Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Товари господарчі
Очікувана вартість
18 285,50 UAH
UA-2019-05-08-000621-c f7c34c691f864f6eb21cfaf5380e277d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чорноштан Ольга Вікторівна

+380634601032 CHORNOSHTAN@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41303988
Вебсайт: http://www.uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ СВЯТОШИНСЬКА, будинок 13
Контактна особа: Чорноштан Ольга Вікторівна
+380634601032
CHORNOSHTAN@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2019 11:54
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2019 16:00
Початок аукціону: 30 травня 2019 14:15
Очікувана вартість: 18 285,50 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 182,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Товари господарчі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
340 шт
Товари господарчі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2019 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 15:43
ТД товари господарчі зміни.docx
22 травня 2019 15:43
Перелік змін.docx
08 травня 2019 11:51
ТД товари господарчі.docx
22 травня 2019 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2019 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 15:43
ТД товари господарчі зміни.docx
22 травня 2019 15:43
Перелік змін.docx
08 травня 2019 11:51
ТД товари господарчі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 травня 2019 11:42
Дата відповіді: 10 травня 2019 12:51
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
По першому питанню: зауважимо, що тендерна документація не містить жодного посилання на торгову марку або модель, а містить лише технічні характеристики товару, який плануємо закупити (технічні характеристики товару зазначено у Додатку №4 тендерної документації).
По другому питанню: відповідно до п.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» у процедурах закупівлі беруть участь учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм. Отже, фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі в торгах. Стосовно оцінки пропозицій, доводимо до Вашого відома, що відкриті торги оголошені без ПДВ, учасники мають подавати свої пропозиції без урахування ПДВ, таким чином оцінювання пропозицій відбуватиметься незалежно від виду оподаткування учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 травня 2019 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПВКП "БУДМЕТ" 17 955,00
UAH
17 955,00
UAH
Документи
ФОП КОНЄВ Є.В. 18 230,00
UAH
18 230,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 травня 2019 10:49
Тендерна пропозиція.pdf
22 травня 2019 10:49
лист гарантія ст 17.pdf
22 травня 2019 10:49
Рег документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПВКП "БУДМЕТ"

ФОП КОНЄВ Є.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПВКП "БУДМЕТ"
#32566344
Відхилено 17 955,00
UAH
06 червня 2019 11:25
ФОП КОНЄВ Є.В.
#2592616995
Відхилено 18 230,00
UAH
06 червня 2019 11:37

Документи

06 червня 2019 11:25
Електронний підпис
06 червня 2019 11:25
Протокол 42-5 - 0002.jpg
06 червня 2019 11:25
Протокол 42-5 - 0003.jpg
06 червня 2019 11:25
Протокол 42-5 - 0001.jpg

Документи

06 червня 2019 11:37
Електронний підпис
06 червня 2019 11:37
Протокол 42-6 - 0002.jpg
06 червня 2019 11:37
Протокол 42-6 - 0003.jpg
06 червня 2019 11:36
Протокол 42-6 - 0001.jpg
06 червня 2019 11:36
Протокол 42-6 - 0004.jpg

Інформація про відміну

Дата відміни
06 червня 2019 11:37
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі