Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

шкільний автобус марки Mersedes-Benz, модель Sprinter (або еквівалент)
Очікувана вартість
2 380 000,00 UAH
UA-2019-05-08-001487-a cebe72d3be074ebf96058ebb6a8b1e3d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілона Ігорівна Покотило

+380994944985
+380663801810
vsosvita.km17@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Великосорочинської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41276221
Місцезнаходження: 37645, Україна , Полтавська обл., с. В.Сорочинці Миргородського р-ну, вул. Гоголя, 26
Контактна особа: Ілона Ігорівна Покотило
+380994944985,+380663801810
vsosvita.km17@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2019 13:43
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2019 14:00
Очікувана вартість: 2 380 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
шкільний автобус марки Mersedes-Benz, модель Sprinter (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37645, Україна, Полтавська область, с.Великі Сорочинці, вул.Перемоги, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 травня 2019 09:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2019 13:43
Тендерна документація.docx
08 травня 2019 13:43
Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-14-000020 ● 63993b8700134dba899d6c3a6c2c5c75
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2019 14:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
14.05.2019 № 22
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління І.САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 14.05.2019 № 22

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-05-08-001487-а 08.05.2019, Дані автоматичних індикаторів ризиків; Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник Управління І.САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ПОЯСНЕННЯ щодо прийняття рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі Ознайомившись із Висновком про результати моніторингу закупівлі за №UA-M-2019-05-14-000020, запитом Замовнику на пояснення, що опубліковано у системі публічних закупівель Prozorro за № UA-2018-06-05-002464-a, повідомляємо наступне: Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Великосорочинської сільської ради (далі – Замовник) 08 травня 2019 року було оголошено процедуру закупівлі в системі електронних закупівель Prozorro за ідентифікатором закупівлі №UA-2019-05-08-001487-a (посилання на оголошення в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-08-001487-a) щодо закупівлі за предметом «шкільний автобус марки Mersedes-Benz, модель Sprinter (або еквівалент)» згідно коду за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб. Дана закупівля проводилась на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі – Закон №922). Процедура закупівлі розпочиналась за рішенням тендерного комітету №10 від 08.05.2019р., яким також було затверджено тендерну документацію. За результатом подання оголошення про проведення відкритих торгів та річного плану закупівель, через електронний майданчик "zakupki.prom.ua", функціональними можливостями майданчика було надано можливість накладання електронно-цифрового підпису на оголошення та річного плану. При накладенні електронно-цифрового підпису виникла технічна помилка, яка склалась у зв’язку з тим, що дія сертифікату ключа закінчилась на момент використання даного ключа. Положеннями другого пункту наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» не передбачено строку, протягом якого замовником накладається електронний цифровий підпис. А тому твердження щодо визначеного у висновку порушення не може бути кваліфіковане, як порушення порядку оприлюднення інформації. У зв’язку з вище викладеним, можна зробити висновок, що Замовником не було порушено порядку оприлюднення інформації про проведення процедури закупівлі та вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». Враховуючи вище викладене та за результатом отримання Замовником нового електронно-цифрового підпису станом на 22 травня 2019 року на оголошення про проведення процедури відкритих торгів за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-08-001487-a, та на річний план закупівель за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-05-08-003043-a накладено електронно-цифровий підпис відповідальної особи Замовника. Даний факт можливо перевірити через електронну систему публічних закупівель, скориставшись відповідним функціоналом "Перевірка підпису". Цей факт свідчить про те, що викладене у висновку зауваження, - усунуто. Замовником у пункті 4 Розділу III тендерної документації на закупівлю за предметом предметом «шкільний автобус марки Mersedes-Benz, модель Sprinter (або еквівалент)» згідно коду за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб, зазначено інформацію про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт), а саме - учасник, у разі залучення субпідрядної (их) організації(й) щодо виконання умов договору, який буде вкладений за результатами проведеної процедури закупівлі, надає замовнику у складі тендерної пропозиції інформацію на умовах визначених у Додатках 1 та 3 тендерної документації, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 (двадцяти) відсотків від вартості договору про закупівлю. Замовник, під час підготовки тендерної документації керувався Наказом міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 №680 (далі – Наказ), яким затверджено примірну тендерну документацію. Згідно до вимог Наказу - примірна тендерна документація містити обов'язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці та інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель. Згідно до пункту 17 частини 2 статті 22 Закону №922 тендерна документація повинна містити, у разі закупівлі робіт, - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Згідно до визначення, описаного в пункті 32 частини 1 статті 1 Закону №922, предметом даної процедури закупівлі є товар, про що свідчить інформація зазначена у розділі "Інформація про предмет закупівлі (вид предмету закупівлі)" - товар. У додатках 1 та 3 тендерної документації Замовником не зазначалась вимога надання інформації та документів які мали підтверджувати факт залучення субпідрядної(их) організації(й), оскільки предметом закупівлі є товар. З огляду на вище викладене, порівнюючи умови тендерної документації, які було підготовлено у відповідності до вимог чинного законодавства в сфері публічних закупівель та зауваженням, викладеному у висновку, умова щодо надання будь-яких документів або інформації, щодо залучення субпідрядної(их) організації(й) при виконання умов договору нівелюється за наявності ознаки придбання товару в межах даної закупівлі. У зв’язку з цим, будь-який учасником, який виявить бажання прийняти участь у даній закупівлі не подається інформація про субпідрядника. А тому визначені умови не можуть свідчити про те, що тендерною документацією не встановлено єдиного підходу при підготовці учасниками тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації. З огляду на вище викладене та звертаючи увагу на результати моніторингу закупівлі за № UA-M-2019-05-14-000020, ми, як розпорядник коштів, проводячи процедуру закупівлі за результатом колегіальних рішень тендерного комітету не вбачаємо порушень чинного законодавства в сфері публічних закупівель та інших нормативно правових актів, у тому числі умов проведення закупівлі викладених положеннями тендерної документації за процедурою відкритих торгів, щодо закупівлі вище зазначеного предмету закупівлі. У зв’язку з чим не вбачаємо необхідності розглядати питання щодо вжиття додаткових заходів, що стосуються усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, про які зауважується у Висновку.

2019-05-27 15:06:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Інформація про відміну

Дата відміни
24 травня 2019 14:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій