Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цистерни,резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Очікувана вартість
161 000,00 UAH
UA-2019-05-07-003004-a d45bf3d448384d1eb8fb039097e07f22
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Боровець

+38036535909 ekoservisua1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Екосервіс"
Код ЄДРПОУ: 32404202
Місцезнаходження: 34500, Україна , Рівненська обл., Сарненський р-н.,м. САРНИ, вул.МАТРОСОВА, будинок 2
Контактна особа: Мирослава Боровець
+38036535909
ekoservisua1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2019 18:40
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2019 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2019 16:30
Початок аукціону: 04 червня 2019 11:59
Очікувана вартість: 161 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 805,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 штука
металеві контейнери для збору твердих побутових відходів 1,1 м3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34500, Україна, Рівненська область, Сарни, вул.Матросова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 15:43
прооколст1.jpg
27 травня 2019 15:43
прооколст2.jpg
08 травня 2019 11:50
проект договору.-1.doc
08 травня 2019 11:50
Тендерна документація ..doc
08 травня 2019 11:50
зміни.jpg
27 травня 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2019 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2019 18:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 15:43
прооколст1.jpg
27 травня 2019 15:43
прооколст2.jpg
08 травня 2019 11:50
проект договору.-1.doc
07 травня 2019 18:40
проект договору.-1.doc
08 травня 2019 11:50
Тендерна документація ..doc
07 травня 2019 18:40
Тендерна документація ..doc
08 травня 2019 11:50
зміни.jpg

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поставка
Дата подання: 08 травня 2019 09:33
Дата відповіді: 08 травня 2019 11:10
Доброго дня! Можлива поставка всього обсягу товару однією партією протягом місяця після підписання договору?
Відповідь: Доброго дня, так можлива. Однак необхідно буде узгодити терміни оплати, так як кошти на закупівлю контейнерів поступають поквартально.
обґрунтувати вимоги
Дата подання: 13 травня 2019 09:48
Дата відповіді: 27 травня 2019 15:53
Просимо на підставі пункту 3 ч.2 ст 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» обґрунтувати вимогу стосовно конструкції за розмірами довжина 1360 +/- 10 мм; висота 1430 +/- 10 мм; ширина 1001 +/- 10 мм Додатку № 3 тендерної документації.
Відповідь: Замовником дотримано вимоги пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: додаток 3 до тендерної документації містить абзац наступного змісту: технічне завдання у разі посилання на конкретні торговельну марку чи фірму , патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника треба розуміти та читати з додатковим виразом "або еквівалент" (згідно пункту 3 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" із змінами)
обґрунтувати вимогу на підставі пункту 3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Дата подання: 13 травня 2019 09:49
Дата відповіді: 27 травня 2019 15:53
Просимо на підставі пункту 3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» обґрунтувати вимогу стосовно конструкції з основою та кришкою – з сімома глибокими паралельними ребрами жорсткості Додатку № 3 тендерної документації.
Відповідь: Замовником дотримано вимоги пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: додаток 3 до тендерної документації містить абзац наступного змісту: технічне завдання у разі посилання на конкретні торговельну марку чи фірму , патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника треба розуміти та читати з додатковим виразом "або еквівалент" (згідно пункту 3 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" із змінами)
вимога нереальна
Дата подання: 13 травня 2019 09:50
Дата відповіді: 27 травня 2019 15:53
Просимо на підставі пункту 3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» обґрунтувати вимогу стосовно конструкції з відсутністю будь-яких зварювальних швів на важелі кріплення кришок контейнерів Додатку № 3 тендерної документації.
Відповідь: Замовником дотримано вимоги пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: додаток 3 до тендерної документації містить абзац наступного змісту: технічне завдання у разі посилання на конкретні торговельну марку чи фірму , патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника треба розуміти та читати з додатковим виразом "або еквівалент" (згідно пункту 3 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" із змінами)
обґрунтувати вимогу
Дата подання: 13 травня 2019 09:50
Дата відповіді: 27 травня 2019 15:53
Просимо на підставі пункту 3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» обґрунтувати вимогу стосовно конструкції щодо «товщини металу не менше ніж 2,5мм;» Додатку № 3 тендерної документації.
Відповідь: Замовником дотримано вимоги пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: додаток 3 до тендерної документації містить абзац наступного змісту: технічне завдання у разі посилання на конкретні торговельну марку чи фірму , патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника треба розуміти та читати з додатковим виразом "або еквівалент" (згідно пункту 3 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" із змінами)
недобросовісна конкуренція
Дата подання: 13 травня 2019 09:51
Дата відповіді: 27 травня 2019 15:56
Технічне завдання визначене Замовником має дискримінаційні положення та положення які створюють недобросовісну конкуренцію. При цьому вимоги зазначені в технічному завданні у Додатку № 2 порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі» а саме: ст.3; ст. 5 і ст.22. Просимо привести тендерну документацію відповідно до норм законодавства.
Відповідь: Замовник не вбачає у тендерній документації до конкурсних торгів дискримінаційних умов до Учасників і технічні вимоги описані відповідно до технічних потреб Товару та з дотриманням вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
упаковка предмета закупівлі
Дата подання: 13 травня 2019 09:52
Дата відповіді: 27 травня 2019 16:01
Просимо Замовника виключити пункт 2.4. Продавець передає Товар в упаковці, в якій він відвантажується з виробництва» З проекту договору, оскільки даний вид товару не передбачає наявність упаковки
Відповідь: Повідомляємо наступне: у деяких випадках Продавець надає Товар в поліетиленовій упаковці, однак, якщо є лист виробника щодо відсутності упаковки будь-якого виду, то цей пункт може бути скорегований укладеною додатковою угодою щодо відсутності пакування.
Обгрунтуйте вимогу надання предмету закупівлі для огляду
Дата подання: 13 травня 2019 09:53
Дата відповіді: 27 травня 2019 16:07
Поясніть чому Вами вимагається надання запропонованого товару для огляду. Обгрунтуйте на підставі якої законодавчої норми ви вимагаєте надання товару для огляду.? Якщо Закон Про публічні закупівлі не містить норми про надання товару для огляду, про що є рішення АМКУ від 19.04.2018 №3692; рішення АМКУ від 10.10.2018 №10445. Зразок товару не є складовою тендерної пропозиції тому його відсутність не може призвести до відхилення тендерної пропозиції. З якою метою Замовником у ТД передбачено таку вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація складена відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" із змінами. Також відповідно до частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація замовника може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити.
дискримінаційні умови для Учасників
Дата подання: 13 травня 2019 09:53
Дата відповіді: 27 травня 2019 16:11
Законом не забороняється надмірна деталізація технічних характеристик предмету закупівлі, проте ч.4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі встановлює Що «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» З ТД Замовника вбачається, що технічна характеристика предмету закупівлі не є обґрунтованою та створює дискримінаційні умови для Учасників. Просимо врегулювати та замінити вимоги які призводять до дискримінації Учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не вбачає у тендерній документації до конкурсних торгів дискримінаційних умов до Учасників і технічні вимоги описані відповідно до технічних потреб Товару та з дотриманням вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
технічне завдання
Дата подання: 13 травня 2019 09:54
Дата відповіді: 27 травня 2019 16:10
Технічне завдання визначене Замовником має дискримінаційні положення та положення які створюють недобросовісну конкуренцію. При цьому вимоги зазначені в технічному завданні у Додатку № 2 порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі» а саме: ст.3; ст. 5 і ст.22. Просимо привести тендерну документацію відповідно до норм законодавства.
Відповідь: З метою запобігання дискримінаційних умов для учасників та створення недобросовісної конкуренції додаток 3 до тендерної документації містить вираз "або еквівалент".
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2019 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Запоріжкомунсталь" 157 510,00
UAH з ПДВ
157 510,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СКЛОІНВЕСТПРОМ" 160 911,00
UAH з ПДВ
160 911,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2019 16:00
Інформація ст17 п.2.pdf
05 червня 2019 15:47
Електронний підпис
03 червня 2019 16:21
Електронний підпис
03 червня 2019 16:17
Тендерна пропозиція.pdf
03 червня 2019 16:17
Статут.PDF
03 червня 2019 16:17
Свідоцтво ПДВ.pdf
03 червня 2019 16:17
Реєстр документів.pdf
03 червня 2019 16:17
Проект договору.pdf
03 червня 2019 16:17
Інформація ст17 п.8.pdf
03 червня 2019 16:17
Інформація ст17 п.6.pdf
03 червня 2019 16:17
Інформація ст17 п.4.pdf
03 червня 2019 16:17
Інформація ст17 п.3.pdf
03 червня 2019 16:17
Інформація ст17 п.2.pdf
03 червня 2019 16:17
Інформація ст 17 ч.2.pdf
03 червня 2019 16:17
Договір Теплик.pdf
03 червня 2019 16:17
Видаткові Теплик.pdf
03 червня 2019 16:17
Баланс+звіт.pdf

Публічні документи

21 травня 2019 17:32
Електронний підпис
17 травня 2019 17:08
Реєстр_документів_2.jpg
17 травня 2019 17:08
Реєстр_документів_1.jpg
17 травня 2019 17:08
Накладна_Ліцей_КПІ.jpg
17 травня 2019 17:08
Договір_Ліцей_КПІ_3.jpg
17 травня 2019 17:08
Договір_Ліцей_КПІ_2.jpg
17 травня 2019 17:08
Договір_Ліцей_КПІ_1.jpg
17 травня 2019 17:08
Довідка_податки.jpg
17 травня 2019 17:08
Довідка_несудимість.jpg
17 травня 2019 17:08
Довідка_корупційна.jpg
17 травня 2019 17:08
Довідка_конкуренція.jpg
17 травня 2019 17:08
Довідка_банкрутство.jpg
17 травня 2019 17:08
Загальні_відомості.jpg
17 травня 2019 17:08
Паспорт_контейнера_3.jpg
17 травня 2019 17:08
Паспорт_контейнера_2.jpg
17 травня 2019 17:08
Паспорт_контейнера_1.jpg
17 травня 2019 17:08
СТАТУТ.pdf
17 травня 2019 17:08
СЕРТИФІКАТ_ISO_90001.pdf
17 травня 2019 17:08
Рахунок_Темп4.jpg
17 травня 2019 17:08
Протокол_Директора.pdf
17 травня 2019 17:08
Паспорт дир 4-5 стр_2019.jpg
17 травня 2019 17:08
Паспорт дир 2 стр_2019.jpg
17 травня 2019 17:08
Паспорт дир 1 стр_2019.jpg
17 травня 2019 17:08
Накладна_Суми.jpg
17 травня 2019 17:08
Накладна_Підгірці.jpg
17 травня 2019 17:08
Наказ_директора.pdf
17 травня 2019 17:08
Ліцей_КПІ.jpg
17 травня 2019 17:08
ДОГОВІР_ОСТРОВЕЦ_ЖКХ.pdf
17 травня 2019 17:08
ДОГОВІР_МОЛДОВА_ENERGO_PLAT.pdf
17 травня 2019 17:08
Договір_ЖБК_Київ-8_3.jpg
17 травня 2019 17:08
Договір_ЖБК_Київ-8_2.jpg
17 травня 2019 17:08
Договір_ЖБК_Київ-8_1.jpg
17 травня 2019 17:08
Виписка_з_ПДВ.pdf
17 травня 2019 17:08
Виписка_з_ЄДРПОУ.pdf
17 травня 2019 17:08
kod_direktora_2019.jpg
17 травня 2019 17:08
Довідка_договори.jpg
17 травня 2019 17:08
Довідка_зауваження.jpg
17 травня 2019 17:08
Лист-гарантія-Ст17.jpg
17 травня 2019 17:08
Лист_згода.jpg
17 травня 2019 17:08
Проект_договору_6.jpg
17 травня 2019 17:08
Проект_договору_5.jpg
17 травня 2019 17:08
Проект_договору_4.jpg
17 травня 2019 17:08
Проект_договору_3.jpg
17 травня 2019 17:08
Проект_договору_2.jpg
17 травня 2019 17:08
Проект_договору_1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Запоріжкомунсталь"

ТОВ "СКЛОІНВЕСТПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Запоріжкомунсталь"
#38626199
Переможець 157 510,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 16:03

Документи

07 червня 2019 16:03
Електронний підпис
07 червня 2019 15:51
пртокол ст1.jpg
07 червня 2019 15:51
пртокол ст2.jpg
07 червня 2019 15:51
пртокол ст3.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2019 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Запоріжкомунсталь"
#38626199
157 510,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 червня 2019 16:03
Електронний підпис
07 червня 2019 15:51
пртокол ст1.jpg
07 червня 2019 15:51
пртокол ст2.jpg
07 червня 2019 15:51
пртокол ст3.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 14:17
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2019 08:07
додаткова угода специфікація.jpg зміни до договору
24 червня 2019 08:06
додаткова угода 1.jpg зміни до договору
24 червня 2019 08:06
Електронний підпис укладений
21 червня 2019 13:26
договір контейнери ст 1.jpg укладений
21 червня 2019 13:17
договір контейнери ст5.jpg укладений
21 червня 2019 13:17
договір контейнери ст3.jpg укладений
21 червня 2019 13:17
договір контейнери ст4.jpg укладений
21 червня 2019 13:17
договір контейнери ст2.jpg укладений
21 червня 2019 13:17
специфікація додаток 1.jpg укладений
21 червня 2019 13:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1-06
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 157 510,00
UAH (в тому числі ПДВ 26 251,67 UAH)