Виконання функцій служби замовника та здійснення технічного нагляду за реконструкцією тротуарної частини по вул. Піщана друга в м. Біла Церква Київської області
Очікувана вартість
18 353,82 UAH
UA-2019-05-08-001353-c 91ca56fe46774bd5ac5133d777891a6b
Звіт про укладений договір    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Людмила Володимирівна

380456399482 djkgbmr@gmail.com

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 травня 2019
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03346696
Вебсайт замовника: http://www.bc-ujkg.org.ua/
Місцезнаходження замовника: 09100, Україна, Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2
Контактна особа замовника: Мельник Людмила Володимирівна
380456399482
djkgbmr@gmail.com

Інформація про предмет закупівлі

Визначена умовами договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виконання функцій служби замовника та здійснення технічного нагляду за реконструкцією тротуарної частини по вул. Піщана друга в м. Біла Церква Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вул. Піщана друга
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Документація

Тендерна документація

08 травня 2019 15:12
Електронний цифровий підпис
08 травня 2019 15:12
480.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП БМР "Муніципальна варта"
#41832384
Переможець 18 353,82
UAH з ПДВ
08 травня 2019 15:15

Документи

08 травня 2019 15:15
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 травня 2019 15:20
sign.p7s зміни до договору
24 червня 2019 15:34
480-1.pdf зміни до договору
24 червня 2019 15:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За даною угодою, на підставі п. 2.1 договору №480/2019 від 08.05.2019 р. сторони дійшли згоди, що остаточна вартість послуг за договором №480/2019 від 08.05.2019 р становить 17860,11 грн. (сімнадцять тисяч вісімсот шістдесят грн. 11 коп.) в тому числі ПДВ 20% - 2976,68 грн. (дві тисячі дев'ятсот сімдесят шість грн. 68 коп.)
Номер договору про закупівлю: 480/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 480/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 17 860,11
UAH (в тому числі ПДВ 2 976,68 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку