Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерні запчастини в асортименті
Очікувана вартість
185 000,00 UAH
UA-2019-05-07-003053-a e442f954cdb64ded9fe0c3ef0bc98bbd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голіков Дмитро

+380445302758 DMYTRO_HOLIKOV@BANK.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Код ЄДРПОУ: 21575489
Місцезнаходження: 02222, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
Контактна особа: Голіков Дмитро
+380445302758
DMYTRO_HOLIKOV@BANK.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2019 19:27
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2019 12:00
Початок аукціону: 27 травня 2019 15:51
Очікувана вартість: 185 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Контактні особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками:
з організаційних питань: Давидюк Ігор Леонідович, тел.: (044) 531-11-19, електронна адреса: Ihor_Davydiuk@bank.gov.ua
з технічних питань: Черняк Павло Андрійович, тел.: (044) 5306528, електронна адреса: pavlo_cherniak@bank.gov.ua
Поставка товару здійснюється протягом ____ (постачальник надає свою пропозицію але не більше 30-ти робочих днів) з дати підписання договору уповноваженими особами обох Сторін.
Кількість: 70 штук.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 шт
Комп’ютерні запчастини в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська обл., Київ, Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за фактично отриманий Товар здійснюється протягом 25 робочих днів після підписання уповноваженими особами Сторін документів, що підтверджують факт поставки товару(видаткові накладні на Товар). Пiсляоплата 25 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 травня 2019 09:31
Дата відповіді: 13 травня 2019 11:30
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до умов тендерної документації :
У разі якщо Учасником пропонується еквівалент товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником.
2. До участі в торгах допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ.
3. Основний критерій є ціна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2019 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 148 847,59
UAH з ПДВ
148 847,59
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 158 531,94
UAH з ПДВ
158 531,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2019 15:56
Електронний підпис
23 травня 2019 16:55
Електронний підпис
23 травня 2019 16:53
Статут (нова редакція).pdf
23 травня 2019 16:53
Витяг з ЄДР.pdf
23 травня 2019 16:53
Проект договору.pdf

Публічні документи

24 травня 2019 09:18
Електронний підпис
24 травня 2019 09:17
Згідно з оригіналом.rar
24 травня 2019 09:17
Документи.rar
24 травня 2019 09:17
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 148 847,59
UAH з ПДВ
04 червня 2019 15:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2019 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
148 847,59
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 17:52
АКТ ЗАКТИТТЯ ДОГОВОРУ.PDF укладений
05 серпня 2019 17:52
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2019 12:05
Доп. угода. ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА. Комп’ютерні запчастини. 12.07.2019 (1).pdf зміни до договору
12 липня 2019 12:04
Електронний підпис укладений
25 червня 2019 11:28
Договір. ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА. Комп’ютерні запчастини. 24.06.2019.pdf укладений
25 червня 2019 11:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Номер договору про закупівлю: 19-81-199
Договір:
Номер додаткової угоди: 19-81-216
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 148 847,52
UAH (в тому числі ПДВ 24 807,92 UAH)