (в тому числі ПДВ 153 365,00 UAH)