Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автобус для перевезення пасажирів
Очікувана вартість
2 100 000,00 UAH
UA-2019-05-07-001256-a f7d82ced19504ad2929e4a065e2d18be
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар’я Олександрівна Горжій

+380577029457 kkt_cemd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 38494108
Вебсайт: http://www.emd.kh.ua
Місцезнаходження: 61058, Україна , Харківська обл., м. Харків, проспект Незалежності, буд. 13
Контактна особа: Дар’я Олександрівна Горжій
+380577029457
kkt_cemd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2019 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2019 14:00
Початок аукціону: 28 травня 2019 12:37
Очікувана вартість: 2 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Джерело фінансування закупівлі - кошти обласного бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Автобус для перевезення пасажирів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, Харків, проспект Незалежності, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником за фактично поставлений товар на підставі видаткової накладної протягом 30 календарних днів, з урахуванням вимог ч.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за наданий товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2019 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 13:32
Додаток_2 нова редакція.docx
17 травня 2019 13:32
Перелік змін до тендерної документації.docx
17 травня 2019 13:32
Тендерна_документацiя нова редакція.docx
07 травня 2019 13:49
Додаток_1.docx
07 травня 2019 13:49
Додаток_3.docx
07 травня 2019 13:49
Додаток_4.docx
17 травня 2019 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2019 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 13:32
Додаток_2 нова редакція.docx
07 травня 2019 13:49
Додаток_2.docx
17 травня 2019 13:32
Перелік змін до тендерної документації.docx
17 травня 2019 13:32
Тендерна_документацiя нова редакція.docx
07 травня 2019 13:49
Тендерна_документацiя.docx
07 травня 2019 13:49
Додаток_1.docx
07 травня 2019 13:49
Додаток_3.docx
07 травня 2019 13:49
Додаток_4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо внести зміни у ДКТ
Дата подання: 13 травня 2019 10:59
Дата відповіді: 15 травня 2019 10:31
Просимо Вас розглянути та внести зміни в Технічне завдання зазначені у ДОДАТКУ 3 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, які також нададуть можливість прийняти участь у процедурі закупівлі іншим учасникам з продукцією інших виробників, а саме: Редакція Замовника: 7. Висота: не більше 2800 мм 9. Кількість місць для сидіння, без водія, чол. Не менш-30. 12. Потужність, к.с.- Не менше 150 19. Задня підвіска: Залежна, пневматична або еквівалент. 22. Тип: Несівний, вагонної компоновки Запропонована редакція: 7. Висота: не менше 2800 мм 9. Кількість місць для сидіння, без водія, чол. Не більш -30. 12. Потужність, к.с.- Не більше 150 19. Задня підвіска: Залежна, пневматична або залежна ресорна. 22. Тип: Вагонної компоновки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши звернення від 13 травня 2019 року, щодо внесення змін до тендерної документації, повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІIІ (зі змінами) (далі - Закон), п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, та інформацію щодо застосування заходів із захисту довкілля у довільній формі.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також спосіб документального підтвердження відповідності таким визначені у Додатку 3 до тендерної документації.
Додаток 3 до тендерної документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, технічні та якісні характеристики, вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі.
Технічні вимоги предмета закупівлі розроблені з урахуванням потреб Замовника та відповідають умовам експлуатації та використання автобуса на міжміських маршрутах (автобус класу ІІ, категорія М3). Параметри по п. 7, 9, 12, 19, 22 більше відповідають безпечному та комфотному перевезенню пасажирів. Висота автобуса, тип підвіски суттєво впливають на стійкість, керованість та інші параметри пасивної безпеки колісного транспортного засобу. Пасажиромісткість та динамічні показники автобуса також повинні відповідати призначенню автобуса при використанні Замовником.
Ураховуючи викладене, Замовником в тендерній документації встановлено технічні характеристики та вимоги, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону тому, вважаємо недоцільним вносити зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2019 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЛМ ТРЕЙД" 2 089 500,00
UAH з ПДВ
2 068 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД ДИНАТ ГРУП" 2 100 000,00
UAH з ПДВ
2 069 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БАС МОТОР 2 080 500,00
UAH з ПДВ
2 070 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 травня 2019 16:09
Документи переможця.pdf
31 травня 2019 16:09
Довідка (7).zip
31 травня 2019 16:09
Довідка (6).zip
27 травня 2019 13:46
Електронний підпис
27 травня 2019 13:46
Статут КЛМ ТРЕЙД.pdf
27 травня 2019 13:46
Технічна документація.pdf
27 травня 2019 13:46
Протокол 10.pdf
27 травня 2019 13:46
Протокол 1.pdf
27 травня 2019 13:45
Паспорт Код Клименко.pdf
27 травня 2019 13:45
Інші документи.pdf
27 травня 2019 13:45
Заявка Учасника.pdf
27 травня 2019 13:45
Відгук Пісків.pdf

Публічні документи

25 травня 2019 15:53
Електронний підпис
25 травня 2019 15:52
Ст 17 Закону.pdf
25 травня 2019 15:52
сертифікат якості .pdf
25 травня 2019 15:52
Проект Договору.pdf
25 травня 2019 15:52
Інші документи.pdf
25 травня 2019 15:52
Заявка учасника.pdf
25 травня 2019 15:52
Авторизація.pdf

Публічні документи

24 травня 2019 14:16
07 Статутні.pdf
24 травня 2019 14:16
05 Проект договору.pdf
24 травня 2019 14:16
04 Технічна частина.pdf
24 травня 2019 14:16
03 Стаття 17.pdf
24 травня 2019 14:16
01 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЛМ ТРЕЙД"

ТОВ "ТД ДИНАТ ГРУП"

ТОВ БАС МОТОР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КЛМ ТРЕЙД"
#42055958
Переможець 2 068 500,00
UAH з ПДВ
31 травня 2019 14:03

Документи

31 травня 2019 14:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2019 14:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КЛМ ТРЕЙД"
#42055958
2 068 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 травня 2019 14:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 липня 2019 09:34
Електронний підпис укладений
20 червня 2019 09:56
Договір.pdf укладений
20 червня 2019 09:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 068 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 344 750,00 UAH)