Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Ліквідація карантинних рослин хімічним методом (оплата послуг із утримання в належному санітарно – технічному стані об’єктів благоустрою)
Очікувана вартість
1 392 643,00 UAH
UA-2019-05-08-000675-a ● 1138c56ec070435f97bb4ddfa46b3f29
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району |
Код ЄДРПОУ: | 37573885 |
Місцезнаходження: | 69068, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, проспект Моторобудівників 34 |
Контактна особа: |
Сорока Марина Анатоліївна +380612899015 tender_shrazmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2019 11:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2019 11:06 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2019 11:06 |
Початок аукціону: | 13 червня 2019 11:09 |
Очікувана вартість: | 1 392 643,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 964,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13926.43 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ліквідація карантинних рослин хімічним методом (оплата послуг із утримання в належному санітарно – технічному стані об’єктів благоустрою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69068, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Територія Шевченківського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2019 15:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2019 15:36 |
Зміни від 27.05.19.docx | |
27 травня 2019 15:36 |
Додаток 2_ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ зміни від 27.05.19.docx | |
20 травня 2019 16:35 |
Зміни від 20.05.19.docx | |
20 травня 2019 16:35 |
ТД_лікв кар рос хімія зі змінами 20.05.19.doc | |
13 травня 2019 16:21 |
Зміни від 13.05.19.docx | |
08 травня 2019 11:01 |
Додаток 6_ЛИСТ-ЗГОДА.docx | |
08 травня 2019 11:01 |
Додаток 5_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
08 травня 2019 11:01 |
Додаток 4_ВИМОГИ СТ.17.doc | |
08 травня 2019 11:01 |
Додаток 3_КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРІТЕРІЇ.doc | |
08 травня 2019 11:01 |
Додаток 1_ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx |
27 травня 2019 15:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
27 травня 2019 15:36 |
Зміни від 27.05.19.docx
|
|||||||||
27 травня 2019 15:36 |
Додаток 2_ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ зміни від 27.05.19.docx
|
|||||||||
20 травня 2019 16:35 |
Зміни від 20.05.19.docx
|
|||||||||
20 травня 2019 16:35 |
ТД_лікв кар рос хімія зі змінами 20.05.19.doc
|
|||||||||
13 травня 2019 16:21 |
Зміни від 13.05.19.docx
|
|||||||||
08 травня 2019 11:01 |
Додаток 6_ЛИСТ-ЗГОДА.docx
|
|||||||||
08 травня 2019 11:01 |
Додаток 5_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
|||||||||
08 травня 2019 11:01 |
Додаток 4_ВИМОГИ СТ.17.doc
|
|||||||||
08 травня 2019 11:01 |
Додаток 3_КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРІТЕРІЇ.doc
|
|||||||||
08 травня 2019 11:01 |
Додаток 1_ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Необхідний перелік документів
Дата подання: 13 травня 2019 09:57
Дата відповіді: 13 травня 2019 16:20
У Додатку 2 Технічних вимог до тендерної документації у розділі переліку копій документів, які надаються Учасником на препарати та/або засоби та/або речовини наведений перелік з 8 документів:
1. Технічні умови, внесені до бази даних «Технічні умови України».
2. Паспорт препарату, засобу, речовини по боротьбі з карантинними рослинами.
3. Документ, що підтверджує проведення досліджень оцінки безпеки застосування з визначенням класу токсичності (малотоксичні, нетоксичні).
4.Документ,що підтверджує можливість застосування препарату у міській зоні.
5.Документ, що підтверджує проведення досліджень щодо безпечного впливу на тварин.
6. Документ, що підтверджує проведення досліджень щодо безпечного впливу на мікрофлору ґрунтів.
7. Документ, що підтверджує негативний вплив на вегетацію рослин амброзії та їх знищення.
8. Інструкція з використання.
Відповідність основним вимогам даних пунктів містяться у Висновках Державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності вимогам безпеки для здоров’я і життя людини, відповідності медичним критеріям безпеки/показникам та відповідності вимогам діючого санітарного закону України, згідно чинних Державних стандартів.
Чи достатньо буде для забезпечення виконання вимог розділу щодо копій документів, які надаються Учасником на препарати та/або засоби та/або речовини згідно Додатку 2 технічних вимог надання завірених копій Висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, щодо відповідності вимогам діючого санітарного закону України, відповідності вимогам безпеки для здоров’я і життя людини, відповідності медичним критеріям безпеки/показникам та відповідності вимогам діючого санітарного закону України, інструкції з використання, паспорту якості препарату, засобу, та/або речовин?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет районної адміністрації повідомляє, що будуть внесені зміни до тендерної документації.»
щодо переліку документів яким повинен відповідати засіб яким будуть оброблятися карантинні рослини
Дата подання: 26 травня 2019 16:58
Дата відповіді: 27 травня 2019 15:33
1.Рішенням Запорізької міської ради № 82 від 28.02.2017 року затверджено перелік документів для препаратів, засобів та речовин по боротьбі з карантинними рослинами згідно Програми боротьби з карантинними рослинами міста Запоріжжя на 2016-2025 роки, затвердженої рішенням Запорізької міської ради від 30.03.2016 №8 «Про затвердження Програми боротьби з карантинними рослинами міста Запоріжжя на 2016-2025 роки» з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, захисту інтересів територіальної громади, розвитку добросовісної конкуренції.
Цей перелік складається з надання учасниками закупівель наступних документів:
«1. Технічні умови, внесені до бази даних «Технічні умови України».
2. Паспорт препарату, засобу, речовини по боротьбі з карантинними рослинами.
3. Сертифікат відповідності на партію (відповідність вимогам за органолептичними та фізико-хімічними показниками, що встановлені технічними умовами).
4. Документ, що підтверджує проведення досліджень оцінки безпеки застосування з визначенням класу токсичності (малотоксичні, нетоксичні).
5. Документ, що підтверджує проведення досліджень щодо безпечного впливу на тварин.
6. Документ, що підтверджує проведення досліджень щодо безпечного впливу на мікрофлору ґрунтів.
7. Документ, що підтверджує негативний вплив на вегетацію рослин амброзії та їх знищення.
8. Інструкція з використання».
В додатку № 2 до тендерної документації зазначено Замовником зазначений перелік з припискою до кожного документу або інший документ згідно з чинним законодавством України.
По перше, такі вимоги Замовника не відповідають Переліку документів затверджених рішенням Запорізької міської ради № 82 від 28.02.2017 року, як наслідок – відміна даної процедури закупівлі у зв’язку з порушенням чинного законодавства та розпорядчих документів.
По – друге, не має необхідності прописувати «інший документ», оскільки в даному переліку документів прописані загальні вимоги до них, не має конкретизації на назву документу, не має посилання на орган яким видано документ, такий перелік документів може надати кожен учасник, який працює з якісним засобом по боротьбі з амброзією.
У зв’язку з вище зазначеним, прошу внести зміни до тендерної документації, та викласти вимоги до документів, які повинен надати учасник на засіб відповідно до Переліку документів затверджених рішенням Запорізької міської ради № 82 від 28.02.2017 року з метою уникнення порушення вимог до документів затверджених даним рішенням.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет районної адміністрації повідомляє, що будуть внесені зміни до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 червня 2019 11:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОФДЕЗ ПЛЮС" |
1 379 516,83
UAH з ПДВ
|
1 379 516,83
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Губницький Ігор Вікторович |
1 390 343,90
UAH з ПДВ
|
1 390 343,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Воротнік Олександр Олександрович |
1 392 100,20
UAH з ПДВ
|
1 392 100,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОФДЕЗ ПЛЮС" #37648782 |
Відхилено |
1 379 516,83
UAH з ПДВ
|
18 червня 2019 16:51
|
ФОП Губницький Ігор Вікторович #2353620474 |
Відхилено |
1 390 343,90
UAH з ПДВ
|
25 червня 2019 16:07
|
ФОП Воротнік Олександр Олександрович #2630713313 |
Відхилено |
1 392 100,20
UAH з ПДВ
|
25 червня 2019 16:11
|
Інформація про відміну
Дата відміни
25 червня 2019 16:11
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі