Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
1 990,00 UAH
UA-2019-05-08-000046-c 885df39d83c04a4d8edf6a553836aed1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ситнік Ірина Володимирівна

+380619422552 otdelculture@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 травня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури Мелітополської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02228256
Місцезнаходження: 72312, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, майдан Перемоги, 4
Контактна особа: Ситнік Ірина Володимирівна
+380619422552
otdelculture@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 пач
Ціна за одиницю: 98UAH без ПДВ
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72312, Україна, Запорізька область, Мелітополь, майдан Перемоги, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
2 пач
Ціна за одиницю: 160UAH без ПДВ
Папір коль. "mix"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72312, Україна, Запорізька область, Мелітополь, майдан Перемоги, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
3 пач
Ціна за одиницю: 60UAH без ПДВ
Файли А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72312, Україна, Запорізька область, Мелітополь, майдан Перемоги, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
10 шт
Ціна за одиницю: 55UAH без ПДВ
Сегрегатор 7 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72312, Україна, Запорізька область, Мелітополь, майдан Перемоги, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30199500-5 — Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
9 шт
Ціна за одиницю: 50UAH без ПДВ
Сегрегатор 5 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72312, Україна, Запорізька область, Мелітополь, майдан Перемоги, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30199500-5 — Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя

Тендерна документація

08 травня 2019 08:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Циверенко
#2422412565
Переможець 1 990,00
UAH
08 травня 2019 09:08

Документи

08 травня 2019 09:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:09
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:09
Електронний підпис укладений
13 травня 2019 14:11
ду1 дог 10.pdf зміни до договору
08 травня 2019 09:26
Електронний підпис укладений
08 травня 2019 09:11
Договір № 10 укладений
08 травня 2019 09:10

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А4 5 пач 98,00
UAH
Папір коль. "mix" 2 пач 160,00
UAH
Файли А4 3 пач 60,00
UAH
Сегрегатор 7 см 10 шт 55,00
UAH
Сегрегатор 5 см 9 шт 50,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі збільшенням придбання товару сума договору збільшується на 1995,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі збільшенням придбання товару сума договору збільшується на 1995,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А4 5 пач 98,00
UAH
Папір коль. "mix" 2 пач 160,00
UAH
Файли А4 3 пач 60,00
UAH
Сегрегатор 7 см 10 шт 55,00
UAH
Сегрегатор 5 см 9 шт 50,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 985,00
UAH