Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки, Багатофункційні пристрої, Ламінатори
Очікувана вартість
925 296,00 UAH
UA-2019-05-08-002401-a ● d9f473f6c38e4f8a9c598c224d32e515
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Старосамбірської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02144720 |
Місцезнаходження: | 82000, Україна , Львівська обл., Старий Самбір, Львівська область, м. Старий Самбір, вул. Л.Галицького, 40 |
Контактна особа: |
Багряк Надія +380323821174 stsosvita_prozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2019 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 24 травня 2019 15:26 |
Очікувана вартість: | 925 296,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 27000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя
Ноутбуки, Багатофункційні пристрої, Ламінатори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 комплект
Ноутбуки, Багатофункційні пристрої, Ламінатори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82000, Україна, Львівська обл., Старий Самбір, Л.Галицького, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 червня 2019
—
01 вересня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 травня 2019 10:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 травня 2019 10:38 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc | |
10 травня 2019 10:38 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
08 травня 2019 16:11 |
проект договору.docx |
10 травня 2019 10:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 травня 2019 10:38 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
|
|||
10 травня 2019 10:38 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
|||
08 травня 2019 16:11 |
проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно вимог по сертифікації предмету закупівлі
Дата подання: 10 травня 2019 12:01
Дата відповіді: 14 травня 2019 10:52
Шановний Замовнику!
Згідно Тендерної документації п.4.1. Розділу І, предметом закупівлі є НОУТБУКИ, БАГАТОФУНКЦІЙНІ ПРИСТРОЇ, ЛАМІНАТОРИ: «Комп’ютерне обладнання та приладдя (Ноутбуки, багатофункційні пристрої, ламінатори) (30200000-1) (ДК 021:2015)». Також згідно форми Додатку № 3. ФОРМА " ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" вами закупляються 3 окремі позиції товару: ноутбуки – 37 шт., багатофункційні пристрої – 37 шт., Ламінатори – 37 шт., та вимагається окремо зазначити виробника ноутбука, виробника БФП та виробника ламінатора. Отже, підтверджуючі документи можуть вимагатись лише на те, що є предметом закупівлі: на ноутбуки, на багатофункційні пристрої, на ламінатори. Разом з цим в Технічному завданні до тендерної документації, до учасників висувається вимога надати в складі пропозиції: «-копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засоби навчання та обладнання на КАБІНЕТ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ; -копію Титульної сторінки Технічних умов на засоби навчання та обладнання на КАБІНЕТ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ, погоджені відповідним органом Міністерства освіти та науки України, підписані виробником; - копію сертифікату ISO 14001:2015 на систему екологічного управління КАБІНЕТА ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений печаткою та підписом виробника; - копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво КАБІНЕТА ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, завірений печаткою та підписом виробника;». Тобто, Ви вимагаєте надати документи (копія висновку державної сан.-епідем. експертизи, копію сторінки ТУ, сертифікати ISO 14001:2015, ISO 9001:2015) на «кабінет початкових класів», який не є предметом закупівлі, а відповідно описані вами документи не стосуються предмету даної закупівлі. Вимагаємо внести зміни, виключивши дані документи. Будемо вдячні за оперативну відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Наказом МОН №137 від 13.02.2018р. затверджено Примірний перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи. В зазначеному Переліку знаходиться ноутбук, багатофункціональний пристрій, ламінатор. Тому вимога надати документи (копія висновку державної сан.-епідем. експертизи, копію сторінки ТУ, сертифікати ISO 14001:2015, ISO 9001:2015) на «кабінет початкових класів» є законною та обґрунтованою. Також повідомляємо, що зазначена вимога не є дискримінаційною бо стосується всіх учасників процедури закупівлі.
Стосовно довідки з банку про зарахування коштів для покриття банківської гарантії
Дата подання: 10 травня 2019 12:12
Дата відповіді: 14 травня 2019 10:43
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення стосовно наступної суперечності в тендерній документації. Згідно Додатку 2 учасник обов’язково повинен надати: «Оригінал довідки з банку про зарахування коштів для покриття банківської гарантії видана не пізніше дати видачі банківської гарантії (довідка подається з банку яким видана банківська гарантія)», що суперечить вимозі п.2 Розділу ІІІ, що «гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), АБО ІНШОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта).» Тобто учасник може одержати банківську гарантію не перераховуючи кошти для покриття, а надавши банку інше забезпечення , і в такому випадку вимога надати оригінал довідки з банку про зарахування коштів для покриття банківської гарантії є суперечливою. Будемо вдячні за оперативно надану відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог п.2 розділу ІІІ тендерної документації «Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу.». Відповідно до п.5 додатку 2 вимагається подання «Оригінал довідки з банку про зарахування коштів для покриття банківської гарантії видана не пізніше дати видачі банківської гарантії (довідка подається з банку яким видана банківська гарантія)».
Тобто Учасником в складі пропозиції повинна бути подана довідка з банку про зарахування коштів для покриття банківської гарантії на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства.
Тобто Учасником в складі пропозиції повинна бути подана довідка з банку про зарахування коштів для покриття банківської гарантії на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2019 15:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ |
925 000,00
UAH з ПДВ
|
920 190,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР" |
922 700,00
UAH з ПДВ
|
922 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ #13566542 |
Переможець |
920 190,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2019 15:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2020 14:13
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2019 10:46
|
договір.pdf | укладений |
14 червня 2019 10:45
|